Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
ECU 4G63T 1990, a ECU 4G63T 1991-94
Autor Wiadomość
kawior1gturbo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Śrem
  Wysłany: 2008-08-03, 09:26   ECU 4G63T 1990, a ECU 4G63T 1991-94

ok. mam ptanko.
dlaczego ECU od 4G63T z 1990r nie podejdzie do silnika wyprodukowanego po 1990(silniki 91-94) oczywiscie rowniez do silnika turbo.

jest tak. mam ECU od talona AWD z numerami MD 145903. jest to jeden z dwoch modeli(jak mi wiadomo) produkowanych w latach 1990. Drugi num. to MD128625(te oba num. roznia sie jeszcze ostatnimi cyferkami w zaleznosci czy "federal", czy "california")
jak wiadomo zapewne niektorym, sa podmienialne oba komputery produkowane w tych latach, czyli nie wazne jaki ECU wsadzimy do naszego silnika, byle by rocznik byl ten sam.

ja mam silnik 6 bolt z 1991r. ECU o num. MD 166260( FWD turbo).

teraz tak. podmieniam komputer MD 166260 na starszy od AWD MD 145903 i nie chce odpalac na zimnym silniku... ale po odpaleniu samochdu na innym kompie i podgrzaniu silnika do ok 50-60 st C. po ponownym podlaczeniu ECU z 1990r. samochodzik odpala i niby wszystko jest normalnie.

s?yszalem wlasnie, ze nie da sie podmieniac ECU z lat 90tych, na ECU produkowane w latach 91-94, bo sa jakies roznice w elektryce samochodu..
czy ktos ma pomysl, jak spasowac ECU 90r. do silnika 4G63T 6 bolt z 91r??
nie chce mi sie podmieniac kompa za kazdym razem kiedy silnik zimny, zeby go podgrzac :wtf:



czy roznica jest w pinach?? kable od elektryki sa inaczej podpiete do ECU??
Ostatnio zmieniony przez kawior1gturbo 2008-08-03, 09:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-03, 10:30   

Zacznij od porownywania pinow bo to moze byc problem... Mitsubishi robilo to bardzo czesto. Nawet po 2000 roku byly takie ze byly roznice w sciezkach pomiedzy modelami nawet w ciagu tego samego rocznika. Takze to bylaby pierwsza rzecz jaka warto sprawdzic.

Druga sprawa jesli reaguje na temperature to moze byc inne ustawienie procesora na odczyty temp i moze dlatego nie odpalac. Druga sprawa to moga byc roznice pomiedzy sensorami i ich rezystywnosc ktora moze sie zmieniac pod wplywem temp/czasu pracy.

Mam wrazenie ze zwykla zmiana to nie wszystko. :?
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-08-03, 10:48   

widze ze zadales sobie troche trudu, obczailes numery czesci, roznice pomiedzy ECU Cali a F. ederal, ale reszty to juz sie nie chcialo doczytac. Pisza o tym na DSM Tuners w niejednym poscie.
nie bedzie dziala prawidlowo nie mam pod reka dzis serwisowki ale wiem na ze cewka w 1990 roku jest inna, czujnik temperatury tez mozliwe ze i inne podzespoly.
 
 
 
tanaka 
zielenina



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 94
Skąd: wa?brzych
Wysłany: 2008-08-04, 18:55   

moze sie przyda
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13