Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Srednice w 3G
Autor Wiadomość
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-07, 22:45   Srednice w 3G

Jakie mamy srednice 3g glosnikow??
 
 
hammer 
KLUBOWICZ
SKARBNICA KLUBU


Pomógł: 15 razy
Wiek: 49
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1761
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2008-09-08, 07:56   

165 prz?d i 6x9" tyl (wymienia?em 3tyg temu)
_________________
Hammer 667 - faster than Satan
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-08, 08:17   

Dzieki :) czyli mnie czeka zakup elips :roll: a te standardowe maskownice jak sa wykonane??Nie wpadaja w rezonans?? Da sie przymocowac maskownice z kompletu od glosnikow?? Dopiero dzisiaj na spokojnie ogladne dokladnie autko wiec narazie jestem zielony :ganja:
Ostatnio zmieniony przez finger 2008-09-08, 08:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-08, 08:34   

Zostaw te co sa i tylko zamontuj wlasciwe glosniki pod maskownice. W ten sposob bede zakryte i beda mniejsza zacheta dla zlodzieja. Jak dla mnie to nie uzywaj glosnikowych maskownic tylko tych co sa...
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-08, 10:03   

Mowisz ,ze ok to dziala?? Autko i tak bedzie stac na strzezonym przez dwa miesiace a potem w garazu jak sie uda, jedynie w dzien gdzies na miescie. Przymierze sobie obie maskownice i jak te od glosniczkow beda sie strasznei rzucac w oczy (a mam hertz wiec sa dyskretne bardzo) to zostawie seryjne.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-08, 10:06   

Zeby uzyc od glosnikow to mosialbys ciac te co juz sa. Jesli chcesz naruszyc strukture tych plastikow to masz wieksze szanse ze dopiero wtedy beda robic halas i klekot bo nie beda dobrze zamocowane.