Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Poziom Oleju i Hamulce -UPDATE
Autor Wiadomość
LowRider
[Usunięty]

  Wysłany: 2008-10-21, 17:25   Poziom Oleju i Hamulce -UPDATE

Tak wiec zaczn? od poziomu oleju ,co? dziwnego si? dzieje,podczas wymiany zala?em oleju tyle ile trzeba,przy p??niejszym sprawdzaniu okaza?o si?,?e jest za ma?o to dola?em i po sprawdzeniu okaza?o si?,?e dola?em Ciut za du?o.
Dzi? sprawdzaj?c poziom oleju na wska?niku olej by? poni?ej dolnej kreski !!!!

My?la?em,?e mo?e gdzie? si? zawiesi? czy co? i odpali?em auto i teraz czekam,?eby sprawdzi? ponownie.Dodam,?e od paru dni,bardziej s?ysz? popychacze zawor?w,w?a?ciwie te d?wi?ki pojawiaj? si? w ca?ym zakresie obrot?w,a wcze?niej pow. 3000 obr/min ustawa?y. Mo?e mi kto? powiedzie?,czy co? jest nie tak,wiem,?e nie mam ?adnych wyciek?w,auto nie zostawia po sobie plam. Autko te? nie bierze 1 l oleju na 6000 ty? km.... Silnik jest moim zdaniem zdrowy.

Drug? spraw? jest ,?e dzi? lec?c sobie 180km/h mia?em zakr?t przed sob?,no i zacz??em hamowa? i noga i peda? wpad?y mi prawie w pod?og?,po czym zwolni?em peda? hamulca i wcisn??em z powrotem to tak jakby napompowa? si? i by?o oks,to zdarzy?o mi si? dzi? 2 razy.

Prosz? o pomoc z tym ,b?d? wdzi?czny.
Ostatnio zmieniony przez LowRider 2008-10-27, 10:14, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
awg 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 104
Skąd: gryfice
Wysłany: 2008-10-21, 17:32   

stan oleju sprawdzaj sobie po dluuugim postoju, powiedzmy rano i zawsze w tym samym miejscu. wtedy bedziesz dokladnie wiedzial jaki masz stan oleju.
_________________
BMW e39
 
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-21, 18:03   

Ja te? tak czasami mam, ?e nawet po ca?ej nocy jest np poni?ej po?owy, a p??niej przy nastepnym sprawdzaniu jest ok zaznacze, ?e samoch?d stoi na r?wnym. Jak masz prawie 10 sek do 100 to nie wiem czy jest taki zdrowy ten silnik:P
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 18:15   

by?em teraz sprawdzi? i na miarce nie ma kapki oleju,to pewnie przez to,ze auto stoi przechylone w stron? pasa?era no i tak jak m?wi awg sprawdz? sobie rano,ale przecie? mimo,?e auto stoi lekko przechylone powinien by? olej na miarce,prawda??
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-21, 18:22   

powinien, ja sprawdzalem na hardcorowym wzniesieniu raz na goracym silniku po jakis 15 minutach troche go zlecialo i bylo sporo na bagnecie wiec cos nie halo, suchego bagnetu nigdy nie mialem.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 18:27   

LowRider, to co piszesz to dramat :> w kontekscie Twojego wozu :> peda? hamulca nie wpada sam z siebie w podloge... poziom plynu hamulcowego ? jego ostatnia wymiana? podejrzewam ze masz nieszczelnosc... wiec ostroznie a nie 180km/h bo bedziemy miec jednego klubowicza mniej...

olej... cisnienie oleju na jakim poziomie? to ze klepia popychacze swiadczy o tym ze masz za niskie cisnienie... poczatek konca :> ? nie chce straszyc ale "I know this is the part where the end starts..."
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 18:39   

Kiedy przy?pieszam to wskaz?wka wznosi si?,kiedy daj? na luz to wskaz?wka spada poni?ej po?owy.

Co do hamulc?w to sprawdza?em stan p?ynu i by?o go ponad poziom max tak wi?c strzykawk? troszk? wybra?em go ,?eby by?o 0,5 mm poni?ej poziomu max,tak wi?c je?li bym mia? nieszczelno?? to raczej by brakowa?o mi p?ynu,prawda?

GOLDI .... nawet tak nie m?w,to jest ostatnia rzecz o jakiej my?l?.... To by oznacza?o,?e silnik bierze olej i to du?o no i ,?e w?a?ciwie czeka mnie generalka ,tak?

Mo?esz mi napisa?,jakie cz??ci by?y by mi potrzebne do generalnego remontu. .. ?

A jak na razie to b?d? musia? kupi? jaki? dobry olej i dola? ;( Nie chcia?em,?eby takie co? mnie kiedykolwiek spotka?o....
Ostatnio zmieniony przez LowRider 2008-10-21, 18:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 18:59   

LowRider napisał/a:
Mo?esz mi napisa?,jakie cz??ci by?y by mi potrzebne do generalnego remontu. .. ?
kompleksowy remont gory i dolu ? przedewszystkim rozebrac i zoabczyc co sie dzieje...


ale zanim bedziesz remotnwoac... to czy puszcza Ci dymka? :dance:
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 19:11   

Puszcza Dymka.... GOLDI okre?l dok?adniej swoj? wypowied? ,bo nie skuma?em :wtf:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 19:16   

przy odjeciu gazu
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 19:18   

zaraz oblookam,id? teraz sprawdzi?,czy co? oleju zlecia?o....

Sytuacja wygl?da tak -bagnet suchy....
Nie odpala?em,bo boj? si?....
Jutro musz? kupi? olej i dola?....Co mi radzicie ,?ebym kupi? ?? Mia?em go zalanego Valvoline max life p??syntetyk...
Ostatnio zmieniony przez LowRider 2008-10-21, 19:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
FAFIK
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 20:45   

Czuje ze Spoooro zabawy Cie czeka.. :) :amen:
Moja Rada taka ze jak... Rozbierzesz silnik i okaze sie ze masz tam ?adny "Sajgon"
To Rozejrzyj sie za jakims Silniczkiem z Uzywa?ca kt?ry bedzie w dobrym stanie bo obawiam sie ze Remont generalka g?ry i do?u .... mmmm przewyzszy wartosc rynkowa samochodu :roll: .,.. no chyba ze wartosc sentymentalna jest o wiele wieksza wtedy trzymam kciuki :) :jupi: :ok:

Przyk?ad Remontu z Przed P?l roku mojego samochodu :
Nowe Panewki Dolne
Wa? do Szlifu
Pier?cienie
Planowana G?owica
Uszczelniacze Wa?u
Komplet uszczelek
Filtr Oleju
New Smarowanie 5l

1740 z? :wtf: ..A nie mozna powiedzie? ze to jest generalka :protest:

Co do Hamulc?w Moze to By? nieszczelna membrana w servo lub Przez pompe hamulcowa p?yn przeciska i ?adnie wpija w wyt?umienie podwozia samochodu...Przez co niewidac wciek?w z odpowietrznik?w czy przewod?w a uk?ad sie delikatnie zapowietrza...zajrzyj
Pozdrawiam :ok:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 20:50   

FAFIK napisał/a:
Nowe Panewki Dolne
a co to :) ?
 
 
FAFIK
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 20:59   

Okre?lenie Panewki stosuje sie r?wnie? na "to" czym dokr?cony jest Wa?ek rozrz?du .... Czy? nie tak? :>
Dlatego pr?bowa?em to sprecyzowac :amen:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 21:06   

FAFIK napisał/a:
kre?lenie Panewki stosuje sie r?wnie? na "to" czym dokr?cony jest Wa?ek rozrz?du
what :) ?


ja nie rozumiem jak wy panewkami dokrecacie walki :P ? :ksiadz:
 
 
FAFIK
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 21:15   

No to napisze inaczej.. Panewki to ?ozyskowanie Wa?k?w rozrz?du lub wa?u korbowego Wa?ek jest mi?dzy dwiema Panewkami Jedna jest mocowana w sta?ym gniezdzie przytwierdzonym do g?owicy natomiat druga przychodzi od g?ry i jednoczesnie dokr?ca sie ni? walek zachowujac przestrzen slizgowa pomi?dzy tymi powierzchniami :amen:
 
 
LowRider
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 21:21   

tak,tylko ,?e p?yn chamulcowy jest zalany tyle ile trzeba czyli 4 mm od max kreski, ...FAFIK ten 1700 to jeszcze nie tak ?le,a ile robocizna?
 
 
FAFIK
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 21:28   

z Robocizn?... ale to tak troszke po tanio?ci by?o robione bo ma?e znajomo?ci by?y :twisted: ile i jaki mechanior w zwyk?ym warsztaciue wezmie trudno powiedziec..ceny sa rozbierzne ale mysle ze niewi?cej niz z 2200z?

co do hamulc?w to jesli nie ubywa nic p?ynu moze byc sytuacja tego typu ze t?oczek w ewnatrz pompy hamulcowej przepuszcza p?yn z jednej komory "0" do komory cisnieniowej i odwrotnie... temu niema ubytku jednak Peda? moze wpadac chwilowo i wracac wyciskany przez sprezyne ...a bajka sie lubi powtarzac.. :amen:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 21:46   

ludziska :) stan plynu nie swiadczy o jego "swiezosci" :) po pierwsze primo plyn ahmulcowy sie stazeje tak jak olej i traci swoje wlasciwosci
, bo drugie ejst bardzo higroskopijny wiec mozesz miec juz tam sporo wody :)


druga sprawa:) remont silnika... zalezy... czy chcemy remontowac dol czy gore... i tutaj ksozty sa rozne... zalezy od stanu... kompleksowy to okolo 4500zl... nie radze robic remont dolu na nie ori czesciach... kasa w bloto... uwierzcie :) doswiadczenie :)

a wiec tak... czesci dolu:
tloki, pierscienie, panewki glowne, korbowodowe, oporowe, simiringi walu, honowania osiowania, szlify walu , ewentualne prostowanie, wywazanie dynamiczne z kolem zamachowym i sprzeglem, planwoanie powierzchni bloku, wypada tez nowa pompe oleju dac itd itd

gora to zalezy od stanu... komplet uszczelek i wszystko reszte zalezy od stanu, sprezynek zaworowych, zamkow, talezykow, zaworow i prowadnic, ble ble ble :)

do tego dochodzi nowy rozrzad i z 15litrow oleju z 3 filtrami w czasie docierania :P :dance: to tak ogolnie nie zaglebiajac sie w szczegoly :)
 
 
FAFIK
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-21, 22:09   

dok?adnie Goldi Remont taki kompleksowy to mnosto czesci mnostwo czasu ,ch?ci ew. dobrego mechaniora...itd.. r?wniez niepolecam zamiennik?w cz?sci branych z allegro.. z kategori "uniwersalne" :hahaha: ..najlepiej brac poz?dne cz?sci oryginalne...bo wydac ze 4000tys to nie po to zeby pojezdzic 3 miechy i zn?w wpychac auto na kana?... :ass:

Osobiscie polecam wymiane serducha na uzywane ale w dobrym stanie .. szczegulne jesli ktos posiada klipera jako samoch?d do eksploatacji kazdego dnia... bedzie napewno szybciej i bez obawy ze np. uszczelniacze sie kupi z jakiegos Hyundaia przypadkiem... :jezyk:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12