Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Obroty - niskie
Autor Wiadomość
rafal
[Usunięty]

  Wysłany: 2008-10-29, 21:07   Obroty - niskie

witam wszystkich jestem nowy na tym forum i mam ndzieje ze ktps mi pomoze w moim problemie...Mam problem z niskimi obrotami tzn. schodza ponizej 500 a zdarzylo sie tez ze byly kolo 200...i przez to swieci mi sie kontrolka oleju..Dlacego tak jest z tymi obrotami i co powinienem zrobic zey temu zapobiec...
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-05-25, 17:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-10-29, 21:34   

Ja mam akurat 1G ale na moim przyk?adzie przyczyn? by? krokowy dolot(lewe powietrze) ?wiece kable WN...zap?on,czyszczenie przepustnicy moze rozrzad przeskoczy?...na wst?pie sprawdzi? bym dolot moze co? sie odkreci?o poluzowa?o ??

Moze nie dotyczy konkretnie 3G ale ...

http://www.eclipse.net.pl...t=niskie+obroty

http://www.eclipse.net.pl...ighlight=obroty

Temat rzeka o tym
http://www.eclipse.net.pl...lowanie+obrotow



I taki bonus
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf :jezyk:
Ostatnio zmieniony przez MATi 2008-10-30, 10:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-29, 22:25   

Czy pali ci sie kontrolka SES? Czy zapala sie przy odpalaniu i gasnie po 5-10 sek. Zacznij od podstaw i zobacz proste elementy.

PS. Osobiscie obstawiam na dziurawy dolot albo zapchany filtr powietrza.
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-30, 00:30   

Cytat:
Czy pali ci sie kontrolka SES? Czy zapala sie przy odpalaniu i gasnie po 5-10 sek.
A to nie od poduszki powietrznej kontrolka??
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-30, 09:49   

SES - SERVICE ENGINE SOON - "Check engine"
SRS - Supplemental Restraint System - "AIRBAG"

:>
Ostatnio zmieniony przez allias 2008-10-30, 09:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-30, 12:26   

Aaa :) ale SES to jest caly napisac a nie skrot, to mnie zmylilo :P
 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-07, 00:03   

A ja np ostatnio (od wrzesnia) mam cos ja wiem...podobnego?
Zauwazylem, ze jak samochod postoi troche dluzej (np przez noc) to pozniej rano zaraz po odpaleniu wskakuje na 2000 RPM. Po jakims czasie to spada do 1500. Co ciekawe gdy tylko wrzuce bieg (R, lub D - mam automata) to obroty od razu schodza do okolo 600 RPM.
Druga rzecz co mi sie dzieje (byc moze jakos powiazana z ta) to, jak stoje na swiatlach na biegu, to obroty mam rzedu 600 RPM i wyraznie czuje drgania calego samochodu, a jak tylko zmienie na N albo P to drgania ustaja przy czym RPM zwrasta nieznacznie (no powiedzmy, ze do 650). Zastanawia mnie dlaczego tak sie dzieje. Czy ma to cos wspolnego z wtryskami, ze swiecami, a moze z sonda lambda? W sumie to sie zaczelo zdarzac po historii z ServiiceEngine. Bylem w tedy w serwisie Filipowicza i mi powiedzieli, ze chodzi o czujnik Hala. Powiedzieli tez, ze jezeli faktycznie jest z nim problem to lampka SE znow sie zaswieci. Jak narazie nic takiego miejsca nie mialo. Czujnik mam i bede zmienial razem z rozrzadem za pare dni, wiec licze ze moze cos sie rozwiaze, ale nie mniej chcialbym poznac wasze opinie.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-07, 07:05   

To z tymi obrotami u Ciebie to jest wszystko OKI. Silnik sam sobie reguluje "ssanie" i daje wieksza dawke paliwa zeby sie szybciej nagrzal a ze jest roznica pomiedzy tym kiedy jestes na "d" i luzie to tez jest normalne.
 
 
koolas
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-07, 08:23   

No dobrze, a drgania samochodu? Moim zdaniem silnik V6 powinien chodzic bez drgan, nawet przy 500 RPM, czy sie myle? Nawet jezeli to nie usterka, to da sie to jakos poprawic?
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-07, 18:34   

500rpm to troche nisko dla tego silnika i to ze ma drgania to dlatego ze zaczyna sie dusic. To moze byc calkiem normalne ale nie koniecznie. Pytanie co bylo robione i diagnozowane bo moze sie okazac ze poprostu potrzebujesz wymienic rozrzad (moze juz czas), swiece, kable albo go poprostu zresteowac. Powiedz mi wiecej co bylo robione...
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-11-07, 22:30   

trafi? do mnie 3g .... 2.4 automat, co? si? sypa? zaczyn?... 500rpm .... drga... tak nisko chodzi ?e ci?nienie oleju mruga a nawet czasem ga?nie.... a dwa to chyba jaki? tryb servisowy z?apa?.... tylko do 80ciu .... mo?na i si? zes......? a i tak wi?cej jak 80 nie pojedzie jakie? odci?cie ?apie a i wy?ej jak 4000rpm si? nie wkr?ca.... wie kto? co to mo?e by? bo zg?upia?em...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-08, 07:19   

Jak wykreca sie na obroty? Bo jesli problem w calym zasiegu to odstawiam na mieszanke (dolot, wtryski... :| ) Jesli na wyzszych biegach tylko i dziwnie czuje sie z przyspieszaniem mozliwe ze automat poszedl w tryb awaryjny.

Jak silnik pracuje na wolnych? Co sie dzieje jak przelaczasz z D na P?
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-11-08, 10:30   

w?a?nie wydaje mi si? ?e automat w trybie awaryjnym, silnik wkr?ca si? jak najbardziej ok, do 4k .... potem ?apie odcink?.... tak jakby... tak samo bariera 80ciu... przyspieszasz powoli, dochodzi 80 ... przestaje jecha?... wi?cej gazu, zrzuca bieg ni?ej, czu? poszarpywanie jak przy odcince, ale nie przyspiesza, wi?cej gazu, znowu bieg ni?ej, obroty w g?r?, czu? odcink? jakby nie przyspiesza, silnik do 4k wkr?ca si? jak dla mnie troch? niemrawo i ?rednio ci?gnie ale bez ?adnego szarpania itd, tylko obroty mnie ciekawi? na wolnych niskie z 500, i czu? ?e silnik z tym walczy bo raz jest 500 a raz krokowy si? ogarnie do 900 podbija, a potem znowu na 500 spada.... z prze??czenia P-D nic si? nie dzieje.... znaczy je?li chodzi i obroty itd.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-08, 11:05   

Jakies kody? Bo przy czyms takim musi cos byc. Mozliwe ze znajdziesz cos z zakresu ponad >PO1000 jesli tak to daj znac to poszukam na ten temat. Mozliwe ze dzieje sie cos specyficznego dla Mitsu/tego modelu.

Trudno mi powiedziec ale jedyne co mi przychodzi do glowy to przestawiony zaplon i ECU idzie w "safe mode" albo komp od skrzyni... ale nie zdziwilbym sie jakby bylo cos prostego jak swiece albo ukllad rozdzielacza, ktory sie nie wyrabia...

Wszystko wskazuje ze ECU ma zle odczyty i odcina w celu bezpieczenstwa. Jak dla mnie to musi byc cos zapisanego w pamieci ECU. Warto go odczytac i zobaczyc co siedzi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 10