Modyfikacje ,moc, osiągi - poprawa |
Autor |
Wiadomość |
ash [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-17, 15:31
|
|
|
Kolego hammer znam ten temat , napisa?em ?e si? nie wypowiem gdy? , dopiero po konsultacji z samaelem b?de wiedzia? wi?cej. |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-17, 19:45
|
|
|
hammer667... dzieki |
|
|
|
|
czapy666 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-17, 20:38
|
|
|
Dobrze hammer.M?otkiem ich Za te teoretyczno hipotetyczne dyskusje na temat czego? czego wi?kszo?? nigdy nie kupi i nie zamontuje a szczeg?lnie ch?opak kt?ry jeszcze nie ma prawka.A tak wog?le m?ody to ty lepiej zacznij od zawieszenia,hamulc?w i dobrych opon.Zrozumia?by? o co chodzi w tym ca?ym tuningu jakby? si? ?mign?? latem na zlocie po torze w U???u.Opanuj do perfekcji te 200KM to pogadamy o o podnoszeniu mocy. To tyle odemnie:) |
|
|
|
|
trucky
KLUBOWICZ wg Szakala: Wariat:)
Pomógł: 24 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 1559 Skąd: Dolsk WLKP
|
Wysłany: 2008-11-17, 20:47
|
|
|
czapy666 napisał/a: | jakby? si? ?mign?? latem na zlocie po torze w U???u |
100KM wystarczy do przyjemnego polatania...wiem co m?wi?
sorry za OT |
_________________ "If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna
Ułęż 2:47 |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-17, 20:48
|
|
|
Matiabisynia jak bedziesz mial juz to prawko to wpadnij do krk tym v6 przewieziemy Cie po zakretach ze zwykly GS 140 kuni Cie zrobi jak chce bo Czapy ma racje... najpierw trakcja czyli zawias i opony... potem moc... chyba ze chcesz byc tylko miSZCZem prostej ? |
|
|
|
|
Matiabisynia [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-17, 22:33
|
|
|
Macie racje z tymi zawiasami nie pomy?la?em o tym .Nie chc? by? tylko szybki na prostych
Dzieki koledzy te rady dadz? mi wiele do my?lenia |
|
|
|
|
hammer
KLUBOWICZ SKARBNICA KLUBU
Pomógł: 15 razy Wiek: 49 Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 1761 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2008-11-17, 22:49
|
|
|
Matiabisynia napisał/a: | Macie racje z tymi zawiasami nie pomy?la?em o tym .Nie chc? by? tylko szybki na prostych
Dzieki koledzy te rady dadz? mi wiele do my?lenia |
To kiedy na 18-tke nas zapraszasz ?? |
_________________ Hammer 667 - faster than Satan |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-11-17, 22:56
|
|
|
Cytat: | Dzieki koledzy te rady dadz? mi wiele do my?lenia |
Mo?e chocia? jeden osobnik da sie zresocjalizowa? |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-18, 01:17
|
|
|
Hammer jestes merytorycznie nie poprawny +1 |
|
|
|
|
ash [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-18, 08:56
|
|
|
I tu jeste? w b??dzie czapy666 bo jak najbardziej dolot po premii zamawiam, to nie czesci do turbo by pomarzy? |
|
|
|
|
czapy666 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-18, 11:05
|
|
|
Wporz?dku Przecie? powiedzia?em wi?kszo?? a nie wszyscy. |
|
|
|
|
ash [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-18, 11:34
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin4g
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 332 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-11-18, 20:29
|
|
|
Chyba z turbo to nie by?o by tak prosto w v6, no nie? Ma?o miejsca |
_________________
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-18, 20:31
|
|
|
Iwno napisał/a: | Ma?o miejsca | jak sie popiesci to sie zmiesci... nie widze tu zadnego problemu... miejsca jest sporo... |
|
|
|
|
czapy666 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-18, 22:45
|
|
|
W USA najpopularniejsze do V6 s? kompresory firmy Ripp.Sporo mocy mo?na nimi wycisn?? z fabrycznego silnika ale kosztuj? w granicach 4000$. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-18, 22:51
|
|
|
czapy666 napisał/a: | .Sporo mocy mo?na nimi wycisn?? z fabrycznego silnika | no no no tzn bo nie bardzo rozumiem slowa "fabryczny silnik" ... czepiam sie ale na tym forum jest tendencja do rzucania koniami na prawo i lewo a malo kto liznal tuningu mechaniczego wlasnymi reakmi lub nawet na wlasnym bolidzie |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-18, 23:00
|
|
|
Cytat: | a malo kto liznal tuningu mechaniczego wlasnymi reakmi lub nawet na wlasnym bolidzie | Nie to co ja dzis |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-18, 23:03
|
|
|
finger, no wlasnie moze pochwalisz sie dolotem i odzyskanymi konmi |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-18, 23:07
|
|
|
Fabryczny silnik z V6 wytrzyma do 8PSI gdzie I4 da rade nawet do 15 PSI.
Przez fabryczny rozumiemy bez modyfikacji tlokow bo uklad paliwowy zawsze trzeba robic... |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-18, 23:10
|
|
|
No heheh dziurawy dolot potrafi zjesc 20 koni, dzis to przerabialismy |
|
|
|
|
|