Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Modyfikacje ,moc, osiągi - poprawa
Autor Wiadomość
ash
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-17, 15:31   

Kolego hammer znam ten temat , napisa?em ?e si? nie wypowiem gdy? , dopiero po konsultacji z samaelem b?de wiedzia? wi?cej.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-17, 19:45   

hammer667... dzieki :ok:
 
 
czapy666
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-17, 20:38   

Dobrze hammer.M?otkiem ich :amen: Za te teoretyczno hipotetyczne dyskusje na temat czego? czego wi?kszo?? nigdy nie kupi i nie zamontuje a szczeg?lnie ch?opak kt?ry jeszcze nie ma prawka.A tak wog?le m?ody to ty lepiej zacznij od zawieszenia,hamulc?w i dobrych opon.Zrozumia?by? o co chodzi w tym ca?ym tuningu jakby? si? ?mign?? latem na zlocie po torze w U???u.Opanuj do perfekcji te 200KM to pogadamy o o podnoszeniu mocy. :ksiadz: To tyle odemnie:)
 
 
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2008-11-17, 20:47   

czapy666 napisał/a:
jakby? si? ?mign?? latem na zlocie po torze w U???u


100KM wystarczy do przyjemnego polatania...wiem co m?wi? :twisted:
sorry za OT :dance:
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-17, 20:48   

Matiabisynia jak bedziesz mial juz to prawko to wpadnij do krk tym v6 :> przewieziemy Cie po zakretach ;) ze zwykly GS 140 kuni Cie zrobi jak chce ;) bo Czapy ma racje... najpierw trakcja czyli zawias i opony... potem moc... chyba ze chcesz byc tylko miSZCZem prostej ?
 
 
Matiabisynia
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-17, 22:33   

Macie racje z tymi zawiasami nie pomy?la?em o tym .Nie chc? by? tylko szybki na prostych

Dzieki koledzy te rady dadz? mi wiele do my?lenia
 
 
hammer 
KLUBOWICZ
SKARBNICA KLUBU


Pomógł: 15 razy
Wiek: 49
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1761
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2008-11-17, 22:49   

Matiabisynia napisał/a:
Macie racje z tymi zawiasami nie pomy?la?em o tym .Nie chc? by? tylko szybki na prostych

Dzieki koledzy te rady dadz? mi wiele do my?lenia


:ok: To kiedy na 18-tke nas zapraszasz ??
_________________
Hammer 667 - faster than Satan
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-11-17, 22:56   

Cytat:
Dzieki koledzy te rady dadz? mi wiele do my?lenia

Mo?e chocia? jeden osobnik da sie zresocjalizowa? :P
 
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-18, 01:17   

Hammer jestes merytorycznie nie poprawny :) +1 :jezyk:
 
 
ash
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-18, 08:56   

I tu jeste? w b??dzie czapy666 bo jak najbardziej dolot po premii zamawiam, to nie czesci do turbo by pomarzy? :protest:
 
 
czapy666
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-18, 11:05   

Wporz?dku :amen: Przecie? powiedzia?em wi?kszo?? a nie wszyscy.
 
 
ash
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-18, 11:34   

:lol2:
 
 
Marcin4g 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-18, 20:29   

Chyba z turbo to nie by?o by tak prosto w v6, no nie? Ma?o miejsca
_________________

 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-18, 20:31   

Iwno napisał/a:
Ma?o miejsca
jak sie popiesci to sie zmiesci... nie widze tu zadnego problemu... miejsca jest sporo...
 
 
czapy666
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-18, 22:45   

W USA najpopularniejsze do V6 s? kompresory firmy Ripp.Sporo mocy mo?na nimi wycisn?? z fabrycznego silnika ale kosztuj? w granicach 4000$.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-18, 22:51   

czapy666 napisał/a:
.Sporo mocy mo?na nimi wycisn?? z fabrycznego silnika
no no no :) tzn :> bo nie bardzo rozumiem slowa "fabryczny silnik" ... czepiam sie ale na tym forum jest tendencja do rzucania koniami na prawo i lewo :> a malo kto liznal tuningu mechaniczego wlasnymi reakmi lub nawet na wlasnym bolidzie :>
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-18, 23:00   

Cytat:
a malo kto liznal tuningu mechaniczego wlasnymi reakmi lub nawet na wlasnym bolidzie
Nie to co ja dzis :hahaha:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-18, 23:03   

finger, no wlasnie moze pochwalisz sie dolotem :P i odzyskanymi konmi :>
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-18, 23:07   

Fabryczny silnik z V6 wytrzyma do 8PSI gdzie I4 da rade nawet do 15 PSI.

Przez fabryczny rozumiemy bez modyfikacji tlokow bo uklad paliwowy zawsze trzeba robic...
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-18, 23:10   

No heheh dziurawy dolot potrafi zjesc 20 koni, dzis to przerabialismy ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12