Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Skrzynia biegów
Autor Wiadomość
DanKon 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 65
Skąd: Toruń
Wysłany: 2008-11-24, 16:18   Skrzynia biegów

Witam. Mam zapytanie co do zgrzytu podczas prze??czania biegu z 1 na 2. Podczas jazy powy?ej 3,5/4 tys. obrot?w i prze??czania biegu z 1 na 2 strasznie zgrzyta. z pozosta?ymi biegami tak sie nie dzieje. s?ysza?em tylko tyle ?e w 1g z turbin? jest to wad? spotykan?. jak mo?na temu zaradzi i jakie s? tego koszty. dzi?ki za ka?d? rade.pozdro
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-13, 17:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-11-24, 17:38   

prawdopodobnie masz przes?wke 1 biegu do wymiany.Ona jest jedna na bieg pierwszy i drugi.
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
Ostatnio zmieniony przez mysza 2008-11-24, 17:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Gierap
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-24, 18:06   

A ?e si? tak zapytam, bo podobnie mam u mnie, z tym ?e problem widoczny jest przy nierozgrzanym oleju w skrzyni, szuka? rozwi?zania wymiany, czy mo?e zala? Redline MTL i dopiero zobaczy? co b?dzie?
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-11-24, 18:14   

Gierap, mie?em kiedy? tak jak Ty te? w 1G dola?em DOT 4 i sprawa umilk?a.
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-25, 09:15   

Ale gdzie dola?e? tego DOT4? Chyba nie do skrzyni?
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-11-25, 09:54   

no jasne ze nie do skrzyni.Po prawej stoj?c przodem do auta na g?rze jest taki pojemniczek je?eli dobrze pami?tam.
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-25, 11:43   

Pewnie dola?e? p?ynu do zbiorniczka od pompki sprz?g?a. Je?li za ma?o by?o p?ynu to mog?o pom?c. Zgrzytanie na zimnej skrzyni to jednak raczej problem z synchronizatorem, jak olej si? rozgrzeje i z?apie swoje w?a?ciwo?ci to synchro si? uspokaja. Zalanie MTL do skrzyni mo?e naprawd? du?o pom?c, cho? u mnie akurat na zimnej zgrzyta, a dopiero po rozgrzaniu wszystko jest OK (czyli MTL jak jest zimny to te? wiele nie pomaga).
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
DanKon 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 65
Skąd: Toruń
Wysłany: 2008-11-25, 21:18   

My?le ?e od rozgrzania to u mnie to nie zale?y bo czy zimna czy ciep?a skrzynia bieg?w to dzieje si? to samo. wiec mo?e to ta przes?wka lub synchonizator. bede musia? tak czy inaczej to zrobic. dzieki za porady
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-11-25, 21:51   

Jak juz b?dziesz wiedzial co to cyknij kt?remu? z nas pom?gl hehe nie to ?e ?ule :-)
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-12-15, 12:20   

Tak sie podpepne i zapytam. Czy skrzynie 1G i 2G r??ni?y sie wn?trznosciami czy tylko obudow?? Bo znalaz?em takie cu? http://www.allegro.pl/ite...2g.html#gallery tyle ?e tu jest p?kni?ta obudowa a moja jest ca?a i my?la?em ?eby prze?o?y? bebechy :>
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-12-15, 14:12   

roznily sie wszystki, nawet w obrabie kazdej genercji nie wszystkie czeci sa takie same
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
labi 
zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 53
Skąd: pozna?
Wysłany: 2008-12-15, 14:26   

te? si? podepn? wiadomo ?e 6 bolt r??ni si? od 7 ko?em zamachowym (w 6 bolt jest mniejsze i na 6 ?r?b - jak nazwa m?wi) a czy za tym idzie tarcza z dociskiem w 6 boltach tez jest inna i ?o?ysko? Patrze po sklepach cho?by katalog ic i pytaj? tylko o rocznik autodata nie rozr?znia 6 od 7 bolt. I mo?e od razu jakie sprz?g?o polecacie? Ja patrz? na exedy koszt ok. 600, sachs koszt podobny i allegro jakie? aisin 400pln.
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-12-15, 15:09   

http://www.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=2312 Nawet ostatnio poruszany przeze mnie temat o sprzegle... nie wiem jak Ty ale ja po recenzji viader'a kt?ry za?o?y? exedy biore je poza tym jest ?miesznie tanie... My?la?em te? nad ACT ale raz ze drozsze to trzeba d?ugo czeka? moze jest i lepsze ale do GS'a nie trzeba lepszego :>
 
 
 
labi 
zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 53
Skąd: pozna?
Wysłany: 2008-12-15, 16:00   

Przed chwil? znajomi z hurtowni motoryzacyjnej dzwonili ?e maj? jaki? komplet firmy jt premium za 450. Ok ja mam 6 bolta i standardowe sprz?g?o mi podejdzie tak? Przed chwil? dzwoni?em do firmy hipol w wawie i maja na miejscu za 630. ale jeszcze raz pytam czy tarcza docisk i ?o?ysko jest takie samo w 6 i 7 boltach?
 
 
SLAWEK-JAST 
mniejsza zielenina
1G GS


Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 133
Skąd: Jastrzebie-Zdrój
Wysłany: 2008-12-15, 18:23   

panowie ja ostatnio wymienialem kompletne sprzeglo bo sie w tarczy sprezynka rozsypala,
po kilku telefonach po sklepach zamowilem sprzeglo do 6 bolta firmy aisin i smiga bardzo fajnie jeszcze lepiej niz na orginale tyle ze docisk jest ciut twardszy i nie moge narzekac chodzi ok
cena 480zl za komplet(tarcza,docisk i lozysko oporowe)polecam warte uwagi za te pieniadze!
_________________
1G GS 92 r -6 bolt
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-15, 18:43   

M?j mechanik ma o AISIN ?rednie zdanie. Generalnie m?wi, ?e OK, ale akurat z tej firmy mia? najcz??ciej reklamacje.
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Gość

Wysłany: 2008-12-15, 18:51   

Ja jutro montuj? SACHS za 540zl, jak poje?d?? to si? wypowiem.
 
 
gs_myslenice
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-15, 18:58   

a ja zalozylem sprzeglo i docisk firmy NKK i jak narazie bez zarzutow
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-15, 23:38   

Ja si? na NKK zawiod?em, nie by?o w stanie przenie?? mocy i pod?lizgiwa?o, ale np. Tiamat jest zadowolony. Widocznie trafi?em na marny egzemplarz...
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Dymek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-16, 22:48   

Ja je?dze od jakis dwuch tygodni na komplecie exedy i jest pieknie, polecam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13