Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Co dzisiaj zrobiłeś dla swojego samochodu ?
Autor Wiadomość
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-16, 21:40   

To ja sralem jak mialem 900° :-) Wojtas... ty masz strojone w VTG a tam laske klada na egt przeca :-p Ciut by sie przydalo podlac paliwka to schlodzilo by motorownie ;-)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-04-17, 01:18   

swinie nie maja korekcji po vss... mozna wystroic samochod pod mega obciazeniem dokrecajac go na drodze na ostatnim biegu do odciecia... ale ogolne clay zakres bedzie dolany...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-17, 08:19   

Dlatego trzeba kupic sobie pol litra, usiasc spokojnie i sie zastaniwic...."do czego mi jest potrzebne auto" i wtedy pod swoje potrzeby je wystroic. Do jazdy na co dzien czy na tor wojtasku masz dobry program. Zeby zapyerdalac nad morze przez godzine 180-200km/h to nie da rady :-P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-17, 14:56   

jagos napisał/a:
Dlatego trzeba kupic sobie pol litra, usiasc spokojnie i sie zastaniwic....

usiasc zawsze mozna/trzeba :jezyk: :ok:
mam nowy plan na to auto. tyle ile sie da "bezpiecznie" bez ruszania skrzyni +emu
To co jest teraz to przypadkowy projekt z gratów, które akurat wpadały mi w łapy
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2016-04-17, 15:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-17, 16:10   

wojtas, To turbo z E8-9 albo FP Green + EMU, wtryski, pompa. Tak jak gadaliśmy... 400KM i 600Nm... to tak bezpiecznie :lol2: 2 mapy: 300 i 400KM i masz zapierdalacza :ok:
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2016-04-17, 16:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-04-17, 16:39   

jagos napisał/a:
600Nm... to tak bezpiecznie
chcialbym to zobaczyc na seryjnym motorze i napedach ;) bedzie spektakularnie,,,
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2016-04-17, 16:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-17, 17:06   

GOLDI, no moze przesadzilem z tymi niutonami. Motorownia wytrzyma. Wojtas ma 6bolta a to prawie 2xgrubsze korby niz w evo. Napedy.... zgodze sie, moga miec ciezko :-P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-04-17, 22:33   

jagos napisał/a:
GOLDI, no moze przesadzilem z tymi niutonami. Motorownia wytrzyma. Wojtas ma 6bolta a to prawie 2xgrubsze korby niz w evo. Napedy.... zgodze sie, moga miec ciezko :-P
to ze korba jest grubsza nie znaczy ze bedize wytrzymalsza :) poza tym tutaj już głównie fizyka... nizszy CR, grubsza cieższa korba a wiec wieksze predkosci katowe etc..

motorownia moze i wytrzyma ale zeby uzyskac taki sam wynik jaki uzyskuje sie w evo musialby już po mesku dmuchac....
tam gdzie evo przyjmuje z seryjnej 9tkowej sprezarki 2bar i generuje circa 380-400km i 550-600nm to tu o taki wynik bedzie ciezko...

napedy beda mialy juz chłoste ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2016-04-20, 00:09   

Nie mam się z kim pocieszyć więc napiszę tutaj: poskładałem dzisiaj do kupy peryferia silnikowe, założyłem czujnik ciśnienia oleju D1Spec i okaząło się, że mam dobre ciśnienie:) Cieszy mnie to niezmiernie, bo fabryczny wskaźnik świrował, ja mam samochodowego pecha i już podejrzewałem, że pompa jest do d***, a razem z nią panewki i cała reszta. A tu taka niespodzianka :D
95 psi - zimny start
10-12psi - ciepły na postoju
30-40psi - w czasie normalnej lekkiej jady między 2k a 3k obrotów

Ech... ulżyło mi :ok:
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-20, 09:32   

jan, te wskaźniki seryjne to slabe są... podobnie jak wskaźnik doładowania.
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2016-04-20, 10:27   

No wiem, że są słabe, wiem... ale znając moje szczęście, gdy w grę wchodzi albo uszkodzony czujnik albo uszkodzona pompa to bałem się, że będzie pompa. Radość nadal mnie rozpiera, aż się chyba gdzieś jeszcze zaraz przejadę... :)
Ostatnio zmieniony przez jan 2016-04-20, 10:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-20, 11:32   

jan napisał/a:
aż się chyba gdzieś jeszcze zaraz przejadę... :)

nie kuś losu :jezyk:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2016-04-20, 12:14   

:lol2:
 
 
dani.boss 
KLUBOWICZ

Wiek: 36
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 517
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-04-20, 14:24   

jan 10psi to ok 0.7 bara! to dosc mało! w serwisówce od ca18dead 0.8 to minimalne minimum na wolnych! przy 3 rpm 2.7 bara tez nie zachwyca!
_________________
Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-20, 15:15   

ja mam nową pompe i mam na postoju:
- po emeryckiej jezdzie ~1,8bar
- po znęcaniu się ~1,2 bar
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2016-04-20, 15:42   

Ja mam dani.boss wskaźnik w barach. Za anglojęzycznych forach wszyscy się posługują PSI oczywiście więc przeliczyłem. Przeczytałem kilka wątków, większość osób donosi, że na wolnych obrotach na ciepłym mają 11PSI, czyli 0.75 bara. Ciężko odczytać z tej podziałki dokładnie czy ja mam 0,7 czy 0,8, coś pomiędzy więc tak zaokrągliłem. Na zimnym mam 6 barów z kawałkiem czyli jakieś 90PSI. To też by się pokrywało z tym co ludziska piszą. Wiekszość raportuje między 90 a 100.
Te 40PSI przy 3k obrotów to już tak w pamięci przeliczyłem. Wskaźnik pokazywał 3 bary z groszem, czyli to jest około 44PSI - też chyba OK.
Ponad 3k go nie deptałem póki co bo nadal mi cieknie płyn chłodniczy (kapie z węża, to już drugi wąż kurde, nie mogę namierzyć wycieku), dopiero co wyczyściłem gdzie sięgnąłem te okolice, nie chcę zapaprać znów silnika. Jak go depnę mocniej to jeszcze napiszę ile jest BARów przy większych obrotach.
Ostatnio zmieniony przez jan 2016-04-20, 15:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2016-04-20, 16:09   

Moim zdaniem na ciepłym silniku minimu powinno być 0.9 na jałowych obrotach .
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2016-04-20, 17:25   

Cóż, dobrze byłoby gdyby był jakiś doc techniczny na ten temat. Zdaje się, że nie ma bo na różnych olejach będą różne wyniki. Znalazłem kilkanaście postów w których ludzie piszą, że mają, że mają 11PSI.

Vide: http://www.dsmtuners.com/...#post-152994171
 
 
dani.boss 
KLUBOWICZ

Wiek: 36
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 517
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-04-20, 19:21   

Stary, nie patrz na to co mają inni! Zastanów się nad tematem. Sprawdz manual! Być może to ja się myle bo podałem wartosci z ksiazki od zupelnie innego silnika!

[ Dodano: 2016-04-20, 21:00 ]

na wolnych obrotach

i przy 3 tysiach
_________________
Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@
Ostatnio zmieniony przez dani.boss 2016-04-21, 07:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jan 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 540
Skąd: Sulejów
Wysłany: 2016-04-21, 01:45   

Szczerze nie spodziewałem się, że ta wartość będzie podana w manualu, bo spodziewałem się, że będzie się mocno różniła w zależności od użytego oleju ale manual jest manual, faktycznie podali:

Cytat:
pressure at curb idle speed kPa (psi) 80 (11.4) or more
Conditions: oil temperature is 75 to 90°C (67 to 194°F)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 18