Zamknięty przez: hammer 2014-10-20, 21:02 |
Eclipse 1G z nadzieniem TOFI(K) |
Autor |
Wiadomość |
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-10-02, 11:43
|
|
|
Tiamat napisał/a: | Tofik napisał/a: | - wtryski 355cc OPEL Z20LET |
skoro DET III FIT to dlaczego nie popularnie jak zwykle przy uturbianiu 4g63 450cc z 4g63T? |
dlatego że wytryski były kupowane pod DET2, specjalnie takie żeby nie były za duże zeby sobie DET2 dał rade.
Niestety albo stety o ile z wtryskami by sobie dał radę to w innej kwesti sobie nie poradził i łatwiej, taniej i bardziej rozwojowo było zamienić go na DET3
I tak sobie lata na tych 355cc chociaż będe niebawem zmieniał na trochę większe bo nie przewidzieliśmy że tyle się ukręci patatajów i brakuje już wtrysków efektem jest przesunieta odcinak na 6500 bo powyzej suuuuucho |
_________________
|
|
|
|
|
dani.boss
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 517 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-10-02, 12:32
|
|
|
Tofik jak coś mam wtryski z evo |
_________________ Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@ |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-10-02, 12:42
|
|
|
Tofik napisał/a: | Tiamat napisał/a: | Tofik napisał/a: | - wtryski 355cc OPEL Z20LET |
skoro DET III FIT to dlaczego nie popularnie jak zwykle przy uturbianiu 4g63 450cc z 4g63T? |
dlatego że wytryski były kupowane pod DET2, specjalnie takie żeby nie były za duże zeby sobie DET2 dał rade.
Niestety albo stety o ile z wtryskami by sobie dał radę to w innej kwesti sobie nie poradził i łatwiej, taniej i bardziej rozwojowo było zamienić go na DET3
I tak sobie lata na tych 355cc chociaż będe niebawem zmieniał na trochę większe bo nie przewidzieliśmy że tyle się ukręci patatajów i brakuje już wtrysków efektem jest przesunieta odcinak na 6500 bo powyzej suuuuucho |
no i sprawa jasna. Właśnie jakoś słabo mi te wtryski pasowały |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-10-02, 15:51
|
|
|
jeszcze jedna sprawa to że do tych wtrysków nie potrzebuje resistor packa
dani.boss, na cholere mi takie grubasy okolice 400cc beda do mojego setupu odpowiednie |
_________________
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-02, 15:54
|
|
|
Tofik, tak potrzebujesz resistor paka po co grubasy ? teraz na Fit'cie to bez znaczenia jak grubasy beda tansze niz 450tki to czemu ich nie wziasc ? |
|
|
|
|
dani.boss
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 517 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-10-02, 16:37
|
|
|
Tofik kiedyś bedziesz potrzebował większych bo dmuchniesz deko więcej i co wtedy? lepiej mieć zapas |
_________________ Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@ |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-10-02, 18:35
|
|
|
GOLDI napisał/a: | po co grubasy ? teraz na Fit'cie to bez znaczenia jak grubasy beda tansze niz 450tki to czemu ich nie wziasc ? |
zastanawialem się nad tym czy bedzie to miało teraz znaczenia na DET3, miałem się nawet pytać, ale juz znam odpowiedź:-)
Skoro nie ma to znaczenia to najlepije było by znaleźć jakieś większe w rozsądnej cenia ale odrazu niskooporowe żeby się z resistor packiem nie bujać
dani.boss, wiele zależy od ceny |
_________________
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-02, 19:23
|
|
|
Tofik napisał/a: | odrazu niskooporowe żeby się z resistor packiem nie buj |
własnie do niskooporowych bedzie potrzebował rezistor packa.
Jakby co mam pare takich zabawek. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-02, 19:54
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Tofik napisał/a: | odrazu niskooporowe żeby się z resistor packiem nie buj |
własnie do niskooporowych bedzie potrzebował rezistor packa.
Jakby co mam pare takich zabawek. | jesli mowisz o przekaznikach ktore kiedys mi wyslales a miales resistor pack to to niestety nie to
Tofik, musisz natomiast wiedziec jedno czym wikszy wtrysk tym wieksza jego bezwladnosc... wiec rowniez nie przesadzaj |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-10-02, 21:22
|
|
|
GOLDI napisał/a: | Tofik, musisz natomiast wiedziec jedno czym wikszy wtrysk tym wieksza jego bezwladnosc... wiec rowniez nie przesadzaj |
no własnie dlatego nie chce jakis wtrysków "na budyniu" tylko coś co w zupełnosci wystarczy a nie bedzie przerostem formy nad trescią
wtryski to nie są jakies kosmiczne pieniądze żeby w przyszłosci odkładać pół roku żeby sobie wymienić |
_________________
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-03, 00:29
|
|
|
GOLDI napisał/a: | jesli mowisz o przekaznikach ktore kiedys mi wyslales a miales resistor pack to to niestety nie to
|
heh było to rok temu gdy nie miałem zandego pojecia o silnikach turbo, ani czym jest rezistor pack. natomiast ty powienienes wiedziec ze w silnikach NA nie ma tego elementu a wyraznie Ci mówiłem takiego własnie rozebrałem na czesci. Zaznaczyłes miejsce gdzie to ma byc to Ci z dobra wola wysłałem przypomnijmy za darmo...
O co jak widac masz tupet miec pretensje do teraz
Tupet bo poswieciłem czas i jakies tam grosze na wysyłke dostajac wtedy w odpowiedzi priva z pretensja... Zamiast minimalnej wdziecznosci za dobra wole, pomijajac ze dobrze wiedziałes ze mam czesci z NA. Takie masz standarty kultury której sie tak rzekomo domagasz.
A o aktulalny stan rezistor packow sie nie martw bo pare aut turbo sie przewineło , jedno w drodze a i nawet jakies wiazke luzna mam z Klimontowa, z rezistor packem własnie |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-10-03, 01:28, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-03, 09:43
|
|
|
rosomak1983, rosomak1983, gdzie Ty tu widzisz pretensje ? wyluzuj troche.... zarówno teraz jak i wtedy ich nie było chyba w ogóle nie masz poczucia humoru |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-03, 12:09
|
|
|
Fakt moze teraz ich nie było (choc dziwne jest ze wypomniałes to po niemal roku) ,co jednak wtedy w privie to nieco odczuc sie dało.Z drugiej strony posty czy privy to dosc ułomne sposoby porozumiewania sie pozbawione znacznej czesci sensu i zabarwienia wiec pewnosci co chciał przekazac autor nie bedzie 100%.
Ale skoro zaczałes temat to ja dokończyłem |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-02-16, 13:34
|
|
|
Korzystając że letnie kółka zdjęte to mozna było pasować czy się zmieści w felgę... i miesci się
trzeba więc strugać.
Tarcza 320mm, Brembo 4tłoczki.
Pierwsze przymiarki
Klocki łapią całą powierzchnie ladnie
Pierwsze modelowanie adaptera, wstępnie pasuje, jeszcze bez otworów
i z otworami na śruby
Jak już wstępny adapter był obrobiony i dopasowany, zostal wycięty szablon z płytki aluminiowe do wyciącia blachy na plaźmie ( drewno by się spaliło)
W tym momencie adaptery sa już wycięte z blachy 10mm, wymagają obróbki i trzeba dotoczyć tulejki dystansowe. Jak będą gotowe wstawie zdjęcia. |
_________________
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2012-02-16, 13:49
|
|
|
Tofik, zrób jakies dodatkowe sztuki adapterow, koszt niemal jeden z moze ktos bedzie potrzebowa i kupi |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-02-16, 13:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2012-02-16, 14:16
|
|
|
rosomak1983, +1, podejrzewam że by było wielu chętnych
Tofik, masz jakiś szablon w cadzie czy coś? |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2012-02-16, 14:54
|
|
|
Tofik, to nie są zaciski z alfy??
Fajnie wygląda, ile dałeś za zaciski jak można wiedzieć?? |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-02-16, 18:33
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Tofik, zrób jakies dodatkowe sztuki adapterow, koszt niemal jeden z moze ktos bedzie potrzebowa i kupi |
jak wszystko bedzie dobrze pasować, wyrobek wyjdzie to tak mysle uruchomić mała produkcję
andrzejp napisał/a: | Tofik, masz jakiś szablon w cadzie czy coś? |
narazie to mam szablon w głowie i pierwsze 2 blachy wycięte jeszcze niepowiercone.. tworzy się
MATi napisał/a: | Tofik, to nie są zaciski z alfy??
Fajnie wygląda, ile dałeś za zaciski jak można wiedzieć?? |
To sa zaciski z Alfy. kupiłem je wiosną zeszłego roku razem z lekko uzywanymi, grubymi klockami za 350zł komplet |
_________________
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-02-16, 18:38
|
|
|
gruby hebel, nie ma lipy |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
kamilds87
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lip 2010 Posty: 155 Skąd: Kraśnik/Blinów drugi
|
Wysłany: 2012-02-16, 20:26
|
|
|
Tofik, Co to za tarcze, od jakiego modelu samochodu i ile za nich dałeś?
Ja zastanawiałem się nad tarczami od VR4 ale na allegro są w róznych rozmiarach a powinny być 316mm. |
|
|
|
|
|