Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: hammer
2014-10-20, 21:02
Eclipse 1G z nadzieniem TOFI(K)
Autor Wiadomość
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-10-02, 11:43   

Tiamat napisał/a:
Tofik napisał/a:
- wtryski 355cc OPEL Z20LET


skoro DET III FIT to dlaczego nie popularnie jak zwykle przy uturbianiu 4g63 450cc z 4g63T?


dlatego że wytryski były kupowane pod DET2, specjalnie takie żeby nie były za duże zeby sobie DET2 dał rade.
Niestety albo stety o ile z wtryskami by sobie dał radę to w innej kwesti sobie nie poradził i łatwiej, taniej i bardziej rozwojowo było zamienić go na DET3
I tak sobie lata na tych 355cc chociaż będe niebawem zmieniał na trochę większe bo nie przewidzieliśmy że tyle się ukręci patatajów i brakuje już wtrysków :) efektem jest przesunieta odcinak na 6500 bo powyzej suuuuucho :)
_________________

 
 
 
dani.boss 
KLUBOWICZ

Wiek: 36
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 517
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-10-02, 12:32   

Tofik jak coś mam wtryski z evo :lol2:
_________________
Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-10-02, 12:42   

Tofik napisał/a:
Tiamat napisał/a:
Tofik napisał/a:
- wtryski 355cc OPEL Z20LET


skoro DET III FIT to dlaczego nie popularnie jak zwykle przy uturbianiu 4g63 450cc z 4g63T?


dlatego że wytryski były kupowane pod DET2, specjalnie takie żeby nie były za duże zeby sobie DET2 dał rade.
Niestety albo stety o ile z wtryskami by sobie dał radę to w innej kwesti sobie nie poradził i łatwiej, taniej i bardziej rozwojowo było zamienić go na DET3
I tak sobie lata na tych 355cc chociaż będe niebawem zmieniał na trochę większe bo nie przewidzieliśmy że tyle się ukręci patatajów i brakuje już wtrysków :) efektem jest przesunieta odcinak na 6500 bo powyzej suuuuucho :)


no i sprawa jasna. Właśnie jakoś słabo mi te wtryski pasowały :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-10-02, 15:51   

jeszcze jedna sprawa to że do tych wtrysków nie potrzebuje resistor packa ;)

dani.boss, na cholere mi takie grubasy :-) okolice 400cc beda do mojego setupu odpowiednie :)
_________________

 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-02, 15:54   

Tofik, tak potrzebujesz resistor paka ;) po co grubasy ? teraz na Fit'cie to bez znaczenia :) jak grubasy beda tansze niz 450tki to czemu ich nie wziasc :) ?
 
 
dani.boss 
KLUBOWICZ

Wiek: 36
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 517
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-10-02, 16:37   

Tofik kiedyś bedziesz potrzebował większych bo dmuchniesz deko więcej i co wtedy? :ksiadz: lepiej mieć zapas :twisted:
_________________
Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-10-02, 18:35   

GOLDI napisał/a:
po co grubasy ? teraz na Fit'cie to bez znaczenia :) jak grubasy beda tansze niz 450tki to czemu ich nie wziasc :) ?


zastanawialem się nad tym czy bedzie to miało teraz znaczenia na DET3, miałem się nawet pytać, ale juz znam odpowiedź:-)
Skoro nie ma to znaczenia to najlepije było by znaleźć jakieś większe w rozsądnej cenia ale odrazu niskooporowe żeby się z resistor packiem nie bujać

dani.boss, wiele zależy od ceny :-P
_________________

 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-02, 19:23   

Tofik napisał/a:
odrazu niskooporowe żeby się z resistor packiem nie buj

własnie do niskooporowych bedzie potrzebował rezistor packa.
Jakby co mam pare takich zabawek.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-02, 19:54   

rosomak1983 napisał/a:
Tofik napisał/a:
odrazu niskooporowe żeby się z resistor packiem nie buj

własnie do niskooporowych bedzie potrzebował rezistor packa.
Jakby co mam pare takich zabawek.
jesli mowisz o przekaznikach ktore kiedys mi wyslales a miales resistor pack to to niestety nie to :P

Tofik, musisz natomiast wiedziec jedno :) czym wikszy wtrysk tym wieksza jego bezwladnosc... wiec rowniez nie przesadzaj ;)
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-10-02, 21:22   

GOLDI napisał/a:
Tofik, musisz natomiast wiedziec jedno :) czym wikszy wtrysk tym wieksza jego bezwladnosc... wiec rowniez nie przesadzaj ;)


no własnie dlatego nie chce jakis wtrysków "na budyniu" tylko coś co w zupełnosci wystarczy a nie bedzie przerostem formy nad trescią :)
wtryski to nie są jakies kosmiczne pieniądze żeby w przyszłosci odkładać pół roku żeby sobie wymienić :-)
_________________

 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-03, 00:29   

GOLDI napisał/a:
jesli mowisz o przekaznikach ktore kiedys mi wyslales a miales resistor pack to to niestety nie to :P

heh było to rok temu gdy nie miałem zandego pojecia o silnikach turbo, ani czym jest rezistor pack. natomiast ty powienienes wiedziec ze w silnikach NA nie ma tego elementu a wyraznie Ci mówiłem takiego własnie rozebrałem na czesci. Zaznaczyłes miejsce gdzie to ma byc to Ci z dobra wola wysłałem przypomnijmy za darmo...
O co jak widac masz tupet miec pretensje do teraz :hahaha: :hahaha: :wtf:
:wtf: Tupet bo poswieciłem czas i jakies tam grosze na wysyłke dostajac wtedy w odpowiedzi priva z pretensja... Zamiast minimalnej wdziecznosci za dobra wole, pomijajac ze dobrze wiedziałes ze mam czesci z NA. Takie masz standarty kultury której sie tak rzekomo domagasz. :mur: :mur:
A o aktulalny stan rezistor packow sie nie martw bo pare aut turbo sie przewineło , jedno w drodze a i nawet jakies wiazke luzna mam z Klimontowa, z rezistor packem własnie :badcrack:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-10-03, 01:28, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-03, 09:43   

rosomak1983, rosomak1983, gdzie Ty tu widzisz pretensje :) ? wyluzuj troche.... zarówno teraz jak i wtedy ich nie było :) chyba w ogóle nie masz poczucia humoru :jezyk:
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-03, 12:09   

Fakt moze teraz ich nie było (choc dziwne jest ze wypomniałes to po niemal roku) ,co jednak wtedy w privie to nieco odczuc sie dało.Z drugiej strony posty czy privy to dosc ułomne sposoby porozumiewania sie pozbawione znacznej czesci sensu i zabarwienia wiec pewnosci co chciał przekazac autor nie bedzie 100%.
Ale skoro zaczałes temat to ja dokończyłem :ksiadz:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-02-16, 13:34   

Korzystając że letnie kółka zdjęte to mozna było pasować czy się zmieści w felgę... i miesci się :D
trzeba więc strugać.

Tarcza 320mm, Brembo 4tłoczki.

Pierwsze przymiarki





Klocki łapią całą powierzchnie ladnie



Pierwsze modelowanie adaptera, wstępnie pasuje, jeszcze bez otworów







i z otworami na śruby






Jak już wstępny adapter był obrobiony i dopasowany, zostal wycięty szablon z płytki aluminiowe do wyciącia blachy na plaźmie ( drewno by się spaliło)
W tym momencie adaptery sa już wycięte z blachy 10mm, wymagają obróbki i trzeba dotoczyć tulejki dystansowe. Jak będą gotowe wstawie zdjęcia.
_________________

 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-02-16, 13:49   

Tofik, zrób jakies dodatkowe sztuki adapterow, koszt niemal jeden z moze ktos bedzie potrzebowa i kupi :lol2:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-02-16, 13:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-02-16, 14:16   

rosomak1983, +1, podejrzewam że by było wielu chętnych
Tofik, masz jakiś szablon w cadzie czy coś?
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2012-02-16, 14:54   

Tofik, to nie są zaciski z alfy??

Fajnie wygląda, ile dałeś za zaciski jak można wiedzieć??
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-02-16, 18:33   

rosomak1983 napisał/a:
Tofik, zrób jakies dodatkowe sztuki adapterow, koszt niemal jeden z moze ktos bedzie potrzebowa i kupi

jak wszystko bedzie dobrze pasować, wyrobek wyjdzie to tak mysle uruchomić mała produkcję :D

andrzejp napisał/a:
Tofik, masz jakiś szablon w cadzie czy coś?


narazie to mam szablon w głowie i pierwsze 2 blachy wycięte jeszcze niepowiercone.. tworzy się

MATi napisał/a:
Tofik, to nie są zaciski z alfy??

Fajnie wygląda, ile dałeś za zaciski jak można wiedzieć??


To sa zaciski z Alfy. kupiłem je wiosną zeszłego roku razem z lekko uzywanymi, grubymi klockami za 350zł komplet
_________________

 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-02-16, 18:38   

gruby hebel, nie ma lipy :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
kamilds87 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 155
Skąd: Kraśnik/Blinów drugi
Wysłany: 2012-02-16, 20:26   

Tofik, Co to za tarcze, od jakiego modelu samochodu i ile za nich dałeś?
Ja zastanawiałem się nad tarczami od VR4 ale na allegro są w róznych rozmiarach a powinny być 316mm.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13