Zamknięty przez: hammer 2014-10-20, 21:02 |
Eclipse 1G z nadzieniem TOFI(K) |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2014-06-08, 20:34
|
|
|
To jak jednak zostaje ? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2014-06-08, 21:32
|
|
|
Kolejne podejście zrobiłem w walce z wodą w klapie, zobaczymy czy coś pomoże, czekam na deszcz
rosomak1983 napisał/a: | To jak jednak zostaje ? |
Cały czas na deal, ale że cały czas go używam to sobie robie co tam miałem zrobić dopuki mam Nie zasługuje na zapomnienie |
_________________
|
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-06-09, 08:53
|
|
|
Tofik napisał/a: | Kolejne podejście zrobiłem w walce z wodą w klapie |
Tofik, jakiś nowy sposób?
ja przyuważyłem, ze jakieś dwa białe klipsy są mokre po deszczu.
jak odbiore dziada to przyatakuje silikonem to dziadostwo |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2014-06-09, 09:23
|
|
|
ej a mi się woda do kufra nie lała |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2014-06-09, 19:35
|
|
|
ja już wszystkie spinki i wszystkie dziury w klapie mam od jakiś 2 lat posilikonowane, teraz doszedłem do wniosku że możliwe że woda dostaje się po mechaniźmie wycieraczki, tak więc zdemontowałem, zakleiłem i czekam na deszcz |
_________________
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-06-09, 22:13
|
|
|
Mnie się jedynie odrobina wody wlewała podczas otwierania klapy po deszczu. Jak nie otwierałem to rok by stał i susza. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Misfit
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 25 Dołączył: 08 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: NIL
|
Wysłany: 2014-06-09, 23:21
|
|
|
U mnie rownież w 2G sie dostaje woda, też już nie mam na to pomysłu |
_________________ Mitsubishi Colt 1.3 A/T 1998
Mitsubishi Eclipse 2.0 4G63 1996
Mitsubishi Eclipse 2.0 420A 1999 |
|
|
|
|
darek181289
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 34 Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 1371 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: 2014-06-09, 23:49
|
|
|
Misfit napisał/a: | U mnie rownież w 2G sie dostaje woda, też już nie mam na to pomysłu |
jeśli nie przez dziury od lotki to przez uszczelkę wycieraczki, albo zgnitą ramkę wokół tylnej szyby pod uszczelką |
_________________ Ecli 2G GS, 4G63 |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2014-06-09, 23:51
|
|
|
Misfit napisał/a: | U mnie rownież w 2G sie dostaje woda, też już nie mam na to pomysłu | w 2g zrzucaj plastiki i bedziesz mial 3 rurki. dwie spustowe od rynienek spod klapy i jedna odplywowa z anteny. tamtedy woda wchodzi a inny przypadek to wymiana lamp na chinskie i nie zalozenie uszczelek gumowo-gabkowych pod lampy. wtedy bedzie zlewac sie po lamie do bagaznika |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
darek181289
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 34 Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 1371 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: 2014-06-10, 00:02
|
|
|
GOLDI,
Tofik napisał/a: | wodą w klapie |
a nie w bagażniku |
_________________ Ecli 2G GS, 4G63 |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2014-06-10, 00:17
|
|
|
lol nie doczytałem |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2014-07-07, 23:09
|
|
|
coś tam w sobotę spadło z masy
z przyczyny uczestnikom zlotu znanej
prawy 90 stopni, redukcja i jej konsekwencje
Otwory rewizyjne do dyfra
Yeeah, it's AWSOME !!!
WRUTUTU !!!!
Ktoś wie co to za sprzęgło? tak przy okazji??
|
_________________
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2014-07-07, 23:54
|
|
|
Seria gst 2g ma takie same |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-07-08, 08:05
|
|
|
Daikin-Exedy. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Simeon
KLUBOWICZ Łysy z Brazzers
Pomógł: 36 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1638 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2014-07-08, 10:30
|
|
|
Tofik napisał/a: |
z przyczyny uczestnikom zlotu | . Za duża waga jednego z uczestników oesu |
_________________ --2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły" |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-07-08, 12:45
|
|
|
Tofik, powiedz mi.... Skrzynie masz/miałeś seryjna z GS-a? I sprzęgło też? Dawało to radę? |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-07-08, 15:02
|
|
|
Na załączonym obrazku widać jak dało radę |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2014-07-08, 19:57
|
|
|
Cytat: | . Za duża waga jednego z uczestników oesu |
hmm... to by się zgadzało siedziałeś na prawym, skrzynia po tej samej stronie....
jagos napisał/a: | Tofik, powiedz mi.... Skrzynie masz/miałeś seryjna z GS-a? I sprzęgło też? Dawało to radę? |
tak jest, skrzynia seria z GS i sprzęgło też, z niewiadomym przebiegiem, u mnie jeździło ponad 6 lat. O dziwo dawało radę, po uturbieniu dawaliśmy mu jakieś 4 miesiące życia, wytrzymało w zasadzie do tej pory czyli 3 lata. Ostatnio przy mocnym pocisku zdarzało mu się uślizgnąć, baaaaardzo rzadko i tylko na 4, ale teraz jak rozebrałem to myśle że przyczyną była już dojechana na maksa tarcza która jest już praktycznie równa z nitami - na torze teraz ani razu się nie uślizgnęło, no może dopiero wtedy jak olej ze skrzyni poszedł na sprzęgło
Tak to trzymało się o dziwo
Cytat: | Na załączonym obrazku widać jak dało radę |
Sprzęgło dało, a dyfry w Eclipse rozpadają się w serii GS można popytać ludków tutaj. I tak jestem pod wrażeniem że ten zestaw tyle zniósł i w ruchu miejskim i wypady na tor |
_________________
|
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2014-07-08, 20:26
|
|
|
Tofik napisał/a: | Sprzęgło dało, a dyfry w Eclipse rozpadają się w serii GS można popytać ludków tutaj. I tak jestem pod wrażeniem że ten zestaw tyle zniósł i w ruchu miejskim i wypady na tor |
Jak wymieniałem skrzynię u siebie to z ciekawości rozebrałem starą, jak znajdę stary dyfer to zrobię parę fotek jak wyglądał |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
PiotrekKRK
KLUBOWICZ newbie
Pomógł: 45 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 2386 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
|