Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik
Autor Wiadomość
gery
[Usunięty]

  Wysłany: 2009-02-03, 09:19   Silnik

Witajcie koledzy,

niedawno odebra?em samoch?d z naprawy po tym jak okaza?o si? ?e p?k?a panewka. Silnik zosta? wyremontowany, a dok?adniej zrobione zosta?o
- szlifowanie wa?u g?. + korby 1-2 szlif
- naprawa korbowodu
- uszczel. g?owicy i d?? silnika z simmeringami
RAZEM 600 z?
ponadto:
- ?o?ysko napinacza 18z?
- ?o?ysko klimy 90 z?
- olej do silnika - 126 z?
- p?yn do ch?odnicy - 58 z?
- pasek rozrz?du - 95 z?
- pasek rozrz?du - 38 z?
- filtr oleju 15 z?
- robocizna - 1600 z?
RAZEM 2640 z?
(wi?cej informacji w po?cie "Chrobot z pod maski" o kt?rym pisa?em wcze?niej)
Jednak zaraz po odebraniu auta samoch?d dostaw?a czkawki przy je?dzie na wysokim biegu i przy niskiej pr?dko?ci, chodcia? tak?e czasem na jedynce i dw?jce podczas rozp?dzania. Po kilku dniach zacz??o byc s?ycha? do?? g?o?no brz?czenia przy i pow. 3000 obr. - jakby jaka? obudowa wpada?a w wibracje. Pojecha?em ponownie do mechanika i co si? okaza?o?
Wysun?? si? pier?cie? od panewki - czy co? takiego.
CO O TYM S?DZICIE - co mog?o by? przyczyn?, czy to b??d mechanika?
Przyznam ?e jestem za?amany. ;(
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-13, 17:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-03, 09:29   

nie znam dobrze tematu alee 3 ty? i wibracje to mi wygl?da na ?le za?o?ony balans ( je?eli to silnik 4g63 ) mia?em u siebie cos takiego
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-02-03, 10:47   

http://www.vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html

http://www.eclipse.net.pl...php?p=2126#2126
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2009-02-03, 10:48   

dany-ct, jaby to by? balans to by nim rzuca?o jak ?punem na g?odzie a huk ni?s?by si? po karoserii tak ?e w ?rodku by by?o jak w m?ockarni :)
_________________

 
 
 
Prot 
zielenina


Wiek: 37
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 62
Skąd: ARSPerformance
Wysłany: 2009-02-03, 11:23   

to jest balans ale jeden a nie oba, dlatego tak delikatnie, chcesz powiedzie? ?e zrobili Ci remont bez wymiany pier?cieni?
_________________
"1,3 liter piston eater..." by ARSPerformance

Tuning i serwis samochod?w sportowych t?okowych i Wankli
www.arsperformance.pl
arsperformance@gmail.pl
 
 
 
gery
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-03, 11:33   

Prot - ja si? na tym kompletnie nie znam, ale z tego co wiem to pier?cieni na t?okach nie wymieniano. Czy tu chodzi o jakie? inne pier?cienie?
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2009-02-03, 12:54   

mnie ciekawi sformu?owanie "naprawa korbowodu" i "p?kni?ta panewka" ... dobry mechanik. i olej za 130z?...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
robczes
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-03, 12:55   

Tak, z balansem ?le ustawionym, tzn tylko na znaku a nie z w?o?eniem ?rubokr?ta do bloku, gdzie mechanik ma szanse 50/50 ?e akurat trafi :) to przy takim ?le ustawionym da si? je?dzi?, ale tylko gdy szybko mija si? te ok. 3 tys. obrot?w, bo jak si? jedzie przy 3tys rpm to wszystko zaczyna brz?cze? jakby w jaki? rezonans wpada?o, przerabia?em to po moim mechaniku, jak wida? nie on pierwszy i nie ostatni :/
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2009-02-03, 13:06   

?rubokr?t to nie jedyny spos?b na w?a?ciwe ustawienie tylko trzeba wiedzie? jak jest to zbudowane wszystko :jezyk: ale to tajemnica zawodowa, mi si? nie chce nigdy tej ?rubki odkr?ca
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
gery
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-03, 14:06   

...ale czy ?le ustawiony balans mo?e by? przyczyn? ?e wysun?? si? jaki? pier?cie? panewki? i po tym mechanik ponownie b?dzie wyciag?? ca?y silnik i co? tam szlifowa?.
Z tym brz?czeniem u mnie jest tak ?e zaczyna przy ok. 3000RPM i przy wi?kszych obrotach brz?czy bardziej.

[ Dodano: 2009-02-03, 14:08 ]
brz?czenie pojawi?o si? po 2 dniach, jad?c nagle podczas rozp?dzania us?ysza?em g?o?ne brzeczenie i tak ju? zosta?o - przy czym przy b. niskich obrotach brz?czenie ustawa?o.

[ Dodano: 2009-02-03, 14:18 ]
SAMAEL napisał/a:
mnie ciekawi sformu?owanie "naprawa korbowodu" i "p?kni?ta panewka" ... dobry mechanik. i olej za 130z?...


Olej to niemiecki LIQUI MOLY
Pekni?ta panewka - pokazywa? mi element w kszta?cie p?askiej obr?czki ok 3-4 cm ?rednicy. by?a przeci?ta na p??.
Korbow?d je?li dobrze zrozumia?em mechanika by? szlifowany.
 
 
dany-ct
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-03, 14:27   

brz?czenie balansu zaczyna?o si? przy 3 ty? i ko?czy?o przy 3,5 ty? przynajmniej u mnie tak by?o
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-03, 14:41   

a je?eli mi zaczyna wszystko wpadac w rezonans tj. plastiki i drazek bieg?w po przekroczeniu 5500rpm to co to mo?e by
_________________

 
 
wolf 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 124
Skąd: Bukowno
Wysłany: 2009-02-03, 14:57   

A jakie jest ci?nienie oleju bo jak wywali?o panewk? to powinno znacznie spa?? ale wtedy to i wa? dostanie po dupie.
_________________
wolf
 
 
 
gery
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-03, 15:07   

wolf napisał/a:
A jakie jest ci?nienie oleju bo jak wywali?o panewk? to powinno znacznie spa?? ale wtedy to i wa? dostanie po dupie.


Ci?nienie by?o dobre bo i nawet mechanik na to patrzy?.

[ Dodano: 2009-02-03, 15:10 ]
Timonek21 napisał/a:
a je?eli mi zaczyna wszystko wpadac w rezonans tj. plastiki i drazek bieg?w po przekroczeniu 5500rpm to co to mo?e by??


ja mia?em kiedy? guz na oponie i przy du?ych predko?ciach drga?a kierownica, plastiki, ga?ka bieg?w, itp. Przestawia?o mi si? nawet wsteczne lusterko ;-)
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-03, 15:11   

Mam krzywa felge, ale to raczej nie jest jej pow?d. Mo?e poduszki pod silnikiem zalane klejem do okien, ale nie wiem.
_________________

 
 
Mati_GS
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-03, 15:43   

Timonek21 napisał/a:
Mo?e poduszki pod silnikiem zalane klejem do okien, ale nie wiem.


?e co... ? :wtf: :wtf:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-03, 15:54   

gery napisał/a:
- naprawa korbowodu
ze co :D ?
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2009-02-03, 17:09   

GOLDI, taaaaa, i regeneracja t?oka :D
_________________

 
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-02-03, 20:53   

Mati_GS napisał/a:
Timonek21 napisał/a:
Mo?e poduszki pod silnikiem zalane klejem do okien, ale nie wiem.


?e co... ? :wtf: :wtf:


Wiadomo o co chodzi, powiedzia?em g?upote.
Wtakim razie mam utwardzone poduszki pod silnikiem i to mo?e by? powodem ?e np na wolnych obrotach kierowni? trz?sie razem z tym prze??cznikiem zespolonym czy jak to sie nazywa - czyt. w??cznik kierunkowskaz?w i wycieraczek.
_________________

 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-02-03, 22:50   

Timonek21 napisał/a:
Mati_GS napisał/a:
Timonek21 napisał/a:
Mo?e poduszki pod silnikiem zalane klejem do okien, ale nie wiem.


?e co... ? :wtf: :wtf:


Wiadomo o co chodzi, powiedzia?em g?upote.
Wtakim razie mam utwardzone poduszki pod silnikiem i to mo?e by? powodem ?e np na wolnych obrotach kierowni? trz?sie razem z tym prze??cznikiem zespolonym czy jak to sie nazywa - czyt. w??cznik kierunkowskaz?w i wycieraczek.


Po wymianie wszystkich poduch pod silnikiem i regeneracji ?apy przy bloku i skrzynce mam tak samo ze na wolnych delikatnie wpada w wibracje... nie wiem co moge z tym zrobi? bo mnie to dra?ni
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 14