Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwiekszanie mocy 420a
Autor Wiadomość
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 22:01   

No to dzieki za rady chlopaki :amen: Ide w strone lepszego N/A. Propaganda Goldiego dziala :lol2: NA is Best :protest: Zysk moze nie bedzie taki wielki ale bede mial unikalna wiertare :wtf: i troche dluze pozyje silnik :roll: troche to wszystko jednak potrwa, wkoncu wszystko z US trzeba ciagnac :?

Jeszcze raz dzieki :ok:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-17, 22:44   

d4mi4no napisał/a:
i troche dluze pozyje silnik
e tam na turbo tez dlugo pozyje :)

witam kolege z 420a :D MOPAR RLZ :ok:
 
 
Tjman21
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-20, 13:37   

Goldi dobrze gada da mu wodki!!!
Podnoszenie mocy w 420a to tylko TURBO(Hahn) i pomoc Kiepucziego w czesciach.
Na wolnossaku jesli dobijesz do 165 kucow to max. przy ogromnym wkladzie kasy.
Zreszta TURBO... mmmmmmm
Musze w koncu Daco zmolestowac zeby dal mi sie troche podjarac... to moze za niedlugo Hahn znajdzie sie u mnie pod maska :ok:
 
 
Dani
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-20, 14:31   

ja mia?em na oku zawsze turbine z turbonetics i nie wiem czy kiedys sobie nie sprawie.
Ostatnio zmieniony przez Dani 2008-03-20, 14:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-20, 23:00   

Tjman21 napisał/a:
Goldi dobrze gada da mu wodki!!!
Podnoszenie mocy w 420a to tylko TURBO
a gdzie tak napisalem :P ? :jezyk:

Tjman21 napisał/a:
Na wolnossaku jesli dobijesz do 165 kucow to max. przy ogromnym wkladzie kasy.
a zaklad :jezyk: ?
 
 
Tjman21
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-22, 18:28   

tutaj ..."jak masz kasiore to pakuj sie w turbo jak nie masz kasiory nie pakuj sie w nic "

Goldi dojdziesz na wolnossaku powiedzmy do 170 ale jest to nieoplacalne!
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-03-22, 18:46   

Tjman21 napisał/a:
tutaj ..."jak masz kasiore to pakuj sie w turbo jak nie masz kasiory nie pakuj sie w nic "

Goldi dojdziesz na wolnossaku powiedzmy do 170 ale jest to nieoplacalne!


dobrze godasz..
 
 
 
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-24, 12:22   

Nie oplacalne? a powiedzmy ze wykrecilem wolno ssaka na 170 - 180 koni, a pozniej do tego wpakuje kit Hahn. Ile wtedy wyjdzie?? Moim zdaniem najpierw jak juz trzeba by sinlnik przygotowac pod turbo. A jak chce sie zeby to bylo naprawde pozadnie zrobione to w silniku powinno zostac jak najmniej ze stock'a. Sportowe waly chociazby poprawia spool up dzieki temu mniejszy turbo lag.
Tjman21 napisał/a:
Podnoszenie mocy w 420a to tylko TURBO(Hahn)
sam kit to malo zeby wszystko bylo pozadnie zrobione. Nie twierdze ze wpakuje turbo moze te ok. 170 kucy mi styknie.

A i jeszcze pytanie dla DACO jak wyglada maxymalny moment mocy i moment obrotowy w 420a@T?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-24, 12:29   

hmmm przygotowac samochod pod turbio... gbawiac sie w walki od wolnoossakaa potem zapakujac turbo moze to nie wyjsc krozystnie... czasem pod turbo stosuje sie troche inne walki niz do NA...

chcesz przygotowac samochod potd turbo to zacznij od wymiany hebli.... itd...
 
 
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-24, 13:06   

Nie wiem czy chce turbo. Jak juz mowilem te 170 koni moze starczy. A co do walkow to wystarczy znalez lekki kompromis. Walki pod turbo winny mniec wiekszy czas otwarcia na intake a mniejszy na exhaust. Jednakze walki stock maja taki sam na jednym jaki i na drugim walku. Takie same czsy sa tez w sportowych do NA. Wydaje mi sie wiec ze wystarczylo by to wtedy dostroic na kolach rozrzadu, opoznic lub przyspieszyc troche exhaust i powinno byc oki.
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-03-24, 13:27   

odwrotnie przy turbo kr?tki czas otwarcia dolotowych d?ugi wydechowego, wydechowy przyspieszony dolotowy op??niony.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2008-03-24, 13:29   

walki turbo maja inne mocowania wiec niz seria 420a wiec musial bys zamowic jakies pod turbo 420a i tak szczeze to watpie ze wyciagniesz na Non turbo 180ps ale zycze ci aby sie udalo i mam nadzieje ze zaraz sie pochwalisz :-)
 
 
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-24, 13:35   

Samael, a jak krocej bedzie otwarty dolot to nie zamalo wpadnie powietrza? BTW na crane cams podaja http://www.cranecams.com/...Number=431-0014
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2008-03-24, 13:58   

czemu akurat te ?? one sa tylko For max power use intercooler and low restriction intake/exhaust. RPM range 1,500-6,800 ???
ja mysle ze powinienes poszukac czegos co pokreci sie troszke wyzej cos ok 7,500 !!
ale widze ze zapowiada sie ciekawie :-)
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-03-24, 14:01   

Advertised Duration Intake/Exhaust 246 / 238
Duration @ .050 Intake/Exhaust 204/196
?? kurcze jako? s?abo.. w 4g63 w turbo to 264/276 s? fajne... generalnie przy turbo mo?e by? kr?tki czas otwarcia dolotu bo pompuj? turbina i i tak wepchnie mi?szank? w komor?, ale tutaj powi?zanie jest z wa?kiem wydechowy, mo?na przyspieszy? wa?ek wydechowy wtedy wi?cej gor?cych gaz?w i troch? niedopalonych trafia z du?? pr?dko?ci? na wirnik turbiny nap?dzaj?c go przez co poprawia si? spoolup turbiny kosztem wolnych obrot?w i najni?szych zakres?w obrot?w, ale jak przyspieszymy wa?ek wydechowy by nie robi? przedmuch?w kt?re s? ?rednio porz?dne w turbo trzeba op??ni? dolotowy, akurat to nie robi r?znicy, bo czas otwarcia pozostaje ten sam tylko odrobin? p??niej. najlepiej by?o by mie? dolotowy o d?uzszym czasie otwarcia ni? seria.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-24, 14:16   

Ogolnie jezeli chodzi o 4g63 a 420a to w stocku 4g63 max moment mocy ma bodajze przy 6500rpm zas 420a przy 5500rpm. 420 zeby wkrecac do 7500 trzeba by duzo zmieniac. Ja chce wyciagnac max moment przy okolo 6800 to powinno dac jakies 150 - 160 kucy.
 
 
diablo23
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-07, 20:40   RE

TAK SOBIE CZYTAM I ZASTANAWIA MNIE JEDNA RZECZ(PEWNIE POMYSLICIE CO JA TU ROBIE)-ILE WAM PALIL ECLIPSE NA BEZ WALKOW I PO WYMIANIE.SLYSZALEM,ZE ZMIANA JEST POWALAJACA.MOZE MI KTOS POWIEDZIEC. PLANUJE KUPIC CARBONOWY FILTR BMC,CALY WYDECH Z KWASOWKI,TLUMIKI NA OBIE STRONY(MAM JUZ TAKI,ALE ZWYKLY,CHCE KWASOWKE),HCIP V-TECH,LEKKIE KOLO(I WLASNIE TO BEDA CHYBA OBA KOLKA ZAMACHOWE,NIE MAM POJECIA,INTERESUJA MNIE TEZ KOLKA ROZRZADU-CHCIALBYM DWA ZMIENIC NA JEDNO CZERWONE I JEDNO NIEBIESKIE,WIECIE O CO CHODZI.W POZNIEJSZYM CZASIE MYSLALEM O WALKACH ZWYKLYCH-CHYBA SA TO GT,ALBO JAKOS TAK,ALE WLASNIE NAD SPALANIEM SIE ZASTANAWIAM-UZYWAM GO NA CODZIEN,DUZO JEZDZE.MYSLALEM TEZ NAD KOMPRESSOREM ELEKTRYCZNYM,ALE TO JEST CHYBA KOSMICZNA CENA I BEZ SENSU,BO PRZYROSTY SA MALE.JESZCZE JEDNA RZECZ-WIEKSZE WTRYSKI.CZY BEDZIE DUZO WIECEJ PALIL,CZY PO ZESTROJENIU Z CHIPEM BEDZIE OK. MOZE MI KTOS NAPISAC JAKIE PARAMETRY BEDA PO TAKIM ZESTAWIE. ACHA POSIADAM DODGE'A AVENGER'A Z SILNIKIEM 420A, A NIE ECLIPSA.
DZIEKI
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-07, 20:44   

diablo23 napisał/a:
HCIP V-TECH
odradzam :D

diablo23 napisał/a:
CHCIALBYM DWA ZMIENIC NA JEDNO CZERWONE I JEDNO NIEBIESKIE
tak sie zastanawiam czy ty chcesz zwiekszyc moc czy zrobic blink blink :) ?


edit:
ok przeczytalem do konca. ty nie wiesz o czym piszesz i nie masz zielonego pojecia co chcesz zrobic :) pytanie co ty chcesz osiagnac?
 
 
diablo23
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-07, 21:18   re

napewno zmienie caly uklad na kwasowke,carbon bmc i chip,ale nie wiem jaki i jakiej firmy,bo z walkami to samnie wiem,tyle chce zrobic,no i to kolo zamachowe lzejsze,to mi wystarczy,reszta to sa marzenia,kiedys bede myslal o gst eclipse,ale juz jako drugi samochod,jakie parametry osiagne bez walkow,a jakie z nimi i ile to bedzie palilo wiecej.prosze napiszcie
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-07, 21:48   

diablo23 napisał/a:
no i to kolo zamachowe lzejsze
no i tego nie zmienisz... chyba ze zmienisz cale sprzeglo za jakies9przy obecnym kursie dolca) 2000zl na sprzeglo modularne... wtedy istnieje opcja zmiany kola zamochowego na lekkie

diablo23 napisał/a:
napewno zmienie caly uklad na kwasowke
ha... i tutaj nasowa sie pytanie czy to uklad dedykowany czy tez nie? jesli nie to kto go bedzie robil i jaka technika bedzie obliczal jego pojemnosc... to jest silnik wolnossacy i musi miec zachowane pewne parametry pracy by zachowac tzw zjawiska falowe... nie mozesz sobie od tak zmienic wydechu ... no chyba ze zalezy Ci tylko na buczeniu...


diablo23 napisał/a:
carbon bmc
co to jest carbon BmC? pierwsze slysze... najlepiej sprawdzaja sie filtry gabkowe... typu pipercross lub itg... a caly dolot najlepszy to taki liczony na hamowani... lub deddykwoany zestaw markowych firm np AEM

diablo23 napisał/a:
chip
jestes kolejnym przypadkiem ktory slepo wierzy ze w samochodzie z silnikiem wolnossacym chip cos da... szczegolnie w nieprogramowalnym sterowniki... gdzie uzywka w razie jego spalenia chodzi po kilka tysiecy zlotych ;> chcesz troche elektroniki? to zakup ecu mastera... czyli piggy back...

diablo23 napisał/a:
jakie parametry osiagne bez walkow
hmmm z 10km max...wiecej i okolo 20 nm... pewnie wsyzstko w gornym zakresie obrotow

diablo23 napisał/a:
jakie z nimi
zalezy od wzniosow walkow... czasem walki to nie takie hop siup... czasem za tym idzie zmiana sprezynek i talezykow zaworowoych...

diablo23 napisał/a:
i ile to bedzie palilo wiecej
bez strojenia? pewnie tyle samo... z tym ze bedizesz dysponowal wieksza moca i momentem w gornym zakresie wiec bedizesz dfazyl do tego by czesciej z tego korzystac... czesciej z tego krozystajac bedizesz spalal wiecej... to jest przeciez proste i logiczne... nikt Ci nie powie : "walki hmmm :> to pewnie 3,23 litra wiecej" takie gadanie jest bez sensu... tuning, czy tez modyfikacje mechaniczne (jak zwal tak zwal) jest na drodze kompromisu... chcesz miec wiecej mocy, pogodz sie ze zwiekszym spalaniem... tyle w temacie...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 8