Podciśnienia |
Autor |
Wiadomość |
octane [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-17, 13:08 Podciśnienia
|
|
|
Znalaz?em taki temat
http://www.dsmtuners.com/...oval-1g-2g.html
S? tam rysunki pokazuj?ce usuni?cie wi?kszo?ci podci?nie? w 2g i 1g
Czy warto to robi?? Usun?? z obiegu EGR, EVAP purge solenoid i fuel pressure solenoid? |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-16, 15:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-08-18, 12:07
|
|
|
Cze??.
Z tego co kojarz? to robi si? takie rzeczy ale czy na wszystkie czujniki , to tego nie wiem . Napewno jak kto? zmienia wydech na przelotowy gdzie nie ma kata to nie potrzebuje mie? podci?nie? od EGR-a . W zasadzie ca?y EGR jest mu wtedy niepotrzebny . Np. wojtek ma u siebie poucinane te podci?nienia , ale za to np Fuel Pressure solenoid ma pozostawiony na miejscu .
P.S. Ucina si? same podci?nienia ale trzeba je za?lepi? od strony czujnik?w . I oczywi?cie same czujniki te? musz? by? podpi?te do wi?zki elektrycznej bo zacznie ci wywala? b??dy Check Engine |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2009-08-18, 12:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2009-08-18, 12:54
|
|
|
ja mam to wszystko powyp...... czy co? daje.. nie wiem, na pewno wi?cej miejsca pod mask?, z kologram mniej, i estetycznej jest, mo?na zamiast tych solenoid?w rezystory powtyka? i kable pochowa?/poprzycina?. fuel pressure solenoid mam zostawiony bo wzbogaca mi?szank? przez niego na zimnym. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
zenek_bb
KLUBOWICZ 1G 93' LPG Stag300+
Pomógł: 23 razy Wiek: 35 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 548 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2009-08-18, 20:50
|
|
|
ja ju? robi?em wywa?ke EGRa w 3ech eclipsach 1G ale to by?y N/A, daj?c pod samego egra odpowiednie uszczelki aluminiowe + klingeryt wysokotemperaturowy, z uk?adu podci?nien wywalam rurke od tr?jnika do egr, tr?jnik, i wygl?da to tak ?e jedna rurka idzie z przepustnicy do purge selenoid valve, druga i trzecia tam ko?o termostatu, s? 3 rurki i tyle, nic nie zwisa zatkane i mam pewno?? szczelnego uk?adu ale to w N/A a wy wszyscy macie turboszcze PSSST ;p |
_________________ Kliknij dzisiaj na Pajacyka i Polskie Serce!!!
|
|
|
|
|
octane [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-18, 23:06
|
|
|
A jakie s? za i przeciw? Co? na tym zyskam? Strac |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-19, 01:28
|
|
|
usuniecie egr spowoduje wieksze spalanie... egr jak wiadomo dopala spaliny w pewnym zakresie obrotow bez obciazenia silnika... usuniecie tegoz ustrojstwa spowoduje iz samochod sobie doleje delikatnie paliwa zamiast dopalac spaliny... co stracimy? troche wachy... przy spokojnej i oszczednej jezdzie jakies 0,5-1l na 100km... przy dynamicznej nic... za to zyskujemy nie brudzaca sie przepustrnice od spalin, i kolektor ssacy i kanaly i nie nagrzewanie powietrza w tych elementach... |
|
|
|
|
zenek_bb
KLUBOWICZ 1G 93' LPG Stag300+
Pomógł: 23 razy Wiek: 35 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 548 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2009-08-19, 23:25
|
|
|
zapomnia?bym doda?: ba?bym sie go usun?? w aucie kt?re jeszcze ma katalizator, m?g?by sie zapcha? czy co?... |
_________________ Kliknij dzisiaj na Pajacyka i Polskie Serce!!!
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-08-19, 23:50
|
|
|
?wieci?by si? wtedy na czerwono ze hej |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-20, 01:27
|
|
|
panowie panowie nie wiem co wy jecie pijecie i palicie ale musi byc dobre mam kata... wywalilem egr samochod regularnie sprawdzany na hamowni... zadnych spadkow mocy i momentu |
|
|
|
|
zenek_bb
KLUBOWICZ 1G 93' LPG Stag300+
Pomógł: 23 razy Wiek: 35 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 548 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2009-08-21, 01:59
|
|
|
aha to git sprawdzasz sie na hamowni ?eby m?c wyprzedza? tych szale?c?w co masz w opisie? ;p |
_________________ Kliknij dzisiaj na Pajacyka i Polskie Serce!!!
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-08-21, 09:25
|
|
|
GOLDI napisał/a: | panowie panowie nie wiem co wy jecie pijecie i palicie ale musi byc dobre mam kata... wywalilem egr samochod regularnie sprawdzany na hamowni... zadnych spadkow mocy i momentu |
No to chyba kat nie po?yje ci za d?ugo :):) Przecie? EGR jest po to by chroni? kata :) Teraz przelatuje ci czyste powietrze .... |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-21, 11:06
|
|
|
Pablo1o, spoko da rade nie wspomnailem ze to hi-flow metalowy |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-08-21, 11:53
|
|
|
No tak :) Diabe? tkwi w szczeg??ach :):) |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2009-08-21, 23:12
|
|
|
Pablo1o napisał/a: | GOLDI napisał/a: | panowie panowie nie wiem co wy jecie pijecie i palicie ale musi byc dobre mam kata... wywalilem egr samochod regularnie sprawdzany na hamowni... zadnych spadkow mocy i momentu |
No to chyba kat nie po?yje ci za d?ugo :):) Przecie? EGR jest po to by chroni? kata :) Teraz przelatuje ci czyste powietrze .... |
a komu w 1g po np. 200ty? km kat ?yje ? ze cztery wyci??em bo si? pokruszy?y i dzwoni?y albo siatka si? zawin??a z wat? do ?rodka i blokowa?y przep?yw ... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-04, 19:48
|
|
|
Cze??
Za?ozy?em w ko?cu ten map sensor co jest na kolektorze ss?cym Manifold Pressure Diferencial zacz?? dzia?a? i skasowa? b??d ECU ale pojawi? si? nowy P0400 czyli EGR Flow Malfunction . Wypada?oby teraz powywala? te podci?nienia. Czy jak zrobi? tak jak jest na tym linku ( opr?cz Fuel Pressure Solenoid ) to czy pojawi? si? jakie? dodatkowe b??dy ECU czy teoretycznie nie powinny wyskoczy? ?
Dodam tylko ?e mam ju? zatkane wyj?cie EGR w kolektorze ss?cym. |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-04, 20:02
|
|
|
Pablo1o, ja mam tez podobny blad z EGR i jakos do tej pory nie udalo sie tego zlikwifowac. Blad Ci wywala bo komp mysli ze masz zapchany/niedrozny egr. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-04, 20:08
|
|
|
pablo bo ten sersor odpowiada za egr musisz miec solenoidy egr by nie miec bledu... |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-04, 20:39
|
|
|
Ale ja mam te solenoidy . S? na miejscu ale podejrzewam , ?e EGR zobaczy? zatkany kolektor i mu si? to przesta?o podoba? Poprostu wi?kszo?c podci?nie? jest na miejscy ale chyba czas je wykopa?
Dobra jutro przetestuj? ten schemat i zobacz? jak b?dzie |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2009-10-04, 20:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|