Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie silnik
Autor Wiadomość
dave_007
[Usunięty]

  Wysłany: 2010-05-07, 17:20   Gaśnie silnik

Witam po raz pierwszy :beer: ... Od kilku dni jestem nowym :lol2: szczesliwym posiadaczem miska 3g 3.0 gts . Mam pytanko poniewaz troszeczke poczytalem i widze ,ze jestescie kumaci jezeli chodzi o te bestie. Powiedzcie mi co moze byc przyczyna tego,ze obroty spadaja ponizej 500? np:gdy zatrzyma sie na swiatlach i jezeli nie doda sie troniunie gzu gasnie.Dodam bo to napewno ma jakies znaczenie, ze jest to automat.Autko ogolnie stalo podobno okolo roku nieuzytkowane... Serwi byl robiony 2tys km wstecz gdzie wymieniony byl rozrzad i olej w silniku. Z tego co piszecie wiem,ze musze wymienic olej w skrzyni(APT+4) ,swiece (NKG) no i pewnie kable. Pisze bo widzialem podobne pytania ale w moim przypadku moze to byc zupelnie inna awaria. aha bym zapomnial nie swieca mi sie zadne kontrolki ostrzegawcze wiec zadnego bledu chyba niema.Z gory dzieki kazdem komu bedzie sie chcialo wysilic i cos mi doradzic.PZDR...................................................... W sumie to bez sensu bo moze najpierw wszystko powymieniam a jak bedzie lipa to wtedy zapytam.
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-05-25, 17:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
coolgostek
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-07, 18:05   

Zr?b sam ma?y przegl?d. Jak samoch?d tak d?ugo sta?... wymieniaj wszystkie filtry, oleje, p?yny, ?wiece, kable i wtedy poradzimy jak dalej b?dzie przygasa?..

Jakie masz obroty po odpaleniu silnika ? Jakie po rozgrzaniu? Sprawd? osobno na "P" i na "N"
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-07, 19:26   

zacznij od sprawdzenia szczelnosci dolotu
 
 
pornus69 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 603
Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
Wysłany: 2010-05-07, 21:41   

dave_007 napisał/a:
aha bym zapomnial nie swieca mi sie zadne kontrolki ostrzegawcze wiec zadnego bledu chyba niema

Spr?buj pod??czyc OBD II do swojego autka i wtedy bedziesz pewien czy nie masz zadnego b??du bo czasami mo?e zawie?? nawet g?upia dioda os pod?wietlenia koltrolki SES i nic nie zobaczysz.A jesli chodzi o obroty to ja tez mam GTS i u mnie na wolnych mam 650rpm i chyba takie obroty powiniene? miec te?.A jesli masz 500rpm lub mniej to tak jak pisze finger sprawd? dok?adnie szczelno?c dolotu bo kazde delikatne ?apanie lewego powietrza ma wp?yw na to dziadostwo.A jak u Ciebie jest z obrotami? masz r?wne czy faluj??
_________________
Life is 2 short to drive boring cars ;)
 
 
 
dave_007
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-08, 16:21   

dzieki,ze wogole chcialo sie Wam napisac. :amen: Przynajmniej bede wiedzial od czego zaczac. Niestety bede musial poczekac ze 2 tyg zanim sie do tego wezme bo na chwile obecna jestem na zielonej wyspie. Ale sprawdzone zostaly obroty i sprawa wyglada nast?pujaco :Na zimnym silniku obroty sa oki i nie gasnie. Natomiast jak sie go zagrzeje spadaja na 500... sprawdzilem na 'N' i na 'P' i dzieje sie to samo. Obroty nie faluja trzymaja sie na tym samym poziomie. Mam jeszcze 2 pytanka (bo naprawde jestem zielony w tym temaci). Czy moge sprawdzic sam szczelnosc dolotu czy bede musial gdzies do warsztatu jechac. jak bedzie mozliwosc samemu to jak to zrobic. I drugie pytanko co to jest OBD II i gdzie ewentualnie b?d? m?g? to pod??czy?. ... Aha jeszcze jedeno. Wiecie moze czy jest gdzies w Kielcach jaki? kto? kto si? b?dzie zna? na tej bestii :twisted: ? Z g?ry dzi?ki za pomoc. Jak juz to wszystko ogarne to dam znac czy pomog?o.Pzdr.
 
 
pornus69 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 603
Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
Wysłany: 2010-05-08, 17:26   

dave_007 napisał/a:
Czy moge sprawdzic sam szczelnosc dolotu czy bede musial gdzies do warsztatu jechac.

Musisz sprawdzic dok?adnie czy nie masz pop?kanej rury lub za lu?nych opasek przy filtrze powietrza,przep?ywomierzu i ca?ej tej gumie id?cej a? do przepustnicy bo w ten spos?b moze ?apac Ci lewe powietrze. Og?lnie ca?y dolot i wydaje mi sie ze mo?esz to sam sprawdzic.
dave_007 napisał/a:
co to jest OBD II i gdzie ewentualnie b?d? m?g? to pod??czy?

OBD II jest to co? w stylu komputerka zakonczonego kostk?(wtyczk?),kt?ry poka?e Ci wiele informacji dotycz?cych poprawnosci dzia?ania silnika,jego parametry,jego b?edy itp.Og?lnie duzo takie co? pomaga,a podpi?c go mo?esz pod kierownic? po prawej prawej stonie na g?rze.Musisz si? po?ozyc i zajrzec od do?u pod desk? rozdzielcz? i napewno zobaczysz pasuj?ce wejscie do w/w wtyczki :ok: powodzenia. PS jesli co? zle napisa?em to krytykowac :ksiadz:
_________________
Life is 2 short to drive boring cars ;)
 
 
 
yaqb 
zielenina



Wiek: 48
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 18
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-05-09, 09:24   

a nie kupi?e? czasem tego mi?ka z salonu w w-wie?
sta? tam taki srebrny automacik i si? do niego przymierza?em, ale mia? identyczne objawy + jeszcze bicie prawy ty? :]
mieli naprawi?, ale 3 razy je?dzi?em i nie naprawili - w sumie dobrze wysz?o,bo dzi?ki temu ?ykn??em besti? w manualu od Robertoo :D
 
 
dave_007
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-09, 13:40   

moja bestia zostala wyczajona i kupiona we Wrocku i by?a w ca?osci bez oznak bicia...

[ Dodano: 2010-05-25, 01:54 ]
Witam ponownie. Panowie mam kilka pytan ale moze najpierw tak jak napisalem odpisze co sie dzieje. Tak wiec, autko juz nie gasnie,chyba sie rozjezdzilo. .Wczoraj zrobilem trase Krakow-Nowy Targ,Nowy Targ -Kielce w 3 osoby i bagaze i nie ukrywam jechalem nim pierwszy raz wiec go cisnale. wlalem do pelna w Kr po zrobieniu 100 k/m uzupelnilem zbiornik do konca i spalil .....9.8 :jupi: ,Teraz dzisiaj uzupelnilem klime i jak sie ja wlacza spadaja obroty. Koles w warsztacie powiedzial mi ,ze trzeba wymienic silniczek krokowy...Ale tak jak mi juz pisaliscie najpierw mam zamiar podlaczyc go pod kompa bo moga byc bledy. Jak juz pisalem auto stalo ponad rok wiec oleje do wymiay i wiem ,ze to juz bylo ale jaki waszym zdaniem powinien byc ??? Rok 2005 i 41 tys mil przebiegu.Jest cos co mnie martwi a mianowicie rano jak sie go odpala przez 10 sekund jest jakis dziwny dzwiek i nie wiem co to moze by. Moze ktos mial juz taki problem wiec prosze o pomoc. Ten dzwiek przypomina tarcie wentylatora o cos ale tylko rano jak jest zimny. Reszte dnia bez problemu. Nastepne pytanko. Nad kokpitem i pokretlami jest wyswietlacz i u mnie pokazuje tylko godzine a jak wchodze w menu nie reaguje...Dziwne to i nie wiem czy tak powinno byc czy nie.Bede naprawde wdzieczny za jakas pomoc bo nie znam sie zbytnio na tym silniku a chcialbym zeby bestia byla zdrowa.Wiem,ze jest pare osob ktore naprawde maja pojecie o tych autkach i wiem ze kazdy mechanik mowi cos innego wiec jak ktos bedzie mogl w jakis sposob mi pomoc bede wdzieczny.Jeszcze jedno pytanie ktore juz zadawalem ale moze ktos zna kogos kto sie zna na tym autku gdzies w okolicach kielc. Jak nie to w poblizu bo chcialbym go dopiescic zeby jezdzil tak jak powinien.Pozdrowionka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11