Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ga?nie sam z siebie ??????
Autor Wiadomość
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2007-10-17, 22:05   Ga?nie sam z siebie ??????

Elo
Od jakiego? czasu mam ten problem ale teraz to mnie wkurzy?o juz totalnie bo jest to bardzo czeste i robi sie coraz bardziej niebezpiecznie. No wiec autko tylko i wy?acznie na rozgrzanym silniku ga?nie czasami samo z siebie ot tak poprostu. Gdy stoje na ?wiat?ach potrafi zgasn?? albo jak jade i zrzuce z biegu na luz. Jak jade i jest na biegu to jest ok ale jak na luzie to gasnie macie jakie? propozycje ?ebym wiedzia? gdzie i czego szuka? i co posprawdza? ???
Piszcie bo we wtorek bede szuka? i grzeba? dopiero...........
 
 
 
pip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-17, 22:11   

na gazie czy na benzynie?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-17, 23:15   

Mati a tyle razy mowiles ze masz igle... przyczyna Twpich problemow? http://www.eclipse.net.pl...der=asc&start=0 zapraszam do lektury... kiedys chyba Ci pisalem gdzies na tym lub poprzednim forum ze za niedlugo zaczniesz zakladac topici warsztatowe... nie zyczylem Ci tego ale juz widze to juz bodajze drugi lub trzeci powazniejszy problem w Twojej "igle"...

zacznij naprawiac samochod a nie bawic sie ze stozkami itd... a przy okazji tematu czy nie uszkodziles przeplywki przy drutowaniu dolotu :> ?

@pip Mati nie ma gazu...
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2007-10-17, 23:53   

a jak sie zapytam tak Jaki silnik ??usa czy Europa ??
 
 
Pako82
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-18, 02:07   

simongs1 napisał/a:
a jak sie zapytam tak Jaki silnik ??usa czy Europa ??


europa! z tego co pamietam!
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2007-10-18, 07:20   

A mo?e silniczek krokowy sprawdz jego i pojedz do elektryka tak najszybcieji najpewniej bedziesz wiedzial co jest nie tak.
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-10-18, 08:37   

to wszystko za sprawa power rury napewno
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-18, 11:24   

Sprawdz podcisnienie. Dla mnie to brzmi jak problem na jednym z wezykow lub dolcie. Jak jedziesz i pracuje "dosc" normalnie ale kiedy dojezdzasz do swiatel i obroty spadaja ponizej 600-700 i zamochod zaczyna sie lekko dusic, zaczyna podskakiwac i po kilku sekundach gasnie.

Jesli tak ja mialem podobny problem w swoim. Okazalo sie ze mialem nieszczelnosc ukladu powietrza na uszczelsce przy przepustnicy. Ale moze to byc na kolektorze albo na dolocie.
 
 
Bobo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 258
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2007-10-18, 17:11   

Ja mia?em taki sam problem przy zepsutym silniczku krokowym ( a w?a?ciwie jego braku ).. Tak jak tobie gas? mi na begu ja?owym.. Sprawd? krokowca na pocz?tku.
_________________
błądzić jest podobno rzeczą ludzką, głupców trwać w błędzie....
 
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2007-10-18, 21:13   

allias napisał/a:
Sprawdz podcisnienie. Dla mnie to brzmi jak problem na jednym z wezykow lub dolcie. Jak jedziesz i pracuje "dosc" normalnie ale kiedy dojezdzasz do swiatel i obroty spadaja ponizej 600-700 i zamochod zaczyna sie lekko dusic, zaczyna podskakiwac i po kilku sekundach gasnie.

Jesli tak ja mialem podobny problem w swoim. Okazalo sie ze mialem nieszczelnosc ukladu powietrza na uszczelsce przy przepustnicy. Ale moze to byc na kolektorze albo na dolocie.


Zgadzam sie z kolega i dodam jeszcze ze jak nie wezyk przy kolektorze sacym to moze byc przep?ywka na wyko?czeniu :badcrack:
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-10-19, 09:22   

simongs1 napisał/a:
allias napisał/a:
Sprawdz podcisnienie. Dla mnie to brzmi jak problem na jednym z wezykow lub dolcie. Jak jedziesz i pracuje "dosc" normalnie ale kiedy dojezdzasz do swiatel i obroty spadaja ponizej 600-700 i zamochod zaczyna sie lekko dusic, zaczyna podskakiwac i po kilku sekundach gasnie.

Jesli tak ja mialem podobny problem w swoim. Okazalo sie ze mialem nieszczelnosc ukladu powietrza na uszczelsce przy przepustnicy. Ale moze to byc na kolektorze albo na dolocie.


Zgadzam sie z kolega i dodam jeszcze ze jak nie wezyk przy kolektorze sacym to moze byc przep?ywka na wyko?czeniu :badcrack:


raczej nie bo by wtedy przy normalnej je?dzie wariowa?, ale tego te? nie mo?na wykluczy
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2007-10-19, 09:54   

No wiec tak przeplywka jest ok poniewaz takie problemy z tym mam juz od bardzo d?ugiego czasu zazwyczaj jest to jak jest wilgotno i mokro przep?ywka i dolot odpadaj? bo jest wszystko wporz?dku ... nie wiem nadal co moze by? przyczyny tego ze czasami sam ga?nie od tak poprostu ale tylko wtedy jak jest na luzie ....

krokowy wymieniony na nowy nieca?y rok temu ...m?g?by tak szybko pa???

My?la?em ze moze to by? co? z elektryk? ? Kiedy? mia?em tak na pocz?tku i chodzi?o i wyregulowanie kompa (obrot?w na komputrze) i wtedy by?o ok

Moze to jakis kabel od czego? co? powoduje i dlatego tak jest.??

P.S. Goldi to ze ga?nie od czasu do czasu sam z siebie nie powoduje tego ze pod mask? mam zlom ...poniewaz jak go deptne to idze dobrze do przodu :twisted:
 
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2007-10-19, 09:59   

mo?e to by? sonda lamda

masz jeszcze katalizator seryjny ?

je?li tak to go wytnij i wspawaj drug? power rure, jak nie pomo?e to zmie? sonde

i sprawd? ten dolot raz jeszcze

poza tym to widze ze jak cos sie komus dzieje z autem to w PL jest na to uniwersalna odpowiedz - silniczek krokowy :hahaha:

noo wyprzedzenie zap?onu te? mo?esz sprawdzi? nie zaszkodzi
Ostatnio zmieniony przez MikeR 2007-10-19, 10:10, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2007-10-19, 10:02   

Dzieki Miker za konkrety :ok:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-19, 11:03   

MATi napisał/a:
zazwyczaj jest to jak jest wilgotno i mokro
czyli stawaim na elktryke... posprawdzaj wszystko poczawszy w tym temacie zaczynajac od kabli zaglebiajac sie dalej w szczegoly... po nitce do klebka... po kablu do ... :P szybkiej reanimacji...
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2007-10-19, 12:58   

Ale o jakie Ci kable Goldi chodzi ?? Masz co? na my?li konkretnie ??
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-19, 13:16   

kabe wn, idac dalej modu? zap?onowy 9cewki mo?e ju? padaj?)... ale tak mysle gdyby to diabel tkwil w elektryce to troche inaczej by to wygladalo...

opisz mi jeszcze raz swoj dolot co w nim siedzi? ingerowales w ori puszke w jakikolwiek sposob? wsadziles tam stozek ktorego tak usilnie Ci odradzalismy?

kolejne pytanie... pamietam ze kiedys cos tam kiedys tam zatankowales zle paliwo i Ci zamulal... byl tez taki temat Twojego autorstwa... czy robiles wymieniales cos wtedy?
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-10-19, 14:11   

z tego co wiem Mati poprostu pod??czy? ori puszk? z ori filterm power rur? z przepusnic?. takze tam nie powinno nic si? dzia?. Zwracam te? uwag? na to ?e Mati powiedzia? i? od d?u?szego czasu tak ma. Ale nie jest to odosobniony przypadek.

Ostatnio jeszcze we wrze?niu by? u mnie 1g z tym samym problemem. Ale u niego gas? jedynie przy hamowaniu. Podczas postoju by?o wszystko ok. Wtedy nic nie stwierdzi?em. Dolot ok- sprawdzi?em szczelno?c ci?nieniowo, sonda ok, korkowy ok- pracowa?.

I wyst?puje to okresowo i przechodzi (u ciebie te? Mati ?) takze nie ma tego jak zdiagnozowa?. Pierwsze co pomy?la?em to krokowy nie podtrzymuje obrot?w przy wci?ni?ciu hamuca co ejst wymagane jak ma si? ustawione seryjne 750-800rpm. Ale od??czenie go kiedy pojawi?y si? objawy nic nie da?o.


M?j strza? ? elektryka. I to nie elementy zwi?zane z WN. A ich sterowanie. A dok?adnie czujnik zespolony po?o?enia wa?u i wa?ka rozrz?du zwany tak?e CAS.

Jak niekt?rzy wiedz? mam u siebie g?owic? i owy modu? czujnikowy. Ostatnio tak samo zgas? mi od tak poprostu samoch?d, otworzy?em mask?, wszystko OK, odpali?em, przejecha?em z 10m i jak hamowa?em znowu zgas?. Okaza?o si? wysun?? si? jeden konektorek, normalnei styka? ale podczas hamowaniu kiedy kabel si? minimalnie przesuwa? przestawa? styka?.

Dodatkowo mati wspomnia? o tym i? dzieje sie to szczeg?lnie jak jest wilgotno. To tym bardziej potwierdza moja tez?. Mo?e ma jakas nieszczeln? kostk? w kt?rej zbiera si? wilgo? i powoduje zak?ucienia dzia?ania tego uk?adu.

Jak by by?y przebicia na kablach, ?wiecach lub pad?a cewka to max co by si? dzia?o to nier?wne obroty lub praca tylko dwuch cyl a nie ga?ni?cie.

Tak?e sprawdzi? bym dok?adnie kost? pod?aczon? do tego badziewia przy g?owicy i kable a? do miejsca gdzie znikaj?. mo?liwe ?e jaki? kabelek p?k? w oplocie i przy hamowaniu si?y napr??enia powoduj? roz??czenie obwodu..


Lambda nie ma tu nic do gadania. Mi pad?a sonda. La?a wachy ile wlezie i nigdy mi nie zgas?. mimo i? obroty mia?em 750RPM i krokowy nie raczy? podbija? ich przy za??czeniu wiatrak?w.

Inny pow?d to krokowy ale jak jest sprawny....




A i jeszcze jedno MATI. Wykasowa?em tw?j podpis. Nie podoba mi si? u?ywanie bezpo?rednio mojego nicku. Ja w swoim podpisie zastosowa?em protok?? otwarty [ Y O U ] przez co w miejscu jego zastosowania pojawia si? nick zalogowanego u?ytkownika kt?ry go ogl?da. Tw?j podpis by? kierowany do mnie i w kodzie ?r?d?owym by?o "SAMAEL" a nie "[Y O U]" co mi si? nie podoba. Jak ura?a ci? m?j podpis lub masz jaki? problem zpraszam na PW.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2007-10-19, 14:37   

No c??, jak tak mia?em w 1g i winna by?a sonda.

Ale zgadzam si? z Samaelem i mo?e to by? ten czujnik.
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-10-19, 16:44   

u mnie byla to sonda
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13