Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie bangla wzka?nik ci?nienia oleju
Autor Wiadomość
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2007-10-18, 23:00   Nie bangla wzka?nik ci?nienia oleju

Jak w temacie. Przyuwa?y?em to dopiero p??niej jak jecha?em. Wskaz?wka le?y ca?kowicie na czerwonym polu czyli niemo?liwe ?eby ci?nienie by?o tak ma?e. Nie wiem wog?le od czego zacz??... :wtf:
 
 
 
Many
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-19, 00:00   

Lezy zawsze ? czy na postoju z zapalonym silnikiem?

Bo ona ?miga dopiero jak jedziesz i wciskasz peda? gazu.

Aha i zarzu? jakie? fotki :P
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2007-10-19, 00:17   

Le?y niestety ca?y czas :? A i jeszcze jedno. Bo wska?nik paliwa tez jest chyba uszkodzony bo ca?y czas pokazuje ten sam stan paliwa (nawet jak jest wy??czlony silnik i wyj?ty kluczyk). Na paliwie praktycznie nie jecha?em wi?c nie wiem czy tak ma by?? Ale watpie.


PS. Jak spu?ci? p?yn z uk?adu ch?odniczego? Bo chce zala? nowy.
PS.2 A fotki b?d? jak go umyje :jezyk:
 
 
 
TsiArt01
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-19, 02:08   

Eclipse D22A to jest 1G , Tak ?

To ty mash taki plastikowy korek na dole hlodnicy po twojel lewej stronie jak stojisz nad samohodem . ALE . muj sie polamal i wszystim mojoim kolegom . To najlepiej odkrencic ta clamp i zdjac ta gumowal rure ( szypki spust plynu i prysznic :) ) .

Ja nie moge rozmawiac a swojoim wujem , bo go zawsze nie ma w domu . Ale on napriawial samohody na kolumny ( ulica hyba sie nazywa wisknitna ) .

To jak znaijdziesz Marka Kozlowskiego . to mu powiedz ze jego hszestny cie wyslal . :) . Albo mu tylko powiedz ze jego brat ( muj ojciec ) hce z nim rozmawiac :lol2:

A natemat cisnienia oleju . czy ty masz ta lampke od niskiego oleju siwieci ? Bo ja miajem taki problem z mojim autem , rze po 500 mil po zmianie oleju . lampka od niskiego cisnienia oleju sie mrygala na niskih obrotah .

wskazuwka od paliwa zostaje w paliwie poziomu nawet jak wyjmiesz kluczyki . Ono powinno ci pokazywac ile masz ( pelno albo pusto , czy to robi ?? )
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2007-10-19, 06:12   

TsiArt01 napisał/a:
Eclipse D22A to jest 1G , Tak ?

Tak
TsiArt01 napisał/a:
To najlepiej odkrencic ta clamp i zdjac ta gumowal rure ( szypki spust plynu i prysznic :) ) .

Czyli co dok?adnie bo nie rozumiem :-P
TsiArt01 napisał/a:
A natemat cisnienia oleju . czy ty masz ta lampke od niskiego oleju siwieci ? Bo ja miajem taki problem z mojim autem , rze po 500 mil po zmianie oleju . lampka od niskiego cisnienia oleju sie mrygala na niskih obrotah .

Nie nic nie mryga a wskaz?wka ca?y czas le?y
TsiArt01 napisał/a:
wskazuwka od paliwa zostaje w paliwie poziomu nawet jak wyjmiesz kluczyki . Ono powinno ci pokazywac ile masz ( pelno albo pusto , czy to robi ?? )

Bez wzgl?du na to czy auto jedzie czy stoi ,czy jest zgaszone ca?y czas pokazuje poziom paliwa. Czyli tak powinno by? ,tak?


PS. Czym lepiej zala? Misie? Castrolem GTX Magnatec czy Vavoline Max Life (oba 10w40 czyli p??syntetyki) ? Czy oba s? por?wnywalne i nie robi r??nicy kt?rym zaleje? Bo teraz je?dzi? chyba na mineralnym :wtf:

PS.2. Czy korzystaj?c z manuala Krzy?aka na tej stronie http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html ustawie wolne obroty w 4G63? Bo poprzedni w?a?ciciel podni?s? je ostatnio do 1300rpm bo mu by?o szkoda silnika jak w??czy? klime na postoju i obroty spada?y :badcrack:
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-10-19, 08:16   

Zalej max lifem.

Podjed? do jakiego? zak?adu gdzie mog? sprawdzi? ci?nienie oleju, wkr?ca si? taki manometr przy filtrze oleju po przeciwnej stronie jak jest wkr?cony czujnik. Sprawd? stan oleju.

Co do spuszczenia wody to ja zawsze robi? to kureczkiem kt?ry jest na ch?odnicy (mam od 1g) po prawej stronie ch?odnicy stoj?c przed samochodem, w rogu, jak kto? go po?ama? to odkr?casz clamp (cybant, opask? zaciskow? jak kto woli) na dolnym w??u ch?odnicy i zdejmujesz go :D PREPARE FOR THE WAWE !!!

Ch?tnie obejrza? bym to cudo ale z tego co pami?tam masz kawa?ek :P


a obroty ustawiasz prosto ... ?rubk? na przepustnicy... zreszt? jak masz sprawny krokowy to co by? nie kr?ci? powinien to korygowa? a? mu sie zakres sko?czy...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2007-10-19, 08:50   

Kupi?e? w ko?cu Klipa czy nie ?
 
 
maniu
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-19, 08:58   

Szakal napisał/a:
Bez wzgl?du na to czy auto jedzie czy stoi ,czy jest zgaszone ca?y czas pokazuje poziom paliwa. Czyli tak powinno by? ,tak?

Tak i dopiero przy dluzszej jezdzie lub agresywnej zobaczysz ze dziala :twisted: albo nie...
Co do oleju mineralnego w eclipse :wtf: to juz kwestia gustu. Temat kilka razy omawiany na forum i zrob jak uwazasz.
Jesli dziala krokowy to obroty nie powinny spadac na klimie tzn powinny ale na chwile. Ale jak nie dziala to po wkreceniu srubki spadna. Jak odpalisz na zimnym to masz ssanie?
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2007-10-19, 09:32   

MikeR napisał/a:
Kupi?e? w ko?cu Klipa czy nie ?

Owszem :twisted:
Nie jest to cudo coprawda ,kt?re mi?em mie? z Holandii bo kto? mnie podkupi? no ,ale trudno. Na tego narazie nie narzekam bo jest wzgl?dnie ?adny. Tylko kompresja lipna jest ,ale zobaczymy ile we?mie oleju. Na czarno niby nie dymi. Po?yjemy zobaczymy :ok:

SAMAEL napisał/a:
Podjed? do jakiego? zak?adu gdzie mog? sprawdzi? ci?nienie oleju, wkr?ca si? taki manometr przy filtrze oleju po przeciwnej stronie jak jest wkr?cony czujnik. Sprawd? stan oleju.

Stan oleju to troche ma?y by? ,ale dojecha?em. Kontrolka si? nie ?wieci?a wi?c raczej nic si? nie sta?o. Stary olej ju? spu?ci?em i poszukam tego Vavoline Max Life.Co do wska?nika cisnienia to nie wiem czy nie jaki? czujnik jest uszkodzony ew. moze kabelej jest gdzie? przerwany bo ostatnio go?ciowi myszaki wlaz?y pod maske i pogryz?y kable WN :lol2: Gdzie jest ten czujnik i kabelki id?ce do niego?
SAMAEL napisał/a:
a obroty ustawiasz prosto ... ?rubk? na przepustnicy... zreszt? jak masz sprawny krokowy to co by? nie kr?ci? powinien to korygowa? a? mu sie zakres sko?czy...

M?w do mnie jeszcze :lol2: Tam jest tylko jedna ?rubka do regulacji czy wi?cej? Masz moze jakie? zdj?cie zeby zaznaczyc t? ?rubke?
 
 
 
maniu
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-19, 10:04   

Tu masz ta srubke:

 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2007-10-19, 12:11   

Szakal co? Ty kupi? ? Za ile ? Poka? fotki !! Kurcze, prosi?em Ci? kiedy? o cierpliwo??, mam nadzieje ?e nie b?dziesz ?a?owa? :ksiadz:
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2007-10-19, 14:37   

Dzi?ki maniu za zdj?cie :ok:
A co kupi?em? No najzwyklejszego Eclipsa 1G 4g63 D22A ( i tak nie wiem/nie pami?tam co znaczy to ostatnie :jezyk: )

I tak ,kupi?em mojej misi olej Mobil 1 Formu?a S p??syntetyk i filterek oleju ,p?yn do ch?odnicy K2 i literek p?ynu do przek?adni automatycznych zeby zmieni? w wspomaganiu (dextron III firmy Fuchs ,pisze jeszcze na opakowaniu ATF 4000 czy jako? tak-dobry kupi?em? )
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-19, 14:49   

Szakal napisał/a:
kupi?em mojej misi olej Mobil 1 Formu?a S p??syntetyk
nie ma takiego oleju!!!! nie ma MOBIL 1 polsyntetykow... kupiles zwyklego Mobila ;) a to juz nie to samo...

co do wspomgana to dobry
 
 
HouseM
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-20, 00:24   

Hehehe GOLDI drrrr WRONG ! ju? jest dok?adnie Mobil 1 formula super S hehhe w ?yciu bym mobila do auta nie zala? .. to jaki? taki smar do fiat?w panda ! :lol2: :ksiadz:

Szaki zr?b eksperymento i wytargaj kabelek od czujnika ci?nienia oleju ! dotknij do silnika powinno zamkn?? budzik :lol2:

Pompa oleju to w?tpliwe ale czujnik oleju padni?ty to jak najbardziej prawdopodobne.
 
 
mlody321
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-20, 07:54   

Gdzie jest ten czujnik?? Bo ja mam podobny problem tylko ze po przekreceniu kluczyka odrazu idzie do g?ry i stoi bez ruchu, a jak zgasze auto to wraca spowrotem
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-10-20, 09:23   

przy filtrze oleju, wkr?cony w ten element w kt?ry wkr?cony jest filtr. odchodzi od niego jeden kabelek.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
conti
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-20, 09:40   

Ja mia?em dok?adnie to samo. W pewnym momencie zobaczy?em ?e wskaz?wka le?y, wi?c pierwsze co to zdj??em konektor z czujnika, oczy?ci?em, spryska?em kontaktem i po na?o?eniu potraktowa?em smarem. Dzia?a do tej pory :ok:
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2007-10-20, 18:26   

Ja niestety chcia?bym mie? niedzia?aj?cy czujnik ;( ;( ;( Ozgrozo po dzisiejsze ca?odziennej walce z ch?odnic? ,parownikiem od gazu i innymi paroma rzeczami po odpaleniu wskaz?wka od ci?nienia oleju si? podnios?a !!! ;( ;( ;( Chyba roz*eba?em sobie silnik podr??? z Krk ;( ;( ;( Kuuuuufaaaaa ma?! ;(


PS. Jak odpowieterzy? uk?ad ch?odz?cy? sam si? odpowietrzy (bo widze ze jest obieg otwarty) ? Narazie wesz?o mi 6l p?ynu ch?odz?cego i po ma?ej przeja?d?ce w zbiorniku wyr?wnawczym p?ynu jest poni?ej minimum
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-20, 18:29   

tom dolej plynu... sam sie uklad odpowietrzy i wyrowna...


co Ci z silnikeim nie bangla? dymi? bierze olej? cos ty zrobil :> ?
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2007-10-20, 18:36   

Znaczy sie og?lnie silnik smiga ?adnie (wiadomo ze na gazie ze zwyk?ym parownikiem nie tak samo jak na benzynie ,ale my?le ze daje rade ,cho? nie mam por?wnania do innego GSa) i nie widze zeby dymi?. Popychacze si? uspokoi?y chyba ,ale jak odpali?em auto i zobaczy?em ze wska?nik ci?nienia si? podni?s? to ma?o zawa?u nie dosta?em! ;( ;( ;( Ja wraca?em na le??cym wska?niku do domu bo my?la?em ze uszkodzony jest...A tu :ass:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12