Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Odelżanie 2gen bez utraty komfortu
Autor Wiadomość
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-05, 20:28   Odelżanie 2gen bez utraty komfortu

Jak wiemy nasze mi?ki s? dosy? ci?zkie, ale mo?na zrzuci? kilka kg nie trac?c komfortu.
Opisz? to na moim przyk?adzie.
Auto po kupnie wa?y?o r?wne 1500kg zalane do pe?na ( total seria + sub i wzmak w baga?niku)
Dok?adnie nie wiem ile da?o mi to odchudzanie bo w miedzy czasie zmieni? sie r?wniez osprz?t silnika, wydech, IC itp.
Teraz po odchudzaniu z innym wzmacniaczem i inn? skrzyni? i audio wa?y 1430kg zalany do pe?na. Je?eli chcemy i?c dalej to mo?na wyj?c audio ca?kowicie oraz zdemontowa? wszystko z bagaznika, mysl?, ?e wtedy zejdzie si? do 1400kg, dalej to ju? carbony, l?ejsze felgi i prucie wn?trza.

Zaczynamy od rozbierania wn?trza, trzeba zdemontowa? boczki drzwi, deske, boczki ty?, wszystkie plastiki baga?nika, fotele i dywan. Praktycznie ca?e wn?trze.

1. Wyd?ubujemy maty wyg?uszaj?ce z pod n?g kierowcy i pasa?era


2. Wyd?ubujemy maty z tylnych b?otnik?w oraz z pod tylnej kanapy.


3. Wycinamy wzmocnienia pod ko?o zapasowe


4. Demontujemy blach? wyr?wnywuj?c? pod?og? baga?nika


5. Demontujemy tylne g?o?niki


6. Demontujemy tyln? wycieraczk? oraz elektryczn? anten? i za?lepiamy otwory


7. Demontujemy tempomat. Sterownik jest w nogach pasa?era z boku, oraz z pod maski link? oraz ca?y zestaw steruj?cy


8. Rozbieramy schowek i wyrzucamy blach? z jego wn?trza


9. Wyrzucamy blach? wzmacniaj?c? plastik nad nogami kierowcy.


10. Wyrzucamy obci??enie os?ony kierownicy


11.Ci??kie sk?ry zast?pujemy kube?kami

12. Tego nie robi?em bo robi?em audio, ale mo?na pokusi? si? o wyj?cie wszystkich plastik?w oraz styropianu z boczk?w drzwiowych, troch? tego tam jest.

13. Tego te? nie robi?em, ale jak kto? ma zamiar je?dzi? w kub?ach i szelkach mo?na zdemontowa? cal? instalcj? od poduszek.

14. Wyj?ci? tylnej kanapy

15. Carbony

16. Lekkie felgi

17. Mo?na pobawi? si? w wycinanie wi?zki ze zb?dnych kabli troch? tego b?dzie, chocia?by po seryjnym audio.

18. Belki pod zderzakam z przodu i z ty?u.

U mnie po odchudzaniu wygl?da to tak:


Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2011-02-04, 10:17, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
Black 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 1052
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-05, 20:44   

Szacunek za ilosc pracy wlozona w to. Najladniejsze wnetrze Eclipse'a jakie widzialem. :ok: Co to za fotele?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-05, 20:45   

odradzam pozycje nr3... strasznie cierpia podluznice bez tego wzmocnienia...

p.s. fajne kubly :) jaka waga kubla?
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-05, 20:49   

Kub?y to niemiecki konig, trzymania maj? rewelacyjne, w lepszych chyba nie siedzia?em. Kupi?em w okazyjnej cenie bo nowe to maj?tek. Pocz?tkowo by?y niebieskie, ale odda?em do tapicera.
Goldi nie wiem ile wa?a, ale jakie? super lekkie nie s? bo to turystyki z regulacj? itp.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-05, 21:14   

Fotele zajebiste.... :amen: :ok: :ok:

Moglbys przypomniec mi swoj adres. Bo juz zapomnialem :>
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2009-10-05, 21:19   

Hahaha 3/4 z tych rzeczy uda?o mi si? zrobi? :D .
Dodam, ?e jeszcze tylne boczki s? trzymane przez 2 niepotrzebne kszta?towniki. Osobi?cie nie liczy?bym na jakie? mega r??nice, jednak mi?o wiedzie?, ?e nie wozi si? plastik?w podbijanych blachami.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
Marko_ck 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 178
Skąd: ck
Wysłany: 2009-12-02, 12:05   

octane co masz za ekranik w aucie ? Mozesz mi podac model tego DVD (chyba?)
Duzi kombinowania zeby tam siedzialo czy wystarczy wyjac ten maly schowek pod radiem ?

/a zapedzilem sie :| juz na pw pisze.
Ostatnio zmieniony przez Marko_ck 2009-12-02, 13:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2009-12-02, 13:13   

Marko_ck :wtf: topic jak by nie o tym ... I o takie rzeczy pyta si? w prezentacjach :roll:


P.S: ja mam dwa pytania :jezyk:

1.Octane wa?y?e? ju? auto/graty kt?re wywali?e? i wiesz ile zrzuci?e? kg ?

2.Tak si? zastanawiam czy jak wywali si? te blachy usztywniaj?ce plastiki to czy np. wchodz?c i przypadkiem kopi?c taki plastik noga nam nie zostanie w plastiku lub gdy kto? si? oprze o taki plastik to po prostu najzwyczajniej w ?wiecie p?knie :> ? :ksiadz:
Ostatnio zmieniony przez Brian 2009-12-02, 15:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 13:25   

Brian napisał/a:
2.Tak si? zastanawiam czy jak wywali si? te blachy usztywniaj?ce plastiki to czy np. wchodz?c i przypadkiem kopi?c taki plastik noga nam nie zostanie w plastiku lub gdy kto? si? oprze o taki plastik to po prostu najzwyczajniej w ?wiecie p?knie ?
nie i nie :)
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2009-12-02, 13:38   

ale pewnie wszystko jest mi?kkie i ugina si? pod palcami :jezyk: nie wierze ze mitsu wcisn??o tam blachy tylko dlatego ?e bali si? reakcji prze?o?onego ?e maj? tyle odpad?w :hahaha:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-02, 14:03   

Brian nie jest to miekkie... ten palstik pod kokpitem ma 4 miejsca montazowe srob , dodatkowo 2 zatrzaski ... i plastik kokpitu na 1/3 jego powiezchni... sam plastik i tak jest dosc twardy i sztywny...
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2009-12-02, 14:42   

ja wiem przecie? go demontowa?em ale m?wi? tutaj bardziej o boczkach w drzwiach i z tylu przy g?o?nikach :jezyk: z?era mnie ciekawo?? ile mo?na zrzuci? kg z tych blach. Bo m?j GSX wa?y tyle co czo?g pancerny :roll:
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2009-12-02, 17:36   

Brian ja zdemontowa?em par? blach:
- podbicie nad nogami kierowcy
- schowek
- tylnia blacha
- dwa prostowniki trzymaj?ce boczki tylnie
- zbrojenie tapicerki drzwi

W sumie na moje oko pewnie ko?o 20 kilo - bez rewelacji.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2009-12-03, 23:17   

zmienic wszystkie srubki w srodku na plastikowe :) wywalic zbiorniczki do spryskiwaczy i antene :) jak by nie patrzec na zbiorniczkach to 10 kilo powinno zejsc jesli byly pelne hehe :)
 
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2009-12-04, 18:13   

Diabel ze spryskiwaczami masz racje. Pozby?em si? tylniego - jakie? 10 kg napewno.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
raQo 
VIP


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 564
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-12-18, 12:21   

masz przekozackie fotele !!! moje marzenie takie czerwone kube?ki :serduszka: :lol2:

ale co do fotek to nie widz? nic co by odbiega?o od seri po za fotelami :roll: , gdyby? da? foto bez boczk?w wyk?adzinek itp to dopiero by?o by co pokazywa? a tu ori wn?trze z kub?ami tylko tak wi?c co to za odchudzanie ? ile ci to da?o 11kg mniej ?
_________________

Ostatnio zmieniony przez raQo 2009-12-18, 12:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-18, 12:41   

raQo, czytasz ty uwaznie ... czy walisz z glupa ? :wtf:
 
 
raQo 
VIP


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 564
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-12-18, 12:48   

no czyta?em :lol2: ja sie podpisuje tylko do tego ,, u mnie po odchudzeniu wygl?da to tak'' i foty normalnego wn?trza.. dla mnie odchudzenie to odchudzenie czyli wywalenie plastik?w wyk??dzin boczk?w, pod tym napisem s? zdj?cia normalnego wn?trza i nic nie odchudzonego :roll:
_________________

 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-18, 12:52   

octane napisał/a:
Jak wiemy nasze mi?ki s? dosy? ci?zkie, ale mo?na zrzuci? kilka kg nie trac?c komfortu.
:roll: nie wiem co tu nie zrozumia?ego ?


w stanach robiac takie zabiegi jak octan tylko troche na wieksza skale (ze woz wciaz wyglada jak seria w srodku) schodza ponad 100kg
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-12-18, 14:19   

GOLDI napisał/a:
w stanach robiac takie zabiegi jak octan tylko troche na wieksza skale (ze woz wciaz wyglada jak seria w srodku) schodza ponad 100kg


Czy po takich zabiegach w aucie nie robi si? g?o?niej ?

Nie ?atwiej jest da? wiecej mocy ni? bawi? sie w odchudzanie skoro auto i tak jest g??wnie u?ytkowane w mie?cie a nie na zawodach ??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13