Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: SAMAEL
2007-11-08, 23:32
Podnoszenie mocy w eclipse GS (4g63)
Autor Wiadomość
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-21, 11:22   

Cze??.
Czym si? r??ni wi?zka przewod?w z GS-a od GST pod??czana do ECU. Podobno tylko 1 elementem. I czy trzeba wymieniac ca?? wi?zk? ??
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-03-21, 14:04   

mowisz o 1g? przeplywka ma 6 kabli , turbo ma 7, oraz knock sensor. Dodatkowo wtryski turbo sa 2 ohmowe i istnieje cos takiego jak Resistor pack. tez to trzeba podlaczyc by wtryski chodzily. Jesli chesz zastoisowac seryjny Boost solenoid to musisz go zamontowac , inaczej mozna MBC. Na wszystko sa schematy i konkretne odpowiedzi. idac krok po kroku mozna samemu zaadaptowac wiazke z N/A na potrzeby turbo. Dodatkowe kable bedziemy wpinali bezposrednio do ecu
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-03-21, 14:19   

Soryy. Mia?em na my?li 2G. Silnik b?dzie od GST razem z komputerem od gst ale r??nica w samej wi?zce jest tylko w 1 rzeczy . Podobno. Lepiej kupowa? od razu ca?? wi?zk? od GST czy te od NA b?dzie mo?na w prosty spos?b zaadoptowa?. ?
 
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-14, 14:44   

mam kilka nieprofesjonalnych(jestem zielony w tym temacie:P) i nurtujacych mnie pytan:
jakbym chcial zmienic dolot, to do tego moze byc ori puszcza i wkladka K&N? Czy raczej dobry stozek i puszke wywalic? Czy potrzebne by byly jakies dodatkowe zmiany, regulacje?
Ile moglo by to mi dac mocy i momentu(tak orientacyjnie)? To samo jakbym chcial wydech przelotowy 2,25" (chyba, ze inny polecacie do 1g GS), potrzebne beda dodatkowe regulacje (po zmianie dolotu i wydechu)? I jakie korzysci z tego?
Badzcie wyrozumiali prosze :jezyk: i bez nerwow :twisted:
_________________

 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 415
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2008-04-14, 16:58   

boneco, w 1G wszelkie podejscia do majstrowania przy dolocie uniemozliwia ci przeplywomierz - znajduje sie w puszce filtra powietrza. Jesli chcesz bezinwazyjnie to tylko dedykowana wkladka K&N i tyle. Wzrosty mocy bym nie oczekiwal, moze co najwyzaej uda ci sie podejsc blizej do serii :P
Jesli myslisz o stozku, to patrz projekt cyberluka:
http://www.eclipse.net.pl...?t=1705&start=0
ale pamietaj ze cyberluk najpierw pozbyl sie przeplywki :amen:
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-14, 20:29   

ok dzieki, a moglby ktos rozwinac temat o przeplywce?;>

a i jeszcze: co z tym wydechem? :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez boneco 2008-04-14, 20:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-15, 15:51   

Cytat:
ok dzieki, a moglby ktos rozwinac temat o przeplywce?;>
robisz konwersje na map sensor http://www.eclipse.net.pl...rzep%B3ywomierz :> troche z tym zabawy ale wyknalne :>

boneco napisał/a:
a i jeszcze: co z tym wydechem?
cos ci to przysienie... ile ? nikt Ci tego nie powie... jesli podchodzisz do modyfikacji z zalozeniem na starcie "ile mi to mocy i momentu przyniesie" to chyba nie wielu bedzie tu chcialo z Toba na tematow modow porozmawiac.... ukonorowaniem zmian wydechu i dolotu jest wystrojenie wozu...
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-04-15, 16:05   

GOLDI napisał/a:
(...)porozmawiac.... ukonorowaniem zmian wydechu i dolotu jest wystrojenie wozu...

Ooo, dobrze gada! Najlepszym przyk?adem tego jest moje autko. Po konwersji i mapie "zimowej" auto si? zalewa?o. Zrobiony zosta? dolot - auto ma ubogo i wali knockami w ca?ym zakresie obrot?w! Samael widzia? - mo?e potwierdzi
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-15, 16:56   

ok, rozumiem.
Czyli jesli chce delikatnie podniesc moc w gs'ie to najpierw pobawic sie w pozbycie przeplywki, pozniej moze dolot, wydech i na koncu to wszystko wystroic :amen:
dzieki za odpowiedzi :ok:
_________________

 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 415
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2008-04-16, 14:33   

boneco napisał/a:
ok, rozumiem.
Czyli jesli chce delikatnie podniesc moc w gs'ie to najpierw pobawic sie w pozbycie przeplywki, pozniej moze dolot, wydech i na koncu to wszystko wystroic :amen:
dzieki za odpowiedzi :ok:


Popatrz na post cyberluk'a powyzej - stroisz po kazdej modyfikacji: wywalasz przeplywka i stroisz, zmieniasz dolot i stroisz, zmieniasz wydech i stroisz.
 
 
boneco 
KLUBOWICZ


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 151
Skąd: Krk/Gliwice
Wysłany: 2008-04-16, 14:37   

ziggi napisał/a:

Popatrz na post cyberluk'a powyzej - stroisz po kazdej modyfikacji: wywalasz przeplywka i stroisz, zmieniasz dolot i stroisz, zmieniasz wydech i stroisz.

No juz wiem ale dzieki ;)
_________________

 
 
Uriziel
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-13, 18:08   

zastanawiam sie tak tylko jak kiedy? bede mie? prawko to ile z eclipsy2 g 2.0 GS mo?na wyci?gn?? kucyk?w i momentu bez u?ycia turbo. i ile by to kosztowa?o?
Ostatnio zmieniony przez Uriziel 2008-06-13, 18:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-13, 18:41   

z wolnossaka pierwsze 10 kucy to tysiak... potem z kazdym 10 kucy kwota rosnie dwukrotnie... tak w skrocie :>
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-06-13, 18:47   

Uriziel napisał/a:
jak kiedy? bede mie? prawko

Najpierw mo?e zdaj to prawko a p??niej kup auto i zobacz jak wyjdziesz z utrzymaniem auta :hahaha:
 
 
 
Uriziel
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-13, 21:11   

ee idz to cz?owiek nawet poma?y? nie mo?e ;(
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-13, 21:12   

Uriziel, dorosnij... widze ze najpierw tuningujesz poptem kupujesz...
 
 
Uriziel
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-13, 21:39   

sorry za ten spam

ale moje pytanie o ten tuning wersji GS to chcia?em sie dowiedzie? czy lepiej kupi? GS czy GST. bo dobre GST jest bardzo ci??ko dosta? z tego co si? rozgl?da?em, a GS jest sporo i jest o wiele ta?szy w utrzymaniu :P
ale ju? nie wa?ne dowiedzia?em si? co chcia?em ;p


pozdrawiam ;p
Ostatnio zmieniony przez Uriziel 2008-06-13, 21:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-07-10, 13:22   

Cze??
By?em w Serwisie JSS i powiedzieli mi ?e warto przy podnoszeniu mocy przysz?o?ciowo wywali? balans. Obydwie rolki . Podobno dla bezpiecze?stwa. Hmmm... Nie s?ysza?em o tym nigdy ale Jacek m?wi? ?e robi to w ka?dym Eclipsie. Zreszt? z jego stajni jest samoch?d Shotguna , wojtka i innych . Jak waszym zdaniem ??? Dobry pomys??
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2008-07-10, 13:29   

szko?y s? r??ne, po wywaleniu balansu mniej obci??asz silnik, i nie ryzykujesz ze kiedykolwiek pekniety pasek balansowy wpadnie Ci w rozrzad i narobi ba?aganu, za to masz drgania, ale podobno niewielkie, nazywa si? to balans shaft eliminator i mo?na to ?mia?o kupi? np w SBR

inni nie wywalaja, skoro fabryka tak przewiduje to tak ma byc

ja jak w ko?cu wywalcze gsx to wywale balans
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-07-10, 13:46   

Ciekawe czy w samochodzie Shotguna by?o to wywalone . Bo jecha?em tym samochodem razem z kr?likiem i ?adnych wi?kszych drga? nie by?o :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9