Przesunięty przez: SAMAEL 2007-11-08, 23:32 |
Podnoszenie mocy w eclipse GS (4g63) |
Autor |
Wiadomość |
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-03-21, 11:22
|
|
|
Cze??.
Czym si? r??ni wi?zka przewod?w z GS-a od GST pod??czana do ECU. Podobno tylko 1 elementem. I czy trzeba wymieniac ca?? wi?zk? ?? |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-03-21, 14:04
|
|
|
mowisz o 1g? przeplywka ma 6 kabli , turbo ma 7, oraz knock sensor. Dodatkowo wtryski turbo sa 2 ohmowe i istnieje cos takiego jak Resistor pack. tez to trzeba podlaczyc by wtryski chodzily. Jesli chesz zastoisowac seryjny Boost solenoid to musisz go zamontowac , inaczej mozna MBC. Na wszystko sa schematy i konkretne odpowiedzi. idac krok po kroku mozna samemu zaadaptowac wiazke z N/A na potrzeby turbo. Dodatkowe kable bedziemy wpinali bezposrednio do ecu |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-03-21, 14:19
|
|
|
Soryy. Mia?em na my?li 2G. Silnik b?dzie od GST razem z komputerem od gst ale r??nica w samej wi?zce jest tylko w 1 rzeczy . Podobno. Lepiej kupowa? od razu ca?? wi?zk? od GST czy te od NA b?dzie mo?na w prosty spos?b zaadoptowa?. ? |
|
|
|
|
boneco
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 151 Skąd: Krk/Gliwice
|
Wysłany: 2008-04-14, 14:44
|
|
|
mam kilka nieprofesjonalnych(jestem zielony w tym temacie:P) i nurtujacych mnie pytan:
jakbym chcial zmienic dolot, to do tego moze byc ori puszcza i wkladka K&N? Czy raczej dobry stozek i puszke wywalic? Czy potrzebne by byly jakies dodatkowe zmiany, regulacje?
Ile moglo by to mi dac mocy i momentu(tak orientacyjnie)? To samo jakbym chcial wydech przelotowy 2,25" (chyba, ze inny polecacie do 1g GS), potrzebne beda dodatkowe regulacje (po zmianie dolotu i wydechu)? I jakie korzysci z tego?
Badzcie wyrozumiali prosze i bez nerwow |
_________________
|
|
|
|
|
ziggi
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 45 Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 415 Skąd: Lodz / Dublin
|
Wysłany: 2008-04-14, 16:58
|
|
|
boneco, w 1G wszelkie podejscia do majstrowania przy dolocie uniemozliwia ci przeplywomierz - znajduje sie w puszce filtra powietrza. Jesli chcesz bezinwazyjnie to tylko dedykowana wkladka K&N i tyle. Wzrosty mocy bym nie oczekiwal, moze co najwyzaej uda ci sie podejsc blizej do serii
Jesli myslisz o stozku, to patrz projekt cyberluka:
http://www.eclipse.net.pl...?t=1705&start=0
ale pamietaj ze cyberluk najpierw pozbyl sie przeplywki |
|
|
|
|
boneco
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 151 Skąd: Krk/Gliwice
|
Wysłany: 2008-04-14, 20:29
|
|
|
ok dzieki, a moglby ktos rozwinac temat o przeplywce?;>
a i jeszcze: co z tym wydechem? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez boneco 2008-04-14, 20:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-15, 15:51
|
|
|
Cytat: | ok dzieki, a moglby ktos rozwinac temat o przeplywce?;> | robisz konwersje na map sensor http://www.eclipse.net.pl...rzep%B3ywomierz troche z tym zabawy ale wyknalne
boneco napisał/a: | a i jeszcze: co z tym wydechem? | cos ci to przysienie... ile ? nikt Ci tego nie powie... jesli podchodzisz do modyfikacji z zalozeniem na starcie "ile mi to mocy i momentu przyniesie" to chyba nie wielu bedzie tu chcialo z Toba na tematow modow porozmawiac.... ukonorowaniem zmian wydechu i dolotu jest wystrojenie wozu... |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-04-15, 16:05
|
|
|
GOLDI napisał/a: | (...)porozmawiac.... ukonorowaniem zmian wydechu i dolotu jest wystrojenie wozu... |
Ooo, dobrze gada! Najlepszym przyk?adem tego jest moje autko. Po konwersji i mapie "zimowej" auto si? zalewa?o. Zrobiony zosta? dolot - auto ma ubogo i wali knockami w ca?ym zakresie obrot?w! Samael widzia? - mo?e potwierdzi |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
boneco
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 151 Skąd: Krk/Gliwice
|
Wysłany: 2008-04-15, 16:56
|
|
|
ok, rozumiem.
Czyli jesli chce delikatnie podniesc moc w gs'ie to najpierw pobawic sie w pozbycie przeplywki, pozniej moze dolot, wydech i na koncu to wszystko wystroic
dzieki za odpowiedzi |
_________________
|
|
|
|
|
ziggi
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 45 Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 415 Skąd: Lodz / Dublin
|
Wysłany: 2008-04-16, 14:33
|
|
|
boneco napisał/a: | ok, rozumiem.
Czyli jesli chce delikatnie podniesc moc w gs'ie to najpierw pobawic sie w pozbycie przeplywki, pozniej moze dolot, wydech i na koncu to wszystko wystroic
dzieki za odpowiedzi |
Popatrz na post cyberluk'a powyzej - stroisz po kazdej modyfikacji: wywalasz przeplywka i stroisz, zmieniasz dolot i stroisz, zmieniasz wydech i stroisz. |
|
|
|
|
boneco
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Sty 2008 Posty: 151 Skąd: Krk/Gliwice
|
Wysłany: 2008-04-16, 14:37
|
|
|
ziggi napisał/a: |
Popatrz na post cyberluk'a powyzej - stroisz po kazdej modyfikacji: wywalasz przeplywka i stroisz, zmieniasz dolot i stroisz, zmieniasz wydech i stroisz. |
No juz wiem ale dzieki |
_________________
|
|
|
|
|
Uriziel [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-13, 18:08
|
|
|
zastanawiam sie tak tylko jak kiedy? bede mie? prawko to ile z eclipsy2 g 2.0 GS mo?na wyci?gn?? kucyk?w i momentu bez u?ycia turbo. i ile by to kosztowa?o? |
Ostatnio zmieniony przez Uriziel 2008-06-13, 18:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-13, 18:41
|
|
|
z wolnossaka pierwsze 10 kucy to tysiak... potem z kazdym 10 kucy kwota rosnie dwukrotnie... tak w skrocie |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-06-13, 18:47
|
|
|
Uriziel napisał/a: | jak kiedy? bede mie? prawko |
Najpierw mo?e zdaj to prawko a p??niej kup auto i zobacz jak wyjdziesz z utrzymaniem auta |
|
|
|
|
Uriziel [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-13, 21:11
|
|
|
ee idz to cz?owiek nawet poma?y? nie mo?e |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-13, 21:12
|
|
|
Uriziel, dorosnij... widze ze najpierw tuningujesz poptem kupujesz... |
|
|
|
|
Uriziel [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-06-13, 21:39
|
|
|
sorry za ten spam
ale moje pytanie o ten tuning wersji GS to chcia?em sie dowiedzie? czy lepiej kupi? GS czy GST. bo dobre GST jest bardzo ci??ko dosta? z tego co si? rozgl?da?em, a GS jest sporo i jest o wiele ta?szy w utrzymaniu
ale ju? nie wa?ne dowiedzia?em si? co chcia?em ;p
pozdrawiam ;p |
Ostatnio zmieniony przez Uriziel 2008-06-13, 21:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-07-10, 13:22
|
|
|
Cze??
By?em w Serwisie JSS i powiedzieli mi ?e warto przy podnoszeniu mocy przysz?o?ciowo wywali? balans. Obydwie rolki . Podobno dla bezpiecze?stwa. Hmmm... Nie s?ysza?em o tym nigdy ale Jacek m?wi? ?e robi to w ka?dym Eclipsie. Zreszt? z jego stajni jest samoch?d Shotguna , wojtka i innych . Jak waszym zdaniem ??? Dobry pomys?? |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2008-07-10, 13:29
|
|
|
szko?y s? r??ne, po wywaleniu balansu mniej obci??asz silnik, i nie ryzykujesz ze kiedykolwiek pekniety pasek balansowy wpadnie Ci w rozrzad i narobi ba?aganu, za to masz drgania, ale podobno niewielkie, nazywa si? to balans shaft eliminator i mo?na to ?mia?o kupi? np w SBR
inni nie wywalaja, skoro fabryka tak przewiduje to tak ma byc
ja jak w ko?cu wywalcze gsx to wywale balans |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-07-10, 13:46
|
|
|
Ciekawe czy w samochodzie Shotguna by?o to wywalone . Bo jecha?em tym samochodem razem z kr?likiem i ?adnych wi?kszych drga? nie by?o |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
|