Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: SAMAEL
2007-11-08, 23:32
Podnoszenie mocy w eclipse GS (4g63)
Autor Wiadomość
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-07-10, 20:27   

ja wywali?em wa?ki balansowe i jak na razie wszystko jest oki a troche czasu ju? minelo
_________________

IS 220
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-07-10, 23:16   

Pablo1o napisał/a:
Ciekawe czy w samochodzie Shotguna by?o to wywalone . Bo jecha?em tym samochodem razem z kr?likiem i ?adnych wi?kszych drga? nie by?o :)


ahh te mechaniki, JSS powiadasz ? no prawda byli prekursorami w temacie 4g63 nie mniejszymi ni? VTG, szkoda ?e wojtkowi wysz?a korba bokiem, notabene jestem pe?en szacunku za odwag? dmuchania 1,7bara. W sumie nikt nie prubowa?, a by?e auto Shotguna servisuje si? u nas, generalnie teraz raczej ?rednio bo podczas ostatniej wizyty Kr?lika stwierdzili?my crankwalk niestety kt?ry wg. JSS zosta? wyeliminowany przez wywalenie wa?k?w balansowych co powinno zwi?kszy? ci?nienie oleju. No powiedzmy ?e ponad 1mm luzu na panewkach oporowych to brak crankwalk'a. Niestety w JSS nie robi tylko Jacek dla kt?rego wielki szacun bo wiedz? i praktyk? ma niesamowit?. Ja ju? kiedy? pisa?em co powoduje crankwalk. Konkretnie w kwestii wa?k?w balansowych, ?adne pare kilo ?elastwa wylatuje, minimalnie podnosz? ci?nienie oleju, nie trzeba wymienia? paska balansowego, wibracji raczej czu? nie b?dzie, ale czu? minimalne drgania przy w przedziale 3-5ty? rpm. nic strasznego. Poleca? bym wywali
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-07-11, 07:19   

Sroki za OT a u mnie Samael wywali?es?
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-07-11, 09:37   

nie. nie znalaz?em balanceshaft eliminator kit w twoich cz??ciach. w poje?dzie na codzie? mo?e okaza? si? to troch? raz denerwuj?ce a dwa skraca? troch? zycie silnika.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
oster22
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-22, 19:18   

panowie poruszy?em temat o podniesienie momentu obrotowego ale zosta? zamkniety widze ze ciezko o cos zapytac bo skoro pytam o podniesienie momentu to nie pytam o podniesienie mocy a administrator zamknal mi temat i wyslal tu do turbospr??arek gdzie o to wcale mi nie chodzilo. co prawda turbinka podnosi moc i w pewnym stopniu moment.ale chodzli?o mi9 tylko i wy??cznie o podniesienie momentu i znalaz?em dla zainteresowanych 600-650 zl sterownik silnika i od 7do :amen: 10% momentu wiecej :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :amen: :protest: :protest:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-22, 19:21   

pokaz :D niech wszyscy sie posmieja :D
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-12-22, 20:31   

:D Jak podniesiesz moment nie podnosz?c mocy to jeste? magik :D I to jeszcze jakim? magicznym sterownikiem :D
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-12-22, 23:29   

ciekawe..... a zawsze my?la?em ?e moment obrotowy je?? ?ci?le zale?ny od mocy i obrot?w... ciekawe....
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-12-22, 23:41   

SAMAEL napisał/a:
ciekawe..... a zawsze my?la?em ?e moment obrotowy je?? ?ci?le zale?ny od mocy i obrot?w... ciekawe....

Jak widzisz ,nie wszystko jeszcze wiesz i mo?esz wiele nauczy? si? od innych u?ytkownik?w forum...
:hahaha: :hahaha: :hahaha:
 
 
 
eXTrim 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 154
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-06, 12:07   

ten magiczny sterownik to kostka pluszowa na lusterko ?rodkowe :P
 
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-01-19, 19:51   

Witam. Mam mo?e ma?o spotykane pytanie i prosi?bym o ma?? pomoc. Mam w planach na wiosn? kupi? GS i troszk? go przerobi?. Prosi?bym je?li to mo?liwe o list? cz??ci kt?re b?d? musia? wymieni? abym m?g? za?o?y? sobie instalacj? z NOS'em i zeby silniczek mi nie umar?:) Rozwi?zanie ma?o spotykane i licz? si? z kosztami takiego tuningu ale jestem zdecydowany na to rozwi?zanie. Chcia?bym sobie zrobi? tuning ale oczywiscie w granicach rozs?dku nie potrzebuje Klipera kt?ry b?dzie mia? 500 koni. Z g?ry dzi?kuj? za pomoc i czekam na wasze komentarze dotycz?ce mojego pomys?u.
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-19, 19:59   

sprzeglo na stage 2... mega zdrowy silnik i mozna psikac +50

[ Dodano: 2009-01-19, 20:01 ]
koszt kompletnej instalacji mokrej direct port , plus kocyk , elektrozaworki... okolo 4-5 tysie... plus koszt montazu... mozna pokusisc sie o progresywne sterowanie jakims piggybackiem... ale nie musi byc to konieczne
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-01-19, 20:05   

W?a?nie chodzi mi o ten silnik bo mia?bym w planach co? wymieni? na bardziej wytrzyma?e bo fabryka mo?e nie wytrzyma?. Tylko nie bardzo wiem dok?adnie co. T?oki, panewki, pier?cienie, mo?e przerabia? g?owice? Chcia?bym jakie? 170 mo?e 180 koni z silnika i do tego NOS. Jakie? porady?
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-01-19, 20:11   

a tego eclipsa chcesz 1g,2gczy 3g ??
_________________

IS 220
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2009-01-19, 20:11   

Najpierw kup w?z i miej na jego utrzymanie a potem go tuninguj...
 
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-01-19, 20:16   

Oczywiscie 1g moim zdaniem najfajniejsze. Je?dzi?em kiedy? znajomego autem no i jestem akurat w tym modelu zakochany. W tuningu chodzi mi o poprawienie mocy i du?e wzmocnienie silnika zeby mi wszystko nie siada?o przy ka?dym psiiik:) Jak ju? powiedzia?em chce ko?o 170 koni i NOS do tego.

[ Dodano: 2009-01-19, 20:27 ]
A koszty utrzymania schodz? na drugi plan mam jeden samoch?d niby jest to Passat ale wiem ile kosztuje utrzymanie samochodu, remonty itp i jestem w stanie przy mojej pracy utrzyma? auto. Poza tym kocham samochody i kr?cenie przy nich jestem pracownikiem warsztatu:) Licz? na pomoc a nie docinki
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-19, 20:36   

kafar_1989 napisał/a:
W tuningu chodzi mi o poprawienie mocy
no ciekawe nastawienie... a gdzie bezpieczenstow :/ ? zaiweszenie? uklad hamulcowy itd... powiem ci tak... kupisz 1g to... nie ukrywajmy... to juz strucle... na zadabnego trzeba wydac z 8 kafli... do tego remont... chcesz sie bawic wiec kolejne 8-10 kafli by zrobic remont na kutych elementach jesli chcesz go wzmocnic... chesz nitro i okolo 170 na dzien dobry? w woz ktory bedize kosztowac 8 kafli walniesz 20 :) zdrowe podejscie :ok:
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-01-19, 20:49   

Na przygotowanie pod NOS licz? jakie? 15-16 klock?w. Wiem na co si? porywam i to ze go zakuje nie starczy zawieszenie i sprawy jak klocki tarcze itp dla mnie sa sprawa oczywista. Jak go robi? to na cacy:D Jestem mo?na powiedzie? takim fanatykiem i chce zbudowa? co? konkretnego. Jak bym chcia? rupiecia kt?ry b?dzie rycza? i troch? jecha? i tylko na tym by mi zale?a?o to bym kupi? Cali. A chce co? unikatowego co bardzo mi si? podoba i dla tego stawiam na Klipera

[ Dodano: 2009-01-19, 20:52 ]
No w tej cenie my?l? co? niezbyt zajechanego kupi?. Je?li wyjdzie dro?ej to wyjdzie
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-19, 20:55   

kafar_1989, kup :> pogadamy :> pom ozemy zbudowac i czesci zoraganizowac www.projectxs.pl :>
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-01-19, 21:03   

Wiem co chce i wiem ze to b?dzie kosztowa?. A ja na wydatki jestem gotowy. Pracuj?c w warsztacie wiem ze samoch?d to skarbonka. Za paska zap?aci?em 6 jak by? ?ci?gany z berlina. A przez 2 tygodnie wsadzi?em prawie 4 klocki bo tak trzeba by?o zeby by? w stanie kt?ry mnie zadowoli. Zawsze dbam o samoch?d a Mitsu ma by? moim oczkiem czyli du?e koszty s? nieuniknione.

[ Dodano: 2009-01-19, 21:12 ]
Ale autko my?l? b?dzie naprawd? czym? wyj?tkowym. Dzi?kuj? za pomoc i w dalszym ci?gu prosz? o pomoc je?li chodzi o list? cz??ci mam w lublinie sporo zni?ki tak?e powoli chce si? orientowa? co musz? wymieni? i ile b?dzie mnie to kosztowa?. Mo?e nawet zaczn? co? powoli zbiera? bo ten zakup jest przemy?lany i pewny to zawsze jak trafie co? w dobrej cenie na miejscu to si? napewno przyda.
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13