Przesunięty przez: SAMAEL 2007-11-08, 23:32 |
Podnoszenie mocy w eclipse GS (4g63) |
Autor |
Wiadomość |
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2008-07-10, 20:27
|
|
|
ja wywali?em wa?ki balansowe i jak na razie wszystko jest oki a troche czasu ju? minelo |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-07-10, 23:16
|
|
|
Pablo1o napisał/a: | Ciekawe czy w samochodzie Shotguna by?o to wywalone . Bo jecha?em tym samochodem razem z kr?likiem i ?adnych wi?kszych drga? nie by?o |
ahh te mechaniki, JSS powiadasz ? no prawda byli prekursorami w temacie 4g63 nie mniejszymi ni? VTG, szkoda ?e wojtkowi wysz?a korba bokiem, notabene jestem pe?en szacunku za odwag? dmuchania 1,7bara. W sumie nikt nie prubowa?, a by?e auto Shotguna servisuje si? u nas, generalnie teraz raczej ?rednio bo podczas ostatniej wizyty Kr?lika stwierdzili?my crankwalk niestety kt?ry wg. JSS zosta? wyeliminowany przez wywalenie wa?k?w balansowych co powinno zwi?kszy? ci?nienie oleju. No powiedzmy ?e ponad 1mm luzu na panewkach oporowych to brak crankwalk'a. Niestety w JSS nie robi tylko Jacek dla kt?rego wielki szacun bo wiedz? i praktyk? ma niesamowit?. Ja ju? kiedy? pisa?em co powoduje crankwalk. Konkretnie w kwestii wa?k?w balansowych, ?adne pare kilo ?elastwa wylatuje, minimalnie podnosz? ci?nienie oleju, nie trzeba wymienia? paska balansowego, wibracji raczej czu? nie b?dzie, ale czu? minimalne drgania przy w przedziale 3-5ty? rpm. nic strasznego. Poleca? bym wywali |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2008-07-11, 07:19
|
|
|
Sroki za OT a u mnie Samael wywali?es? |
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-07-11, 09:37
|
|
|
nie. nie znalaz?em balanceshaft eliminator kit w twoich cz??ciach. w poje?dzie na codzie? mo?e okaza? si? to troch? raz denerwuj?ce a dwa skraca? troch? zycie silnika. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
oster22 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-22, 19:18
|
|
|
panowie poruszy?em temat o podniesienie momentu obrotowego ale zosta? zamkniety widze ze ciezko o cos zapytac bo skoro pytam o podniesienie momentu to nie pytam o podniesienie mocy a administrator zamknal mi temat i wyslal tu do turbospr??arek gdzie o to wcale mi nie chodzilo. co prawda turbinka podnosi moc i w pewnym stopniu moment.ale chodzli?o mi9 tylko i wy??cznie o podniesienie momentu i znalaz?em dla zainteresowanych 600-650 zl sterownik silnika i od 7do 10% momentu wiecej |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-22, 19:21
|
|
|
pokaz niech wszyscy sie posmieja |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-12-22, 20:31
|
|
|
Jak podniesiesz moment nie podnosz?c mocy to jeste? magik I to jeszcze jakim? magicznym sterownikiem |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-12-22, 23:29
|
|
|
ciekawe..... a zawsze my?la?em ?e moment obrotowy je?? ?ci?le zale?ny od mocy i obrot?w... ciekawe.... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-12-22, 23:41
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | ciekawe..... a zawsze my?la?em ?e moment obrotowy je?? ?ci?le zale?ny od mocy i obrot?w... ciekawe.... |
Jak widzisz ,nie wszystko jeszcze wiesz i mo?esz wiele nauczy? si? od innych u?ytkownik?w forum...
|
|
|
|
|
eXTrim
mniejsza zielenina
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 154 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-06, 12:07
|
|
|
ten magiczny sterownik to kostka pluszowa na lusterko ?rodkowe |
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-01-19, 19:51
|
|
|
Witam. Mam mo?e ma?o spotykane pytanie i prosi?bym o ma?? pomoc. Mam w planach na wiosn? kupi? GS i troszk? go przerobi?. Prosi?bym je?li to mo?liwe o list? cz??ci kt?re b?d? musia? wymieni? abym m?g? za?o?y? sobie instalacj? z NOS'em i zeby silniczek mi nie umar?:) Rozwi?zanie ma?o spotykane i licz? si? z kosztami takiego tuningu ale jestem zdecydowany na to rozwi?zanie. Chcia?bym sobie zrobi? tuning ale oczywiscie w granicach rozs?dku nie potrzebuje Klipera kt?ry b?dzie mia? 500 koni. Z g?ry dzi?kuj? za pomoc i czekam na wasze komentarze dotycz?ce mojego pomys?u. |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-19, 19:59
|
|
|
sprzeglo na stage 2... mega zdrowy silnik i mozna psikac +50
[ Dodano: 2009-01-19, 20:01 ]
koszt kompletnej instalacji mokrej direct port , plus kocyk , elektrozaworki... okolo 4-5 tysie... plus koszt montazu... mozna pokusisc sie o progresywne sterowanie jakims piggybackiem... ale nie musi byc to konieczne |
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-01-19, 20:05
|
|
|
W?a?nie chodzi mi o ten silnik bo mia?bym w planach co? wymieni? na bardziej wytrzyma?e bo fabryka mo?e nie wytrzyma?. Tylko nie bardzo wiem dok?adnie co. T?oki, panewki, pier?cienie, mo?e przerabia? g?owice? Chcia?bym jakie? 170 mo?e 180 koni z silnika i do tego NOS. Jakie? porady? |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-01-19, 20:11
|
|
|
a tego eclipsa chcesz 1g,2gczy 3g ?? |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2009-01-19, 20:11
|
|
|
Najpierw kup w?z i miej na jego utrzymanie a potem go tuninguj... |
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-01-19, 20:16
|
|
|
Oczywiscie 1g moim zdaniem najfajniejsze. Je?dzi?em kiedy? znajomego autem no i jestem akurat w tym modelu zakochany. W tuningu chodzi mi o poprawienie mocy i du?e wzmocnienie silnika zeby mi wszystko nie siada?o przy ka?dym psiiik:) Jak ju? powiedzia?em chce ko?o 170 koni i NOS do tego.
[ Dodano: 2009-01-19, 20:27 ]
A koszty utrzymania schodz? na drugi plan mam jeden samoch?d niby jest to Passat ale wiem ile kosztuje utrzymanie samochodu, remonty itp i jestem w stanie przy mojej pracy utrzyma? auto. Poza tym kocham samochody i kr?cenie przy nich jestem pracownikiem warsztatu:) Licz? na pomoc a nie docinki |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-19, 20:36
|
|
|
kafar_1989 napisał/a: | W tuningu chodzi mi o poprawienie mocy | no ciekawe nastawienie... a gdzie bezpieczenstow ? zaiweszenie? uklad hamulcowy itd... powiem ci tak... kupisz 1g to... nie ukrywajmy... to juz strucle... na zadabnego trzeba wydac z 8 kafli... do tego remont... chcesz sie bawic wiec kolejne 8-10 kafli by zrobic remont na kutych elementach jesli chcesz go wzmocnic... chesz nitro i okolo 170 na dzien dobry? w woz ktory bedize kosztowac 8 kafli walniesz 20 zdrowe podejscie |
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-01-19, 20:49
|
|
|
Na przygotowanie pod NOS licz? jakie? 15-16 klock?w. Wiem na co si? porywam i to ze go zakuje nie starczy zawieszenie i sprawy jak klocki tarcze itp dla mnie sa sprawa oczywista. Jak go robi? to na cacy:D Jestem mo?na powiedzie? takim fanatykiem i chce zbudowa? co? konkretnego. Jak bym chcia? rupiecia kt?ry b?dzie rycza? i troch? jecha? i tylko na tym by mi zale?a?o to bym kupi? Cali. A chce co? unikatowego co bardzo mi si? podoba i dla tego stawiam na Klipera
[ Dodano: 2009-01-19, 20:52 ]
No w tej cenie my?l? co? niezbyt zajechanego kupi?. Je?li wyjdzie dro?ej to wyjdzie |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-19, 20:55
|
|
|
kafar_1989, kup pogadamy pom ozemy zbudowac i czesci zoraganizowac www.projectxs.pl |
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-01-19, 21:03
|
|
|
Wiem co chce i wiem ze to b?dzie kosztowa?. A ja na wydatki jestem gotowy. Pracuj?c w warsztacie wiem ze samoch?d to skarbonka. Za paska zap?aci?em 6 jak by? ?ci?gany z berlina. A przez 2 tygodnie wsadzi?em prawie 4 klocki bo tak trzeba by?o zeby by? w stanie kt?ry mnie zadowoli. Zawsze dbam o samoch?d a Mitsu ma by? moim oczkiem czyli du?e koszty s? nieuniknione.
[ Dodano: 2009-01-19, 21:12 ]
Ale autko my?l? b?dzie naprawd? czym? wyj?tkowym. Dzi?kuj? za pomoc i w dalszym ci?gu prosz? o pomoc je?li chodzi o list? cz??ci mam w lublinie sporo zni?ki tak?e powoli chce si? orientowa? co musz? wymieni? i ile b?dzie mnie to kosztowa?. Mo?e nawet zaczn? co? powoli zbiera? bo ten zakup jest przemy?lany i pewny to zawsze jak trafie co? w dobrej cenie na miejscu to si? napewno przyda. |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
|