Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Eclipse gaśnie na niskich obrotach, nierówna praca silnika
Autor Wiadomość
ash
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-08, 15:25   Eclipse gaśnie na niskich obrotach, nierówna praca silnika

Po roku czasu odpaliłem swojego miśka (3,0 v6) i zaczeły się kłopoty na wolnych obrotach gasł nie pracował równo, postanowiłem że wymienie świece i kable, ale dużo to nie pomogło, choć było lepiej, do tego wszystkiego rozwaliło mi się koło pasowe , udało się je znaleść używane i tutaj po wymianie samochód odpala i odrazu gaśnie , mechanik rozebrał rozrząd ustawił go raz jeszcze bo komputer wywalał błąd P3000 czyli coś z zapłonem ale to nic nie pomogło czy ktoś ma jakiś pomysł co dalej bo ręce już opadają a samochodu szkoda :|

Zedytowałem temat żeby w udało się go znaleźć przez szukajkę kiedyś/PiotrekKRK
Ostatnio zmieniony przez PiotrekKRK 2011-04-20, 08:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcin4g 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 332
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-08, 17:42   

Tak jak mówiłem , wyczyść przepustnicę i przewody podciśnienia , ale przeczytaj jeszcze to

http://www.mekp.pl/viewto...3&highlight=egr
_________________

 
 
Yaro 
KLUBOWICZ
Yaro

Pomógł: 17 razy
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 595
Skąd: Koscierzyna
Wysłany: 2011-04-11, 11:15   

Jak kupowalem 2.5 roku temu eclipsa takze w silniku 3 litrowym to okazalo sie ze takze stal prawie rok nie ruszany i obiawy wystapily te same. Pomoglo przeczyszczenie przepustnicy, przewodow na podcisnienie oraz wszystkiego z tym powiazanego.
 
 
ash
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-18, 10:25   

Dzięki za podpowiedzi okazało się że przestawiła sie blaszka na dole rozrządu i zapłon błędnie działał, więc już okej. Został ostatni problem samochód nie pracuje równo wywala service engine soon a błąd z odczytu wskazuje na egr i tu moje pytanie gdzie on dokładnie się znajduje bo chce go przeczyścic i mam nadzieje że to pomoże w sumie trochę stał więc to pewnie przyczyniło sie do tego
 
 
pornus69 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 603
Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
Wysłany: 2011-04-18, 12:18   

ash, EGR jest na tylnej stronie kolektora ssącego od strony kabiny. Dokładnie to jak spojrzysz od strony aku na przepustnicę to będzie on za nią. Ja tez mam ten bład ale u mnie nic się z obrotami nie działo. Ostatnio wszystko wyczyściłem i mam nadzieje ze u mnie tez to pomoże. EGR mocowany jest na dwie śrubki (klucz 12 chyba) i uważaj na uszczelkę pod nim bo jest ona jednorazowa i bardzo łatwo ją uszkodzic (cieniutkie aluminium) Słyszałem tez tutaj na forum że częstymi objawami błędu EGR jest nie tylko zasyfiony zawór ale czasem jego solenoid pada (nie wiem jak się go sprawdza) wiem tylko że po rurkach od EGR dojdziesz do niego.Jest w okolicach wtyczek od sond lambda(lewa str kolektora) powodzenia i daj znac czy coś pomogło :ok:
ash napisał/a:
okazało się że przestawiła sie blaszka

Powiedz cos więcej na temat tej blaszki bo nie wiem o którą chodzi.Jak ona się sama przestawiła? Masz może jakieś foto czy coś ?
Ash jeśli chcesz moge wieczorem wrzucic tutaj kilka fotek, bo mam wszystko na wierzchu więc nie będzie problemem :ok:
_________________
Life is 2 short to drive boring cars ;)
Ostatnio zmieniony przez pornus69 2011-04-18, 12:49, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
ash
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-19, 15:06   

Jeżeli chodzi o blaszki to spytam mechanika bo one maja jakaś nazwę, a egr wyczyscilem sprawdziłem solenoid jest ok wystarcza 2 kabelki podpiac pod aku i jeżeli pyka to znaczy ze działa otwiera się i zamyka , jak narazie błąd nie wyskakuje silnik pracuje idealnie wiec chyba się udało :) ale dzięki za pomoc
 
 
pornus69 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 603
Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
Wysłany: 2011-04-19, 15:40   

ash napisał/a:
sprawdziłem solenoid jest ok wystarcza 2 kabelki podpiac pod aku i jeżeli pyka to znaczy ze działa otwiera się i zamyka

Ash mam prośbę mógłbyś zrobic mi dokładnie foto tego solenoidu,który to dokładnie jest i jak od niego puścic kabelki bo tez chciałbym to zrobić a nie wiem jak. Wrzucę ci stare foto rozebranego kolektora z lewej strony może tutaj coś zobaczysz i powiesz mi które to jest.sorry za jakość zdjęcia. Czy to w czerwonym kółku to ten solenoid ?
_________________
Life is 2 short to drive boring cars ;)
Ostatnio zmieniony przez pornus69 2011-04-19, 16:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ash
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-19, 16:59   

Dokładnie ten z brązowa wtyczka od góry jeden przewód od dołu drugi jak nie bedzie ci pykal jak go na krótko podlaczysz to do wymiany w ASo 360zl
 
 
pornus69 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 603
Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
Wysłany: 2011-04-19, 17:10   

ash, mam się wpiąć na krótko kabelkami do tej wtyczki tak ? Który do plusa a który do minusa aku ? No i głupie pytanie ale muszę to zrobić jak wszystko złoże(pozakładane wszystkie wężyki od podciśnienia), czy moge to zrobić na gołym kolektorze trzymając go w ręku bo zgłupiałem juz :jezyk:
Panowie mam do Was jedno bardzo ważne pytanie. Mianowicie wykręcająć śruby od czegoś zaznaczonego czerwoną strzałką jedna z nich ukręciła się i została w kolektorze ssącym i wystaje z niego 1cm. Chcę nakręcic nakrętkę na ten wystający gwint i lekko spawarką go załapać i wykręcic płaskim kluczem,powinno się udać. Ale pytanie:
1. Czy na aluminiowym kolektorze ssącym załapie mi masa i będe mógł wspawac nakrętkę?
2. Czy przed spawaniem będe musiał wykręcic czujniki zaznaczone żółtymi kółkami (EGR Solenoid,i ten na górze kolektora-nie wiem od czego on),spalą się, czy nie muszę ich wykręcac?
Z GÓRY DZIĘKI ZA SZYBKĄ ODPOWIEDZ BO JUTRO OD RANA CHCĘ ZACZĄĆ TO ROBIC i sorry Ash że Ci się wcisnąłem trochę do tematu,ale nie chiałem zakładac innego :beer:
_________________
Life is 2 short to drive boring cars ;)
Ostatnio zmieniony przez pornus69 2011-04-19, 22:07, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
ash
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-20, 12:09   

1. wyjmij czujnik weź dwa kabelki dotkinj do aku i do pinów w czujniku możesz na przemian nie ma rozróżnienia czy to plus czy minus

2. nie powiem ci dokładnie ale mase powinieneś uzyskać skoro chcesz tak zrobić ja bym odpiął wszystkie czujki
 
 
pornus69 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 603
Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
Wysłany: 2011-04-20, 13:33   

dzięki ash,pyka mi :D więc solenoid działa,mam nadzieje że samo wyczyszczenie EGR pomoże. Może dziś uda mi się złożyc auto i odpalić, jak nie to jutro na 100% A co do spawania to wyciągam wszystkie czujniki żeby ich nie spalic. 3 min roboty lepiej stracic niż potem 1000zł za jakieś pierdółki :ok:
_________________
Life is 2 short to drive boring cars ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10