Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyścigi- - czy mam szanse
Autor Wiadomość
coolgostek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-27, 12:02   Wyścigi- - czy mam szanse

Zosta?em zaproszony na nieoficjalne wy?cigi.. Pytanie czy mam po co tam jecha?. Do startu z:

Honda Prelude 96r- seryjna prod. 2,0 - f20a4 133KM
Toyota Celica 2.0l 94r.- seryjna prod. 175KM

Z tymi mia?bym si? zmierzy? na 1/4 ale nie wiem czy sobie wstydu nie narobie...
Jak uwa?acie?? :paker:
Ostatnio zmieniony przez matim 2011-01-31, 17:38, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-27, 12:07   

gen6 mniemam celicy? a weic 3sge w wersji rev3 lub rev4 czyli 175 lub 170km... nie masz szans... zajebiste silniki, trzymajace serie... ale duzo tez zalezy od lacznika miedzy pedalami a kierownica
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-27, 12:28   

mysle ze szanse marne jednak ja i tak bym startowal, kolejne doswiadczenie, a moze ktos zwali start albo cos i smigniesz do przodu, kto wie...to tylko sport :)
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2009-10-27, 12:30   

prelude 2.0 to ?aden problem bo to nie jedzie ;p
a z celic? mo?e by? ci??ko. ale spr?bowa? przecie? nie zaszkodzi ;p
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1449
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2009-10-27, 14:00   

GOLDI napisał/a:
zaj*biste silniki


tzn? podatne na modyfikacje, trwa?e, z ?adnym przebiegiem Nm i mocy?, ci?gn? z do?u?, na g?rze ? tu i tu ? Goldi napisz cu? :ok:
ps. mia?em okazj? przejechac si? tak? Celyno i seryjna seryjnego Gs opendzluje :jezyk:
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2009-10-27, 14:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2009-10-27, 14:09   

Zajebisty to jest s3gte ;D .... podatny i ch?tny do wsp??pracy, a jednocze?nie bardzo wytrzyma?y.
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2009-10-27, 14:14   

celica ma mala wage 1100 i chyba 180koni jak sie nie myle wiec wszystko jasne :)
a co do preludy to nie lekcewa? przeciwnika :) to jest 2,2 vtec czy 2.o na jednym walku ??
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1449
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2009-10-27, 14:41   

simongs1 napisał/a:
celica ma mala wage 1100 i chyba 180koni


oj nie wiem czy VI Gen wa?y 1100kg, w mojej ocenie co najmniej 1250kg, jak nie wi?cej :> poza tym, raczej nie ma 180KM, tylko
GOLDI napisał/a:
wersji rev3 lub rev4 czyli 175 lub 170km
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8535
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-10-27, 16:36   

coolgostek napisał/a:
Honda Prelude 2.0l 96r- seryjna prod.
T Celica 2.0l 95r.- seryjna prod.


To pierwsze to z palcem w nosie zmieniaj?c biegi lew? rek?... a co do Celiki to raczej nie chyba ?e to si? sprawdzi:
GOLDI napisał/a:
ale duzo tez zalezy od lacznika miedzy pedalami a kierownica
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-27, 16:44   

MATi napisał/a:
coolgostek napisał/a:
Honda Prelude 2.0l 96r- seryjna prod.
T Celica 2.0l 95r.- seryjna prod.


To pierwsze to z palcem w nosie zmieniaj?c biegi lew? rek?... a co do Celiki to raczej nie chyba ?e to si? sprawdzi:
GOLDI napisał/a:
ale duzo tez zalezy od lacznika miedzy pedalami a kierownica


Chcialbym Ciebie zobaczyc z palcem w nosie i scigajacego sie z ta Preluda... chociaz pierwsza czesc tego widoku pewnie przyjemna nie bylaby.

Celica jest odrobine chudsza niz Ecli ale ogolnie to te wozy sa w podobnej klasie. Najlepsze to sie sprawdzic bo gdybanie nic nie da - zbyt male roznice a zbyt wiele roznych czynnikow na to wplywa... :ok:
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-27, 17:29   

Jecha?em ta celica z zawiasem super strut czy jako? tak. Nie robi w og?le sza?u (175km wersja). Zdrowemu GS-owi 1g odchodzi o 1/4 d?ugo?ci auta.
_________________

 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-27, 17:31   

Timonek21 napisał/a:
Jecha?em ta celica z zawiasem super strut czy jako? tak. Nie robi w og?le sza?u (175km wersja). Zdrowemu GS-owi 1g odchodzi o 1/4 d?ugo?ci auta.


Cytat:
It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning


no i wlasnie taka jest roznica w okolo 15-20 koniach... 15-20 koni wiecej nie znaczy ze odskoczy na 100metrow :)
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8535
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-10-27, 18:19   

GOLDI napisał/a:
Cytat:
It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning

F&F :jezyk:

allias napisał/a:
Chcialbym Ciebie zobaczyc z palcem w nosie i scigajacego sie z ta Preluda... chociaz pierwsza czesc tego widoku pewnie przyjemna nie bylaby.

2.0 Prelude nie da rady GS'owi 1G tak samo 2G GS bedzie szybsze... wiem bo sie z takimi pralkami nie raz pr?bowa?em jak by sie nie stara? to misiek odchodzi za kazdym razem...

Co innego z Celica Vgen chyba 2.0 tez ok 150kucy moze ciut wiecej r?znie podaj? to wtedy jest ?eb w ?eb i zalezy od tego wspomnianego ??cznika du?o...
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-27, 18:31   

MATi napisał/a:
Co innego z Celica Vgen chyba 2.0 tez ok 150kucy moze ciut wiecej r?znie podaj? to wtedy jest ?eb w ?eb i zalezy od tego wspomnianego ??cznika du?o...
3sge rev1 i rev2 :D 156km :D ten silnik natomiast to jest zlom :) i ngidy serii nie trzyma :) toyota sie poprawila w kolejnych latach, konczac na kultowym 3SGE Beams Dual VVTi :serduszka: :serduszka: cus miod i orzeszki :D 200hp w ssaku :D 2,0 oczywiscie :)
 
 
coolgostek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-27, 20:30   

Ta Celica 175 koni i dobrego kierowc?.
Jest mokro a ja mam szersze kapcie.. Jak przydusi na starcie to zmieli a ja mu odjade, ale tylko na starcie... Zastanawiam si? czy nie w?o?y? zim?wek...
Preluda zdaje si? 130 kucyk?w i zbyt pewny siebie kierowca.. :jupi: ..

PS. Sam nie wiem na ile maj? zje?d?one motory w?a?ciciele ww aut.. Ja jeszcze nigdy si? nie ?ciga?em... :hahaha:
Ostatnio zmieniony przez coolgostek 2009-10-27, 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8535
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-10-27, 21:16   

coolgostek napisał/a:
Ja jeszcze nigdy si? nie ?ciga?em... :hahaha:

Najwy?szy czas oszlifowa? ten diament :lol2: :> :ok:

GOLDI napisał/a:
ten silnik natomiast to jest zlom :) i ngidy serii nie trzyma :)

Bardzo mo?liwe Goldi ale z 1G GS jest ?eb w ?eb zreszta 4G63 te? serii nie trzyma :>
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-27, 21:18   

MATi napisał/a:
zreszta 4G63 te? serii nie trzyma
bo to tez zlom :P
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8535
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-10-27, 21:22   

GOLDI napisał/a:
bo to tez zlom :P

tego ju? nie chcia?em dodawa? wiedzia?em ?? Ty to zrobisz :jezyk:
 
 
 
Wozny 
KLUBOWICZ

Pomógł: 33 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 443
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2009-10-27, 21:32   

coolgostek, Je?eli chodzi o prele to tam je?eli jest silnik 2,0 jest to f20a4 czyli 133KM 179Nm 9,2/100 km seria. gorzej jak jest h22a oznacza to v-tec i 185KM 212Nm 7,1/100 km chyba ?e JDM wtedy ma 200 kucy seria. By?y tam jeszcze silniki 2,3 (pora?ka) i mia?y 160KM i 209Nm 7,7/100 km. Dane katalogowe. :amen:
 
 
 
coolgostek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-28, 07:51   

Wo?ny. napisał/a:
Je?eli chodzi o prele to tam je?eli jest silnik 2,0 jest to f20a4 czyli 133KM 179Nm 9,2/100 km seria

I to ma by? taka Hondziana
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13