Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyścigi- - czy mam szanse
Autor Wiadomość
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-09-21, 12:38   

czlowieku znow blyszczysz :) bo generacji Civica obecnie jest z 9 :) a silniko 1,6 cala gama :) okres sie o ktora genracje, nadwozie i silnik Ci chodzi :)

a wystarczylo przed zadaniem pytania poswiecic kilka minut w sieci na okreslenie modelu, generacji i silnika :)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
RENZO 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 245
Skąd: USA
Wysłany: 2013-09-21, 12:49   

Bardziej mi chodziło o wypowiedz kogoś kto stał na kresce obojętne z jakim modelem i silnikiem ale ok np . Honda Civic V Hatch. 1,6 taka jak ma mój kolega chyba 113km ma jak sie nie myle i jak by radził sobie z tymi Vtec. Albo Ford Puma 1,7. ;)
_________________
Mitsubishi Eclipse II - 4G63
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-09-21, 13:32   

Puma wolna, slabsza wesja 1,6 wolna... z b16 bedziesz miec juz problem...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
RENZO 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 245
Skąd: USA
Wysłany: 2013-09-21, 16:57   

Więc ten jak mówicie gruby kloc xD daje sobie rady z tymi dość lekkimi w porównaniu do niego autami, myślałem że z honda 1,6 by miał ciężko bo do 100 widze że koledze tam w miare to idzie potem już troche gorzej ale nie miałem okazji z nim sie ścigać tak dla zabawy żeby sprawdzić:) GOLDI, nie wiem jak to jest z tym katem ale on ma go wyciętego i auto wydaje sie żwawsze może tylko sie tak wydaje bo wycięty kat niby obniża moc sam nie wiem..
_________________
Mitsubishi Eclipse II - 4G63
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-09-21, 20:13   

RENZO napisał/a:
bo wycięty kat niby obniża moc sam nie wiem..


Hondy są inne :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
RENZO 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 245
Skąd: USA
Wysłany: 2013-09-21, 20:49   

A jak to jest w Eclipse? Ktoś to mierzył jak jest po wycięciu kata i przed? przecież powinien lepiej isc jak mu nie zawadza ta pucha xd
_________________
Mitsubishi Eclipse II - 4G63
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-09-21, 21:16   

Jak wsppomnialo Hondy sa inne... wyzedzisz dolot u jozka w garazu z resztek po starym ogrzewaniu centralnym a dolot zrobisz na rurach kibka z pcv z castoramy w hondzie i zyskasz dodakowe konie..\

w eclipsie wycinanie kata na przypal bez innych modyfikacji rozjedzie Ci przebieg momentu obrotowego... bylo pisane o tym nie raz na forum wystarszy poczytac.,,
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
RENZO 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 245
Skąd: USA
Wysłany: 2013-09-21, 21:53   

;)
_________________
Mitsubishi Eclipse II - 4G63
Ostatnio zmieniony przez RENZO 2013-10-23, 16:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Krzysiek12 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 241
Skąd: Słupca
Wysłany: 2013-11-12, 15:55   

Wczoraj scigałem się z oplem vectrą b 2.5 v6 i dostał ładne baty
_________________
Był Eclipse 1g GS
Był Eclipse 2g GS
Jest eclipse 4g
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-12, 20:27   

Krzysiek12 napisał/a:
Wczoraj scigałem się z oplem vectrą b 2.5 v6 i dostał ładne baty

GS-em ? :jezyk:
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Krzysiek12 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 241
Skąd: Słupca
Wysłany: 2013-11-14, 14:27   

tak :)
_________________
Był Eclipse 1g GS
Był Eclipse 2g GS
Jest eclipse 4g
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-11-14, 14:48   

To jakaś zajeżdżona bo osiągi ma podobne do GS'a :jezyk:
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-14, 19:31   

A właściwie to powinna być szybsza...do tego z każdym rokiem lżejsza :D
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Kędzior 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 211
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2013-11-21, 22:20   

ja niestety ale 2g gst porobiłem moim vw golfem w tdi przykre ale prawdziwe i to 2 razy i to sporo z tyłu był ....

ciekawi mnie czy taki zajechany był czy kierowca słaby no ale aż serce bolało i noga nie chciała mocniej gazu dodawać a jednak gst z tyłu :(

auto z Torunia może ktoś z forum ?? czerwony zadbany z zewnątrz na ładnych alu
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-11-21, 22:29   

ja się kiedyś z golfem tdi próbowałem to przegrałem ale o pół auta na odcinku takim około 1kilometra , tylko ja miałem gs'a i na końcu już go dochodziłem bo uciekł na starcie
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-22, 10:50   

Wszystko zależy od wersji mocowej tego TDI i czy był program jakiś robiony. GS-a zjadają już diesle 130-140 konne z racji na wysoki moment obrotowy. W ogóle smutne jest to, że o ile w sprincie do setki gs jeszcze jakotako daje radę ze względu na dość długie pierwsze biegi o tyle w trasie ciężko jest łyknąć nawet 110 konne diesle. Nie raz z gazem w podłodze próbowałem uciec i zwykłe renówki i skody siedziały mi na dupie. Dopiero powyżej 180km/h udawało mi się odchodzić bo tamtym już się pewnie skrzynie kończyły...
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2013-11-22, 11:03   

viader napisał/a:
Dopiero powyżej 180km/h udawało mi się odchodzić bo tamtym już się pewnie skrzynie kończyły...

zapewne tak , też to zauważyłem jak leciałem ecli autostradą to przy wyższych prędkościach dopiero zaczyna się odjeżdżać , nie ma co ukrywać że taki GS mógłby mieć tych koni ze 20-30 więcej żeby w obecnych czasach być bardziej konkurencyjny , no ale konstruowany był w latach 80 więc i tak nie ma tragedii w porównaniu do benzyny bo dyszle to teraz wszystkie turbiny mają ,nie wiem czy jest jakiś jeszcze produkowany dyszel w osobówkach bez turbiny.

Co do wyprzedzania to ja problemu nie miałem tylko klimę trzeba było wyłączyć :lol2:
Ostatnio zmieniony przez MATi 2013-11-22, 11:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-11-22, 11:13   

viader napisał/a:
GS-a zjadają już diesle 130-140 konne z racji na wysoki moment obrotowy.


coś mnie tu nie gra....a crx b16 ma 150NM i zjada te dizle z dwa razy większym niutem na mieście, trasie i jeszcze pod wodą :jezyk: Rozumiem, że wyprzedzanie gs-em z dołu nie jest tak sprawne jak burbo dizlem, ale przecież korzystać trzeba z użytecznego zakresu obrotów.
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-22, 11:19   

Też nie miewałem większych problemów z wyprzedzaniem, redukcja na 3 bieg i ogień, na polskie drogi mocy wystarczało. Ale jednak teraz dieslem jest o niebo lepiej. Nie trzeba w zasadzie redukować. Czy to 4,5, czy 6 bieg, poprostu wciskam gaz i wyprzedzam, pod tym względem to jest jednak bajka. Wnerwia mnie natomiast jazda po mieście i te piekielnie krótkie dwa pierwsze biegi...trzeba było brać wersję z automatem :(
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-11-22, 11:22   

viader napisał/a:
redukcja na 3 bieg i ogień


o to to :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 9