Wyścigi- - czy mam szanse |
Autor |
Wiadomość |
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-09-21, 12:38
|
|
|
czlowieku znow blyszczysz bo generacji Civica obecnie jest z 9 a silniko 1,6 cala gama okres sie o ktora genracje, nadwozie i silnik Ci chodzi
a wystarczylo przed zadaniem pytania poswiecic kilka minut w sieci na okreslenie modelu, generacji i silnika |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
RENZO
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 245 Skąd: USA
|
Wysłany: 2013-09-21, 12:49
|
|
|
Bardziej mi chodziło o wypowiedz kogoś kto stał na kresce obojętne z jakim modelem i silnikiem ale ok np . Honda Civic V Hatch. 1,6 taka jak ma mój kolega chyba 113km ma jak sie nie myle i jak by radził sobie z tymi Vtec. Albo Ford Puma 1,7. |
_________________ Mitsubishi Eclipse II - 4G63 |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-09-21, 13:32
|
|
|
Puma wolna, slabsza wesja 1,6 wolna... z b16 bedziesz miec juz problem... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
RENZO
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 245 Skąd: USA
|
Wysłany: 2013-09-21, 16:57
|
|
|
Więc ten jak mówicie gruby kloc xD daje sobie rady z tymi dość lekkimi w porównaniu do niego autami, myślałem że z honda 1,6 by miał ciężko bo do 100 widze że koledze tam w miare to idzie potem już troche gorzej ale nie miałem okazji z nim sie ścigać tak dla zabawy żeby sprawdzić:) GOLDI, nie wiem jak to jest z tym katem ale on ma go wyciętego i auto wydaje sie żwawsze może tylko sie tak wydaje bo wycięty kat niby obniża moc sam nie wiem.. |
_________________ Mitsubishi Eclipse II - 4G63 |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-09-21, 20:13
|
|
|
RENZO napisał/a: | bo wycięty kat niby obniża moc sam nie wiem.. |
Hondy są inne |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
RENZO
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 245 Skąd: USA
|
Wysłany: 2013-09-21, 20:49
|
|
|
A jak to jest w Eclipse? Ktoś to mierzył jak jest po wycięciu kata i przed? przecież powinien lepiej isc jak mu nie zawadza ta pucha xd |
_________________ Mitsubishi Eclipse II - 4G63 |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2013-09-21, 21:16
|
|
|
Jak wsppomnialo Hondy sa inne... wyzedzisz dolot u jozka w garazu z resztek po starym ogrzewaniu centralnym a dolot zrobisz na rurach kibka z pcv z castoramy w hondzie i zyskasz dodakowe konie..\
w eclipsie wycinanie kata na przypal bez innych modyfikacji rozjedzie Ci przebieg momentu obrotowego... bylo pisane o tym nie raz na forum wystarszy poczytac.,, |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
RENZO
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 245 Skąd: USA
|
Wysłany: 2013-09-21, 21:53
|
|
|
|
_________________ Mitsubishi Eclipse II - 4G63 |
Ostatnio zmieniony przez RENZO 2013-10-23, 16:50, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Krzysiek12
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 12 Lip 2012 Posty: 241 Skąd: Słupca
|
Wysłany: 2013-11-12, 15:55
|
|
|
Wczoraj scigałem się z oplem vectrą b 2.5 v6 i dostał ładne baty |
_________________ Był Eclipse 1g GS
Był Eclipse 2g GS
Jest eclipse 4g
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-12, 20:27
|
|
|
Krzysiek12 napisał/a: | Wczoraj scigałem się z oplem vectrą b 2.5 v6 i dostał ładne baty |
GS-em ? |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Krzysiek12
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 12 Lip 2012 Posty: 241 Skąd: Słupca
|
Wysłany: 2013-11-14, 14:27
|
|
|
tak |
_________________ Był Eclipse 1g GS
Był Eclipse 2g GS
Jest eclipse 4g
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-11-14, 14:48
|
|
|
To jakaś zajeżdżona bo osiągi ma podobne do GS'a |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-14, 19:31
|
|
|
A właściwie to powinna być szybsza...do tego z każdym rokiem lżejsza |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Kędzior
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 211 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 2013-11-21, 22:20
|
|
|
ja niestety ale 2g gst porobiłem moim vw golfem w tdi przykre ale prawdziwe i to 2 razy i to sporo z tyłu był ....
ciekawi mnie czy taki zajechany był czy kierowca słaby no ale aż serce bolało i noga nie chciała mocniej gazu dodawać a jednak gst z tyłu
auto z Torunia może ktoś z forum ?? czerwony zadbany z zewnątrz na ładnych alu |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-11-21, 22:29
|
|
|
ja się kiedyś z golfem tdi próbowałem to przegrałem ale o pół auta na odcinku takim około 1kilometra , tylko ja miałem gs'a i na końcu już go dochodziłem bo uciekł na starcie |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-22, 10:50
|
|
|
Wszystko zależy od wersji mocowej tego TDI i czy był program jakiś robiony. GS-a zjadają już diesle 130-140 konne z racji na wysoki moment obrotowy. W ogóle smutne jest to, że o ile w sprincie do setki gs jeszcze jakotako daje radę ze względu na dość długie pierwsze biegi o tyle w trasie ciężko jest łyknąć nawet 110 konne diesle. Nie raz z gazem w podłodze próbowałem uciec i zwykłe renówki i skody siedziały mi na dupie. Dopiero powyżej 180km/h udawało mi się odchodzić bo tamtym już się pewnie skrzynie kończyły... |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2013-11-22, 11:03
|
|
|
viader napisał/a: | Dopiero powyżej 180km/h udawało mi się odchodzić bo tamtym już się pewnie skrzynie kończyły... |
zapewne tak , też to zauważyłem jak leciałem ecli autostradą to przy wyższych prędkościach dopiero zaczyna się odjeżdżać , nie ma co ukrywać że taki GS mógłby mieć tych koni ze 20-30 więcej żeby w obecnych czasach być bardziej konkurencyjny , no ale konstruowany był w latach 80 więc i tak nie ma tragedii w porównaniu do benzyny bo dyszle to teraz wszystkie turbiny mają ,nie wiem czy jest jakiś jeszcze produkowany dyszel w osobówkach bez turbiny.
Co do wyprzedzania to ja problemu nie miałem tylko klimę trzeba było wyłączyć |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2013-11-22, 11:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-11-22, 11:13
|
|
|
viader napisał/a: | GS-a zjadają już diesle 130-140 konne z racji na wysoki moment obrotowy. |
coś mnie tu nie gra....a crx b16 ma 150NM i zjada te dizle z dwa razy większym niutem na mieście, trasie i jeszcze pod wodą Rozumiem, że wyprzedzanie gs-em z dołu nie jest tak sprawne jak burbo dizlem, ale przecież korzystać trzeba z użytecznego zakresu obrotów. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-22, 11:19
|
|
|
Też nie miewałem większych problemów z wyprzedzaniem, redukcja na 3 bieg i ogień, na polskie drogi mocy wystarczało. Ale jednak teraz dieslem jest o niebo lepiej. Nie trzeba w zasadzie redukować. Czy to 4,5, czy 6 bieg, poprostu wciskam gaz i wyprzedzam, pod tym względem to jest jednak bajka. Wnerwia mnie natomiast jazda po mieście i te piekielnie krótkie dwa pierwsze biegi...trzeba było brać wersję z automatem |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2013-11-22, 11:22
|
|
|
viader napisał/a: | redukcja na 3 bieg i ogień |
o to to |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
|