czasy NASZYCH aut w wyscigach na 1/4 mili |
Autor |
Wiadomość |
Adamek [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-07-28, 00:34 czasy NASZYCH aut w wyscigach na 1/4 mili
|
|
|
Proponuje zamieszczac czasy tylko i wylacznie naszych aut, osiagniete podczas imprez wyscigow rownoleglych, ale NIE tych mierzonych g-tech'em czy stoperem, tylko tych popartych czasem z profesjonalnych urzadzen pomiarowych, mozna np zrobic jeden post i edytowac go za kazdym razem, gdy czas trzeba bedzie dodac, lub zmienic |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 37 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-07-28, 08:43
|
|
|
Wi?c mo?e ja zaczn?.... cho? nie ma si? co chwali? ....
15.3 ET - Bemowo 2006 zako?czenie sezonu (autko seria, za?o?ony fmic z 2" dolotem, t25 na 1.2bara, auto nie wystrojone)
15.04 ET ... KOE 2007 DRAG EVENT (auto stojone do 1 w nocy przed eventem, big 16g, downpipe i o2 seria, wydech 3" od dp, fmic, p?knieta rurka od regulatora ci?nienia paliwa...., nieszczelno?? w dolocie, spalone prz?g?o... w 100% sprawnym samochodzie mog?y by? okolice 13.... ) |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-11-10, 14:27
|
|
|
ET 12.6
|
|
|
|
|
jery1234
zielenina
Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 14 Skąd: Toronto
|
Wysłany: 2009-01-22, 01:44
|
|
|
Cze poprzerobieniu mojej eclipsy na tyl naped pojechalem na tor poprubowac i na nowo pouczuc sie jezdzic wiec na 20psi pociagnolem 10.7 to byla tylko kontrolna jazda samochod jest przygotowany na 50psi co powinno dac pomiedzy 800 900 koni w tylnym napedzie powinno to dac 8.0 7.9 sek. video jest na dsm tunners/ member videos |
_________________
|
|
|
|
|
BgD
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 616 Skąd: Krosno/Rzeszów
|
Wysłany: 2013-08-10, 19:14
|
|
|
Tuning Zraz Svidník 14,754 Pierwszy raz i tylko trzy próby. Nic ta seria nie jedzie
|
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-08-11, 18:42
|
|
|
gratulować bogdanowi, a nie cisza... |
|
|
|
|
Kris_GS
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Krosno (okolice)
|
Wysłany: 2013-08-12, 09:58
|
|
|
BgD, gratulujemy bardzo dobrego pierwszego występu na Tuning Zraz Svidnik i skilowanie paru Hond Teraz tylko czekać na oficjalne wyniki i dowiemy się które miejsce zająłeś. Na marginesie może jesteś gdzieś na pudle (miejsca 1 - 3) i nawet swojego pucharu nie odebrałeś
I szkoda, że nezika, nie było bo może byśmy zobaczyli wyścig 2G GSX vs 350Z. Ciekawe jak by to było .....? |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-08-13, 16:39
|
|
|
przyjdzcie do rzeszowa to wam pokaze, moge z miejsca nawet, nie boej sie waszych 4x4 |
Ostatnio zmieniony przez nezik 2013-08-13, 16:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Kris_GS
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Krosno (okolice)
|
Wysłany: 2013-08-13, 20:20
|
|
|
Czekaj, czekaj neziku, niech Bogdan potrenuje nieco starty i podniesie moc do 240 koni montując nowego jeszcze bardziej syczącego BOV'a to zobaczysz Popamiętasz jeszcze miejscowe 4x4
Edit: Aby nie było kompletnego off-topu to uzupełnię o informację do której tyle co dotarłem, że w Svidniku w klasie S5, w której startował Bogdan wygrał Polak Seweryn Łukasiewicz uzyskując czas 10,957 osiągając prędkość na mecie 208 km/h (Bogdan dla porównania miał prędkość 139,3692 km/h). Czas uzyskany Audi RS6, które no cóż ma 900 koni pod maską. Co ciekawe czas ten uzyskał podczas eliminacji, a nie finałowych przejazdów, ale jak rozumiem biorą pod uwagę zarówno czasy eliminacji jak i finału. |
Ostatnio zmieniony przez Kris_GS 2013-08-14, 12:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-08-14, 14:21
|
|
|
Kris_GS napisał/a: | i podniesie moc do 240 koni montując nowego jeszcze bardziej syczącego BOV'a to zobaczysz |
yyyy... |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Kris_GS
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Krosno (okolice)
|
Wysłany: 2013-08-14, 15:07
|
|
|
jagos, no litości ..... no żarty przecież
Ta druga część ja najbardziej jednak serio, a jakby co źródło poniżej:
http://www.tuningzraz.sk/...edky-disciplin/ |
Ostatnio zmieniony przez Kris_GS 2013-08-14, 15:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Razer
KLUBOWICZ
Dołączył: 24 Cze 2011 Posty: 127 Skąd: sanok
|
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Simeon
KLUBOWICZ Łysy z Brazzers
Pomógł: 36 razy Wiek: 40 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1638 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2014-08-29, 16:17
|
|
|
Ładny i wygląda jak elinvara |
_________________ --2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły" |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2014-08-29, 17:51
|
|
|
jest gdzies aktualna specyfikacja auta ? |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-27, 15:34
|
|
|
teraz jest moda na sprawdzanie czasow od 0 do nieskonczonosci
nie wiem gdzie to przekazac wiec dam to tu…
nasz kolega szanowny oneqikdsm:
Mialem do 100 - 2.9 sec kilka razy na 27psi
0-200 9.5sec na 29psi
100-200 5.1sec na 33psi
200-250 5.2 sec na 34psi
To bylo na 18" felga i 235/40 opony.
Narazie nie bylem powyzej 34psi na nowym turbo
Nastempne wyscigi na 1/2 mile na lotnusku podkrece to 40-45psi .. wtedy bedzie mial wyniki dobre... |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2014-11-27, 16:04
|
|
|
wojtek napisał/a: | teraz jest moda na sprawdzanie czasow od 0 do nieskonczonosci
nie wiem gdzie to przekazac wiec dam to tu…
nasz kolega szanowny oneqikdsm:
Mialem do 100 - 2.9 sec kilka razy na 27psi
0-200 9.5sec na 29psi
100-200 5.1sec na 33psi
200-250 5.2 sec na 34psi
To bylo na 18" felga i 235/40 opony.
Narazie nie bylem powyzej 34psi na nowym turbo
Nastempne wyscigi na 1/2 mile na lotnusku podkrece to 40-45psi .. wtedy bedzie mial wyniki dobre... |
Wojtek z całym szacunkiem Bo mega fajnie że się dzielisz takimi newsami ... Ale np. taki ja Ciesze się mega że DSMy tak latają ale nic mi nie mówi:
wojtek napisał/a: | Narazie nie bylem powyzej 34psi na nowym turbo
|
Więc co to znaczy nowe turbo ? Jakie ? Jaka specyfikacja aktualna auta !? |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-27, 16:27
|
|
|
specyfikacja tam sie ciagle zmeinia, nie sledze tego teraz az tak bardzo z barku czasu troche, czasami wpadnie mi jakies info i tyle wiem…turbo to FP HTA GT3794R Ball Bearing Turbocharger "vmax 300 na 24psi boost. bylo 7500 rpm. biegu starczy na 320km i 8000rpm. nie chcialem go wiecej pilowac…" |
Ostatnio zmieniony przez wojtek 2014-11-27, 16:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2014-11-27, 16:30
|
|
|
Czyli ma dłuższa 5tke Zazdraszczam w GSX 5tka jest za krótka |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-27, 16:36
|
|
|
oczywiscie ze ma…tam jesli dobrze pamietam jest taka 5 jak w szaraku... |
|
|
|
|
|