Większe hamulce w moim eclipsie |
Autor |
Wiadomość |
Płaski
KLUBOWICZ
Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 275
|
Wysłany: 2015-09-21, 06:55
|
|
|
GOLDI napisał/a: |
ps. tylko nie wkladaj tego silnika co chcesz a będziesz zdrowszy |
hehh. Coś muszę włożyć, żeby się zaczął odpychać |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2015-09-22, 23:48
|
|
|
looool
Płaski, śmiało ładuj większe heble, to się zawsze przyda
A ja sie nie zgodze z opinią, że topowe tarcze i klocki w standardowej konfiguracji będą hamowac lepiej niż zwykła półka w większej konfiguracji. Nie chodzi tu o ilość tłoczków, ale o powierzchnię styku klocka (zobaczcie sobie jak niektóre firmy lecą w kulki ścinają boki, pow. jest wtedy 50% ), średnica tarczy ma OGROMNE znaczenie! teraz zwykłe fokusy wychodzą z 320mm. Nie widze sensu ładowania pieniędzy w seryjne heble, aby ten układ ratować, bardziej opłaca się lepszy setup budżetowy chociażby z przodu, tak jak mam ja i polecam. Seria to szajs. Pomijam tu kwestie pomp, kolektorów itd. |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
jezyk147
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 192 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2015-09-24, 22:11
|
|
|
jak wyżej - pole powierzchni a nie siła nacisku |
_________________ Mitsubishi Eclipse 2G Lift 1999 4G63 |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2015-09-26, 08:20
|
|
|
prosty przykład, nie zależy to od marki nawet, zazwyczaj jest tak:
, czyli 10% klocka w ogóle sie nie styka z tarczą
niektóre brembo nawet takie są, tu jeszcze mniej extremalny przypadek, bo widziałem klocek ścięty do połowy
a najlepiej szukać takich
żeby nie popadać w skarności, nawet hawki są ścięte, ale poważnie przewertowałem swego czasu chyba calutki internet, bo 3/4 klocków miało +=60% powierzchni stykowej tylko. Ja rozumiem, że ma to wpływ pewnie na kurz bród, czy tam krzywe tarcze, lub system cieplny tarcz. Więc możesz i mieć 16 tych tłoczków, moim zdaniem rozmiar klocka i tarczy gra pierwsze skrypce, tłoczki to tam ch*, byle równo dociskały |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-09-26, 08:38
|
|
|
na własnej skórze się przekonałem o tym co mówi Andrzej. W tym tygodniu wymieniałem klocki u siebie w Lanci, kupiłem komplet wyjąłem z pudełka i co? Klocek tai sam jak ten co mam tylko nie tyle że był ścięty co "towaru" brakowało. Powierzchnia cierna była o ponad 1cm krótsza po długości i niecały centymetr węższa po szerokości. U mnie hamulce mają co robić więc stwierdziłem że tak to nie będzie i wymieniłem na inną firmę co miała taką samą powierzchnie jak moje stare. |
_________________
|
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2015-09-26, 11:18
|
|
|
Tofik, otóż to, brawo |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2015-09-26, 14:39
|
|
|
te fazowania czesto producenci sosuja by caly nowy set klocek + tarcza lepiej sie ulozyl. Nawet willwood w swoich sestawach zaleca fazowania klocka jak powyzej by nie pokrzywic calego systemu mocowania jarzma ogolnie nie jest to blad , jednak niektore firmy zamiennikow to nadinterpretuja...
w pakietach "szportowych" typu willwood czy stoptech i niektorych brembo spotykalem takie fazowania i cala ta powierzchania do podfazowania schodzila na rowno jak tylko wykonalo sie pelna procedure docierania |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2015-09-26, 17:39
|
|
|
sam jeżdżę na hawk'ach i też są takie ścięte lekko zawsze, a takich pełnych to nie przypominam sobie żeby miał |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2015-09-27, 21:08
|
|
|
ok, spoko, czyli tak jak myślałem, z krzywymi tarczami itd.
mi chodzi o taki proceder:
dobre wiariaty |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2015-09-28, 10:05
|
|
|
no to jest tani zamiennik , cenna mówi wszystko , na czymś trzeba przyciąć |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2015-11-01, 19:35
|
|
|
czy ktos ma tego cada na Tofikowe adaptery albo same adaptery ? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Kris
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 04 Lip 2013 Posty: 24 Skąd: Górny/Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2015-11-02, 22:08
|
|
|
Z tego co pamiętam to wojtas pisał, że ma, ale to było jaaaakiś czas temu |
|
|
|
|
Horacjusz
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 649 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-11-03, 08:30
|
|
|
Miał ale sprzedał, z kolei nowy nabywca po 2 tygodniach chciał sprzedać. |
_________________ Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-11-03, 09:20
|
|
|
miałem i sprzedałem i dorobiłem sobie nowe
podcinanie zacisków przy miejscu mocowania zacisku to nie jest najlepszy pomysł
mechanik mi wybił z głowy te adaptery |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2015-11-03, 11:30
|
|
|
akurat w tamtym miejscu nie ma to wiekszego znaczenia dla wytrzymalosci mocowania. w ogóle dla samego zacisku nie ma to żadnego znaczenia. Polowa stanów co montują zaciski z evo podfrezowywuja zacisk, bardziej bym sie bal jak niektórzy flexem rzezbia zwrotnice |
_________________
|
|
|
|
|
Horacjusz
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Kwi 2014 Posty: 649 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-11-03, 11:54
|
|
|
Tofik, dokładnie. |
_________________ Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2015-11-03, 15:56
|
|
|
wojtas napisał/a: | co kto robi z furą to jego sprawa |
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2015-11-03, 17:13
|
|
|
http://www.dsmtuners.com/...-1g-too.364435/
jesli tak jak powyzej to w sumie nie powinno robic róznicy... ale troche szkoda zacisk pilowac.
A po drugie to czemu NIKT nie chce dac tego autocada albo za opłata udostepnic badz sprzedac takie adaptery ??? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-11-03, 20:28
|
|
|
Cytat: | http://www.dsmtuners.com/...-1g-too.364435/
jesli tak jak powyzej to w sumie nie powinno robic róznicy... ale troche szkoda zacisk pilowac. |
z tego co mi wiadomo to bardziej. przynajmniej w moim przypadku. dlatego odpuscilem |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
|
|
|
|
|