Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Digital Ecu Tuner III - Ecu Master
Autor Wiadomość
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-23, 11:41   Digital Ecu Tuner III - Ecu Master





Czym jest DET3?:
Urz?dzenie Digital ECU Tuner III s?u?y do modyfikacji sygna??w id?cych z czujnik?w do ECU (Eclectronic Control Unit). Dzi?ki temu mo?liwa jest modyfikacja takich parametr?w silnika jak dawka paliwa, kat zap?onu, istnieje mo?liwo?? sterowania do?adowaniem lub dodatkowymi wtryskiwaczami. Dodatkowo urz?dzenie posiada funkcje u?atwiaj?ce strojenie samochodu takie jak zaawansowany dataloger oraz hamownie drogowa kt?ra w warunkach rzeczywistych (auto jad?ce po drodze) potrafi zmierzy? przebieg mocy i momentu obrotowego pojazdu.

Jednak:
Digital ECU Tuner 3 jest nast?pc? popularnego urz?dzenia typu "piggy back" Digital ECU Tuner 2.

Dzi?ki zastosowaniu wydajniejszego procesora oraz pami?ci DataFlash 8Mb mo?liwe by?o znaczne rozszerzenie mo?liwo?ci urz?dzenia.

Do g??wnych zmian nale?? obs?uga portu USB, dwa prze??czane zestawy 4 map o wymiarach 16x16, zaawansowane adaptacyjne wej?cie zap?onowe, 4 krotnie dok?adniejszy przetwornik DAC, offlinowe logowanie do pami?ci DataFlash i wiele, wiele innych.






Cechy produktu:

- 4 niezale?ne mapy 16x16 (mapa paliwa, dwie mapy PWM, mapa zap?onu),

- 8 map korekcji 16x1,

- 2 niezale?ne, prze??czane zestawy map,

- mo?liwo?? modyfikacji pojedynczego sygna?u analogowego,

- 4 wej?cia analogowe,

- wbudowany DataFlash umo?liwiaj?cy logowanie sygna??w bez pod??czonego laptopa,

- pomiar napi?cia zasilania,

- mo?liwo?? modyfikowania sygna?u przep?ywomierza cz?stotliwo?ciowego (17Hz-4kHz),

- obs?uga sygna?u zap?onowego z wykorzystaniem czujnik?w indukcyjnych, Halla,

- optycznych oraz sygna??w steruj?cych modu?em zap?onowym. Urz?dzenie obs?uguje zar?wno sygna?y pojedyncze (single ended) jak i zbalansowane (differential),

- obs?uga wielu typ?w zap?onu: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, Ignition Modules,

- obs?uga zaworu steruj?cego do?adowaniem turbospr??arki,

- obs?uga 4 wtryskiwaczy wysokooporno?ciowych (praca w systemie "p??sekwencyjnym"),

- wyj?cie typu ON/OFF sterowane parametrycznie,

- automatyczna konwersja z MAP to MAF z wykorzystanie algorytmu uczenia,

- procedura startowa,

- hamownia drogowa,

- mo?liwo?? kalibracji dowolnego czujnika analogowego, dzi?ki czemu warto?ci analogowe mog? by? wy?wietlane w ich realnych warto?ciach (np. sygna? z MAP sensora w barach, sygna? z sondy szerokopasmowej jako AFR, etc.),

- mo?liwo?? darmowego upgradeu firmware w miar? rozwoju urz?dzenia (np. nowe tryby zap?onu, dodatkowe funkcje),

- komunikacja z urz?dzeniem odbywa si? przy pomocy z??cza USB





Cena urz?dzenia to 629z? + (dla klubowiczy MEKP) przesy?ka GRATIS !!!

=======================================================

istnieje mo?liwo?? zakupu urz?dzenia ju? z wbudowanym Map Sensorem MPX 250kpa czyli do 1.5 bara do?adowania (je?li kto? planuje konwersje na map sensor), wystarczy tylko doprowadzi? przew?d podci?nienia z silnika.

Dostajemy wtedy urz?dzenie z wyprowadzonym przewodem poliuretanowym (nie za?amuje si?/jest sztywny wi?c mo?na go przeprowadzi? przez gr?d?)


Cena za urz?dzenie po upgradzie to 730z? + przesy?ka (dla klubowiczy MEKP) GRATIS !!!



jak zam?wi? urz?dzenie?
Wystarczy napisa? mail na adres biuro@proejctxs.pl poda? preferowan? form? wysy?ki czy to za poraniem czy te? przedp?ata przelewem. Podaj?c komplet danych do wysy?ki w??cznie z nr tel oraz nickiem z forum.

W razie jakichkolwiek problem?w stanowimy support techniczny.
www.ProjectXs.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13