Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Dolot & wylot w 3,8
Autor Wiadomość
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-20, 00:49   Dolot & wylot w 3,8

Czy ma kto? jak?? wiedz? co do mo?liwo?ci jakie daje wymiana dolotu na sto?ek + rur? w w 3,8? Na stronie K&N podaj? chyba wzrost w o kilkana?cie hp i nm. Macie jak?? wiedz? praktyczn? na ten temat? Ciekawi mnie r?wnie?, co mo?na uzyska? przez zmian? kolektora i podzia? wydechu na 2. Piszcie co wiecie, r?wnie? ceny mnie interesuj?, bo kupi? mo?na wszystko, ale zawsze trzeba rozwa?y? czy warto.
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2009-12-20, 08:06   

karolko wylot na 2 robi?em u siebie. Polecam firme Ulter, zrobi? naprawd? fajnie i za rozs?dne pieni?dze.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-20, 10:58   

elinwar a jaki koszt kolektora i jakie wra?enia po zmianie?
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2009-12-20, 11:01   

karolko, dolot to fajny bajer :ok: nie znam wynik?w z hamowni ale d?wi?k dolotu dedykowanego AEM w 3.8 po prostu robi sza? :serduszka:
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2009-12-20, 11:11   

karolko nie bede ?ciemnia?, ?e poczu?em milion koni (jak niekt?ry po zmianie t?umika ko?cowego). Nie mam ?adnych pomiar?w. Mog? oceni? jako?? wykonania i jest naprawd? super. Rury gi?te, spawy tylko tam gdzie trzeba.

Cena.... ko?o 1500 PLN za cat-back i wyj?ciem na dwie strony i 4 ko?c?wki. Gwarancja - chyba 3 lata.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
Adam 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 48
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 171
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-12-20, 11:35   

Ja mam w swoim 3.8 taki za?o?ony (dolot AEM sto?ek+rura i wydech Greddy).Nie wiem jakie s? tego koszty u nas bo jak kupi?em auto to ju? mia? to za?o?one wszystko robili w USA.Co do mocy silnika to sam jestem ciekaw co by wysz?o na hamowni i kiedy? to sprawdz?.W dowodzie rej. jest podana moc 205KW to by wychodzi?o jakie? 280KM.Dzwi?k z tego zestawu jest naprawd? pi?kny.Polecam.
 
 
runo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 866
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-20, 12:28   

Adam czy masz mo?e takiego szarego z body kitem :> ?
Sory za OT
_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
 
 
Adam 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 48
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 171
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-12-20, 16:47   

Trafi?e? w dziesi?tke.Znasz mo?e ten samoch?d?
 
 
runo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 866
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-20, 20:25   

Nie, ale wiem ?e dolot pochodzi nie z USA a z rozbitego 4G kolegi Fresh69.
Ko?czymy ten OT, jak co? to priv :ok:
_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines" Enzo
 
 
hammer 
KLUBOWICZ
SKARBNICA KLUBU


Pomógł: 15 razy
Wiek: 49
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1761
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-12-21, 07:58   

runo napisał/a:
Nie, ale wiem ?e dolot pochodzi nie z USA a z rozbitego 4G kolegi Fresh69.


A Fresha silnik chodzi? miodzio. :serduszka:
_________________
Hammer 667 - faster than Satan
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-21, 13:41   

Jesli chcesz dowiedziec sie jak to brzmi to zajrzyj do topicu o 3G i tak wklepalem przyklady wydechu do 3G. Nie wiele bedzie sie roznic. A co do mozliwosci to jest ich pare.

Jesli pytasz o moc to nie spodziewaj sie cudow. Dolot to max 10KM w srodkowym przedziale. Wydech (cat-back) to jakies 5-10KM w gornych RPM. Kolektor to nawet do 25KM z efektem raczej w dolnym zakresie.

Pamietaj ze mocy sie nie sumuje. Dodasz wszystkie naraz to moze uzyskasz przyrost 20-30KM max.

Co do firm to INJEN, AEM, GREEDY MAGNAFLOW, RIPP, INVIDIA i pare innych.
 
 
bizonv8 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 153
Skąd: Lubin
Wysłany: 2009-12-21, 21:37   

Adam widz? Twoje autko prawie codziennie jak wracam z roboty przez zalesie :) Bardzo ?adnie si? prezentuje ale widz?, ?e co? ma?o nim ?migasz chyba.
Pozdro.

Sorki za ot.
_________________
Mitsubishi Eclipse 1G GS 7-bolt
Subaru Impreza WRX My02
Subaru Forester S-Turbo My98
 
 
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-22, 12:06   

Dzi?ki za informacje. Cokolwiek ju? wiadomo. A co do kolektora, to proponujecie zakup gotowego z USA (bo chyba tylko tam robi?) , czy mo?e warto wykona? u jakiego? lokalnego kowala - artysty:)?
Mo?ecie mi wyja?ni? co oznacza wydech cat-back?
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2009-12-22, 12:16   

Proponuje wydech z USA, HKS, Apexi, Greddy, sporo tego.

Cat-back to inaczej uk?ad wydechowy zaczynaj?cy si? tuz za katalizatorem a ko?cz?cy na t?umikach w??cznie. Mo?esz potem dozbroi? kolektror wydechowy kt?ry sko?czy si? w?a?nie na katlizatorze. Sam katalizator te? mo?esz wymieni? na model o wi?kszym przep?ywie spalin.
 
 
Radamanthys
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-22, 12:34   

karolko napisał/a:
Dzi?ki za informacje. Cokolwiek ju? wiadomo. A co do kolektora, to proponujecie zakup gotowego z USA (bo chyba tylko tam robi?) , czy mo?e warto wykona? u jakiego? lokalnego kowala - artysty:)?
Mo?ecie mi wyja?ni? co oznacza wydech cat-back?


Teraz to az strach pisa? ale co tam :) Odpowied? na Twoje pytanie :

http://www.el-tec.pl/pl/index.html

Katalizatory -> S? dostawc? sportowych katalizator?w do takich aut jak Subaru Impreza WRX, Mitsubishi Lancer EVO IX, Mitsubishi Eclipse itp. aut nierzadko przekraczaj?cych moce 400 KM.

Pozdr.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-22, 13:34   

Warto dlunac caly wydech w 4g od kolektorow wlacznie... nie rzezbi?ym kolektor?w a kupil gotowe... sa lepiej wyliczone niz kowalstwo polskie... calosc z wydechem max 10-15 km i tylez samo niutow po zestrojeniu


dlaczego warto? 4g ma bardzo restrykcyjny uklad wydechowy
 
 
karolko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-24, 10:47   

Z tego co piszecie, to wydaj?c 4-5 tys. z? mo?na zrobi? wydech i dolot, co da 15 hp i mniej wi?cej tyle nm. W takim razie, czy nie lepiej zosta? przy starych gratach i wrzuci? instalacj? nitro, kt?ra kosztuje mniej a daje wi?cej mocy?
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2009-12-24, 11:15   

karolko, warto dolot, wydech i instalacje NITRO :lol2:
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-26, 20:09   

Ogolna zastada jest taka ze tyle ile silnik wiecej wdycha to powiniec tyle wydychac. Co za tym idzie - jesli usprawinasz dolot ladujac wiecej (np. NITRO) to pamietaj ze wydech ma tez znaczenia.

To nie jest tak ze zaladujesz NITRO i bedzie OKI. To nie jest takie proste.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-26, 20:12   

allias, pamietaj jeszcze ze wydech nie jest w 100% restrykcyjny... i ma pewien zapas. ;) nitro... mysle ze ten silnik nie zniesie wiecej niz 100km strzalu do tylu nie ma sensu ruszac wydechu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12