Dolot & wylot w 3,8 |
Autor |
Wiadomość |
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2009-12-26, 22:08
|
|
|
spory ten zapas na wydechu...100KM |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
stachu128 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-09-02, 00:45
|
|
|
Koledzy pom??cie!!! Niedawno zalozylem stozek+rura do eclipsa 2.4 2007r. firmy Fujita dedykowany pod eclipsa wlasnie. Pojezdzilem 4 dni bylo wszystko ok gdy nagle pokazal sie service. Auto zostalo podpiete pod komputer. Wyswietlilo blad na katalizatorach. Samochod ma inny, metaliczny odglos. Czy mozliwe jest, ze katalizatory poszly sie ..... ? Czy chodzi o cos innego? |
|
|
|
|
Adam
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 48 Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 171 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-09-02, 12:15
|
|
|
Napisz jakie to b??dy.B?dzie ?atwiej co? powiedzie?.Mo?e kt?ry? z ch?opak?w ju? co? takiego mia?. |
|
|
|
|
stachu128 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-09-02, 12:40
|
|
|
Katy nie wyrabiaja ze spalinami czy cos podobnego. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-09-02, 15:49
|
|
|
czestym problemem w 4g sa "sypiace" sie katalizatory |
|
|
|
|
stachu128 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-09-02, 16:39
|
|
|
co robic w takim wypadku? jezdzic tak? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-09-02, 16:55
|
|
|
co robic? diagnozowac i naprawiac... jak cos sie psuje to sie to naprawia... bolaczka eclipsea... jak cos odlozysz w czasie to sie to zemsci ze zdwojona sila... traktuj go jak dziecko im wiecej troski tym wiecej radosci |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-09-02, 17:42
|
|
|
Wujek Goldi :)
Uczy , Bawi , Wychowuje
he he :) |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-09-02, 17:45
|
|
|
Pablo1o napisał/a: | Wujek Goldi :)
Uczy , Bawi , Wychowuje
he he :) | nie mylic wujka z Goldim Wujek jest tylko jeden |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2010-09-02, 17:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
stachu128 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-09-11, 10:21
|
|
|
No okej. Tylko moje pytanie brzmi: Czy stozek i rura fujity mialyby cos z tym wspolnego,? Mam nadzieje, ze gdy wymienie katalizator na nowy nie bedzie powtorki? btw Panie Goldi ,dlaczego jestes na wszystkich wkurzony: Fakery, zly mod, hating me, spell on you itd. ? |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2010-09-13, 08:47
|
|
|
hehe dobre pytanie |
|
|
|
|
lesiu117
KLUBOWICZ
Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 07 Mar 2008 Posty: 403 Skąd: Sulech?w
|
Wysłany: 2010-09-13, 09:14
|
|
|
poznajcie GOLDI, 'iego na jakim? d?u?szym spocie to zmienicie o nim zdanie o 180 stopni |
_________________ ... Ride ... or ... Die ... |
|
|
|
|
Getek
gruba ryba
Wiek: 40 Dołączył: 16 Sie 2007 Posty: 370 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 2011-03-06, 16:37
|
|
|
Hej ma ktoś dolot i jakiś wydech do silnika 2.4 ???
Nikt nic nie ma???????? |
_________________ ex Evo IX MR 382/565
|
Ostatnio zmieniony przez Getek 2011-03-09, 10:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Robik78
zielenina
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-07-06, 15:02
|
|
|
przyłącze się do tematu... Jestem nowym użytkownikiem Eclipsa z silnikiem 3.8 z zamontowanym stożkiem AEM - polecam, fajne brzmienie, ale mam mały dylemat... Otóż wyskoczył mi błąd P0660 ponieważ w oryginalnej puszce filtra powietrza jest zamontowany jakiś czujnik a do niego podpiete przewody elektryczne... Jest to wtyczka wychodząca z wiazki przewodów gdzie część przewodów zakończona jest kostką do podpięcia przepływomierza, natomiast druga cześć przewodów zakończona wtyczką... - no właśnie gdzie..? w oryginalnym filtrze powietrza jest miejsce na podpiecie tej wtyczki , natomiast przy stozku niestety nie ma.... Stąd moje pytanie, czy ktoś przerabiał sobie filtr powietrza i gdzie podłączył tą wtyczkę? Lub moze ktoś podpowie co to za czujnik jest zamontowany w obudowie filtra powietrza - może dokupiłbym sam czujnik i podpiął go.... Druga sprawa, to cienki przewód idący od kolektora (wężyk z wyjściem przed przepustnicą) i połączony również z obudową filtra powietrza... - czy zatkać to na stałe aby nie zasysał silnik tędy powietrza czy założyć dodatkowo mały filterek...? może ktoś z uzytkowników ma zamontowany stożek - bardzo proszę o podpowiedź... |
|
|
|
|
PiotrekKRK
KLUBOWICZ newbie
Pomógł: 45 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 2386 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-07-06, 15:37
|
|
|
Poszperaj w manualu:
http://tearstone.com/ecli...00000900-16.pdf
być może znajdziesz odpowiedź do czego jest ta wtyczka, ja też poszukam ale przyznam, że zdjęcie tej wtyczki by nie zaszkodziło
edit
Tu:
http://tearstone.com/ecli...00004600-15.pdf
znalazłem jakiś rysunek. Czy ta wtyczka o której mówiłeś to pozycja 2 z rysunku ze strony 5? Mass Airflow Sensor?
Czy może poz 7 Cytat: | VARIABLE INTAKE AIR CONTROL SOLENOID VALVE |
|
_________________ Stay hungry, Stay foolish! |
Ostatnio zmieniony przez PiotrekKRK 2011-07-06, 15:50, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Robik78
zielenina
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-07-06, 16:18
|
|
|
2 idzie do przepływomierza... chodzi mi o 7
[ Dodano: 2011-07-06, 16:25 ]
i etraz gdzie to wpiąć...? czy dokupić poz. 17 VARIABLE INTAKE AIR CONTROL SOLENOID VALVE i podpiąć pozostawiając luzem..? ale czy to będzie OK...?
[ Dodano: 2011-07-06, 16:30 ]
hhhmm, i jeszcze ze str. 7 poz nr 10 - zaślepić czy załozyć mały filterek..?
mam takie dwa dylematy..:( |
|
|
|
|
PiotrekKRK
KLUBOWICZ newbie
Pomógł: 45 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 2386 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-07-06, 16:43
|
|
|
Robik78 napisał/a: | 2 idzie do przepływomierza... chodzi mi o 7
[ Dodano: 2011-07-06, 16:25 ]
i etraz gdzie to wpiąć...? czy dokupić poz. 17 VARIABLE INTAKE AIR CONTROL SOLENOID VALVE i podpiąć pozostawiając luzem..? ale czy to będzie OK...? ( |
Nazwa sugeruje, że ten zawór regulował ilość powietrza przepływającego przez dolot? (tu delikatne pytanie w strone dr. Goldiego, eksperta w dziedzinie kabelkologii oraz czujniczków )
Nie wiem czy nie dałoby się oszukać kompa w ten sposób, żeby w miejsce tego czujnika włożyć odpowiedni rezystor (kolejne pytanie do Goldiego) |
_________________ Stay hungry, Stay foolish! |
|
|
|
|
Robik78
zielenina
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 30 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-07-06, 17:06
|
|
|
OK, dziękuję za pomoc i schematy...:) wiem już czego szukać...:)
poproszę jeszcze dr Goldiego o podpowiedź w dalszej kwestii... bądź może ktoś dołączy się do tematu - własciciel Eclipsa z zamontowanym stożkiem i zerknie u siebie jak to wygląda...:) |
|
|
|
|
Adam
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 48 Dołączył: 25 Sie 2009 Posty: 171 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-07-06, 17:09
|
|
|
U mnie wygląda to tak
Jutro porobię więcej fotek z bliska to je wrzucę. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-07-07, 00:11
|
|
|
szczerze przyznam, że nie wiedziałem do teraz co to i po co to
ale na club4g jest napisane
Kod: | The valve on the secondary side opens and closes depending on the engine speed to reduce air intake noise and improve the engine performance. The actuator, the solenoid valve, the vacuum tank, the check valve are also installed. If the engine speed reaches 4,000 r/min or more, the solenoid activates by the signal from the ECM <M/T> or PCM <A/T>, and the actuator opens the valve.
so you threw that aftermarket on there and punched it and the computer said wtf |
kup solenoiid i podepnij luzem
PiotrekKRK napisał/a: | Nie wiem czy nie dałoby się oszukać kompa w ten sposób, żeby w miejsce tego czujnika włożyć odpowiedni rezystor (kolejne pytanie do Goldiego) | teoretycznie powinno dzialac przy bdb dobramym rezystorze
PiotrekKRK napisał/a: | dr. Goldiego |
Robik78 napisał/a: | dr Goldiego | chłopaki nie posiadam tytułu naukowego jestem po prostu zwykłym facetem, ja sie nie znam |
|
|
|
|
|