Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Strojenie aut Piggyback podstawy
Autor Wiadomość
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
  Wysłany: 2014-12-15, 14:51   Strojenie aut Piggyback podstawy

Tak ja w temacie chciałbym zagłębić się w temat strojenia aut za pomocą piggyback. Interesują mnie informacje na temat jak to ugryźć aby nie wysadzić od razu silnika w kosmos. Dodam że miałem styczność z różnymi interfejsami jak i kwp2000 czy galleto. Troszkę się bawiłem głównie w dieslach. Głównie chodzi mi o SMT6 którego wrzucę do mazdy 323F N/A na której będę że tak powiem się uczył. Oczywiście jak najbardziej wszystko na temat Deta III który na wiosnę zagości w moim Talonie.
Nie interesują mnie odpowiedzi typu: Jedz do fachowca, Wysadzisz silnik, Poukładaj kostkę rubika :jezyk:
Interesują mnie schematy jak i instrukcję oraz rady od ludzi co mają o tym pojęcie.
A zaczynam od tematu sondy jaką polecacie? :ok:
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-15, 15:22   

Nie jestem tutaj żadnym ekspertem ale jeśli chodzi o sondę to u 2 warszawskich tunerów widziałem, że korzystali z Innovate. Jeden z nich to Jacek z Japan Sport Service a drugi to Kreator Mocy.
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2014-12-15, 15:35, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2014-12-15, 16:02   

http://www.racingforum.pl...sam-t43669.html

myśle że z tego tematu wyciągniesz wiele wiedzy na temat

Do tego baza wiedzy o EMU

http://www.racingforum.pl/EMU-t90262.html
_________________

 
 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-12-15, 16:24   

:ok: Dzięki Pany za szybką odpowiedz Tofik jest tam troszkę do poczytania Pablo1o też o niej myślałem
A jak z tą sondą jedni umieszczają ją w tłumiku końcowym inni wkręcają w miejsce fabrycznej ? :wtf:
Btw jak by miał ktoś linki do softu jak i instrukcji obu użądzeń był bym wdzięczny. :lol2:
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
Ostatnio zmieniony przez Horacjusz 2014-12-15, 16:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-12-15, 19:50   

Horacjusz napisał/a:
:ok: Dzięki Pany za szybką odpowiedz Tofik jest tam troszkę do poczytania Pablo1o też o niej myślałem
A jak z tą sondą jedni umieszczają ją w tłumiku końcowym inni wkręcają w miejsce fabrycznej ? :wtf:
Btw jak by miał ktoś linki do softu jak i instrukcji obu użądzeń był bym wdzięczny. :lol2:

zalezy... miesce fabryczne czyli w 02 hosingu jest za gorące dla sondy i szybko ja wykonczysz...
w koncowy tłumik to wersja "tunerska" szybko, prosto i na temat... ale trzeba brac pewne poprawki z racji opoznienia. oczywiscie nie da sie tak stroic o ile katalizator i inne badziewa po drodze sa...

wszelkie informacje sa tu http://www.ecumaster.com/pliki
a support techniczny tu:
http://forum.ecumaster.com
aczkolwiek wiecej niz zostalo powiedziane/napisane na RF to nigdzie nie ma.

jak stroić? to nie takie hop siup jednak jak sie wydaje...

i to ze nauczysz sie stroic na smt6 (ktory to wlasciwie jest 2d) nie sprawi ze det3 ogarniesz.

ecumaster prowadzi regularne odplatne szkolenia na temat strojenia silnikow o zaplonie iskrowym. po takim szkoleniu mysle ze bez problemu mozna podejsc do strojenia nawet EMU... tak z ulicy to zasada jest jedna : dopoki nie wysadzisz kilku silnikow to sie nie nauczysz ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-12-15, 21:44   

:> powoli dam radę... Goldi i w przyzwoitej cenie te szkolenia. trzeba czekać na nowy termin a w między czasie działać :twisted:
A jest szansa na soft do smt6 ?? bo mój jakoś nietrybi :jezyk:
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
Ostatnio zmieniony przez Horacjusz 2014-12-15, 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-12-15, 22:48   

Horacjusz napisał/a:
:> powoli dam radę... Goldi i w przyzwoitej cenie te szkolenia. trzeba czekać na nowy termin a w między czasie działać :twisted:
A jest szansa na soft do smt6 ?? bo mój jakoś nietrybi :jezyk:
smt6 już ładnych pare lat nie jest supportowany... mozesz sprobowac poszukac na stronach powerperfect... ale ta firma chyba dawno upadla...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Horacjusz 
KLUBOWICZ

Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 649
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-12-16, 15:29   

Mam od nich ze strony uruchami sie i nagle zamyka. Moze to wina w7 :wtf:
_________________
Był EAGLE TALON TSI AWD 1G 4G63T 6Bolt
EAGLE TALON TSI 2G 4G63T 7bolt EVO 9
Jest 1G GS szrocik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16