BLOS... |
Autor |
Wiadomość |
kaleos
KLUBOWICZ Nordschleife rulez
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 651 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-05-22, 10:29
|
|
|
ja ze swoim blosem tez jeszcze sie nie dogadalem, chodzi o spalanie.
przy odkreceniu na max pali 17, przy zakreceniu na max to pali 15, a przy odkreceniu tak na 2-3 obr pali 13. to spalanie w trasie przy bardzo spokojnej jezdzie
bede jechal na zlot to chyba mikser zaloze, bo na nim w trasie przynajmniej 11 mi spali, na odcinku 1300km troche taniej bedzie, a na miejscu moze mi wyregulujecie |
_________________ "Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia" J.C. |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-05-22, 10:45
|
|
|
to nie ma?o ci pali
zobacz jaki masz rozmiar rurki slit
nie pami?tam dok?adnie kt?ra jest najmniejsza ale chyba 'D'
jak by co to zamienimy ci od maciejki u niego wydaje sie by? za ubogi sk?ad gazu a u ciebie za bogaty - to ?art oczywi?cie |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
kaleos
KLUBOWICZ Nordschleife rulez
Pomógł: 20 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 651 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2008-05-22, 21:31
|
|
|
chyba wlasnie mam ten D, bo on jest standartowo
akceptowal bym te spalanie kiedy sie cisnie, ale kurna nie kiedy spokojnie sie bujam w trasie |
_________________ "Prędkość jeszcze nigdy nikogo nie zabiła.
Nagłe zatrzymanie to jest to, co cię pozbawi życia" J.C. |
|
|
|
|
maciejka
gruba ryba
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 392 Skąd: to nie tak daleko
|
Wysłany: 2008-05-22, 22:55
|
|
|
kaleos strszanie duzo Ci pali mi pali na trasie przy spokojnej jezdzie przy predkosci 120 - 140km/h jakies 9 - 10 gazu...po miescie przy mieszanej,czyli od czasu do czasu szybsza jazda i spokojna tak na przemian 11,5 - 12 gazu... ale troche slaby jest mi sie wydaje,wczesniej chyba mial wiekszy power na gazie...te ustawienia na oko mnie wkurzaja...przekreci sie o troche zle i juz inaczej...
[ Dodano: 2008-05-24, 08:32 ]
hmm...zaczynam tracic cierpliwosc...wrocilem z katowic wlasnie i juz czuje ze przy ruszaniu chyba robi sie znowu oci??a?y i ma problem z rozpedzaniem...chyba nie przepustnica znowu? zrobilem dopiero ze 200km wiec nie mogla sie zabrudzic...czy ktos umie tego blosa k***wa ustawic do porzadku?? |
|
|
|
|
ziggi
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 45 Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 415 Skąd: Lodz / Dublin
|
Wysłany: 2008-05-28, 17:28
|
|
|
maciejka napisał/a: | ..ale filtr paliwa trzeba wymienic bo na benzynie rozpedza sie..potem go zastopuje podczas rozpedzania..jak by brakowalo paliwa..i znowu dostaje powera...jak by mu brakowalo paliwa....wtryski wymienilem na lepsze wiec to nie bedzie wina tego... |
maciejka, to co tu opisujesz to mi pasuje na nieszczelnosc w dolocie, a nie problemy z dostarczniem benzyny. Jesli dobrze rozumiem to filtr paliwa i wtryski wymieniles? To wrazenie braku paliwa, jak go krcisz wyzej, moze wynikac z tego ze jesli masz niszczelny gdzies dolot i powietrze wchodzi bokiem, omijajc przeplywke, to przeplywka daje do ECU zanizona wartosc zassanego w rzeczywistosci do silnika powietrza i ECU kaze dac mniej paliwa na wtryski, skutkiem tego silnikowi brakuje paliwa. Sprawdz dokladnie dolot, wszystkie obejmy i rury, czy nie ma gdzies dziur. Jesli nic nie znajdziesz to mozliwe ze przeplywka pada i podaje zle info do ECU o ilosci zassanego powietrza. |
|
|
|
|
maciejka
gruba ryba
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 392 Skąd: to nie tak daleko
|
Wysłany: 2008-06-05, 11:39
|
|
|
juz problemy znik?y po wymianie filtra paliwa,wiec na benzynie jest i po zmianie zaplonu i ustawieniu wartosci na przepustnicy ktore u mnie wynosily 2,45 a mialo byc 4,93-94...na blosie juz tez jest ok narazie jezdze juz 5 dni i nic sie nie dzieje...chodzi normalnie...mam nadzieje ze nic sie nie urodzi w najblizszym czasie |
|
|
|
|
|