Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
6 czy 7 BOLT
Autor Wiadomość
X APOX
[Usunięty]

  Wysłany: 2007-11-23, 02:36   6 czy 7 BOLT

Chcial bym poznac wasza opinie na temat silnikow 6-7 bolt roznice zalety i wady zdjadka mile widziane ......ja mysle o SWAP czytalem duzo na ten temat i slyszalem wiele opinni dlatego jestem w kropce nie wiem co zrobic ...
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-11-23, 14:13   

6bolt jest zajebisty..... 2bary niekt?rzy dmuchaja bez kucia :D :D ... najlepiej dorwa? jdm np. od vr4. zreszt? zg?o? si? do u?ytkownika Kiepuczi b?dziemy nied?ugo u niego przek?ada? 6bolta :lol2:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
X APOX
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-23, 21:18   

ja juz mam w moin TSI AWD 1G nabylem go niedawno teras tylko mysle co z nm zrobic czy wrzucic go do mojego czarnego czy go zostawic w zielonym ....
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-24, 15:48   

zalety ogolne silnika i nie tylko 1g :

wiekszy kolektor dolotowy
mocniejszy wal
BRAK Crankwalk'a co czasem wystepuje w 7 bolt
mocniejsze korbowody ( grubsze i ciezsze, zaleta i wada )

wady:

wiek, wiekszosc potrzebuje remontu :)

to tak na bardzo krociotko w wielkim skrocie. Wg mnie jezeli bawic sie w mody, to polecam goraco 6 bolt, zamiast 7 bolt
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-11-24, 16:28   

jak mialbym wlozyc w silnik i osprzet do niego 10 tys usd i robic to na silniku 2g to odpuscil bym sobie na poczatku odrazu. Zal mi tylko niektorych ludzi w Polsce ktorzy uparcie daza do zrealizowania wlasnie tekiego planu.Wiadomo nie jest latwo znalezc 6 bolt w Polsce. Ale nie musi byc pzreciez turbo wystarczy nam zdrowy bolk od N/A. Niektorym sie uda ze przejezdza cale zycie na silniku 2g ale placz i katastrofe zaliczylo juz kilku bawiac sie w tuning 2g. Nie bede pisal kto ale niektorzy sa uzytkownikami tego forum. Wszyscy ostatecznie dzwonia do mnie z pytaniem co dalej. Koszta rosna zamiast cieszyc sie samochodem.
Juz kwasniewski mowil : Nie idzie ta droga, mu to znamy. Nie idzie ta droga.

tak wiec zachecam wszystkich zapalonych DSM tuningowcow do zaopatrzenia sie w 6 bolt. Zreszta wiecej zalet niz wad. Znajdz mi jakies seryjny silnik 2g ktory wytrzyma 30 PSI wiecej niz jeden przejazd probny.
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2007-11-24, 17:22   

zapytam
skoro nie widzia?em oby dwu silnik?w jednoczesnie to jak zatem rozpozna? kt?ry jest kt?ry
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-11-24, 17:24   

kolo zamachowe przykrecone jest na 6 srob a w 7 bolt na 7. prosta stad nazwa 6 i 7 bolt " . "bolt" to sruba po ang. 6 bolt byly robione tylko do maja 1992
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-24, 17:33   

http://www.vfaq.com/mods/early-late-engine.html


lub

http://www.mitsubishi-gra...&highlight=bolt
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2007-11-24, 17:34   

zapodaj cos na zewnatrz tak na pierwszy rzut oka
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-11-24, 17:40   

z zewnatrz ciezko poznac nic go nie odroznia. jedynie miska olejowa, ale to tez na wymacanie reka a nie na pierwszy rzut oka. przesledz dokladnie linki ktore zapodal Goldi, tam jest pokazane jak rozpoznac. Z tego co widze to masz 94 GS, czyli 7 bolt
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2007-11-24, 17:47   

to szkoda ze mam chyba 7 bolt
bo chcia?em za?ozyc soft turbo a teraz juz nie wiem
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
X APOX
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-25, 03:30   

turbo zawsze mozesz zalorzyc COODO tu chodzi tylko o to co ty od niego oczekujesz i ile PSI algo BAR chcesz na nim wyciskac 7-bolt nie so zle z nich tesz mozna wycisnac z tym ze kozdy co zakuwa 7-bolt musi sie liczyc z tym ze moze go trafic slak szybciej niz 6-bolta jeszcze jedno panowie dodam do tego tematu ze 6/4 bolt jerzeli mowimy o GSX czy TSI AWD nianowicie chodzi o tylny wal jest chwycony na 4-bolt mocniejszy wytrzymuje wieksze przeciazenia przy zerwanym starcie ......prawda prawda
 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 415
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2007-11-25, 14:12   

X APOX napisał/a:
7-bolt nie so zle z nich tesz mozna wycisnac z tym ze kozdy co zakuwa 7-bolt musi sie liczyc z tym ze moze go trafic slak szybciej niz 6-bolta

To 6-bolt ma mocniejszy / inny blok ni? 7-bolt?
My?la?em ?e r??nica polega tylko na osprz?cie (wa?, korby, t?oki - inne, mocniejsze) i ?e j?sli i tak zakuwa si? silnik to nie ma znaczenia czy na bloku 6 czy 7 bolt.
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-25, 14:21   

bo nie ma :)
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-11-25, 14:26   

a czym sie rozni zdanie, o mocniejszym bloku, a tym co wyliczyles. m Co odpowiedzi na twoje dalsza czesc pytania to ma duze znaczenie , bo ja nie podjol bym sie zakowania silnika 7 bolt , tym bardziej jesli robil bym to dla siebie i mialbym zamiar jezdzic samochodem kilka lat. Juz o tym pisalem. Duze ryzyko ze blok szlag trafi i wszystko sie wysra. Zdecydowanie za duze. 15% silnikow 2g jest juz konstrukcyjnie zwalone i zadne zakowanie tu nic nie pomoze. Dlatego w usa wogole nie sprzedaje sie silnikow 7 bolt, zaden Pro shop , nikt nie da ci gwarancji na taki silnik silnik. Powiem wiecej serwis Mitsubishi wstawia bloki 6 do 2g. Az zdziwilem sie to informacja ale kiedy mojemu znajomemu wysral sie silnik , wybral serwis Mitsubishi bo zaoferowali mu za dobra cene instalacje bloku 6 bolt .
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2007-11-25, 14:41   

Kiepuczi
chcia?bym do nie go wdmuchn?? oko?o 0.5-0.6 bara max
tak aby wyci?gn?? z niego oko?o 30 konik?w i moment obr sci?gn?? troch? wcze?niej
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-11-25, 18:31   

og?lnie kiepucziemu rozchodzi si? o crankwalk.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 415
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2007-11-25, 18:50   

kiepuczi napisał/a:
a czym sie rozni zdanie, o mocniejszym bloku, a tym co wyliczyles.

Tym ?e pisz?c 'blok' mia?em na my?li sam 'korpus' ?e tak powiem. To, czy jest zrobiony z innego stopu, albo raczej to, czy jest po prostu bardziej masywny, ma wi?cej wzmocnie? itp, i przez to jest bardziej wytrzyma?y. Je?li dobrze zrozumia?em post Kiepucziego to tak w?a?nie jest: nie tylko bebechy 6-bolt (wa?, korby, t?oki) s? mocniejsze ni? w 7-bolt, ale i sam blok silnika 6-bolt jest mocniejszy, bardziej odporny extremalne warunki pracy.
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2007-11-25, 18:50   

nie odpalam na sprz?gle tak?e staram si? minimalizowa? crankwalka
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
Adamek
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-25, 19:17   

wg mnie blok to blok, wnetrznosci sa inne i osprzet, ale blok ten sam, ten sam co w evo, 1g i 2g, czy to turbo czy n/a. Moj friend mial lancera, silnik 4g63 n/a jest a w zasadzie byl identyczny jak moj w tsi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13