Uturbione 4g63+T 6Bolt 2G zalewa na niskich obrotach |
Autor |
Wiadomość |
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2010-04-06, 14:41 Uturbione 4g63+T 6Bolt 2G zalewa na niskich obrotach
|
|
|
Witam. Postaram si? troch? przybli?y? co i jak...
"Tuningowanie" auta trwa ju? od czerwca, by?a malowana ca?a buda, komora wn?trze itd, malowane graty z ?rodka, zmieniany silnik itd dlatego wszystko si? tak roz?o?y?o w czasie.
Eclipse przed ca?? akcj? mia?o silnik 4g63 1996 rok. Kupi?em rozbite 2g od klubowicza z uturbionym silnikiem 6bolt od 1G, po prze?o?eniu silnika, przerobieniu wi?zki wed?ug jego i podpi?ciu apexi, ecli zosta?o odpalone. Za?o?y?em IC i przejecha?em si? ok 1km, auto je?dzi?o bardzo dobrze. Jednak pope?ni?em straszny b??d... nie za?o?y?em paska od alternatora czyli r?wnie? od pompy wody;/ przegrza?em g?owic?.
G?owica pojecha?a do remontu do ?odzi gdzie zosta?a zrobiona ca?kowita regeneracja na koszt 1000z?. Przy sk?adaniu g?owica dosta?a now? uszczelk? TOPLINE, jednak z niewiedzy nie kupi?em nowych srub g?owicy. Wszystko by?o robione w b.dobrym warsztacie mechanicznym.
Po z?o?eniu auto chodzi?o na 2 t?okach, wina ?wiec... odebra?em je od mechanika, na drugi dzien kupi?em nowe odpowiednie ?wiece, po odpaleniu auto ecli chodzi?o normalnie jednak gdy zesz?o na niskie obroty i gdy ponowinie pr?bowa?em wcisn?? peda? gazu nie by?o ?adnej reakcji, musia?em je zgasi?, zn?w odpalic i podtrzymywac na wysokich obrotach, by? mr?z, i w efekcie turbo wyzion??o ducha. Ecli sta?o 2 miesi?ce gdy? szuka?em drugiego turbo (14B) po zakupie i za?o?eniu turbo i wlaniu nowego oleju oraz p?ynu ch?odz?cego, auto nie chcia?o odpali?, a gdy ju? odpali?o to za chwile zn?w gas?o. Zaprowadzi?em je do ?odzi do osoby kt?ra zna si? na mitsu apexi itd( dosta?em kontakt od klubowicza). Okaza?o si? ?e tak zalewa?o ?wiece ?e pier?cionki przepuszcza?y benzyn? w olej;/
Facet m?czy si? ju? z 3tygodnie, auto odpala itd jednak zalewa ?wiece jak zejdzie na niskie obroty i kompletnie nie wie czym to jest spowodowane. Zmieni? regulator paliwa gdy? na moim by?o zbyt du?e ci?nienie. Sprawdzi? wszystkie czujniki(wszystkie idealne), pod??czy? swoj? ?winie, zmniejszy? drastycznie dawk? paliwa jednak ciagle zalewa na niskich obrotach.
S? za?o?one wtryski od 1g tubo, i pompa paliwa walbro 255lph.
Prosz? o pomoc gdy? nie mam ju? si?y do tego auta... Kupa czasu, kasy i roboty i nadal nie je?dzi...
Dodam jeszcze dla jasno?ci ?e problem z tymi obrotami na 99% zacza? sie wtedy gdy przegrza?em silnik, nie jestem na 100% pewny dlatego ze to by?o prawie rok temu...
Ma kto? jakie? pomys?y?? |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
Ostatnio zmieniony przez Hot 2010-04-06, 14:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Trzcina
KLUBOWICZ Ostoja spokoju...
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 2674 Skąd: Czaplinek
|
Wysłany: 2010-04-06, 17:53
|
|
|
U mniw w 2G zalewa?o 2 i 3 ?wiece, okaza?o sie ze uszczelki pod ?wiecami krzycza?y by je wymieni?, ale jak doczyta?em to masz silnik z 1G, a nie wiem czy tam s? takowe uszczeleczki... |
_________________ "Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
|
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-04-06, 18:11
|
|
|
stawiam ?e co? z apexi jest na nic ?le ustawione, na pro?ciej odepnij apexi i zmostkuj przewody do przep?ywki, z tego co pami?tam to czaro wsadzi? ecu od turbo wi?c powinno wszystko bangla? bez apexi |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-06, 18:45
|
|
|
no wlasnie przedewszystkim jaki jest ecu ? jakie bledy? |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2010-04-06, 18:46
|
|
|
ecu jest seryjne od gs, od?aczenie apexi nic nie da?o, ecu master by? pod?aczany i jakie? inne ?winie i nadal jest to samo... apexi dobrze dzia?a bo go?ciu siedzi w elektronice i wszystko na bie??co sprawdza... dzisiaj mia? w?o?y? mniejsze wtryski, ale przecie? na tych je?dzi? normalnie wiec pow?d jest jaki? inny...seba pomy?l, bo wiem ?e du?o czarkowi pomaga?e? przy nim. pozdro |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-06, 18:47
|
|
|
hot7777 napisał/a: | ecu jest seryjne od gs | i tu masz problem zadna swinia nie ogarnie ponad 100% wiekszych wtryskiwaczy niz seria... zmien ecu, al bo daj mniejsze wtryski
kazdy tuner powinien o tym wiedziec |
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2010-04-06, 18:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-06, 18:50
|
|
|
ale czaro mial ecu z GSXa |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2010-04-06, 18:50
|
|
|
GOLDI napisał/a: | hot7777 napisał/a: | ecu jest seryjne od gs | i tu masz problem zadna swinia nie ogarnie ponad 100% wiekszych wtryskiwaczy niz seria... zmien ecu, al bo daj mniejsze wtryski
kazdy tuner powinien o tym wiedziec |
Goldi ale wcze?niej normalnie zapierd...? ;/ |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-06, 18:52
|
|
|
wiesz przerabialem problem u siebie... komp GS wtryski 450... zalewa przeokrutnie... afr po 10 na wolnych i nie ma jak sciagnac paliwa... ba... na krotka mete dzialala... potem zaczely sie cuda na kiju... i dobrze ze sie zajalem tematem bo spalilbym sobie kompa... nawet z resytor pakiem kompy od ssakow przyjmuja zupelnie inna rezystancje wtryskow... |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2010-04-06, 18:52
|
|
|
nie pod??czy? tego ecu, je?dzi? na seryjnym od gs. Mniejsza z tym zreszt? bo tak jak m?wie do przegrzania g?owicy auto je?dzi?o normalnie i sobie radzi?o ze wszystkim... a teraz klapa, my?la?em ?e problem minie jak zrobi si? ciep?o, ale niestety
[ Dodano: 2010-04-06, 18:54 ]
czyli jakie najlepiej wtryski wsadzi? i od czego?? |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2010-04-06, 19:09
|
|
|
hot7777, nie wtryski a ECU.
ECU od GST/GSX |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-04-06, 19:39
|
|
|
jakie wtryski?? wsadzisz mniejsze wtryski to p??niej b?dzie za ubogo ale ja bym dalej obstawia? ustawienie apexi tym bardziej jak by?o dobrze |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-06, 20:40
|
|
|
mozna zmienic wtryski na mniejsze bez obawy ze bedzie ubogo, przedewszystkim ze jesli chcialo by sie zostac na kompie z GS'a, Seba w czym widzisz problem ze bedzie ubogo zaklada 350tki wysookopornosciowe, na czasam otwarcia wtrysko kompa gsa, na wolnych troche sciaga, a na gorze delikatnie dolewa, w koncu ma apxei... ale prostsza droga jest zalozyc seryjny ecu ... i cieszyc sie wszystkimi korekcjami dostepnymi w tym kompie wywal to archaiczne ecu z wolnossacego 4g63 |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2010-04-06, 23:56
|
|
|
Ale wtedy trzeba bedzie przerabiac jakies kostki lub piny? |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
seba
KLUBOWICZ
Pomógł: 32 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 823 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-04-07, 06:59
|
|
|
GOLDI, zgadzam si? z tob? i wiem o tym tylko chyba sam nie da rady ogarn?? apexi chyba ?e si? myl? |
_________________
IS 220
|
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2010-04-07, 10:38
|
|
|
auto stoi u go?cia kt?ry ma bardzo dobrze ?winki opanowane, tak?e powiedzcie co i jak i ja mu przeka?e |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
Horacy [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-07, 16:19
|
|
|
A to u ciebie je?dzi ???ty silniczek czarka |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-07, 17:07
|
|
|
hot7777, ale wszystko zostalo juz powiedziane skoro kumaty to powienien wiedziec juz o co chodzi ;> |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2010-04-07, 19:23
|
|
|
Horacy napisał/a: | A to u ciebie je?dzi ???ty silniczek czarka |
p?ki co tylko na lawecie;p ale mam nadzieje ?e ju? nied?ugo koniec b?dzie
[ Dodano: 2010-04-07, 19:24 ]
wsadzimy 350 i zobaczymy czy to co? da... |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
|