2.3L stroker |
Autor |
Wiadomość |
oneqiktalon [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-21, 01:44 2.3L stroker
|
|
|
Dzisiaj troche czesci mi pszyszlo, 2.3L stroker kit z firmy "eagle" i inne graty. Okolo 650 koni powinno starczyc. kupilem drugi zapasowy blok i bede go powoli robil pszez zime. 7bolt
|
Ostatnio zmieniony przez oneqiktalon 2008-11-21, 01:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2008-11-21, 09:16
|
|
|
Jak Ci ten zapasowy blok nie b?dzie potrzebny to mo?e mi go wys?a? to go przetestuje ?eby? lipy jakiej? nie mia?
P.S. Fajne zabawki tam macie i wszystko na wyci?gniecie r?ki |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2008-11-21, 09:27
|
|
|
Fajne graty |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-11-21, 09:29
|
|
|
street kiler dobry wyb?r. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-11-21, 10:06
|
|
|
super projekt |
Ostatnio zmieniony przez wojtek 2008-11-21, 14:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-21, 13:49
|
|
|
nie boisz sie crankwalka ze budujesz na 7 bolcie? |
|
|
|
|
Mike
KLUBOWICZ Michal
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 307 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2008-11-21, 20:32
|
|
|
Goldi przestan juz z tymi crankwalkami bo juz nimi zygam,-graty fajne zobaczymy jak nisko bedziesz latac... |
_________________ Michal |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-21, 20:35
|
|
|
Mike napisał/a: | tymi crankwalkami | ale to zycie mike zycie |
|
|
|
|
oneqiktalon [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-21, 21:54
|
|
|
o crankwalk sie nie boje bo jest to blok z 98 roku( i jest tam lepszy thrust bearing) a pozatym crankwalk nie bedzie jak jest dobze zlorzony silnik. |
|
|
|
|
LowRider [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-23, 21:07
|
|
|
Koledze crankwalk nie straszny,w koncu ma doswiadczenie i wie co robi.... Gratki za ten stuff i za idee |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-23, 21:21
|
|
|
LowRider napisał/a: | ,w koncu ma doswiadczenie i wie co robi | co masz na mysli... wiesz moze co to wogole crank walk? |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
|
|
|
|
LowRider [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-23, 23:02
|
|
|
crank walk ---- ruch w poziomie wa?u korbowego .... Kiedy to wa? wybierze si? na spacer i zechce sobie wyj?? bokiem.... Czy dobrze rozumuj? to GOLDI ?
Obi?o mi si? to gdzie? o oczy.... Wiec je?li oneqiktalon bierze si? za to to chyba wie czym sprawa grozi ,a skoro ma do?wiadczenie to sobie poradzi
Nie chc? wyj?? na wszechwiedz?cego ,po prostu odzywam si? kiedy czaj? |
Ostatnio zmieniony przez LowRider 2008-11-23, 23:06, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-23, 23:14
|
|
|
LowRider napisał/a: | crank walk ---- ruch w poziomie wa?u korbowego .... Kiedy to wa? wybierze si? na spacer i zechce sobie wyj?? bokiem.... Czy dobrze rozumuj? to GOLDI ? | cran to ruch horyzontalny walu korbowego... fakr... ale pierwsze slyze ze chce wyjsc bokiem co ty piszesz
oneqiktalon napisał/a: | o crankwalk sie nie boje bo jest to blok z 98 roku( i jest tam lepszy thrust bearing) a pozatym crankwalk nie bedzie jak jest dobze zlorzony silnik. | co rozmuiesz poprzez dobrze zlozony blok na jakich pabnewach to skladasz ze jestes pewien czy to po lift czy przed to crank i tak jest mozliwy nawet lancery nowe crankwalka maja... zreszta kazdy silnik (poza wankla) moze miec crankwalka |
|
|
|
|
LowRider [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-23, 23:18
|
|
|
oj czepiasz si? majster |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-23, 23:22
|
|
|
nie... chce porozmawiac z kims kumatym o crank walku i tyle po prostu... jest to problem fakt nie ukrywam... a rozwiazac go prosto nie jest... |
|
|
|
|
LowRider [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-23, 23:26
|
|
|
A mi chodzi?o tylko o pochwalenie za sprz?t i za pomys?y kolegi oneqiktalon bo wechiku? ma nie z tej ziemi . No i chyba wie,jak rozwi?za? problem crank walku skoro nie straszne mu ?ucane przez Ciebie K?ody ?artowa?em ?e tak zapytam offtopowo ,czy problem crank walku wystepowa? cz?sto w 1G 7bolt ?? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-23, 23:28
|
|
|
LowRider napisał/a: | czy problem crank walku wystepowa? cz?sto w 1G 7bolt ?? | w kazdym 7 bolt... ale tych bardziej obciazonych tylko... nie spotkalem sie z tym problemem w seryjnych Na 7bolt |
|
|
|
|
oneqiktalon [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-24, 00:06
|
|
|
blok(98-99)rok jest taki sam jak w evolution, panewki firmy ACL, takie byly z zestawem od EAGLE. Muj silnik(95 rok blok) ktury teraz mam ma jusz 40,000km dosy ostrej jazdy i jest OK. Mam tesz zdjente balance shaft i pszez to jest cisnienie oleju troche wieksze. Crankwalk nieraz sie zdarza ale tu jusz sie na ten temat asz tak duzo nie gada bo moze sie stac w kazdym silniku. Wazne jest tesz zeby nie zapalac silkia na sprzegle, jak stojisz na stopie nie trzymaj na sprzengle.. |
|
|
|
|
tommicrazy
zielenina
Wiek: 43 Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 97 Skąd: Krakow-Cheltenham
|
Wysłany: 2008-11-24, 02:13
|
|
|
GOLDI napisał/a: | zreszta kazdy silnik (poza wankla) moze miec crankwalka |
wtakim razie wszyscy musimy przezucic sie na rowery i sprzedac auta, bo i tak wszystko jest bezsensu pozatym w 2012 bedzie koneic swiata......
goldi wrzuc troche na luz bo coraz czesciej zament siejesz......
co do crankwalku, czy nie pisaliscie wczesniej ze to bylo zjawisko wystepujace czesto w silnikach 6 bolt w eclipse? |
_________________ Zwyciezca 21 konkursow tattooazu na terenie UK w ciagu 15 miesi?cy
www.tommicrazy.com
www.myspace.com/tommicrazy |
Ostatnio zmieniony przez tommicrazy 2008-11-24, 02:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|