Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Rezonans powy?ej 4000rpm / wydzielone z gie?dy
Autor Wiadomość
maniu
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-12, 12:43   

Ale balans jest na dole i tam jest jednolita, a szansa ze zobaczy cos zdejmujac gorna pokrywe wedlug mnie sa naprawde male! Ale zawsze jakas szansa istnieje jak widac
Jedyny sposob jaki mi przychodzi go glowy bez rozbierania rozrzadu opisalem mniej wiecej w poprzednim poscie. Jesli sie myle to niech ktos bardziej znajacy sie na tym mnie poprawi. I chyba nawet nie ma 100% pewnosci czy to balans...
 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2007-12-12, 14:44   

rozebra?, zobaczy? na w?asne oczy czy jest na znakach itd i mie? pewno??.To jest jakies 3 godziny roboty wszytskiego
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
 
 
 
kris1976 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 140
Skąd: szczecin / police
Wysłany: 2007-12-12, 21:52   

maniu napisał/a:
Ale...sprawdz z tylu ta dziure (gdzie sie wklada srubokret), a nastepnie popchnij go delikatnie na biegu zeby rozrzad sie obrocil i znow sprawdz srubokretem czy cos sie zmienilo. W ten sposob bedziesz wiedzial czy sie pasek balansowy zerwal czy jest poprostu zle zalozony.
Pamietaj o wyjeciu srubokreta jak bedziesz go pchal!! i najlepiej na 5 biegu bo najlzej

tak nie sprawdzisz paska balansowego, w dziurze wyczujesz balans napedzany paskiem rozrzadu i zeby on sie nie ruszyl musialoby nie byc paska rozrzadu :)
po 2 po co pchac auto na biegu jak mozna obrocic walem korbowym za pomoca klucza nasadowego
po 3
pokrywa jest z 2 czesci: przykrywka kol walkow rozrzadu i 2-ga zakrywajaca cala reszte
 
 
 
zaxdamian 
mniejsza zielenina



Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 212
Skąd: Wyszk?w
Wysłany: 2007-12-13, 09:04   

Tak sobie jeszcze my?la?em ?e mo?e jakby ?ci?gn?? ko?o pasowe to co? by podejrza? czy wog?le ten pasek jest. Z tym ?e tam jest jeszcze blaszka na kole z?batym wi?c nie wiem. Taka moja teoria:D
_________________
Twoje auto Tw?j ?wiat

wszystko co robisz r?b uwa?nie i dok?adnie...
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-13, 09:49   

Mozesz probowac usunac paski klinowe i zrobic pierwsze kroki jakbys mial zmieniac rozrzad. Dojsc do momentu kiedy mozesz dojzec pasek po odchyleniu obudowy, okrecic rozrzad kluczem jak jeden z kolegow proponowal i zobaczyc jak jest ustawiony... Nie sadze zebys mial jakis wybor zeby miec pewnosc i nie upaprac rak w smarze.

Ja pamietam jak u mnie poprzedni wlasciciel spie..zyl robote i musialem poprawiac. Najlepsze bylo to jak zobaczylem jak moj samochod moze pracowac kiedy jest wszystko OKI. To byla prawdziwa przyjemnosc przycisnac powyzej 3k RPM i czuc jak idzie silnik a nie powiekszaja sie wibracja na calym samochodzie.
 
 
wolf 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 124
Skąd: Bukowno
Wysłany: 2007-12-13, 17:33   

Najprosciej: odkre? ko?o zdejmij oslony nastepnie zluzowac i zdj?c pasek alternatora, w nastepnym kroku odkrecic srubki od oslony rozrzadu wszystkie znajdujace sie w lewym dolnym rogu wskocz do kanalu i sprubuj lekko odchylic dolny lewy r?g oslony rozrzadu (uwa?aj ?eby ci ni pekla) jak j? odchylisz to zarac za ni? zobaczysz sw?j upragniony pasek balansowy - lub jego brak, acha zeby miec dobry dostep zdemontuj jeden wiatrak i wyjmij alternator, jesli nie uda ci sie w dalszym ciagu dojrze? paska to w nastepnym kroku musisz zrzuci? pasek wspomagania i zdemontowac kolo pasowe pompy wody a nastepnie odkrec kolejne srubki od oslony wtedy na 100% uda ci sie tam zajrzec. A jesli chodzi o mnie to ja bym to wszystko w pizdu rozebral odnosze wrarzenie ze bardzo chcesz i?? na skr?ty a ma?y przegl?d ci nie zaszkodzi.Ale to tw?j wyb?r w ka?dym razie to jest najprostszy spos?b sprawdzenia wizualnie bez rozbierania ca?o??i. Pozdro.
_________________
wolf
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2007-12-13, 17:38   

wolf napisał/a:
A jesli chodzi o mnie to ja bym to wszystko w pizdu rozebral odnosze wrarzenie ze bardzo chcesz i?? na skr?ty a ma?y przegl?d ci nie zaszkodzi

No ja w?a?nie nie chce isc na skr?ty :wtf: Tylko sprawdzi? "co tam sie dzieje". ?apki jak sobie ubrudze to mi si?nic nie stanie. A pozatym jakbym chcia? isc na skr?ty to bym poszed? do mechanika ,kaza? mu rozebra? ca?y rozrz?d ,zrobi? ten balans i z powrotem z?ozy? rozrz?d na starych cz??ciach A TEGO NIE CHCE! Ja staram sie dba? o autko...
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-13, 22:55   

wymien ten rozrzad wpizdziec przy okazji :ksiadz:
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2007-12-13, 23:18   

GOLDI napisał/a:
wymien ten rozrzad wpizdziec przy okazji :ksiadz:

Trza mie? za co :wtf: Dzisiaj jak rozbiera?em wachacz to porozkr?ca?em troche obudowy ,niestety ci?zko jest mi zlokalizowa? jest ten pasek balansowy (widze tylko pasek nap?dzaj?cy alternator i chyba pompe wspomagania)
 
 
 
kris1976 
KLUBOWICZ


Pomógł: 13 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 140
Skąd: szczecin / police
Wysłany: 2007-12-13, 23:21   

jesli ten 2 co widzisz jest napedzany z walu korbowego to pasek sprezarki klimy a pasek balansu i rozrzadu jest pod tymi paskami i pod obudowa jeszcze :)
 
 
 
Sebter 
zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 88
Skąd: Olecko
Wysłany: 2007-12-14, 08:59   

Jesli to jest taki stukot ze nie da sie wytrzymac z tego co piszesz Szaki to ja bym obstawial niestety panewke na ktoryms z walkow balansowych ... ja mialem tak samo ... ten balans to chory pomysl jakies chorego inzyniera z Japonii ... caly swiat daje rade bez balansu ale japonce musieli wstawic ... i po co to skotro tak sie psuje ? ;|[/list]
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-14, 11:01   

Po to zeby wyrownac prace silnika przy wiekszej mocy. Dzieki temu masz 'performance' jaki masz a dodatkowo wytrzmalosc silnika i rowna prace... to ma swoj cel... moze nie jest idealne ale ma swoj cel.
 
 
wolf 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 124
Skąd: Bukowno
Wysłany: 2007-12-14, 16:08   

A ja twierdze ?e dobrze zrobiony silnik ma wieksza kultur? pracy ni?eli silnik wyposazony w te g?wniane wa?ki. A Sebter dobrze ci napisal bo jak straci cisnienie oleju to zatrzesz w pizdu wa?, mo?e ci nawet blok rozje... bo blok rozwalony przez walek te? widzia?em tak wiec lepiej tym nie jezdzij dop?ki nie zdjagnozujesz co sie sta?o, nie chce cie straszyc ale jesli to panewy wa?k?w a ty sobie tym pomykasz to pewnie ju? masz szkody o kt?rych jeszcze nie wiesz. Ale kto wie mo?e problem le?y zupelnie gdzie indziej, nie widze i nie s?ysze wiec nie bede sie zbytnio wypowiada?.
_________________
wolf
 
 
 
Sebter 
zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 88
Skąd: Olecko
Wysłany: 2007-12-16, 00:22   

allias napisał/a:
Po to zeby wyrownac prace silnika przy wiekszej mocy. Dzieki temu masz 'performance' jaki masz a dodatkowo wytrzmalosc silnika i rowna prace... to ma swoj cel... moze nie jest idealne ale ma swoj cel.



cel to wiem jaki to ma ... ale jakos nikt na swiecie tego nie stosuje i zauwazyles kiedys zeby silnik niemiecki albo francuski albo jakis tam jeszcze inny chodzil nierowno, podskakiwal, szarpal ? bo ja nie ... mowie to oczywiscie o sprawnym silniku ... moim zdaniem to jest zbedny bajer ktory sie do niczego zbytnio nie przydaje a sie psuje ... ale Japo?czycy lubia takie swoje patenty i rozne takie ... ?yc nie moga jak czegos nie zrobia inaczej ...


pozdro ...
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-01-25, 10:56   

Od?wieze troche temat ...bo mam tak samo jak Szakal tylko ze mi buczy przy 3000rpm a potem to juz przestaje ...w?asnie tak jakby w rezonans wpada? ....wiem ze poduche silnika bede musia? nie bawem wymieni? i tak samo ten cholerny rozrz?d ca?y zrobic ....wiec jesli te dwie rzeczy sa przyczyn? tego buczenia to po zrobieniu tego porzadnie powinno to znikn?? ,tak??? Czy moze by? co? jeszcze ?
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-25, 11:28   

Pry tym wszystkim zajmij sie balansem bo to prawdopodobnie on powoduje te wibracje przy 3000RPM. Moj byl zle ustawiony i tak sie dzialo.
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-02-26, 18:07   

pie*dole ,k*rwa ,ch*j...Innych s??w nie moge dzi? u?y? ,ale zaczne moze od pocz?tku.
Um?wi?em si? dzi? na wymian? rozrz?du do ojca ziggiego na 9.00 .Ok ,przyjecha?em ,pogada?em chwile ,autko zostawi?em. Ok godziny 13 telefon-napinacz nie pasuje :wtf: No co jest k*rwa ,przecie? z vinu jak w?? wychodzi?o ,?e 7bolta mam. Nic to ,podjecha?em z ojcem do warsztatu coby wzi?? napinacz i wymieni? u japaneza. Przy okazji pytam si? czy balans by? przestawiony ,a oni mi na to ,?e nie... :wtf: Bo odkr?cili magiczn? ?rubke i ?rubokr?t wszed? ,czyli og?lnie nic nie ruszyli. Pojecha?em do japaneza ,wymieni?em napinacz na 6bolt i do warsztatu. I co? I ch*j!!! Nie pasuje... ;( Kr?tka rozmowa z mechanikami ,biore stary napinacz i jade znowu do japaneza (co jak co ale to z?oty cz?owiek :amen: ) ,pokazuje mu napinacz a on mi m?wi ,?e takie to montowali w silnikach 1.8 ,Galach GTI (kt?re niby mia?y te same jednostki co nasze a jednak roznice s?) i w Hundaiach... :wtf: No i takim oto sposobem dowiedzia?em si? ,?e nie jestem czystej krwi Eclipsowej ,tylko d?? silnika o ile nie ca?y silnika mam z jakiego? Hundaia przek?adany....
Ale w sumie gorsza rzecz mnie martwi...Skoro rozrz?d jest dobrze ustawiony to co niby do cholery powoduje rezonans? Przy sk??daniu silnika co? kto? spieprzy? i teraz mam efekty? Pom??cie mi bo jestem za?amany! ;(
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-02-26, 18:14   

sa 3 rodzaje napinaczy 7 bolt o ronych tzrech numerach czesci. Nie che mi sie fotografowac ich ale inny jest do 7 bolt 1g, inny do 95 2g i jeszce inny do 96-98 2g. ten ostatni podobny jest troche do 1g 6 bolt. Dlatego po vinie powinien wyskoczyc prawidlowy numer czesci jak ktos ma dobry program
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-02-26, 18:37   

W?a?nie s?k w tym ,?e na napinaczu nie ma ?adnego numeru ,chyba jaka? ci??ka podr?bka to jest. Ja zrobie fote napinacza i mi powiesz co to jak b?dziesz m?g?. Ale pozostaje i tak kwestia rezonansu..
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-02-26, 18:47   

to zrob fote to powiem ci wtedy czy to od 4g63 jest i ktory rocznik
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12