Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Co ciekawsze projecty ;)
Autor Wiadomość
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2010-10-18, 10:32   

seba napisał/a:
GOLDI, xyz?? wiesz co? wi?cej o tych hamownikach?? bo to tajwan, chcemy to zacz?? wk?ada? do subaru a cena jest dobra


tajwany mj? to do siebie, ?e s? tanie w zakupie ale tak szybko jak je sprzedacie to jeszcze szybciej klient wr?ci do was po komplet tarcz , bo klocki to dobierzesz czy to z ferodo czy Hawka. Co mu wtedy zaproponujecie , nowy komplet tarcz co drugi wypad do U?e?a.
A jak b?d? mocno upala? na wyczynowych klockach to i pokrzywi? mostki w zaciskach.
Na klockach Hawka DTC-30 pewnie zawin?? by zacisk si? pod opon? :)

Stosunkowo najtaniej obecnie ze wzgl?du na s?abn?cy kurs dolara wypada Stoptech pod wzgl?dem jako?ci i ceny. Porz?dne tarcze z dobrego stopu w razie czego za rozs?dn? cen? .
Przyk?ad tarcze 355 mm pod EVO kosztuj? tyle co p?ywaj?ce od DBA czy Giro pod seryjny zacisk 3 tys PLN. Lepiej nawet moim zdaniem wstawi? mniejszy zestaw stoptecha ST-40 do WRX ni? pakowa? si? w Tajwany.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
Ostatnio zmieniony przez kiepuczi 2010-10-18, 10:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-02, 17:01   

zadko w ten temat ostanio zagladam i czasu za bardzo nie mam go aktualizowac dlatego wiekszosc opisuje na http://www.facebook.com/p...157433960937222

ale poki co troche dzialo ostatnimi czasy u nas poza kilkoma eclipseami klubowymi:

BMW e30, pieknie odrestaurowana, silnik 2,7 bardzo lekka :) fajna zabawka:









opel vectra po swapie na 3,0 v6 podciagniety ecu masterem w technologii FIT ;) na 230hp







taki s?abawy GSXik na ogromnej turbosprezarce :) jak sie dotrze celujemy ponad 430hp ;)





troche na temat tego ecli:
Tein SS, Megan Racing Strut bars, Wosner Pistons, Eagle Rods, 6 bolt head, 6 bolt Intake & Throtle body, 3" intake lines, FMIC, Tial style BOV, External WG, BIGGGG Turbo, EBC Brakes, Samco Sport Silicone hoses, Coil On plug Setup, Colder NGK spark plugs, K&N air filter, 264/264 hks camshafts, Maf translator 3" & EcuMaster Det3 FIT i duzo duzo duzo duzo wiecej :serduszka:
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2010-12-02, 17:16   

Ten GSX to Wasz projektowski?
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2010-12-02, 17:30   

Jak? funkcj? pe?ni maf translator w tym gsxe?
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-02, 17:32   

Ho?ek napisał/a:
Jak? funkcj? pe?ni maf translator w tym gsxe?
maf translatora ;) bedzie wykorzystywany do korekcji IAT i korekcji baro...


elinwar napisał/a:
Ten GSX to Wasz projektowski?
niet :) nasz nabiera rocznika ;)
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2010-12-02, 17:43   

mo?e te? bym sw?j wykorzysta? bo le?y w pude?ku bezu?ytecznie ;D
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-02, 17:56   

Ho?ek napisał/a:
mo?e te? bym sw?j wykorzysta? bo le?y w pude?ku bezu?ytecznie ;D
duzo rzeczy da sie wykorzystac nawet elementy z seryjnych przeplywek czasem wykrozystujemy rozbierajac je na czesci pierwesze... tylko trzeba wiedziec co i jak i gdzie, bo jak sie nie wiem to sobie mozna wiecej kuku zrobic niz po?ytku ;)
 
 
IDOG 
KLUBOWICZ


Wiek: 33
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 940
Skąd: Otmuchów/Wrocław
Wysłany: 2010-12-04, 00:53   

GOLDI, mog?e? napisa?, ?e te foty gazety GT z bordowym 3G b?d? do szerszej grupy ludzi to bym na skaner wrzuci? :lol2:

Lubie to! :ksiadz:

BTW. Fajne potworki, jak mi si? kasa od?o?y lub z nieba spadnie to ch?tnie tam zawitam do Was :twisted:
_________________
WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety.
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-04, 00:59   

IDOG, oj tam oj tam :) nie mam czasu zeskanowac GT poprostu w normalnej jakosci ;)

IDOG napisał/a:
BTW. Fajne potworki, jak mi si? kasa od?o?y lub z nieba spadnie to ch?tnie tam zawitam do Was
zapraszamy.... nawet jak sie kasa nie odlozy lub nie spadnie z nieba :) pogadac zawsze mozna , a przewaznie cos szybkiego jest to mozna jazde testowa zrobic i smaczk?w narobic ;)

pozdr
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2010-12-04, 06:38   

?liczne to e30 :serduszka: Choruj? ostatnio na tak? tylko z jakim? V8 :serduszka:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-04, 13:48   

o tak ta e30 wychuchana strasznie :) w?a?ciciel non stop ze szmatka z mikrofibry ko?o niej chodzi? i pucowa?... naprawde ?wietny samoch?d :) i w?ciek?y :) to juz klasyki :)
 
 
oblak 
KLUBOWICZ

Wiek: 37
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 648
Skąd: grodzisk maz
Wysłany: 2010-12-04, 15:21   

Mrok, a za mn? to chodzi taka z m30b35 pod mask? :)
_________________

 
 
 
dariosss
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-05, 21:04   

GOLDI, a co powiesz na silnik 2.2 DCI w lagunce,slyszalem ze dobra baza do "podkrecenia" go mniejszym kosztem :jezyk: pawda ?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-05, 21:15   

dariosss napisał/a:
GOLDI, a co powiesz na silnik 2.2 DCI w lagunce,slyszalem ze dobra baza do "podkrecenia" go mniejszym kosztem :jezyk: pawda ?
a ktora werjsa? by byly chyba 115, 130 i 150 i z kazdego da sie wyciagnac programowo okolo 25-30km i 50-60nm, a jakby sie chcialo wiecej to juz kwestia sprezarki, wydechu, intercoolera etc ;)
 
 
dariosss
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-05, 21:46   

GOLDI, w moim przypadsku 150 km z turbinka :tuptup: ale to pewnie wiesz :> a chyba jednak nie wiesz...2.2. DCI mialy tylko 150 km :ok: chyba ze sie myle,ale watpie :ok:
Ostatnio zmieniony przez dariosss 2010-12-05, 21:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-05, 22:28   

w lagunach chyba masz racje byly tylko wersjie 150km ... skupilem sie na ogolnie 2,2 renault/nissan :)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-21, 20:58   

wy?ej ukazany czarny GSX 2g z bodykitem:
Pierwszy etap strojenia:


wiem, ?e to det... jednak sporo czasu po?wi?cili?my na kalibracj?...

Testy DrifBoxem (RaceLogic) dawa?y powtarzalne 232-235 kw na ko?ach co po przeliczeniu daje 320 KM na ko?ach. Wykres z DET 3 tylko do 7500 obr/min odci?cie ustawione na 8000 :) Po finalnym strojeniu trzeba wys?a? w?a?ciciela na mahe ;)
 
 
BgD 
KLUBOWICZ


Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 616
Skąd: Krosno/Rzeszów
Wysłany: 2010-12-21, 23:08   

No to ju? si? ?adnie odpycha :D
Ostatnio zmieniony przez BgD 2010-12-21, 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-22, 13:44   

http://www.youtube.com/watch?v=ds3_4J1AVGk

opel corsa B turbo 250km+ vs civic ek4 z kompresorem 235km
 
 
Timonek 
KLUBOWICZ


Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 674
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-22, 16:19   

civic nie wygl?da ?eby mia? 235
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12