Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Co ciekawsze projecty ;)
Autor Wiadomość
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-21, 14:11   

rosomak1983 napisał/a:
chyba ze z rolki ale co to za sciganie.
masz na "Sciganie" po kresce? jest tak to co to za "Sciganie" :lol2: Mr2 wszystkie generacje mają silnik umieszczony centralnie, i napęd rwd
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-02-21, 22:13   

GOLDI napisał/a:
Mr2 wszystkie generacje mają silnik umieszczony centralnie, i napęd rwd

:ok: ciekawe wozy.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
gaca 
KLUBOWICZ

Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 152
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2011-02-22, 14:38   

...nie mieliście tam może jakiegoś Z32?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-22, 14:47   

nie

[ Dodano: 2011-04-23, 13:28 ]
Tym razem w nasze ręce wpadła unikatowa Mx-5 w wersji z seryjnie montowanym 1,8Turbo. Jedna z 5428 sztuk jakie wyprodukowano na świecie. Modyfikacje w tym modelu były wręcz tylko kosmetyczne. Modyfikacjom został poddany układ dolotowy gdzie w miejsce seryjnego maleństwa(intercoolera) wleciał dużo większy FMIC wraz z częściowym orurowaniem od Flyin' Miata, oraz w drugiej jego części wykonanym przez nas. Seryjny plasticzany zawór upustowy został zastąpiony metalowym dump valvem. Nominalne sterowanie boostem natomiast zostało zastąpione potężnym urządzeniem Blitz SBC i-Color Spec R (pełniące rolę wielu dodatkowych wskaźników zarazem). Dla bezpieczeństwa została zamontowana 10 rzędowa chłodnica oleju Sebter wraz z termostatyczną podstawką oleju Mocal. Została również wymieniona chłodnica wspomagania na większą wydajniejszą. Samochód przed modyfikacjami reprezentował sobą sporo poniżej serii (seria 180hp). Po modyfikacji przy doładowaniu 0,8 bara generuje 207 koni mechanicznych.



















 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2011-08-31, 10:16   

Fajne autko ;D Goldi jak taka miata turbo lata?
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-31, 12:15   

jak na 208 koni to naprawdę zacnie. problem jest z trakcją... brak do końca 3 biegu :)
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2011-08-31, 12:32   

no to chyba przyspieszyles moje plany wkladania turbawki ;D
duza jest tam oem sprezarka? Wieksza od tej z talona?
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-31, 12:49   

maleństwo straszne... ale to straszne... :) t25 to gigant przy niej :P
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2011-08-31, 13:07   

hehe. To mowisz ze wkladanie do miaty turbinki z evo 8 to troche za wiele :)
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Wiek: 35
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-08-31, 15:35   

fajna mazda co raz bardziej podobają mi się różne mazdy od MX-5 przez RX-8 po Rx-7 FD3S :serduszka: ... fajny samochód przy tej masie zapewne czuć te 208 koni :amen:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-09-05, 10:12   

Nie klubowy ale mega zadbany.
Silnik z 2g GST. 16g, aftermarketowy kolektor wydechowy, przelot 2,5", FMIC, Walbro 255hp.

Naszym zadaniem było "ukończyć" project po poprzedniej firmie... Poprawiliśmy silnik conieco, wyrzciliśmy wałki balansowe. Zainstalowaliśmy walbro. Finalnie wystrojone na FITcie, póki co z racji braku minimum zegara EGT 0,7 bara. Bolączką zapewne byłby też seryjne sprzęgło















 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-09-05, 10:45   

:o to lambo doors troche przesada :roll:
Felgi ładne.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-09-05, 10:55   

Stylistyka samochodu nas w ogóle nie interesuje :) Aczkolwiek samochód zaczął powstawać w czasach gdzie takie coś robiło ponoć "szał ":)
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-09-05, 11:06   

a mi się podobają te drzwi, w ogóle auto wygląda na bardzo zadbane szkoda że w klubie go nie ma.
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-09-05, 17:16   

Wiesz Goldas, jak mi mówiłeś o tych wrotach to się zastanawiałem jak to bedzie wyglądać i myslałem że gorzej :) a w sumie to mnie to pasuje :-)
Za długo oddajecie? chciałbym to pomacać, jak to się wogóle rusza.
_________________

 
 
 
PiotrekKRK 
KLUBOWICZ
newbie


Wiek: 34
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 2386
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-09-05, 17:31   

Tofik napisał/a:
Za długo oddajecie? chciałbym to pomacać, jak to się wogóle rusza.


Z tego co wiem to już oddali parę dni temu. Miałem okazję ten samochód zobaczyć i powiem Ci, że prezentuje się całkiem spoko ale te drzwi raczej nie są najwygodniejsze do używania na co dzień.
_________________
Stay hungry, Stay foolish!
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Wiek: 35
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-09-05, 18:51   

Fajne 1G ,ale albo ktoś źle złożył przód albo miał jakąś przygodę, bo tam co nieco źle spasowane jest.... :> lambo doors fajnie wyglądą ale też słyszałem że to na co dzień nie praktyczne.. mimo wszystko ładnie wygląda...
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-09-05, 23:53   

GOLDI napisał/a:
Stylistyka samochodu nas w ogóle nie interesuje

ja to rozumiem, jedynie wyrazilem opinie, mi to sie kojarzy z jakims owadem co sie wzbija do lotu... :ksiadz:
Co do praktycznosci to... mozna ciasniej parkowac ale trzeba miec wyzszy garaż :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-09-05, 23:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KASIA 
KLUBOWICZ


Wiek: 31
Dołączyła: 19 Wrz 2010
Posty: 137
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-01-04, 00:41   

Kogo to http://www.facebook.com/m...60937222&type=1 ?
_________________

 
 
 
irq 
KLUBOWICZ

Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 188
Skąd: Stalowa Wola/Krakow
Wysłany: 2012-01-04, 08:14   

KASIA napisał/a:
Kogo to http://www.facebook.com/m...60937222&type=1 ?

czyzby klubowicza, ktory ma jeszcze czarnego 2g oraz skyline'a? :jezyk:
_________________
Był 2G GS
Jest Mazdaspeed6
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12