Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
eclipse 1G GS by franko
Autor Wiadomość
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2010-09-30, 01:14   eclipse 1G GS by franko

Witam wszystki :beer:

Do kupienia eclipsa sklonil mnie jego wyglad zewnetrzny jak i wewnetrzny :serduszka:
No i zawsze marzylem miec auto z otwieranymi lampami :serduszka:

Opis auta:
Mitsubishi Eclipse 1G GS 93r polift
Kupilem go w lutym 2009 jako sprowadzony z de od pierwszego wlasciciela .
Pomalu z eksploatacja auta wychodzily male kwiatki :
Hamulce z przodu w stanie oplakanym.
Klepiace popychacze .
Termostat rozsypany .
Byl bity , typu blotnik zderzak ...
To tyle po jego zakupie i oczywiscie wszystko wymienione na nowe :jupi:

Awarie jakie mialem po ponad roku :
Wymiana sprzegla na exedy .
Wymiana przednich tarcz na mikody+klocki+regeneracja zaciskow i to samo z tylu.
Powypalane sciezki w ECU .
Wymiana przegubu zewnetrznego .
Wymiana lacznika elastycznego tlumika.
I to chyba wszystko :lol2:

MODY :twisted:
Felgi aluminiowe 17" .
Adapter na zegary w slupku lezy i czeka.
Zawieszenie KYB AGX przod i tyl + sprezyny vogtland -45mm
Hamulce co prawda jeszcze nie zamontowane ale na dniach beda montowane.
Brembo 4-o tloczki od focusa rs + tarcze od 3000gt
no i na ten rok z modami tyle :tuptup:

Plany na teraz :
Odstawic auto do blacharza aby zrobil porzadek z progami i pomalowal zderzak.

Plany na przyszly rok :
Zrobic remont silnika na czesciach turbo i uturbic dziada :badcrack:

Sprzet CA:
Radio: Panasonic CQ-C7305N
Wzmacniacz:Sony Xplod MX2200GTX 600w/rms
Subwoofer: Polk Audio MOMO120 500w/rms , skrzynia byla robiona pod glosnik .
Glosniki przod : seria .... :wtf:
Z auta jestem bardzo zadowolony i mam nadzieje ze tak zostanie :lol2:
Wiecej zdjec juz niedlugo.......
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
Ostatnio zmieniony przez franko 2010-09-30, 01:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
FlyingwithEagle 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 203
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-09-30, 17:40   

no wreszcie sie nim pochwaliles, na zdjeciu ladnie wyglada, ale na zywo jest duzo lepiej. Projekt zapowiada sie ciekawie a zwlaszcza ze rozpaczales z glowa tzn od hamulcow i zawieszenia. Masz juz czesci od turbo? Graty z 6 czy 7 bolta?
_________________

 
 
DedE 
KLUBOWICZ


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 937
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-30, 17:46   

?adne zadbane g , trzymaj tak dalej :D

P.S. Szkoda ?e czerwony :badcrack: :hahaha:
_________________

Patrz w Lusterka Motocykle są Wszędzie !
ex Eclipse 2g (do 08.08.11r)
daily : Volvo S80 D5 & Volvo c30 R-resign by Heico Sportiv 212/550
For fun : Volvo c70 T5 313whp & YAMAHA R6
 
 
 
Kamil1G 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 50
Skąd: Sanok
Wysłany: 2010-09-30, 20:41   

Czerwone s? najszybsze! :serduszka:
_________________

 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2010-09-30, 21:50   

FlyingwithEagle, Dopiero bede zaczynal szukanie czesci :jezyk:
Ale jestem w konkretnej rosterce ........
Silnik mam zdrowy tyle ze 7bolt :wtf:
A swapowac na 6 bolta nie wiadomego pochodzenia to tez lipa :roll:
Ale wydaje mi sie ze 7bolt powinien wytrzymac to co ja chce osiagnac a osiagnac chce max 250koni .
Ale to jeszcze odlegla przyszlosci :tuptup:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2010-09-30, 23:04   

daj jakie? foto tych hebli
 
 
 
FlyingwithEagle 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 203
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-09-30, 23:22   

franko napisał/a:
osiagnac chce max 250koni


prosze cie... na gratach turbo, przy obecnym silniku to bym sie martwil. Wiesz kazde zwiekszenie mocy wiaze sie z ryzykiem, ale do 250koni (60 kucy wiecej- jak wiesz zdrowe 4g63t na hamowniach wypadaja w okolicach 190) ja bym sie nie obawial.

[ Dodano: 2010-09-30, 23:24 ]
no taaa, napisales ze na gratach turbo, czyli to nie bedzie swap... to juz nie mam takiej wiedzy
_________________

 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-09-30, 23:33   

a na jakiej sprezarce ?
 
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2010-09-30, 23:34   

[ Dodano: 2010-10-13, 16:30 ]
Alora..
Dzis dostalem det3 a po za tym mam jeszcze slupek na zegary :lol2:
Pod koniec pazdziernika auto idzie do blacharza :jupi:
Jak je odbiore to zrobi sie pare zdjec i mozliwe ze bedzie juz siedzial na pokladzie det z map-em.....

Jak to mawial moj nauczyciel od matematyki :
"powoli po scianie kazdy sie dostanie"

[ Dodano: 2012-05-25, 17:55 ]
up.
Plany się pozmieniały, trochę części ubyło a trochę przybyło.
W aucie wylądowały rozpórki przód/tył góra.
Zabrałem się za głowicę, jest rozebrana w drobny mak.
Wałki BC280/280.
Sprężynki+talerzyki BC.
Obrobiona głowica.
Regulowane koła SKUNK2
To wszystko było jak ją kupiłem od Tiamata :ok:
Wymieniłem uszczelniacze zaworowe i wypolerowałem zawory(widać odbicie felgi :jezyk: ) :ok:




Jest lusterko, tylko co zrobić z tymi wżerami ?? :?

Auto z zewnątrz się nie zmieniło ale ........


I nowa turbina, też zrobię jej muszle na lustro :serduszka:


Jak wyrobię się z remontem domu to w przyszłym miesiącu postaram się zrobić kapitalke drugiego silnika i składać go na korbach i tłokach z evo9.
Ostatnio zmieniony przez franko 2012-05-25, 18:00, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
 
Simeon 
KLUBOWICZ
Łysy z Brazzers


Pomógł: 36 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1638
Skąd: KrK
Wysłany: 2012-05-25, 18:04   

Upik :ok: Dajesz franco
_________________
--2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły"
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-25, 18:06   

z tej części zaworu wżerami się nie przejmuj... byle nie było ich na przylgni zaworowej... mam nadzieje ze tam nic nie ruszałeś?
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2012-05-25, 18:28   

GOLDI, nic nie ruszałem tam, dotrę je pastą "0" jak już jest rozebrana.Nie zaszkodzi a może pomóc :dance:
I zastanawiam się nad wymianą prowadnic zaworowych, tylko nie mam zielonego pojęcia jak sprawdzić ich luzy :roll:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-25, 19:58   

franko, zlec to juz szlifierni :) a i niech Ci zrobią zarowy na 3 katy ;) dodatkowo poprawisz przepływ
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
alkoholic 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 194
Skąd: obecnie białystok
Wysłany: 2012-06-09, 19:19   

wszystko fajnie ale fele wg mnie nie te ale wazne ze tobie podchodza :ok: i pytanko skad wziales adapter na dodatkowe zegary bo mam trzy, leza i albo je sprzedam albo zamontuje jak znajde odpowiedni adapter
 
 
 
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2013-11-18, 12:17   

A to auto żyje w ogóle jeszcze? :ksiadz: :ksiadz: Bo kompletna cisza w tym temacie :protest:
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
Trzcina 
KLUBOWICZ
Ostoja spokoju...


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2674
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2013-11-18, 19:27   

trucky, żyje bo na zlocie nie było osobnika który dosłownie by go nie słyszał :P
_________________
"Nigdy nie rezygnuj z tego, co naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami i marzeniami jest silniejszy, od tego, który jest tylko realistą..."
 
 
 
darek181289 
KLUBOWICZ


Pomógł: 37 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 1371
Skąd: Kraków/Skawina
Wysłany: 2013-11-18, 19:47   

wstrząsający performance :dance:
_________________
Ecli 2G GS, 4G63
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2013-11-18, 20:01   

trucky, z tego co tu nie pisałem to wleciał nowy stab i skrzynia z dyszla a tak to brak czasu żeby cokolwiek ruszyć :|



Trzcina, darek181289, oj działo się :beer: :badcrack:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2013-11-19, 06:51   

franko, no ja mam nadzieję, że coś więcej tu się będzie pojawiać bo mam fajne wspomnienia z tym autem :twisted: A musiałem ten temat aż z czwartej strony wyciągać :ksiadz:
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
Pehdesign 
KLUBOWICZ

Pomógł: 28 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 1235
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2013-11-19, 18:59   

franko napisał/a:
Jak wyrobię się z remontem domu to w przyszłym miesiącu postaram się zrobić kapitalke drugiego silnika i składać go na korbach i tłokach z evo9.


jestem mega ciekawy jak ci wyjdzie :ok: wał z e9 też będziesz wsadzał?? I będziesz to robić na bloku z turbo czy na??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12