Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
eclipse 1G GS by franko
Autor Wiadomość
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2014-06-19, 19:43   

To bmw ma gniazdko 230v :P
 
 
 
djmil 
KLUBOWICZ


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 606
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2014-06-19, 19:44   

Podtynkowe :jezyk:
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2014-06-19, 20:54   

Trzcina,rosomak1983 są w dobrym stanie więc się opłacało :ok:
MATi, djmil, szkoda że nie zobaczyłem co tam jest :jezyk:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2016-01-06, 21:36   

Więc tak, mamy nowy rok i w tym roku auto wyjedzie po rekonstrukcji blacharskiej :lol2:
Więc czas na zakup części do silnika :lol2:
Mam korby od eIX ale zastanawiam się czy nie iść w stronę TCHNO5...
Następna sprawa to tłoki, te z evo wychodzą coś ponad 2000 a i za parę stówek więcej idzie kupić kute MAHLE czy też WISECO :roll:
Panewki od Kinga albo Clevite.
ARP w głowicę na bank ale czy w podporę wału też ?? Ktoś podpowie ??
Auto będzie weekendowe do jazdy po bułki, zależy mi na wytrzymałości silnika a ile wyjdzie szmocy to wyjdzie :p

A i głowicę posiadam na wałkach BC283/283 z większymi kanałami i porobionymi zaworami :roll:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-01-06, 22:26   

franko napisał/a:
kute MAHLE

:ok: jestem za

[ Dodano: 2016-01-06, 22:28 ]
franko napisał/a:
Panewki od Kinga albo Clevite

a nie ACL race ???
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2016-01-06, 22:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-01-06, 23:14   

sruby w podpory nie sa koniecznie w ARP
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
dani.boss 
KLUBOWICZ

Wiek: 36
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 517
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-01-07, 08:06   

jakieś fotki pokaż z tej rekonstrukcji!
_________________
Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2016-01-07, 10:31   

Wszystko zależy jaka moc Cie interesuje i pod nią rób silnik.
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-07, 11:30   

widze, że kolejny fajny eclipse sie buduje :ok:
kibicuje mocno :ok:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2016-01-07, 11:37   

A już myślałem że to auto nigdy nie wyjedzie :jezyk:

Działaj, mam nadzieję, że znów mi będzie dane nim pośmigać :ok:
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2016-01-07, 21:43   

dani.boss, fot brak bo nawet auto u mnie nie stoi :roll:
marcin388-1988, nie celuję w konkretne cyferki, mam trochę wolnego siana i pomyślałem że zrobię sobie drugi silnik :jezyk:
wojtas, na tą chwilę i tak zostanie seria, graty kupię teraz i w miarę możliwości będę działał :ok:

trucky, :lol2: :lol2:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2016-01-07, 22:28   

Seryjne tłoki i korbowody turbo też dużo zniosa i jak nie chcesz dużo ponad 400 Nm to niema sensu kuc silnika.
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2016-03-05, 00:14   

jest jakaś opcja przerobienia bloku ze zintegrowanej panewki oporowej na oddzielną ??
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-03-05, 12:51   

jest. magnus o tym wspominal ale chyba nie dzialalo to za dobrze
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-03-05, 13:56   

crank walk jest czy chuchasz na zimne ?
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2016-03-05, 22:14   

Chucham na zimne :ok:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-03-06, 01:31   

franko, w 1g 7 bolt CW nie straszny chyba ze masz pecha ;) magistrala olejwoa jest inna niz w przedlfitowym 2g ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2016-03-07, 18:42   

GOLDI, no wiem, ale skoro jest otwarty to czemu nie poprawić fabryki :jezyk:
No myślałem że przerobienie na oddzielne panewki coś zmieni ale jak nie to zostawiam :ok: :ok:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-03-08, 11:50   

w innym miejscu ma natryski ;) nie ruszaj ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2016-03-17, 21:06   

zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz....
korby mam bez natrysku na denko tłoka a tłoki to wossner.
A może całkowicie pozbyć się natrysku ??


_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13