Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzęgło
Autor Wiadomość
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2013-04-05, 11:56   

do 300 niuta "jakos" sobie radzi...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-05, 12:44   

czyli dupa :ksiadz:

to inaczej:
które sprzęgło będzie lepsze do używania samochodu nie tylko na torze, ale i na ulicy
exedy stage 2:
3-łapkowe, czy
4-łapkowe?
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2013-04-05, 13:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-04-05, 15:50   

3 łapkowe ze względu na mniejsza masę tarczy pozwala na pewno na szybsza zmianę biegów , 4 łapkowe ma większa pojemności cieplną powinno lepiej znosić ulicę.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-06, 08:12   

dzięki kiepuczi, za obszerne wytłumaczenia telefoniczne tematu :ok:
wysłałem Ci już maila z zamównieniem :ok:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-30, 06:54   

No to i ja się dołączę :)

Podczas wczorajszego strojenia prawdopodobnie docisk nie daje rady . Mam teraz Slowboy 3500 i czytałem sporo złego na temat tego zestawu. Zresztą mysza miał chyba podobny problem :/

Moje typy to :

ACT Xtreme Sprung 6-Puck Clutch Kit : Mitsubishi Eclipse 90-99 #19100
http://www.extremepsi.com...&cat=440&page=1

Fidanza V2 Series Clutch Kit : Mitsubishi Eclipse 90-99 (New Release!) #23862
http://www.extremepsi.com...cat=1100&page=1

Exedy Stage 2 Cerametallic Clutch Kit: Mitsubishi Eclipse 90-99 #18124
http://www.extremepsi.com...&cat=523&page=1


Jak się czyta opinie na dsmtuners o ACT i Fidanzie to zaczynam się zastanawiać czy EXEdy jednak nie jest najlepszym wyborem. Ale poczekam też na opinie innych :) Wolę kupić raz z a dobrze.
Jakieś sugestie ?
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2013-09-30, 07:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-09-30, 20:39   

ACT XTG6 co pokazałeś z linka to grubo , na mieście będzie cieżko ci się jeżdziło ze względu na ceraa-metaliczną tarczę , zestaw XTSS z organiczną tarcza z powodzeniem daje radę w 400 HP EVO 3 to i w Eclipse da rade, po rostu tarcza organiczna ma dużo większa żywotność niż ceramiczna używana w samochodach codziennego użytku a przenosi też sporo.
Nie mamy doświadczenia w ogóle ze sprzęgłami Fiodanzy ale na Pewno Exedy nie ma porównania do ACT. ACT to sportowe sprzęgło, Exedy Stage I to jaki OEM po liftingu, dupy nie urywa ale jezdzić się da nawet z większa mocą.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-01, 09:37   

Dzięki za porady. Zestaw zamówiony w Topendpower:)

Jednak postawiłem na ACT XTreme z tarczą organiczną. Oneqiktalon też polecał mi ten zestaw właśnie z tarczą organiczną :)

Pozdrawiam,
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-02, 20:38   

suma sumarum exedy stage 2 zaczyna mi sie juz uslizgiwać :/
i teraz jestem w dupie - regenerować , czy znowu odkladac hajs na jakies mocne nowe?
tym razem zapodałbym jakies np do ~650-700Nm dla swietego spokoju
moze mi ktos kumaty cos podpowiedziec, bo juz mi łapy opadły..
regenerowac calosc, kupic sam docisk mocny i np wymienic okladziny, wzmocic docisk?
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2015-05-02, 20:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-05-02, 22:23   

czy przypadkiem stage 2 nie ma takiego samego docisku jak stage 1 tylko różni się tarczą?
Odpuść sobie exedy to nawet w serii potrafi zaślizgać.
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-03, 08:37   

a czy moge np kupic sam docisk np act?
nie chcialbym znowu wykladac siana na cale kompletne sprzeglo :/
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-05-03, 11:53   

jasne :) niejdnokrotnie do GSXw wkladalismy mocniejsze dociski a tarcze szły najprostsze exedy organiczne, plus dzialoalo, minus tak na okolo 10-15tys km ;) pozniej wymiana tylko tarczy. to sie sprawdza bo taki zestaw nie pozwala na nagle spiecie napedu tylko zawsze jest tam delikatny uslizg przez co napedy dluzej pozyja ;) a i pamietaj by docisk nie byl za mocny bo rozjebiesz silnik crankwalkiem ;) (nie wazne 6 czy 7 bolt ;) ) ewentualnie odłóż kupe siada i zainwestuj w jakieś dwutarczowe exedy hd na tłumikach drgań ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-03, 12:18   

GOLDI napisał/a:
a i pamietaj by docisk nie byl za mocny

tzn? :jezyk:
bede robil prawdopodobnie poprawki w samochodzi - obecnie jest 400Nm
slyszalem, ze docisk powinien byc 25-30% mocniejszy od mocy auta:
tzn dla mocy np 450Nm docisk na ~600Nm?
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2015-05-03, 12:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2015-05-03, 12:21   

dokładnie tak powinno się dobierać ;) z tym że nie patrz na ACT w kontekście ile przenosi ;) nieco zawyżają te dane ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2016-03-08, 21:31   

Witam. Wzmacniał ktoś z was sprzęgło tym sposobem z linku? W eclipse jest zawijane ale myślę że też da radę to zrobić do tego tarcze okuć kewlarem i można mieć fajne sprzęgło za niewielkie pieniądze.

[ Dodano: 2016-03-22, 16:02 ]
Zrobiłem sobie docisk podobnym sposobem i mam pytanie do tych co mają mocniejsze dociski u siebie. Jak zmieniła się u was twardość pedału sprzęgła po zmianie docisku na mocniejszy?
Ostatnio zmieniony przez marcin388-1988 2016-03-08, 22:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-22, 21:52   

ale nie czujesz roznicy i dlatego pytasz?
nie modyfikowalem sprzegła co prawda tylko zamontowałem mocniejsze
i wzmacnia lewą łydkę ;)
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2016-03-22, 23:39   

Czuć delikatna różnice ale myślałem że będzie dużo ciężej od serii dlatego pytam. Można powiedzieć że dalej lekko chodzi.

Jednak jest różnica nawet duża. Miałem zapowietrzony układ.
Ostatnio zmieniony przez marcin388-1988 2016-03-23, 12:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-23, 22:03   

marcin388-1988, ja jak z dupowozu wsiadam do Eclipse albo na odwrót to musze sie przyzwyczajać do sprzęgła :P Pewnie dlatego mam spory wyskok przez jazdę Eclipsem :P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16