Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
dsm2g
Autor Wiadomość
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-12-07, 17:28   dsm2g

Auto którym jeżdżę to Mitsubishi Eclipse GST drugiej generacji.
Wyprodukowane przez Diamond Star Motors w 1995r. w USA.
Nie wiem kiedy przypłynęło do Polski, jednak w mojej rodzinie jest od początku 2006r.
Ja samochodem jeżdżę od 2007 i wtedy też powoli zacząłem modyfikować auto.
Lista modyfikacji jest dosyć długa, przedstwię ją poniżej.
Zacznijmy od paru zdjęć i podstawowych danych.

Marka: Mitsubishi
Model: Eclipse
Rok produkcji: 1995
Kolor: czerwony
Przebieg: 140 000 mil
Pojemność: 2.0L
Moc silnika: 265 KM & 301Nm
Rodzaj paliwa: Benzyna 98
Skrzynia : Manualna

Aktualne fotografie tj. sierpień 2012:


Zdjęcia auta po zakupie w 2006r.


Moc przed i po.


Modyfikacje:
- filtr sportowy K&N dedykowany
- turbosprezarka td05 big16g @ 0.7 bar
- rurki wodne do chłodzenia sprężarki w stalowym oplocie
- intercooler fmic z re5pect.pl
- dolot ze stali niezrdzewnej
- blow off valve (zawór upustowy)oryginalny dwutłoczkowy HKS SSQV
- przepustnica z 1g
- pokrywa zaworów apple red
- wymieniona chłodnica + rurki sylikonowe
- wymienione sprzęgło, kolo zamachowe oraz skrzynia biegów
- poliuretanowe poduszki silnika
- przy przebiegu 200tys.km robione były panewki oraz pierścienie
- wywalony Evap system(filtr węglowy par paliwa), tempomat i EGR
- akumulator Centra Plus
- downpipe + o2housing 3cale
- wydech 2,5 cala ze stali nierdzewnej
- tłumik środkowy przelowy 2.5 cale
- tłumik końcowy APEXi N1 3 cale
- piggyback Ecumaster DET3 + MapSensor
- pompa paliwa Walbro 255lph
- sonda lambda NKG
- przewody wysokiego napięcia Magnecor KV85
- stopień zimniejsze świece NGK
- strojenie w firmie ProjectXs @ 265km 301Nm
- klocki hamulcowe przód i tyl EBC Redstuff
- tarcze hamulcowe przód EBC TurboGroove
- amortyzatory Kayaba + sprężyny obniżające Jamex -35mm
- kierownica Momo Corse + naba Sparco
- shortshifter z poliuretanowymi podstawami oraz nowe stałe tuleje wybieraka
- wskaźniki w słupku boost, AFR, temp. oleju (czujnik w misce olejowej)
- olej Valvoline VR1 Racing 10w60

Wizualne:
- zderzaki przód i tył poliftingowe
- światła europejskie tył + przód poliftingowe
- przyciemnione tylne szyby folią dobrej jakości @ www.auto-szyby.rzeszow.pl
- felgi aluminiowe 17 calowe + opony 225/45
- nowy lakier na wiekszości elementów + polerka

Auto przygotowane pod mape na 1bar, co daje ok. 290-300km, po wzmocnieniu/wymianie sprzegła, gdyż obecne nie przeniesie poprawnie takiej mocy.
Wiekszośc modyfikacji przeprowadzonych zostało w krakowskiej firmie ProjectXs.
W obecnej specyfikacji z powyższymi modyfikacjami jeżdżę już drugi sezon, wszystko chodzi bez zarzutu.

Galeria zdjęć w linku:
http://imageshack.us/g/221/img7741.jpg/
Filmik prezentujący auto:
http://www.youtube.com/watch?v=aBRUt6dTBC4

PS. Chciałem serdecznie podziękować Goldiemu za czas, który poświęcił na pomoc w realizacji projektu. Gdyby nie jego wiedza i porady auto pewnie by było kolejnym zajechanym struclem .
Ostatnio zmieniony przez 2012-09-21, 06:18, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
 
DedE 
KLUBOWICZ


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 937
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-07, 17:43   

?adny czerwony misio :D
Powodzenie w modach ?ycze ;) :ok:
_________________

Patrz w Lusterka Motocykle są Wszędzie !
ex Eclipse 2g (do 08.08.11r)
daily : Volvo S80 D5 & Volvo c30 R-resign by Heico Sportiv 212/550
For fun : Volvo c70 T5 313whp & YAMAHA R6
 
 
 
Diabel 
wyjadacz



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 918
Skąd: Krakow ;)
Wysłany: 2009-12-07, 19:01   

kurde ladne czerwone 2g :) ide na mojego popatrzec :P
 
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2009-12-07, 19:28   

Nezz poprawki blacharsko-lakiernicze gdzei robi?es? jakas dobra cena? napisz na PW.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
trucky 
KLUBOWICZ
wg Szakala: Wariat:)

Pomógł: 24 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 1559
Skąd: Dolsk WLKP
Wysłany: 2009-12-07, 20:34   Re: Nezz i jego GST

Nezz napisał/a:
po debacie z panami policjantami i zabraniem dowodu rejestracyjnego [..]rejestracja wrocic na swoje 'wlasciwe' miejsce


ciekawe, alfa romeo ma tak seryjnie montowan? blach?, tylko z drugiej strony i jako? nie mog? si? przyczepi? :ksiadz:

autko bardzo fajne :ok: skoro prog?w ju? nie ma to dobrze :jezyk:
_________________
"If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna

Ułęż 2:47 :D
 
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-12-07, 20:43   

trucky napisał/a:
ciekawe, alfa romeo ma tak seryjnie montowan? blach?, tylko z drugiej strony i jako? nie mog? si? przyczepi?

tak, ale alfa ma tam ramke na zderzaku i rejestracja nie jest pogieta.
trafilem na twardoglowego, do ktorego zadne argumnety nie przemawialy

DedE napisał/a:
?adny czerwony misio

Diabel napisał/a:
kurde ladne czerwone 2g

Cytat:
autko bardzo fajne


dziekuje za mile slowa
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-07, 20:46   

poki co zapowaida sie obiecuj?co. chyba jeden z niwielu GST ktory na hamowni u nas jako seria wyszedl powyzej 200km :)

doladowanie 0,8 bara w peaku. wiec beda z niego ludzie...
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-12-07, 20:58   

po tym poscie to ?adnie uros?em w ?rodku :tuptup: :)

zapomnialem zupelnie doda?, ?e silnik jest po 'lekkim' remoncie, bodajze w lipcu
wa? na pierwszy szlif, panewki, glowica szlifowana, uszczelniacze
i pokrywa zawor?w by?a spawana, ale za duzo to nie dalo, bo dalej cieknie

dlatego pewnie jest tak dobry wynik

a chcialem zapytac, czy nie mozna zhamowac na 3 czy 4 biegu, zeby byl pelen zakres obrotow, bo z tego co rozumuje, przy wiekszym zakresie moc by jeszcze troszke urosla :glupawka:
Ostatnio zmieniony przez nezik 2009-12-07, 22:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
maciek 
KLUBOWICZ


Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 250
Skąd: Krosno/KRK
Wysłany: 2009-12-07, 21:32   

No prezentuje si? bardzo ?adnie :ok: Widzia?em go kiedy? w Krk. W Kro?nie jest od niedawna r?wnie? Gst wi?c na nast?pnym spocie mo?e by? ciekawie :>
_________________

 
 
Horacy
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-07, 22:15   

?adne :D musz? jecha? na hamownie i zobaczy? jak moc 3ma :D
 
 
matim 
KLUBOWICZ


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1265
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 2009-12-07, 23:16   

Nezz, pi?kny misio w odpowiednim diabelskim kolorze :twisted: szkoda, ze go nie zhamowale? przed remontem bo tera?niejszy wynik bardzo ?adny :ok: a z tym problemem z rejestracj? jestem zdziwiony, sporo osob tak jezdzi :? powodzenia w dalszych modach :-)
_________________
BMW E91 320D happy :)
Pacifica 4.0
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-12-07, 23:51   

tuz przed remontem zalozylem intercooler, stozek i mbc(boost na 1,1 w peaku) co prawdopodobnie dobilo nadwyrezony silnik.takze faktycznej mocy serii tez bysmy nie sprawdzili. natomiast wczesniej auto bylo u blacharza, wiec moge powiedziec, ze w tym roku wiecej to auto stoi po warsztatach niz nim jezdze. po modach w pxs czekam mnie jezszcze wymiana pokrywy zaworow i prostowanie zwrotnicy. i moze przed swietami/koncem roku w koncu dojde konca z tym nieszczesnym mitasubiszi :ksiadz:
Ostatnio zmieniony przez nezik 2009-12-07, 23:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-08, 19:18   

sorx ze zdjecia z tel. dzisiaj za?o?y?em Ci TT oraz walbro do baku (poszla bezporblemowo) :)



 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-12-08, 20:29   

TT przyklejony czy przykr?cony do plastiku, bo na fotce kiepsko wida? :)
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-08, 22:14   

TT jest przyklejony.... nie chcialem nic niszczyc. wiec jak sam bedziesz juz chcial to sam sobie relokujesz panel gdzie bedziesz chciec ;)
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-12-08, 22:45   

je?eli nie zahacza si? placami przy wbijaniu trzeciego biegu to luz :)
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-08, 23:10   

dlatego przykleilem go troche z prawej... bedzie nie przeszkadzal przy 1 i 3... 5 biegu az tak energicznie sie nigdy nie wbija... ale panel jest cienki nie przeszkadza wogole... :) zreszta w zestawie hksa masz jeszcze dosc duzy kawalek tej mocnej tasmy dwustronnej jak bedzie przeszkadzac to relokujesz panel... a przewod do niego tez jest w dosc dostepnym miejscu :)
 
 
nezik 
KLUBOWICZ
zeto

Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 623
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2009-12-08, 23:27   

dobrze jest :)
zreszt? sam chcia?em w tym miejscu :>
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-09, 14:33   



flansza swiezo z laseru... jeszcze gor?ca :)
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 39
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2009-12-09, 17:30   

Znam to ? :)
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 10