dsm2g |
Autor |
Wiadomość |
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-12-07, 17:28 dsm2g
|
|
|
Auto którym jeżdżę to Mitsubishi Eclipse GST drugiej generacji.
Wyprodukowane przez Diamond Star Motors w 1995r. w USA.
Nie wiem kiedy przypłynęło do Polski, jednak w mojej rodzinie jest od początku 2006r.
Ja samochodem jeżdżę od 2007 i wtedy też powoli zacząłem modyfikować auto.
Lista modyfikacji jest dosyć długa, przedstwię ją poniżej.
Zacznijmy od paru zdjęć i podstawowych danych.
Marka: Mitsubishi
Model: Eclipse
Rok produkcji: 1995
Kolor: czerwony
Przebieg: 140 000 mil
Pojemność: 2.0L
Moc silnika: 265 KM & 301Nm
Rodzaj paliwa: Benzyna 98
Skrzynia : Manualna
Aktualne fotografie tj. sierpień 2012:
Zdjęcia auta po zakupie w 2006r.
Moc przed i po.
Modyfikacje:
- filtr sportowy K&N dedykowany
- turbosprezarka td05 big16g @ 0.7 bar
- rurki wodne do chłodzenia sprężarki w stalowym oplocie
- intercooler fmic z re5pect.pl
- dolot ze stali niezrdzewnej
- blow off valve (zawór upustowy)oryginalny dwutłoczkowy HKS SSQV
- przepustnica z 1g
- pokrywa zaworów apple red
- wymieniona chłodnica + rurki sylikonowe
- wymienione sprzęgło, kolo zamachowe oraz skrzynia biegów
- poliuretanowe poduszki silnika
- przy przebiegu 200tys.km robione były panewki oraz pierścienie
- wywalony Evap system(filtr węglowy par paliwa), tempomat i EGR
- akumulator Centra Plus
- downpipe + o2housing 3cale
- wydech 2,5 cala ze stali nierdzewnej
- tłumik środkowy przelowy 2.5 cale
- tłumik końcowy APEXi N1 3 cale
- piggyback Ecumaster DET3 + MapSensor
- pompa paliwa Walbro 255lph
- sonda lambda NKG
- przewody wysokiego napięcia Magnecor KV85
- stopień zimniejsze świece NGK
- strojenie w firmie ProjectXs @ 265km 301Nm
- klocki hamulcowe przód i tyl EBC Redstuff
- tarcze hamulcowe przód EBC TurboGroove
- amortyzatory Kayaba + sprężyny obniżające Jamex -35mm
- kierownica Momo Corse + naba Sparco
- shortshifter z poliuretanowymi podstawami oraz nowe stałe tuleje wybieraka
- wskaźniki w słupku boost, AFR, temp. oleju (czujnik w misce olejowej)
- olej Valvoline VR1 Racing 10w60
Wizualne:
- zderzaki przód i tył poliftingowe
- światła europejskie tył + przód poliftingowe
- przyciemnione tylne szyby folią dobrej jakości @ www.auto-szyby.rzeszow.pl
- felgi aluminiowe 17 calowe + opony 225/45
- nowy lakier na wiekszości elementów + polerka
Auto przygotowane pod mape na 1bar, co daje ok. 290-300km, po wzmocnieniu/wymianie sprzegła, gdyż obecne nie przeniesie poprawnie takiej mocy.
Wiekszośc modyfikacji przeprowadzonych zostało w krakowskiej firmie ProjectXs.
W obecnej specyfikacji z powyższymi modyfikacjami jeżdżę już drugi sezon, wszystko chodzi bez zarzutu.
Galeria zdjęć w linku:
http://imageshack.us/g/221/img7741.jpg/
Filmik prezentujący auto:
http://www.youtube.com/watch?v=aBRUt6dTBC4
PS. Chciałem serdecznie podziękować Goldiemu za czas, który poświęcił na pomoc w realizacji projektu. Gdyby nie jego wiedza i porady auto pewnie by było kolejnym zajechanym struclem . |
Ostatnio zmieniony przez 2012-09-21, 06:18, w całości zmieniany 7 razy |
|
|
|
|
DedE
KLUBOWICZ
Pomógł: 19 razy Dołączył: 31 Lip 2009 Posty: 937 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-12-07, 17:43
|
|
|
?adny czerwony misio
Powodzenie w modach ?ycze |
_________________
Patrz w Lusterka Motocykle są Wszędzie !
ex Eclipse 2g (do 08.08.11r)
daily : Volvo S80 D5 & Volvo c30 R-resign by Heico Sportiv 212/550
For fun : Volvo c70 T5 313whp & YAMAHA R6 |
|
|
|
|
Diabel
wyjadacz
Pomógł: 13 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 918 Skąd: Krakow ;)
|
Wysłany: 2009-12-07, 19:01
|
|
|
kurde ladne czerwone 2g ide na mojego popatrzec |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2009-12-07, 19:28
|
|
|
Nezz poprawki blacharsko-lakiernicze gdzei robi?es? jakas dobra cena? napisz na PW. |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
trucky
KLUBOWICZ wg Szakala: Wariat:)
Pomógł: 24 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 1559 Skąd: Dolsk WLKP
|
Wysłany: 2009-12-07, 20:34 Re: Nezz i jego GST
|
|
|
Nezz napisał/a: | po debacie z panami policjantami i zabraniem dowodu rejestracyjnego [..]rejestracja wrocic na swoje 'wlasciwe' miejsce |
ciekawe, alfa romeo ma tak seryjnie montowan? blach?, tylko z drugiej strony i jako? nie mog? si? przyczepi?
autko bardzo fajne skoro prog?w ju? nie ma to dobrze |
_________________ "If I'm going to live, I want to live fully" Ayrton Senna
Ułęż 2:47 |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-12-07, 20:43
|
|
|
trucky napisał/a: | ciekawe, alfa romeo ma tak seryjnie montowan? blach?, tylko z drugiej strony i jako? nie mog? si? przyczepi? |
tak, ale alfa ma tam ramke na zderzaku i rejestracja nie jest pogieta.
trafilem na twardoglowego, do ktorego zadne argumnety nie przemawialy
DedE napisał/a: | ?adny czerwony misio |
Diabel napisał/a: | kurde ladne czerwone 2g |
Cytat: | autko bardzo fajne |
dziekuje za mile slowa |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-07, 20:46
|
|
|
poki co zapowaida sie obiecuj?co. chyba jeden z niwielu GST ktory na hamowni u nas jako seria wyszedl powyzej 200km
doladowanie 0,8 bara w peaku. wiec beda z niego ludzie... |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-12-07, 20:58
|
|
|
po tym poscie to ?adnie uros?em w ?rodku
zapomnialem zupelnie doda?, ?e silnik jest po 'lekkim' remoncie, bodajze w lipcu
wa? na pierwszy szlif, panewki, glowica szlifowana, uszczelniacze
i pokrywa zawor?w by?a spawana, ale za duzo to nie dalo, bo dalej cieknie
dlatego pewnie jest tak dobry wynik
a chcialem zapytac, czy nie mozna zhamowac na 3 czy 4 biegu, zeby byl pelen zakres obrotow, bo z tego co rozumuje, przy wiekszym zakresie moc by jeszcze troszke urosla |
Ostatnio zmieniony przez nezik 2009-12-07, 22:14, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
maciek
KLUBOWICZ
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 250 Skąd: Krosno/KRK
|
Wysłany: 2009-12-07, 21:32
|
|
|
No prezentuje si? bardzo ?adnie Widzia?em go kiedy? w Krk. W Kro?nie jest od niedawna r?wnie? Gst wi?c na nast?pnym spocie mo?e by? ciekawie |
_________________
|
|
|
|
|
Horacy [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-07, 22:15
|
|
|
?adne musz? jecha? na hamownie i zobaczy? jak moc 3ma |
|
|
|
|
matim
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 1265 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 2009-12-07, 23:16
|
|
|
Nezz, pi?kny misio w odpowiednim diabelskim kolorze szkoda, ze go nie zhamowale? przed remontem bo tera?niejszy wynik bardzo ?adny a z tym problemem z rejestracj? jestem zdziwiony, sporo osob tak jezdzi powodzenia w dalszych modach |
_________________ BMW E91 320D happy
Pacifica 4.0 |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-12-07, 23:51
|
|
|
tuz przed remontem zalozylem intercooler, stozek i mbc(boost na 1,1 w peaku) co prawdopodobnie dobilo nadwyrezony silnik.takze faktycznej mocy serii tez bysmy nie sprawdzili. natomiast wczesniej auto bylo u blacharza, wiec moge powiedziec, ze w tym roku wiecej to auto stoi po warsztatach niz nim jezdze. po modach w pxs czekam mnie jezszcze wymiana pokrywy zaworow i prostowanie zwrotnicy. i moze przed swietami/koncem roku w koncu dojde konca z tym nieszczesnym mitasubiszi |
Ostatnio zmieniony przez nezik 2009-12-07, 23:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-08, 19:18
|
|
|
sorx ze zdjecia z tel. dzisiaj za?o?y?em Ci TT oraz walbro do baku (poszla bezporblemowo)
|
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-12-08, 20:29
|
|
|
TT przyklejony czy przykr?cony do plastiku, bo na fotce kiepsko wida? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-08, 22:14
|
|
|
TT jest przyklejony.... nie chcialem nic niszczyc. wiec jak sam bedziesz juz chcial to sam sobie relokujesz panel gdzie bedziesz chciec |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-12-08, 22:45
|
|
|
je?eli nie zahacza si? placami przy wbijaniu trzeciego biegu to luz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-08, 23:10
|
|
|
dlatego przykleilem go troche z prawej... bedzie nie przeszkadzal przy 1 i 3... 5 biegu az tak energicznie sie nigdy nie wbija... ale panel jest cienki nie przeszkadza wogole... zreszta w zestawie hksa masz jeszcze dosc duzy kawalek tej mocnej tasmy dwustronnej jak bedzie przeszkadzac to relokujesz panel... a przewod do niego tez jest w dosc dostepnym miejscu |
|
|
|
|
nezik
KLUBOWICZ zeto
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Gru 2007 Posty: 623 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2009-12-08, 23:27
|
|
|
dobrze jest
zreszt? sam chcia?em w tym miejscu |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-09, 14:33
|
|
|
flansza swiezo z laseru... jeszcze gor?ca |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2009-12-09, 17:30
|
|
|
Znam to ? |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
|