Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie Obroty, EGR
Autor Wiadomość
zenek_bb 
KLUBOWICZ
1G 93' LPG Stag300+


Pomógł: 23 razy
Wiek: 35
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 548
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-02-12, 10:41   

a co dało Ci jego odpięcie?
_________________
Kliknij dzisiaj na Pajacyka i Polskie Serce!!!

 
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2011-02-12, 11:08   

Nie wiem, ale i ja mam problemy z obrotami :-P
Jak przekładałem silnik to jakoś inaczej były te podciśnienia w tym co wkładałem to go ominąłem za radą Goldiego :-P
Ostatnio zmieniony przez Mrok 2011-02-12, 11:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-12, 11:24   

zenek_bb napisał/a:
a co dało Ci jego odpięcie?
redukcaj masy, uproszczenie podcisnien... i tyle... jesli myslicie ze te prawie 20 letnie filtry weglowe jeszcze dzialaja to sie grubo mylicie :)

w eclipsie wywalilem, w mr2 wywalilem, nie wybuchłem jeszcze razem z bakiem :hahaha: również nic mi nie rozerwało :hahaha:
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2011-02-12, 11:57   

zenek_bb napisał/a:
Obrazek

proszę bardzo, schemat podciśnień, rureczkę G możesz podłączyć bez trójnika, z przepustnicy prosto do "thermo valve" znajdującego się przy termostacie, w ten sposób zrobisz prostą "eliminację EGRa" czyli zaworu zwrotnego spalin (ahh ta ekologia...)


A masz coś takiego do silnika turbo?
 
 
 
zenek_bb 
KLUBOWICZ
1G 93' LPG Stag300+


Pomógł: 23 razy
Wiek: 35
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 548
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-02-12, 15:58   

a mam, wszyscy macie, są na forach linki do manuali ale wkleję to nikt się nie obrazi chyba:


pozdro
_________________
Kliknij dzisiaj na Pajacyka i Polskie Serce!!!

 
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2011-02-23, 18:07   

Zaczynam walkę z obrotami :-P
Więc sprawa wygląda tak: (auto jak pewnie każdy wie 1G gs z wsadzonym silnikiem 4G63T i wiązką turbo od silnika do kompa), po przekładce i remoncie głowicy okazało się, że kondensatory w kompie wylały, trzeba było długo kręcić, żeby zapalił (objawy jak miałem kiedyś w GSie), zmieniłem kondensatory, pali ładnie ale ze wzrostem temperatury wzrastają obroty silnika! Jak się całkiem nagrzeje to aż komp mu odcina. Do tego pali 25L na 100km, chyba nie przepala bo czuć za autem za dużo mieszankę i przy ostrzejszej jeździe turbo i kolektor robi się czerwone ;( Co może być? Komp się uszkodził czy jakieś czujniki?
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-23, 19:09   

Mrok napisał/a:
Zaczynam walkę z obrotami :-P
Więc sprawa wygląda tak: (auto jak pewnie każdy wie 1G gs z wsadzonym silnikiem 4G63T i wiązką turbo od silnika do kompa), po przekładce i remoncie głowicy okazało się, że kondensatory w kompie wylały, trzeba było długo kręcić, żeby zapalił (objawy jak miałem kiedyś w GSie), zmieniłem kondensatory, pali ładnie ale ze wzrostem temperatury wzrastają obroty silnika! Jak się całkiem nagrzeje to aż komp mu odcina. Do tego pali 25L na 100km, chyba nie przepala bo czuć za autem za dużo mieszankę i przy ostrzejszej jeździe turbo i kolektor robi się czerwone ;( Co może być? Komp się uszkodził czy jakieś czujniki?
komp rzuca Ci takimi bledami ze cofa Ci zaplon ... stad czerwony kolektor... szybko wymkonczysz sprezarkje taka jazda :glupawka:
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2011-02-23, 19:15   

No to czyli wina kompa? Uszkodził by się przez te kondensatory? ... Dlatego nie zmieniam sprężarki tylko leży w kartonie aż to ogarnę :jezyk:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-23, 19:32   

nie wiem czego wina :) masz tam taki burdel (patrzac na drugi temat) ze przez neta to juz Ci raczej nikt nie pomoze:)
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2011-02-23, 19:34   

gdzie tam ręce najpierw wsadzić? :/
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-23, 19:59   

Mrok napisał/a:
gdzie tam ręce najpierw wsadzić? :/
z tego co widze to najpierw do książek :)
poczawszy od podstawowej mechaniki plynow na turbodoladowanych silnikach spalinowych konczac

albo dsm tuners i uczysz sie czytac schematy
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2011-02-28, 13:19   

A czy po podpięciu kompa (w 100% sprawnego) od GS-a bez deptania w pedał gazu powinien ładnie chodzić na wolnych obrotach?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9