Wysokie Obroty, EGR |
Autor |
Wiadomość |
zenek_bb
KLUBOWICZ 1G 93' LPG Stag300+
Pomógł: 23 razy Wiek: 35 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 548 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2011-02-12, 10:41
|
|
|
a co dało Ci jego odpięcie? |
_________________ Kliknij dzisiaj na Pajacyka i Polskie Serce!!!
|
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2011-02-12, 11:08
|
|
|
Nie wiem, ale i ja mam problemy z obrotami
Jak przekładałem silnik to jakoś inaczej były te podciśnienia w tym co wkładałem to go ominąłem za radą Goldiego |
Ostatnio zmieniony przez Mrok 2011-02-12, 11:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-02-12, 11:24
|
|
|
zenek_bb napisał/a: | a co dało Ci jego odpięcie? | redukcaj masy, uproszczenie podcisnien... i tyle... jesli myslicie ze te prawie 20 letnie filtry weglowe jeszcze dzialaja to sie grubo mylicie
w eclipsie wywalilem, w mr2 wywalilem, nie wybuchłem jeszcze razem z bakiem również nic mi nie rozerwało |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2011-02-12, 11:57
|
|
|
zenek_bb napisał/a: | Obrazek
proszę bardzo, schemat podciśnień, rureczkę G możesz podłączyć bez trójnika, z przepustnicy prosto do "thermo valve" znajdującego się przy termostacie, w ten sposób zrobisz prostą "eliminację EGRa" czyli zaworu zwrotnego spalin (ahh ta ekologia...) |
A masz coś takiego do silnika turbo? |
|
|
|
|
zenek_bb
KLUBOWICZ 1G 93' LPG Stag300+
Pomógł: 23 razy Wiek: 35 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 548 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2011-02-12, 15:58
|
|
|
a mam, wszyscy macie, są na forach linki do manuali ale wkleję to nikt się nie obrazi chyba:
pozdro |
_________________ Kliknij dzisiaj na Pajacyka i Polskie Serce!!!
|
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2011-02-23, 18:07
|
|
|
Zaczynam walkę z obrotami
Więc sprawa wygląda tak: (auto jak pewnie każdy wie 1G gs z wsadzonym silnikiem 4G63T i wiązką turbo od silnika do kompa), po przekładce i remoncie głowicy okazało się, że kondensatory w kompie wylały, trzeba było długo kręcić, żeby zapalił (objawy jak miałem kiedyś w GSie), zmieniłem kondensatory, pali ładnie ale ze wzrostem temperatury wzrastają obroty silnika! Jak się całkiem nagrzeje to aż komp mu odcina. Do tego pali 25L na 100km, chyba nie przepala bo czuć za autem za dużo mieszankę i przy ostrzejszej jeździe turbo i kolektor robi się czerwone Co może być? Komp się uszkodził czy jakieś czujniki? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-02-23, 19:09
|
|
|
Mrok napisał/a: | Zaczynam walkę z obrotami
Więc sprawa wygląda tak: (auto jak pewnie każdy wie 1G gs z wsadzonym silnikiem 4G63T i wiązką turbo od silnika do kompa), po przekładce i remoncie głowicy okazało się, że kondensatory w kompie wylały, trzeba było długo kręcić, żeby zapalił (objawy jak miałem kiedyś w GSie), zmieniłem kondensatory, pali ładnie ale ze wzrostem temperatury wzrastają obroty silnika! Jak się całkiem nagrzeje to aż komp mu odcina. Do tego pali 25L na 100km, chyba nie przepala bo czuć za autem za dużo mieszankę i przy ostrzejszej jeździe turbo i kolektor robi się czerwone Co może być? Komp się uszkodził czy jakieś czujniki? | komp rzuca Ci takimi bledami ze cofa Ci zaplon ... stad czerwony kolektor... szybko wymkonczysz sprezarkje taka jazda |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2011-02-23, 19:15
|
|
|
No to czyli wina kompa? Uszkodził by się przez te kondensatory? ... Dlatego nie zmieniam sprężarki tylko leży w kartonie aż to ogarnę |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-02-23, 19:32
|
|
|
nie wiem czego wina masz tam taki burdel (patrzac na drugi temat) ze przez neta to juz Ci raczej nikt nie pomoze:) |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2011-02-23, 19:34
|
|
|
gdzie tam ręce najpierw wsadzić? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-02-23, 19:59
|
|
|
Mrok napisał/a: | gdzie tam ręce najpierw wsadzić? | z tego co widze to najpierw do książek
poczawszy od podstawowej mechaniki plynow na turbodoladowanych silnikach spalinowych konczac
albo dsm tuners i uczysz sie czytac schematy |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2011-02-28, 13:19
|
|
|
A czy po podpięciu kompa (w 100% sprawnego) od GS-a bez deptania w pedał gazu powinien ładnie chodzić na wolnych obrotach? |
|
|
|
|
|