Podłączenie eclipse G1 GSX/GT/GS do Palm-a |
Autor |
Wiadomość |
Serek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-23, 19:45
|
|
|
Dzisiaj trafi?em na stron? w manualu, gdzie znajduje si? opis prawid?owego dzia?ania czujnika przep?ywu powietrza. Wg schematu na obrotach ja?owych odczyty w zakresie 25-50Hz OK. Przy 2000 rpm 60-90Hz. Przy gazowaniu adekwatnie wzrasta warto?? mierzona. To s? warto?ci dla N/A. Dla Turbo za? 30-50Hz na ja?owych i 50-80Hz przy 2000 rpm. To ze schematu dla Galanta 6 bolt.
Warunkiem pomiaru jest temp. robocza silnika i wy??czone odbiorniki pr?du. Pojazd stoi w miejscu. |
Ostatnio zmieniony przez Serek 2008-11-23, 19:46, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-11-23, 21:44
|
|
|
A no w?a?nie ,ja dzisiaj mierzy?em jeszcze 2 eclipsy na spocie MM ale temp silnika mieli mniejsz? bo 40-50stopni i wychodzi?o 31 i 37Hz tak?e pomiar w sumie nie adekwatny do mojego bo ja patrzy?em to na temp roboczej...Kurde tylko zakres 25-50Hz jest do?? du?y i powinno by? gdzie? bardziej po ?rodku tego a nie na warto?? minimaln?... |
|
|
|
|
Serek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-23, 22:54
|
|
|
Mam wra?enie, ?e przep?yw powietrza nie jest warto?ci? stabiln?. Powoduje to du?? rozbie?no?? dla poziomu ?redniego i st?d ten szeroki zakres. Delikatne ruchy przepustnicy powoduj? du?e i gwa?towne skoki warto?ci mierzonej. Patrz?c na to z naszej strony, m?j silnik i Tw?j i jeszcze inny nie pracuj? w tym samym ?rodowisku, czujniki nie przesy?aj? identycznych sygna??w w tej samej chwili, u mnie co? dzia?a inaczej u Ciebie inaczej, st?d du?a rozbie?no??.
....tak mi sie wydaje ... |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-11-24, 17:07
|
|
|
25-50 to chyba za du?a rozbierznos? co? nie halo z tymi danymi - mo?e w galu tak
u mnie ustawi?em tak przep?ywk? ?e na ja?owym mia?a jakie? 44-50
i ju? zacz?? si? na wolnych zalewa?
krokowy nie m?g? se poradzi? z utrzymaniem stabilnych obrot?w musia?em go lekko wspom?c ?rubk? na kolektorze
tak ?e dla 1G n/a warto?? 25-30 b?dzie warto?ci? posredni? no chyba ?e mamy wielkie nieszczelno?ci lub otwarty egr
dodam ?e przy odcince na postoju pokaza? 1442 |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
Serek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-24, 20:57
|
|
|
Coodo, nie czytasz post?w. Ty masz 7 bolt. |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-11-24, 21:25
|
|
|
no to ja mam jeszcze lepiej bo mam hybryde pod mask? w postaci 6 i 7 bolta w jednym...cho? pono? w 90% 6bolt...ale tak naprawd? nie wiem co tam siedzi... |
|
|
|
|
Serek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-24, 22:29
|
|
|
Skoro nie wiesz co tam siedzi to sk?d to przekonanie? |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-11-25, 19:24
|
|
|
Serek napisał/a: | Coodo, nie czytasz post?w. Ty masz 7 bolt. |
czytam czytam ale nie wzi??em pod uwage ?e tam b?dzie jaka? r??nica
g??wnie chodzi?o mi o to ?e przy 50 na ja?owym b?dzie mia? problemy z utrzymaniem stabilnych obr
czy?by 6 bolt mia? inne przep?ywki |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
Serek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-25, 19:39
|
|
|
Silnik 6 bolt posiada? jak dot?d ze 3 przep?ywki. Z tym, ?e to dotyczy w szczeg?lno?ci modelu Galant. Czy Eclipse'owi te? si? dosta?o ? Nie wiem
Tak, jak pisze forumowa inkwizycja - przep?ywka z 7 bolta jest dok?adniejsza. Na ile ? Oni wiedz?, ja nie. |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-11-25, 19:49
|
|
|
na to wychodzi ?e jest dok?adniejsza
goldi co? kiedys pisa? ?e z 2G te? jest dok?adniejsza
mo?e 7bolt ma ju? co? podobnego jak w 2G
7 bolt tez ma podobno dok?adniejszy czujnik po?o?enia wa?ka - czarna pokrywka |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
Serek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-25, 19:53
|
|
|
Acha, jeszcze jedno! R??nice mi?dzu EURO a USA. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-25, 19:58
|
|
|
Serek napisał/a: | R??nice mi?dzu EURO a USA. | zadna czesc z usa do euro nie podejdzie... 420a (usa) byl na mapie nie mafie... prosze Cie serek nie pisz jak nie wiesz:> ostatnio sporo herezyji siejesz... az sie nie chce za kazdym razem po Tobie riposte pisac eclipse to nie galant.... ja Cie prosze!!! |
|
|
|
|
Serek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-25, 20:33
|
|
|
Mam na my?li wersj? 4G63 (EURO/USA) a nie 420A.
U?ywam okre?lenia 6/7 bolt. Nie Eclipse czy Galant za ka?dym razem.
Pozna?e? specyfikacj? technicz? Eclipse 1 i 2 gen., na tej podstawie wydajesz opinie.
Znasz ka?d? zmian? przeprowadzon? w silnikach 4G63 /420A/4G64/ ...... ?
Nie siej?, nie mieszam, nie k?ami?.
I jeszcze jedno...bardzo cz?sto "wielcy" tego forum maj? odmienne zdanie na ten sam temat. Komu tu wierzy?? Tobie? Jemu? Tamtemu? ...
Popraw mnie, je?eli pisz?c odpowied? zrobi?em b??d. Pod warunkiem, ?e to b??d. Inaczej...zostaw w spokoju.
P.S. Ju? wiem o co chodzi. O nie?cis?o?ci. Faktycznie wypowiadam si? na temat bardzo og?lnie, diabe? tkwi w szczeg??ach. |
Ostatnio zmieniony przez Serek 2008-11-25, 20:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-11-25, 21:52
|
|
|
Serek napisał/a: | Mam na my?li wersj? 4G63 (EURO/USA) |
Serek je?eli m?wisz o 1G to tak ,ale w 2G wersja USA mia?a np. silnik 420A ale nigdy 4G63 i odwrotnie A tu sie rozchodzi o 1G na t? chwile jak sie nie myle |
|
|
|
|
Serek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-25, 23:06
|
|
|
Dok?adnie Szaki, dok?adnie. |
|
|
|
|
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-11-25, 23:12
|
|
|
Tak wi?c GOLDI, nie spinaj si? bo przecie? jeste?my w dziale 1G |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-11-27, 21:44
|
|
|
Dobra spoko ch?opaki
powr??my do danych
Szaki czy sprawdzale? mo?e jak tam wygladaj? dane z przeplywki w czasie jazdy |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
popek9pl [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-02-21, 02:18
|
|
|
aby nie tworzyć nowego tematu napiszę tutaj
znalazłem interesujący konwerter DB9 USB-RS232
link
ciekawe czy będzie to działać bez problemu np z TMO datalogger lub innymi aplikacjami
cena 67zł +przesyłka
wiadomo taniej wyjdzie zrobić kabel ale nie każdy posiada złącze RS-232 w laptopie |
|
|
|
|
zenek_bb
KLUBOWICZ 1G 93' LPG Stag300+
Pomógł: 23 razy Wiek: 35 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 548 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
|
michael3d
zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 35 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2011-03-01, 12:21
|
|
|
Witam, chciałbym użyć programu TMOlog, lecz nie wiem jaki kabel użyć, czy można go kupić lub ewentualnie zrobić. Bo chyba jest inny niż do palma. Dziękuję |
|
|
|
|
|