Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
BIG 16G vs BIG 20G
Autor Wiadomość
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-01, 13:41   BIG 16G vs BIG 20G

Witam wszystkich. Z racji tego że sprowadzam sobie tubinki z USA to mam pytań kilka. Jakie są różnice pomiędzy 16 a 20G ? Coś poczytałem, ze różnica jest w muszli zimnego powietrza,ze większa i, że średnica wirnika jest też większa. Jakie są różnice z krzesaniem mocy z tych dwóch turbin.
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-07-01, 16:41   

Maniek tez mialem podobny dylemat, ale po przemysleniach i wskazówkach paru osób bede zakładał 16g bo po pierwsze mniejsza turbodziura , po drugie mi wystarczy 350kM tym bardziej Tobie masz lzejsza bude i jak narazie naped na przód...
Takie moje zdanie.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-01, 17:00   

rosomak1983, tak tylko, ze wole dmuchac mniejsze cisnienie z wiekszej aniżeli dusic mniejsza :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-01, 17:30   

Lag lag lag i jeszcze raz lag to wada 20stki
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-01, 18:07   

GOLDI, czekałem na Twą wypowiedz zeby byc pewnym :amen:
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-07-01, 18:16   

na 1,3 bara przy odpowiednim strojeniu da sie wydmuchac w 4g63 z 16stki 350 koni, moim osobistym zdaniem nie jest to zadne obciazenie dla tej sprezarki, a i radzi sobie dobrze nawet z wyzszymi doladowaniami... szkoda ze mitsubishi zaprzestało produkcji tych turbosprezarek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 10