1Gs 7 bolt n/a Tiamat |
Autor |
Wiadomość |
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2011-04-27, 19:04
|
|
|
a tak z ciekawości jak charakterystyka takiej jednostki w odczuciu bo z wykresu widzę jak to wygląda Jak sobie radzi na takich wałkach jak z dołem ? |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-04-27, 19:13
|
|
|
wczesniej miałem ok. 185NM max moment, teraz 180NM jest przy 2500rpm. Dołu miało nie być, a jest Mam wrażenie, że na tych wałkach jest bardziej płynnie niż na 272, tyle że wtedy nie ruszalismy zupełnie głowicy. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2011-04-27, 19:16
|
|
|
czyli chcesz mi powiedzieć że od 2,5 do 7,5 jest piekło ? |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-04-27, 19:19
|
|
|
Brian napisał/a: | jest piekło |
od 2500 jedzie, ale od 4000 do 7500rpm przypieka dupe |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-04-27, 19:19
|
|
|
Tiamat, W końcu udało się. To był jeden z tych projektów na które czekałem
A granica 200KM myślisz , że jest do osiągnięcia ? |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-04-27, 19:23
|
|
|
Pablo1o napisał/a: | A granica 200KM myślisz , że jest do osiągnięcia ? |
a dlaczego nie
narazie muszę pojeździć, bo od połowy listopada do marca w zasadzie dłubaliśmy. Musze się nacieszyć zanim znowu trwafi do garażu na zime |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2011-04-27, 19:28
|
|
|
Bardzo ciekawy projekt Mimo że jestem patriotą turbo to podoba mi się że ten projekt jest inny niż wszystkie jeszcze raz gratki i życzę kolejnych wolnossących kucy |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-04-27, 19:59
|
|
|
Pablo1o napisał/a: | A granica 200KM myślisz , że jest do osiągnięcia ? |
jak jest tak blisko to zrobiłbym wszytko zeby to osiagnac...
Nie myslałes o ITB ???
Mniej wiecej jaki koszt do tej pory ??? |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-04-27, 20:01, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-04-27, 21:42
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Nie myslałes o ITB ???
Mniej wiecej jaki koszt do tej pory ??? |
Instytut Techniki Budowlanej... ten w Warszawie...na Filtrowej?
co do kosztów trudno powiedzieć, nie sypał się to mogłem nabywać bonusowe artefakty. Kompletowałem w zasadzie od dawna. Nie mam rozpisanych wydatków..może to i dobrze |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-04-27, 23:18
|
|
|
do itb to wypadaloby juz przejsc na mechanike i krecic silnik w nieboglosy |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-04-28, 00:17
|
|
|
Tiamat napisał/a: | co do kosztów trudno powiedzieć, nie sypał się to mogłem nabywać bonusowe artefakty. Kompletowałem w zasadzie od dawna. Nie mam rozpisanych wydatków..może to i dobrze |
wiesz ciekawi mnie jak to by sie miało do załozenia podstawowego turbo uzyskujac podobny efekt. Pewnie NA nieco drozej wyjdzie ale jesli tylko nieco to moze bym zrobił podobnie.
PS chyba mam jakies wałki 264 i 272 nadałby sie do NA?
GOLDI napisał/a: | do itb to wypadaloby juz przejsc na mechanike i krecic silnik w nieboglosy |
albo przynajmniej doprezyc jakimis tłokami. Sa dostepne ?
Co do ITB nie byłoby wiele roboty bo map juz masz ECU mastera tez... no niewiem mnie to kusi od dawna. A dodatkowy fan ze chyba pierwsze w mistu. A ten dzwiek |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-04-28, 00:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-04-28, 00:33
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Co do ITB nie byłoby wiele roboty bo map juz masz ECU mastera tez... | det2 i itb? marnie to widze... tutaj juz wypadaloby zastosowac algorytm alpha N czyli det3 raczej |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-04-28, 15:32
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | wałki 264 i 272 nadałby sie do NA |
myśle, że tak, ale jak już zmieniać to min. 272
rosomak1983 napisał/a: | doprezyc jakimis tłokami. Sa dostepne ? |
na stronie Magnus Motorsports można wyczytać, że robią tłoki from 7.5:1 to 12.5:1. Za same tłoki ponad 700$.
Poza tym wossner.pl - mają tłoki na 11.0:1.
Na tym się moja wiedza o dostępnych doprężających kończy. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2011-04-28, 15:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-04-29, 13:05
|
|
|
http://www.thedsmgraveyar...pf%20ry6313.htm
dziwne te wygladaja na doprezajace a pisze ze robia 9;1 |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-05-29, 22:44
|
|
|
wojtas napisał/a: | to mozemy sprawdzic jak to sie ma do gst |
ja już się na ten temat wypowiedziałem...
na c*** Ci turbo
bardzo fajne auto ,zostałem kawałek przewieziony i naprawde auto ma moc |
|
|
|
|
szkoti
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: jelenia góra
|
Wysłany: 2011-05-29, 23:40
|
|
|
teraz to mi zamieszałeś w głowie... fajny projekt i może ja dam sobie spokój z turbo na przyszłość |
_________________ Eclipse 2g
Golf V kombi tdi
stralis & tgx & actros
|
Ostatnio zmieniony przez szkoti 2011-05-29, 23:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-30, 08:16
|
|
|
Prawdziwe auto w wersji hardcore . Wrażenia jak z gokarta, twardo, nisko, głośno i do tego bardzo przyjemnie zapina już od niskich obrotów aż do odcięcia. Taka opcja bardzo mi odpowiada, niestety poprzez brak wnętrza kiepsko z jazdą na codzień. Ale jeśli auto ma być wyłącznie do fanu to jest to najlepsza droga. Jeśli kupię inne auto na codzień to mój eclipse napewno będzie modyfikowany w podobny sposób.
Gratulacje dla właściciela, za wyjątkowy projekt. Poszedł własną, nieprzetartą ścieżką i osiągnął naprawdę wspaniały efekt. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-05-30, 09:44
|
|
|
pozytywny odbiór auta cieszy |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-05-30, 12:14
|
|
|
Relacja Matiego z przejażdżki mówi wszystko o możliwościach auta, cytuje: "ale to jedzie, mało mi flaki nie wyszły" |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
|