Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
1Gs 7 bolt n/a Tiamat
Autor Wiadomość
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2011-04-27, 19:04   

a tak z ciekawości :> jak charakterystyka takiej jednostki w odczuciu bo z wykresu widzę jak to wygląda ;) Jak sobie radzi na takich wałkach jak z dołem :> ?
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-04-27, 19:13   

wczesniej miałem ok. 185NM max moment, teraz 180NM jest przy 2500rpm. Dołu miało nie być, a jest :ok: Mam wrażenie, że na tych wałkach jest bardziej płynnie niż na 272, tyle że wtedy nie ruszalismy zupełnie głowicy.
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2011-04-27, 19:16   

czyli chcesz mi powiedzieć że od 2,5 do 7,5 jest piekło :serduszka: ?
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-04-27, 19:19   

Brian napisał/a:
jest piekło


od 2500 jedzie, ale od 4000 do 7500rpm przypieka dupe :dance:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-27, 19:19   

Tiamat, W końcu udało się. To był jeden z tych projektów na które czekałem :)
A granica 200KM myślisz , że jest do osiągnięcia ?
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-04-27, 19:23   

Pablo1o napisał/a:
A granica 200KM myślisz , że jest do osiągnięcia ?


a dlaczego nie :jezyk:
narazie muszę pojeździć, bo od połowy listopada do marca w zasadzie dłubaliśmy. Musze się nacieszyć zanim znowu trwafi do garażu na zime :lol2:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2011-04-27, 19:28   

Bardzo ciekawy projekt :jezyk: Mimo że jestem patriotą turbo to podoba mi się że ten projekt jest inny niż wszystkie :ok: jeszcze raz gratki i życzę kolejnych wolnossących kucy :ksiadz:
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-04-27, 19:59   

Pablo1o napisał/a:
A granica 200KM myślisz , że jest do osiągnięcia ?

jak jest tak blisko to zrobiłbym wszytko zeby to osiagnac...
Nie myslałes o ITB ???
Mniej wiecej jaki koszt do tej pory ???
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-04-27, 20:01, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-04-27, 21:42   

rosomak1983 napisał/a:
Nie myslałes o ITB ???
Mniej wiecej jaki koszt do tej pory ???


Instytut Techniki Budowlanej... ten w Warszawie...na Filtrowej? :ksiadz:

co do kosztów trudno powiedzieć, nie sypał się to mogłem nabywać bonusowe artefakty. Kompletowałem w zasadzie od dawna. Nie mam rozpisanych wydatków..może to i dobrze :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-27, 23:18   

do itb to wypadaloby juz przejsc na mechanike i krecic silnik w nieboglosy :D
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-04-28, 00:17   

Tiamat napisał/a:
co do kosztów trudno powiedzieć, nie sypał się to mogłem nabywać bonusowe artefakty. Kompletowałem w zasadzie od dawna. Nie mam rozpisanych wydatków..może to i dobrze :jezyk:

wiesz ciekawi mnie jak to by sie miało do załozenia podstawowego turbo uzyskujac podobny efekt. Pewnie NA nieco drozej wyjdzie ale jesli tylko nieco to moze bym zrobił podobnie.
PS chyba mam jakies wałki 264 i 272 nadałby sie do NA? :jezyk:

GOLDI napisał/a:
do itb to wypadaloby juz przejsc na mechanike i krecic silnik w nieboglosy :D

albo przynajmniej doprezyc jakimis tłokami. Sa dostepne ?
Co do ITB nie byłoby wiele roboty bo map juz masz ECU mastera tez... no niewiem mnie to kusi od dawna. A dodatkowy fan ze chyba pierwsze w mistu. A ten dzwiek :serduszka: :serduszka: :serduszka: :serduszka:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2011-04-28, 00:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-28, 00:33   

rosomak1983 napisał/a:
Co do ITB nie byłoby wiele roboty bo map juz masz ECU mastera tez...
det2 i itb? marnie to widze... tutaj juz wypadaloby zastosowac algorytm alpha N czyli det3 raczej
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-04-28, 15:32   

rosomak1983 napisał/a:
wałki 264 i 272 nadałby sie do NA


myśle, że tak, ale jak już zmieniać to min. 272

rosomak1983 napisał/a:
doprezyc jakimis tłokami. Sa dostepne ?


na stronie Magnus Motorsports można wyczytać, że robią tłoki from 7.5:1 to 12.5:1. Za same tłoki ponad 700$.
Poza tym wossner.pl - mają tłoki na 11.0:1.
Na tym się moja wiedza o dostępnych doprężających kończy.
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2011-04-28, 15:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-04-29, 13:05   

http://www.thedsmgraveyar...pf%20ry6313.htm

dziwne te wygladaja na doprezajace a pisze ze robia 9;1 :wtf:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-29, 22:40   

świetne auto :ok:
jak doprowadze swojego do stanu w jakim powienien obecnie byc to mozemy sprawdzic jak to sie ma do gst :ok: sam jestem ciekawy :]
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-05-29, 22:44   

wojtas napisał/a:
to mozemy sprawdzic jak to sie ma do gst :ok:

ja już się na ten temat wypowiedziałem...

na c*** Ci turbo :jezyk:

bardzo fajne auto ,zostałem kawałek przewieziony i naprawde auto ma moc :amen:
 
 
 
szkoti 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: jelenia góra
Wysłany: 2011-05-29, 23:40   

teraz to mi zamieszałeś w głowie... fajny projekt :ok: i może ja dam sobie spokój z turbo na przyszłość
_________________
Eclipse 2g
Golf V kombi tdi
stralis & tgx & actros
Ostatnio zmieniony przez szkoti 2011-05-29, 23:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-30, 08:16   

Prawdziwe auto w wersji hardcore :D . Wrażenia jak z gokarta, twardo, nisko, głośno i do tego bardzo przyjemnie zapina już od niskich obrotów aż do odcięcia. Taka opcja bardzo mi odpowiada, niestety poprzez brak wnętrza kiepsko z jazdą na codzień. Ale jeśli auto ma być wyłącznie do fanu to jest to najlepsza droga. Jeśli kupię inne auto na codzień to mój eclipse napewno będzie modyfikowany w podobny sposób. :ok:

Gratulacje dla właściciela, za wyjątkowy projekt. Poszedł własną, nieprzetartą ścieżką i osiągnął naprawdę wspaniały efekt.
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-05-30, 09:44   

pozytywny odbiór auta cieszy :dance:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-30, 12:14   

Relacja Matiego z przejażdżki mówi wszystko o możliwościach auta, cytuje: "ale to jedzie, mało mi flaki nie wyszły" :hahaha: :amen:
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 8