1Gs 7 bolt n/a Tiamat |
Autor |
Wiadomość |
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-05-30, 12:59
|
|
|
Bo taka prawda mi sie bardzo podoba jedzie do przodu jak poje... yy wsciekly. Super auto |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-09-09, 12:10
|
|
|
nowościa:
- zmieniły się hamulce na przedzie Założony komplet od kolegi lucasb tj.
zaciski, tarcze, klocki i przewody z TSi + nowy płyn hamulcowy. W planach dobra
tarcza + klocek, pewnie komplet Hawk po zimie.
- zmienił się korek układu chłodzenia - aktualnie korek D1 Spec 1.1 czarny, dzięki
któremu pękł jeden ze zmęczonych węży ( prowadzący do przepustnicy ), a drugi
ledwo żyje
- w najbliższym czasie, w związku z punktem wyżej - wymiana wszystkich węży
chłodzenia na nowe, ładne i chińskie
Foty zbiorcze jak tylko dotrą węże. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-09-23, 21:59
|
|
|
i jak tam masz te węże...? |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-09-25, 14:22
|
|
|
mam, samco sport z hong kong'u |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-25, 18:28
|
|
|
Zamontowałeś już je ? Pokaż zdjęcie jak wyglądają ? |
_________________ Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-09-25, 21:51
|
|
|
jeszcze drobne prace w komorze. jak będzie blink to sypne zdjęciem
ps. nic nie cieknie, nie puszcza, nie marudzi. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Pablo1o
KLUBOWICZ
Pomógł: 50 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 2442 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-28, 10:13
|
|
|
Ciekaw jestem jak będą wyglądały na silniku. Czekamy na zdjęcia |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-09-28, 10:39
|
|
|
Pablo1o napisał/a: | Czekamy na zdjęcia |
a ja czekam na odpowiedź PW od Ciebie |
_________________
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-10-01, 15:08
|
|
|
Uploaded with ImageShack.us
węże są czarne z białym napisem. W zasadzie główne widać ( szczególnie górny ), reszta zbunkrowana. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-10-01, 15:29
|
|
|
rosomak tez chciec takie |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-11-25, 10:42
|
|
|
wieści gminne
dsm w rozbiórce. Zdjeliśmy głowicę w związku z podejrzeniem trafionej uszczelki. Dekiel i głowica czysta, wałki bez jakichkolwiek śladów używania, jednak pojawił się olej po stronie ssącej głowicy ( poszukiwanie winnych trwa ). Uszczelka wygląda na całą, ale przy jednej ze śrub jest zaolejona - obstawiamy, że tu puszczała. Pierzemy głowice, jedzie na szczelność i zabielenie. Uszczelka głowy zostanie dorobiona w grubości 0.8mm ( obecna ma ok. 1.5mm ). Zmieniam deta II na III w celu lepszego zarządzania paliwem/zapłonem/odcinką. Trąby są w planie. Najpierw jednak chcemy złożyć, pojeździć, zobaczyć co będzie i ile można ugrać na obecnym dolocie, a jednocześnie budować itb przy pomocy drugiego seryjnego kolektora ssącego.
ps. mam nadzieję, że seryjne korby zostaną na swoich miejscach
ps2. śruby głowicy mam erlinga z przebiegiem ok. 5000km, wyglądają jak nowe. Dać nowe czy dadzą rade? |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2011-11-25, 10:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2011-11-25, 12:36
|
|
|
teoretycznie po kazdym rozkreceniu glowicy trzeba zakladac nowe, ale moim zdaniem nie ma sensu |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-11-25, 12:44
|
|
|
Teoretycznie można je założyć jeszcze raz ,ale twoj silnik nie jest seryjny i ja bym dał nowe. Te erlingi to chyba maks 200zł kosztuja ,ja bym przy tych modach zainwestował już w arpy,albo te nowe erlingi. Bałbym się to znowu zakładać |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-25, 12:56
|
|
|
Nawet w manualu piszą, że śruby można pomierzyć i jeśli trzymają wymiary użyć ponownie. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-11-25, 13:39
|
|
|
dokładnie jak trzymaja wymiar = ponowne uzycie.
Trzymam kciuki za ITB
Szkoda tylko ze nie odelzyłes wału koła/kół... A korby kute lzejsze sa |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-11-25, 14:03
|
|
|
ros wszystko lepiej zrobić za jednym razem, skoro silnik jest rozebrany, ale.......nie mam aż tak zasobnego portfela. Rozebranie dołu wiąże się z dodatkowymi kosztami, a jak już rozebrany to acl, arp, tłok doprężający, korba i mnóstwo siana. Zamach jest lżejszy, ale dół nie ruszany. Jak narazie nie było potrzeby kręcenia wyżej niż seria, bo moc max była w okolicach 6600rpm. ITB powinno dac więcej mocy wyżej, ale skoro na wałkach 280/280 moc jest gdzie jest, to zakładam, że i tak nie będzie trzeba krecić nawet do 8000rpm. Druga sprawa, że przy okazji testuje seryjny układ korbowo - tłokowy i raczej nie chce jechać bardziej niż po bandzie
ps. ros pamiętaj, że 7 bolt do n/a jest lepszy |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2011-11-25, 14:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2011-11-25, 14:48
|
|
|
Tiamat napisał/a: | ps. ros pamiętaj, że 7 bolt do n/a jest lepszy |
no moze... w końcu kobry drobniejsze = lzejsze |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-11-25, 14:54
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | lzejsze |
o to to |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
kamilds87
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lip 2010 Posty: 155 Skąd: Kraśnik/Blinów drugi
|
Wysłany: 2011-11-25, 20:23
|
|
|
również czekam z niecierpliwością na wyniki prac. chciałbym zobaczyć jak ecli n/a przełamuje barierę 200km bez dotykana układu korbowo - tłokowego, będzie ostro;D
ps. ile talarków cenisz swojego Det II?? |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-11-26, 10:12
|
|
|
kamilds87 napisał/a: | chciałbym zobaczyć jak ecli n/a przełamuje barierę 200km |
bez zmiennych faz rozrządu
co do deta to dogadamy się jakby co. Nie będę zdzierał :jezyk - najpierw jednak 3 musi być na pokładzie |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
|