Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
1Gs 7 bolt n/a Tiamat
Autor Wiadomość
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-05-30, 12:59   

Bo taka prawda mi sie bardzo podoba jedzie do przodu jak poje... yy wsciekly. Super auto :ok:
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-09-09, 12:10   

nowościa:

- zmieniły się hamulce na przedzie :jezyk: Założony komplet od kolegi lucasb tj.
zaciski, tarcze, klocki i przewody z TSi + nowy płyn hamulcowy. W planach dobra
tarcza + klocek, pewnie komplet Hawk po zimie.
- zmienił się korek układu chłodzenia - aktualnie korek D1 Spec 1.1 czarny, dzięki
któremu pękł jeden ze zmęczonych węży ( prowadzący do przepustnicy ), a drugi
ledwo żyje
- w najbliższym czasie, w związku z punktem wyżej - wymiana wszystkich węży
chłodzenia na nowe, ładne i chińskie :jezyk:
Foty zbiorcze jak tylko dotrą węże.
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-09-23, 21:59   

i jak tam masz te węże...?
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-09-25, 14:22   

mam, samco sport z hong kong'u :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-25, 18:28   

Zamontowałeś już je ? Pokaż zdjęcie jak wyglądają ? :)
_________________
Jeśli się cofam to tylko po to aby wziąć rozbieg ! :)
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-09-25, 21:51   

jeszcze drobne prace w komorze. jak będzie blink to sypne zdjęciem :jezyk:
ps. nic nie cieknie, nie puszcza, nie marudzi.
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-28, 10:13   

Ciekaw jestem jak będą wyglądały na silniku. Czekamy na zdjęcia :)
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-09-28, 10:39   

Pablo1o napisał/a:
Czekamy na zdjęcia


a ja czekam na odpowiedź PW od Ciebie :>
_________________

 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-10-01, 15:08   



Uploaded with ImageShack.us

węże są czarne z białym napisem. W zasadzie główne widać ( szczególnie górny ), reszta zbunkrowana.
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-10-01, 15:29   

rosomak tez chciec takie :glupawka:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-11-25, 10:42   

wieści gminne :lol2:
dsm w rozbiórce. Zdjeliśmy głowicę w związku z podejrzeniem trafionej uszczelki. Dekiel i głowica czysta, wałki bez jakichkolwiek śladów używania, jednak pojawił się olej po stronie ssącej głowicy ( poszukiwanie winnych trwa ). Uszczelka wygląda na całą, ale przy jednej ze śrub jest zaolejona - obstawiamy, że tu puszczała. Pierzemy głowice, jedzie na szczelność i zabielenie. Uszczelka głowy zostanie dorobiona w grubości 0.8mm ( obecna ma ok. 1.5mm ). Zmieniam deta II na III w celu lepszego zarządzania paliwem/zapłonem/odcinką. Trąby są w planie. Najpierw jednak chcemy złożyć, pojeździć, zobaczyć co będzie i ile można ugrać na obecnym dolocie, a jednocześnie budować itb przy pomocy drugiego seryjnego kolektora ssącego.
ps. mam nadzieję, że seryjne korby zostaną na swoich miejscach :jezyk:
ps2. śruby głowicy mam erlinga z przebiegiem ok. 5000km, wyglądają jak nowe. Dać nowe czy dadzą rade?
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2011-11-25, 10:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2011-11-25, 12:36   

teoretycznie po kazdym rozkreceniu glowicy trzeba zakladac nowe, ale moim zdaniem nie ma sensu
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-11-25, 12:44   

Teoretycznie można je założyć jeszcze raz ,ale twoj silnik nie jest seryjny i ja bym dał nowe. Te erlingi to chyba maks 200zł kosztuja ,ja bym przy tych modach zainwestował już w arpy,albo te nowe erlingi. Bałbym się to znowu zakładać
 
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-25, 12:56   

Nawet w manualu piszą, że śruby można pomierzyć i jeśli trzymają wymiary użyć ponownie.
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-11-25, 13:39   

dokładnie jak trzymaja wymiar = ponowne uzycie.
Trzymam kciuki za ITB :ok: :ok: :ok:

Szkoda tylko ze nie odelzyłes wału koła/kół... A korby kute lzejsze sa :jezyk:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-11-25, 14:03   

ros wszystko lepiej zrobić za jednym razem, skoro silnik jest rozebrany, ale.......nie mam aż tak zasobnego portfela. Rozebranie dołu wiąże się z dodatkowymi kosztami, a jak już rozebrany to acl, arp, tłok doprężający, korba i mnóstwo siana. Zamach jest lżejszy, ale dół nie ruszany. Jak narazie nie było potrzeby kręcenia wyżej niż seria, bo moc max była w okolicach 6600rpm. ITB powinno dac więcej mocy wyżej, ale skoro na wałkach 280/280 moc jest gdzie jest, to zakładam, że i tak nie będzie trzeba krecić nawet do 8000rpm. Druga sprawa, że przy okazji testuje seryjny układ korbowo - tłokowy i raczej nie chce jechać bardziej niż po bandzie :jezyk:

ps. ros pamiętaj, że 7 bolt do n/a jest lepszy :badcrack:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2011-11-25, 14:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2011-11-25, 14:48   

Tiamat napisał/a:
ps. ros pamiętaj, że 7 bolt do n/a jest lepszy :badcrack:

no moze... w końcu kobry drobniejsze = lzejsze :jezyk:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-11-25, 14:54   

rosomak1983 napisał/a:
lzejsze


o to to :lol2:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
kamilds87 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 155
Skąd: Kraśnik/Blinów drugi
Wysłany: 2011-11-25, 20:23   

również czekam z niecierpliwością na wyniki prac. chciałbym zobaczyć jak ecli n/a przełamuje barierę 200km bez dotykana układu korbowo - tłokowego, będzie ostro;D
ps. ile talarków cenisz swojego Det II??
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-11-26, 10:12   

kamilds87 napisał/a:
chciałbym zobaczyć jak ecli n/a przełamuje barierę 200km


bez zmiennych faz rozrządu :tuptup:

co do deta to dogadamy się jakby co. Nie będę zdzierał :jezyk - najpierw jednak 3 musi być na pokładzie :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 8