1Gs 7 bolt n/a Tiamat |
Autor |
Wiadomość |
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-11-26, 15:56
|
|
|
kamilds87, ja mam jak chcesz do zbycia 2 upgreadowaną z wbudowanym MAP Sensorem. info na PW |
_________________
|
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-12-01, 15:42
|
|
|
Gratki!!! Znam takiego jednego gościa, który uważa nasze autka za szroty za 1000 zł (sam jeździ cooperem S). Może się z nim umówimy i przytrzesz mu nosa? |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2011-12-01, 15:56
|
|
|
cyberluk napisał/a: | który uważa nasze autka za szroty za 1000 zł |
to się zna na motoryzacji jak na balecie mongolskim
cyberluk napisał/a: | (sam jeździ cooperem S). |
homo |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-12-01, 16:12
|
|
|
Swoją drogą zastanawiam się jaka jest różnica w rzeczywistości między nami 30 koni mniej, 50Nm i ja mam wnętrze
Ważyłeś wydłubane graty? Ile zeszło z wagi? |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-12-01, 18:39
|
|
|
jak narazie nie było jakoś okazji żeby polatać z seryjnym gs'em albo gst i obadać jakie są różnice. Gratów wydłubanych jest trochę, poza tym Rota 16' jest lekka |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2011-12-01, 19:24
|
|
|
Tiamat,
|
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
Ostatnio zmieniony przez franko 2011-12-01, 19:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-12-01, 20:09
|
|
|
Franko, zupełnie niepodobne do moich całych
ps. roty mają się dobrze, są proste, nie mają żadnego ubytku mimo intensywnej eksploatacji i wyglądają jak nowe pomimo 3 lat. Jak tylko się któraś albo wszystkie urwą/zegną/pękną albo odpadną to dam znać |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2011-12-01, 20:24
|
|
|
Tiamat, daj boże
Abyś nie dawał mnie tego znaku |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
Ostatnio zmieniony przez franko 2011-12-01, 20:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-12-01, 20:34
|
|
|
a jak już tu jesteśmy dzisiaj przyszedł oil catch tank d1spec:
Uploaded with ImageShack.us
mam nadzieję, że przyda się w oczyszczaniu dolotu |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-12-01, 20:40
|
|
|
nie widziałeś go z bliska |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2011-12-01, 21:13
|
|
|
te roty z demotywatorów to chińczyki. Kiedyś był o tym artykuł gdzieś w necie.
Tiamat, super autko ... powodzenia w dalszych modach. ciekaw jestem ile uda ci się wycisnąć z N/A |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-04-23, 07:29
|
|
|
wieści gminne
eclipse zaczął jeździć po zmianie det2 na det3 ( Maretkzy) i kilku godzinach strojenia wczoraj ( Rudolf ) m.in. na obwodnicy Serocka Pojawił się jednak "mały" problem, który pewnie wynika jeszcze z niedostatecznej FIT'owej wiedzy. Przesunięty został RPM LIMIT ( obroty powyżej których następuje odcięcie paliwa ) na 7700rpm i...... nie odcina paliwa przy tych obrotach...nie wiem gdzie odcina, bo więcej niz na 8000rpm nie kręciłem Co dziwne, mapa kończy się na 7500rpm. Druga rzecz natomiast to brak całkowitego odcięcia paliwa po zdjęciu nogi z gazu. Generalnie leżą fuel cut'y bo nie mogę rozszyfrować tabelki SA fuel general settings
ps. Hi-Level poradź coś zaraz Kielce |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-04-23, 11:41
|
|
|
Tiamat napisał/a: | niedostatecznej FIT'owej wiedzy | tu mysle ze jest problem...
Fuel Cut... ktorego Firmware'u uzywasz? jak masz ustawione fuel resume below i fuel cut above, przy jakis parametrach zamkniecia przepustnicy, przy jakim cisnieniu. najlepiej zrob screana z SA fuel general setings.
jak masz podpiete wejscia analogowe? wg jakiego schematu zostalo to podpiete?
to ze nie lapie Ci odcinki moze byc problemem ze zla konfiguracja parametrow czujnika polozenia walu, a co za tym idzie cala mapa moze byc skopana |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-04-23, 13:02
|
|
|
firmware 1.27, czyli właściwy. TPS 10%, wejścia anlogowe to tps, map, iat i clt. Troche poczytałem na sr w dziale ecumaster i trochę mi się rozjaśniło. Mapa jest ok, cały czas jeździmy z afr'em w bezpiecznych wartościach. Doczytałem już, że odcinka ( żeby działać ) musi być kapke niżej niż wartość max na mapie VE, a tam mam 7500rpm. teraz tylko musze ogarnąć jak zmienić te wartość na mapie ve na 8000rpm i odcinkę wtedy dam na 7900rpm.
Hi-Level napisał/a: | fuel resume below i fuel cut above |
tu jest problem na 100 %. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-04-23, 13:17
|
|
|
sprobuj tak:
[ Dodano: 2012-04-23, 13:19 ]
ale nie wiem jak nisko masz wolne obroty z racji ostrych walkow... wiesz musisz tez na to wziasc poprawke i te wartosci ewentualnie przeniesc wyzej |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-04-23, 13:42
|
|
|
dziękować
pokombinujemy i dam znać czy pomogło
a napisz jeszcze gdzie mam wpisać wartość 8000rpm, żeby do tej wartości pokazywał VE Table? pogubiłem się troszku.. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-04-23, 13:50
|
|
|
setup->ignition configuration->general-> max rpm
ustaw sobie mape na 300 obrotow wyzej... wiem ze to koszt jej rozdzierloczosci. ale lepiej zeby mapa byla wyskalowana do wyzszych wartosci niz w rzeczywistosci jezdzisz...
co do mapy to uwazam ze i tak bedzie do calej korekty... jak przeskalujesz mape pod wyzsze obroty to mapa przeplwki przesunie sie do 8300rpm gdzie w rzeczywistosci mape robiliscie do 7500rpm... wszystkie wartosci sie rozjada |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2012-04-23, 14:36
|
|
|
Hi-Level napisał/a: | wszystkie wartości sie rozjada |
zgadza się, ale na to zaradzimy
jeszcze raz dzięki za pomoc
[ Dodano: 2012-04-29, 23:08 ]
powoli, ale do przodu
udało się ogarnąć fuel cut'y. Mapa do 8000rpm - odcinka 7800rpm.
Teraz walczymy, żeby auto normalnie odpalało na zimnym i ciepłym. Generalnie jeszcze duuużo pracy..
ps. kończą się wtryski 275cc. |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
|