Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
1Gs 7 bolt n/a Tiamat
Autor Wiadomość
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-11-26, 15:56   

kamilds87, ja mam jak chcesz do zbycia 2 upgreadowaną z wbudowanym MAP Sensorem. info na PW
_________________

 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-01, 15:42   

Gratki!!! Znam takiego jednego gościa, który uważa nasze autka za szroty za 1000 zł (sam jeździ cooperem S). Może się z nim umówimy i przytrzesz mu nosa? :D
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-12-01, 15:56   

cyberluk napisał/a:
który uważa nasze autka za szroty za 1000 zł

to się zna na motoryzacji jak na balecie mongolskim :hahaha:
cyberluk napisał/a:
(sam jeździ cooperem S).

homo :wtf:
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-01, 16:12   

Swoją drogą zastanawiam się jaka jest różnica w rzeczywistości między nami ;) 30 koni mniej, 50Nm i ja mam wnętrze :P
Ważyłeś wydłubane graty? Ile zeszło z wagi?
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-12-01, 18:39   

jak narazie nie było jakoś okazji żeby polatać z seryjnym gs'em albo gst i obadać jakie są różnice. Gratów wydłubanych jest trochę, poza tym Rota 16' jest lekka :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2011-12-01, 19:24   

Tiamat,



:wtf:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
Ostatnio zmieniony przez franko 2011-12-01, 19:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-12-01, 20:09   

Franko, zupełnie niepodobne do moich całych :jezyk:
ps. roty mają się dobrze, są proste, nie mają żadnego ubytku mimo intensywnej eksploatacji i wyglądają jak nowe pomimo 3 lat. Jak tylko się któraś albo wszystkie urwą/zegną/pękną albo odpadną to dam znać :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2011-12-01, 20:24   

Tiamat, daj boże :ok:
Abyś nie dawał mnie tego znaku :lol2:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
Ostatnio zmieniony przez franko 2011-12-01, 20:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-12-01, 20:34   

:lol2:
a jak już tu jesteśmy dzisiaj przyszedł oil catch tank d1spec:



Uploaded with ImageShack.us

mam nadzieję, że przyda się w oczyszczaniu dolotu :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-01, 20:39   

Tiamat, Twoje auto tez jest ładne :D
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-12-01, 20:40   

nie widziałeś go z bliska :lol2:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-01, 20:55   

ojtam ojtam heheh
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
Hołek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 16 razy
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 862
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2011-12-01, 21:13   

te roty z demotywatorów to chińczyki. Kiedyś był o tym artykuł gdzieś w necie.

Tiamat, super autko :) ... powodzenia w dalszych modach. ciekaw jestem ile uda ci się wycisnąć z N/A :)
_________________
BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-04-23, 07:29   

wieści gminne :jezyk:
eclipse zaczął jeździć po zmianie det2 na det3 ( Maretkzy) i kilku godzinach strojenia wczoraj ( Rudolf ) m.in. na obwodnicy Serocka :jezyk: Pojawił się jednak "mały" problem, który pewnie wynika jeszcze z niedostatecznej FIT'owej wiedzy. Przesunięty został RPM LIMIT ( obroty powyżej których następuje odcięcie paliwa ) na 7700rpm i...... nie odcina paliwa przy tych obrotach...nie wiem gdzie odcina, bo więcej niz na 8000rpm nie kręciłem :jezyk: Co dziwne, mapa kończy się na 7500rpm. Druga rzecz natomiast to brak całkowitego odcięcia paliwa po zdjęciu nogi z gazu. Generalnie leżą fuel cut'y bo nie mogę rozszyfrować tabelki SA fuel general settings :ksiadz:
ps. Hi-Level poradź coś :lol2: zaraz Kielce :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-04-23, 11:41   

Tiamat napisał/a:
niedostatecznej FIT'owej wiedzy
tu mysle ze jest problem...

Fuel Cut... ktorego Firmware'u uzywasz? jak masz ustawione fuel resume below i fuel cut above, przy jakis parametrach zamkniecia przepustnicy, przy jakim cisnieniu. najlepiej zrob screana z SA fuel general setings.

jak masz podpiete wejscia analogowe? wg jakiego schematu zostalo to podpiete?

to ze nie lapie Ci odcinki moze byc problemem ze zla konfiguracja parametrow czujnika polozenia walu, a co za tym idzie cala mapa moze byc skopana :)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-04-23, 13:02   

firmware 1.27, czyli właściwy. TPS 10%, wejścia anlogowe to tps, map, iat i clt. Troche poczytałem na sr w dziale ecumaster i trochę mi się rozjaśniło. Mapa jest ok, cały czas jeździmy z afr'em w bezpiecznych wartościach. Doczytałem już, że odcinka ( żeby działać ) musi być kapke niżej niż wartość max na mapie VE, a tam mam 7500rpm. teraz tylko musze ogarnąć jak zmienić te wartość na mapie ve na 8000rpm i odcinkę wtedy dam na 7900rpm.

Hi-Level napisał/a:
fuel resume below i fuel cut above


tu jest problem na 100 %.
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-04-23, 13:17   

sprobuj tak:


[ Dodano: 2012-04-23, 13:19 ]
ale nie wiem jak nisko masz wolne obroty z racji ostrych walkow... wiesz musisz tez na to wziasc poprawke i te wartosci ewentualnie przeniesc wyzej
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-04-23, 13:42   

dziękować :ok:
pokombinujemy i dam znać czy pomogło :ok:
a napisz jeszcze gdzie mam wpisać wartość 8000rpm, żeby do tej wartości pokazywał VE Table? pogubiłem się troszku..
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-04-23, 13:50   

setup->ignition configuration->general-> max rpm

ustaw sobie mape na 300 obrotow wyzej... wiem ze to koszt jej rozdzierloczosci. ale lepiej zeby mapa byla wyskalowana do wyzszych wartosci niz w rzeczywistosci jezdzisz...


co do mapy to uwazam ze i tak bedzie do calej korekty... jak przeskalujesz mape pod wyzsze obroty to mapa przeplwki przesunie sie do 8300rpm gdzie w rzeczywistosci mape robiliscie do 7500rpm... wszystkie wartosci sie rozjada
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-04-23, 14:36   

Hi-Level napisał/a:
wszystkie wartości sie rozjada


zgadza się, ale na to zaradzimy :jezyk:
jeszcze raz dzięki za pomoc :ok:

[ Dodano: 2012-04-29, 23:08 ]
powoli, ale do przodu :ok:
udało się ogarnąć fuel cut'y. Mapa do 8000rpm - odcinka 7800rpm.
Teraz walczymy, żeby auto normalnie odpalało na zimnym i ciepłym. Generalnie jeszcze duuużo pracy..
ps. kończą się wtryski 275cc.
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 9