Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
1G by cyberluk
Autor Wiadomość
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-30, 13:04   1G by cyberluk

S?uchaj?c si? sugestii Samaela, zak?adam topic dotycz?cy mojego autka.

Autko - 1g z 94 roku. Chwile swojej chwa?y mia? w 2008 roku, tu? przed zlotem w Rykach (Pi$%*! Pi$%*!Pi$%*!). Og?lnie rzecz bior?c, zawsze lubi?em wysoko obrotowe N/A i tak by? modyfikowany 2 lata temu. Dla przypomnienia:
- po zdiagnozowaniu uszkodzonego MAF'a, konwersja na MAP i ECU Mastera - chyba pierwsza taka konwersja na mi?ku w kraju :)
- zrobienie kompletnego dolotu by ARS - jak ju? autko je?dzi?o, przyszed? czas na dolot
- przy okazji wpad? komplet poliuretan?w i regulowane koni
- wydech 2.5 cala przelot + kolektor 4in1 by ARS

Ze starego w?tku: http://www.eclipse.net.pl...light=konwersja

Tak pojecha?em do Ryk :) Ci co byli, pami?taj? jak to je?dzi?o. W mi?dzyczasie, na szybko, prowizorycznie zosta?y w?o?one wi?ksze wtryski.

Jakby kto? chcia? pos?ucha? mi?ka z tamtych czas?w, jeszcze przed wydechem:
http://www.youtube.com/watch?v=Cm4SL3Xjssw

Po powrocie z Ryk samoch?d praktycznie ca?y czas sta?. Czasami stara?em si? nim przejecha? + jakie? awaryjne wyjazdy. Im d?u?ej sta?, tym by?o gorzej. Ma?o czasu, brak ?rodk?w doprowadzi?y do tego, ?e autko nie by?o ruszane z miejsca przez 7 miesi?cy.
Na szcz??cie przyszed? czas na niego (troch? nie w por?, bo idzie zima) i misiu poma?u zaczyna si? odradza?.

(zdj?cia zaczerpni?te z topicu ARS):
Jak wida? dobrze, czas robi swoje - deszcz, ?nieg, kurz:





Ale b?dzie lepiej :)

Dydek z AspectIngraf przy pracy:


Jakby kto? si? pyta?. maska od s?o?ca i innych czynnik?w atmosferycznych zmatowia?a i straci?a kolor. Zrobi?a si? prawie bia?a. Plan by? taki, ?eby zrobi? co? z ni? na szybko. To co wida?, to jest matowa folia do zmiany koloru samochodu. Nakleja si? j? normalnie na lakier. Po zerwaniu podobno nie zostaje ?aden ?lad. Sam materia? wyszed? 2.4 raza taniej ni? malowanie maski.

Nast?pne w kolejno?ci - felgi - z orygina??w nie zosta?o prawie nic :P Tzn s?abo si? nadaj? do czegokolwiek, a koszt renowacji by? troch? wysoki. Troch? poza planem, ale co tam:







Tylna blenda w ko?cu te? zostanie wymieniona - moja jest p?kni?ta i brzydko poklejona.
Dodatkowo w ci?gu kilku dni zrobione zostanie:
- napinacz + pasek + wa?ki (BC272)
- ca?kiem mo?liwe, ?e nowy kolektor dolotowy
- jak tylko przyjdzie sprz?g?o, to si? je wymieni - ju? nie b?dzie problem?w takich jak w Rykach
- przy wymianie sprz?g?a ostatni element poliuretanowy - poduszka przy skrzyni
- hamulce
- strojenie :]
- polerka lakieru
- jak mi si? uda - VTG i hamownia


Plany na przysz?o?? - s?, jeszcze bardziej chore ni? te co mia?em dwa lata temu :] Samaelowi si? podobaj? :P B?jcie si? Hondziarze!

Sami, nowe zdj?cia mo?esz wrzuca? tutaj :)

Edit:
No i po d?ugim czasie legend i opowie?ci przyszed? ten dzie?. Dla przypomnienia - jak si? zabierali?my z Samaelem za Eclipse'a by?o tak:



Po ostatnich poprawkach jest tak:



Z g?ry powiem, ?e pojawi? si? jeden ma?y problem o kt?rym my?leli?my z Samaelem w sobot?, ale nie uda?o nam si? zrobi? tej modyfikacji. Mianowicie samoch?d nie ma pod??czonego czujnika temperatury do DET'a. Powoduje to tyle, ?e dzisiaj na hamowni przy 13 stopniach mia? ubogo - przy pe?nym bucie 13.7-14.1. Powinien mie? 12.8-13.2. Uciek?o pewnie przez to kilka kucy...
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
Ostatnio zmieniony przez SAMAEL 2010-10-12, 21:04, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
DedE 
KLUBOWICZ


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 937
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-30, 17:55   

no w ko?cu mocne N/A w klubie . :D :ok:
_________________

Patrz w Lusterka Motocykle są Wszędzie !
ex Eclipse 2g (do 08.08.11r)
daily : Volvo S80 D5 & Volvo c30 R-resign by Heico Sportiv 212/550
For fun : Volvo c70 T5 313whp & YAMAHA R6
 
 
 
E39A
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-30, 21:42   

Nic tylko d?? 2.4 w?o?y? i pozosta? przy N/A.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-30, 21:49   

mysle ze tutaj raczej trzeba destroker zalozyc na bardzo lekkich korbach i tlokach np omega pistons... i doprezajac 12,5:1 :serduszka: przejsc na mechanike... mega ostre walki... fulll porting glowicy ale z glowa nie na ile da sie zebrac tylko na rownoomierne zebranie kana?ow... zawory plus 1mm... wywalic hydraulike :) krecic dziada 11 tysiecy i krzesac z 250-270km :) no mozna jeszcze o itb pomyslec :)
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2010-09-30, 22:12   

oba posty nad moim zawieraj? ziarno plan?w na przysz?o?? :jezyk:

Tylko problemem jest skrzynia bieg?w...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-01, 00:56   

Mo?na jeszcze pomy?le? o skrzyni z RX-7 i mo?cie do tego ;P I mie??pierwszego w Polsce tylnio nap?dowego Eclipse'a N/A z moc? przekraczaj?c? 250 koni ;] No i nie b?dzie problem?w z biegami...

Cytat:
The Mazda Model R transmission is a great option for use with wideblock engines. It is a perfect option for those swapping into an RX7s or B2600s. The transmission has been used in RX7s with over 500hp and can handle revs over 11,000rpm. I will bolt up to a Mitsubishi block...
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2010-10-01, 08:53   

GOLDI napisał/a:
krecic dziada 11 tysiecy i krzesac z 250-270km no mozna jeszcze o itb pomyslec


uuu Panie :lol2: do zakr?cenia na 11tys wi?cej ni? raz potrzebny jest w?r kasy :dance: ale zabawa mistrzowska :ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-01, 11:00   

E, nie jest tak ?le. Oczywi?cie nie m?wimy tu o czystym silniku 4G63, ale o pewnej hybrydzie, w kt?rej wychodzi 2.1L i bezpieczne obroty to w?a?nie 11k rpm. Silnik wychodzi praktycznie "kwadratowy". Goldi pisa? o destrokerze, wi?c pewnie wie o jakiej hybrydzie mowa ;)
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2010-10-01, 12:27   

cyberluk napisał/a:
11k rpm


mam nadziej?, ?e u mnie b?dzie po co do 8000 - 8200rpm kr?ci? :lol2:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2010-10-01, 18:57   

cyberluk napisał/a:
I mie? pierwszego w Polsce tylnio nap?dowego Eclipse'a N/A z moc? przekraczaj?c? 250 koni

ciekawy jestem jak co? takiego by sie prowadzi?o w zakretach :wtf:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-01, 19:05   

MATi napisał/a:
cyberluk napisał/a:
I mie? pierwszego w Polsce tylnio nap?dowego Eclipse'a N/A z moc? przekraczaj?c? 250 koni

ciekawy jestem jak co? takiego by sie prowadzi?o w zakretach :wtf:
eclipse i zakrety :P ?
 
 
regaciarz 
KLUBOWICZ


Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 105
Skąd: Sokółka
Wysłany: 2010-10-01, 21:36   

zakr?ty? To? to auto w USA produkowane :jezyk:
Jaki jest koszt oklejenia maski i dekli lamp? Bo potwornie mi si? to podoba i na wiosn? co? takiego planuj?, jak komponuje si? mat na masce z po?yskiem na dachu?
_________________
5zł na piwo to za mało, ale najtańsze wino wyjdzie!
 
 
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2010-10-01, 21:40   

Gdzie dosta? tak? foli????
 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-01, 22:31   

Folia na allegro. Kawa?ek na ca?y prz?d kosztowa? 238 z?. U?ytkownik 'btuner' z Pi?y. Nie komponuje si? z b?yszcz?cym dachem - te? jest/b?dzie matowy ;P Pytanie czy Samael ju? si? nim zaj??.
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
kazber 
mniejsza zielenina



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 225
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-10-02, 10:23   

cyberluk napisał/a:
Folia na allegro. Kawa?ek na ca?y prz?d kosztowa? 238 z?.


Czyli tak czy owak wychodzi taniej jak za lakierowanie, gdzie dla mnie by?oby to 300 z? za element
_________________

 
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-02, 10:49   

@Goldi, @Ragaciarz
A co? ?le si? m?j prowadzi? w Rykach? Pomijaj?c wady przedniego nap?du...
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
pawel8654 
mniejsza zielenina



Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 161
Skąd: ok/krakowa
Wysłany: 2010-10-02, 12:32   

kazber napisał/a:
Folia na allegro. Kawa?ek na ca?y prz?d kosztowa? 238 z?.

a dok?adnie jaka to jest folia jak si? nazywa i ile taka wytrzyma??
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-04, 11:03   

Nie wiem jak si? ta folia nazywa, mo?e Samael doczytal na opakowaniu. Proponuj? poszuka? u?ytkownika, kt?rego poda?em na allegro i do niego zadzwoni? - pewnie udzieli wszystkich informacji.

Tak przy okazji - Samael! Dawaj fotki :P
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2010-10-05, 10:33   

jakie? wie?ci z pola walki? :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
cyberluk 
KLUBOWICZ

Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-05, 10:47   

Nie uda?o nam si? zrzuci? skrzyni i wymieni? sprz?g?a. Rozrz?d zrobiony, wa?ki siedz?. Odpalony, nawet nie wybuch? ;) Problemy s? dwa:
- totalnie mu si? rozjecha? AFR przez wa?ki - od "bezpieczne turbo" do "umieram z pragnienienia - czytaj od 12.3 do 17.0 ;)
- na 1 i 2 sprz?g?o nie daje rady :P

Brzmi super - wa?ki doda?y ciekawego efektu "cmokania". W weekend dalsza cz??? zmaga?.

Samael si? obija i zdj?? nie wrzuca :P
_________________
Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 10