1G by cyberluk |
Autor |
Wiadomość |
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-09-30, 13:04 1G by cyberluk
|
|
|
S?uchaj?c si? sugestii Samaela, zak?adam topic dotycz?cy mojego autka.
Autko - 1g z 94 roku. Chwile swojej chwa?y mia? w 2008 roku, tu? przed zlotem w Rykach (Pi$%*! Pi$%*!Pi$%*!). Og?lnie rzecz bior?c, zawsze lubi?em wysoko obrotowe N/A i tak by? modyfikowany 2 lata temu. Dla przypomnienia:
- po zdiagnozowaniu uszkodzonego MAF'a, konwersja na MAP i ECU Mastera - chyba pierwsza taka konwersja na mi?ku w kraju
- zrobienie kompletnego dolotu by ARS - jak ju? autko je?dzi?o, przyszed? czas na dolot
- przy okazji wpad? komplet poliuretan?w i regulowane koni
- wydech 2.5 cala przelot + kolektor 4in1 by ARS
Ze starego w?tku: http://www.eclipse.net.pl...light=konwersja
Tak pojecha?em do Ryk Ci co byli, pami?taj? jak to je?dzi?o. W mi?dzyczasie, na szybko, prowizorycznie zosta?y w?o?one wi?ksze wtryski.
Jakby kto? chcia? pos?ucha? mi?ka z tamtych czas?w, jeszcze przed wydechem:
http://www.youtube.com/watch?v=Cm4SL3Xjssw
Po powrocie z Ryk samoch?d praktycznie ca?y czas sta?. Czasami stara?em si? nim przejecha? + jakie? awaryjne wyjazdy. Im d?u?ej sta?, tym by?o gorzej. Ma?o czasu, brak ?rodk?w doprowadzi?y do tego, ?e autko nie by?o ruszane z miejsca przez 7 miesi?cy.
Na szcz??cie przyszed? czas na niego (troch? nie w por?, bo idzie zima) i misiu poma?u zaczyna si? odradza?.
(zdj?cia zaczerpni?te z topicu ARS):
Jak wida? dobrze, czas robi swoje - deszcz, ?nieg, kurz:
Ale b?dzie lepiej
Dydek z AspectIngraf przy pracy:
Jakby kto? si? pyta?. maska od s?o?ca i innych czynnik?w atmosferycznych zmatowia?a i straci?a kolor. Zrobi?a si? prawie bia?a. Plan by? taki, ?eby zrobi? co? z ni? na szybko. To co wida?, to jest matowa folia do zmiany koloru samochodu. Nakleja si? j? normalnie na lakier. Po zerwaniu podobno nie zostaje ?aden ?lad. Sam materia? wyszed? 2.4 raza taniej ni? malowanie maski.
Nast?pne w kolejno?ci - felgi - z orygina??w nie zosta?o prawie nic Tzn s?abo si? nadaj? do czegokolwiek, a koszt renowacji by? troch? wysoki. Troch? poza planem, ale co tam:
Tylna blenda w ko?cu te? zostanie wymieniona - moja jest p?kni?ta i brzydko poklejona.
Dodatkowo w ci?gu kilku dni zrobione zostanie:
- napinacz + pasek + wa?ki (BC272)
- ca?kiem mo?liwe, ?e nowy kolektor dolotowy
- jak tylko przyjdzie sprz?g?o, to si? je wymieni - ju? nie b?dzie problem?w takich jak w Rykach
- przy wymianie sprz?g?a ostatni element poliuretanowy - poduszka przy skrzyni
- hamulce
- strojenie
- polerka lakieru
- jak mi si? uda - VTG i hamownia
Plany na przysz?o?? - s?, jeszcze bardziej chore ni? te co mia?em dwa lata temu Samaelowi si? podobaj? B?jcie si? Hondziarze!
Sami, nowe zdj?cia mo?esz wrzuca? tutaj
Edit:
No i po d?ugim czasie legend i opowie?ci przyszed? ten dzie?. Dla przypomnienia - jak si? zabierali?my z Samaelem za Eclipse'a by?o tak:
Po ostatnich poprawkach jest tak:
Z g?ry powiem, ?e pojawi? si? jeden ma?y problem o kt?rym my?leli?my z Samaelem w sobot?, ale nie uda?o nam si? zrobi? tej modyfikacji. Mianowicie samoch?d nie ma pod??czonego czujnika temperatury do DET'a. Powoduje to tyle, ?e dzisiaj na hamowni przy 13 stopniach mia? ubogo - przy pe?nym bucie 13.7-14.1. Powinien mie? 12.8-13.2. Uciek?o pewnie przez to kilka kucy... |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
Ostatnio zmieniony przez SAMAEL 2010-10-12, 21:04, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
DedE
KLUBOWICZ
Pomógł: 19 razy Dołączył: 31 Lip 2009 Posty: 937 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-09-30, 17:55
|
|
|
no w ko?cu mocne N/A w klubie . |
_________________
Patrz w Lusterka Motocykle są Wszędzie !
ex Eclipse 2g (do 08.08.11r)
daily : Volvo S80 D5 & Volvo c30 R-resign by Heico Sportiv 212/550
For fun : Volvo c70 T5 313whp & YAMAHA R6 |
|
|
|
|
E39A [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-09-30, 21:42
|
|
|
Nic tylko d?? 2.4 w?o?y? i pozosta? przy N/A. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-09-30, 21:49
|
|
|
mysle ze tutaj raczej trzeba destroker zalozyc na bardzo lekkich korbach i tlokach np omega pistons... i doprezajac 12,5:1 przejsc na mechanike... mega ostre walki... fulll porting glowicy ale z glowa nie na ile da sie zebrac tylko na rownoomierne zebranie kana?ow... zawory plus 1mm... wywalic hydraulike krecic dziada 11 tysiecy i krzesac z 250-270km no mozna jeszcze o itb pomyslec |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2010-09-30, 22:12
|
|
|
oba posty nad moim zawieraj? ziarno plan?w na przysz?o??
Tylko problemem jest skrzynia bieg?w... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-01, 00:56
|
|
|
Mo?na jeszcze pomy?le? o skrzyni z RX-7 i mo?cie do tego ;P I mie??pierwszego w Polsce tylnio nap?dowego Eclipse'a N/A z moc? przekraczaj?c? 250 koni No i nie b?dzie problem?w z biegami...
Cytat: | The Mazda Model R transmission is a great option for use with wideblock engines. It is a perfect option for those swapping into an RX7s or B2600s. The transmission has been used in RX7s with over 500hp and can handle revs over 11,000rpm. I will bolt up to a Mitsubishi block... |
|
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2010-10-01, 08:53
|
|
|
GOLDI napisał/a: | krecic dziada 11 tysiecy i krzesac z 250-270km no mozna jeszcze o itb pomyslec |
uuu Panie do zakr?cenia na 11tys wi?cej ni? raz potrzebny jest w?r kasy ale zabawa mistrzowska |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-01, 11:00
|
|
|
E, nie jest tak ?le. Oczywi?cie nie m?wimy tu o czystym silniku 4G63, ale o pewnej hybrydzie, w kt?rej wychodzi 2.1L i bezpieczne obroty to w?a?nie 11k rpm. Silnik wychodzi praktycznie "kwadratowy". Goldi pisa? o destrokerze, wi?c pewnie wie o jakiej hybrydzie mowa |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2010-10-01, 12:27
|
|
|
cyberluk napisał/a: | 11k rpm |
mam nadziej?, ?e u mnie b?dzie po co do 8000 - 8200rpm kr?ci? |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2010-10-01, 18:57
|
|
|
cyberluk napisał/a: | I mie? pierwszego w Polsce tylnio nap?dowego Eclipse'a N/A z moc? przekraczaj?c? 250 koni |
ciekawy jestem jak co? takiego by sie prowadzi?o w zakretach |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-10-01, 19:05
|
|
|
MATi napisał/a: | cyberluk napisał/a: | I mie? pierwszego w Polsce tylnio nap?dowego Eclipse'a N/A z moc? przekraczaj?c? 250 koni |
ciekawy jestem jak co? takiego by sie prowadzi?o w zakretach | eclipse i zakrety ? |
|
|
|
|
regaciarz
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 105 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: 2010-10-01, 21:36
|
|
|
zakr?ty? To? to auto w USA produkowane
Jaki jest koszt oklejenia maski i dekli lamp? Bo potwornie mi si? to podoba i na wiosn? co? takiego planuj?, jak komponuje si? mat na masce z po?yskiem na dachu? |
_________________ 5zł na piwo to za mało, ale najtańsze wino wyjdzie! |
|
|
|
|
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2010-10-01, 21:40
|
|
|
Gdzie dosta? tak? foli???? |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-01, 22:31
|
|
|
Folia na allegro. Kawa?ek na ca?y prz?d kosztowa? 238 z?. U?ytkownik 'btuner' z Pi?y. Nie komponuje si? z b?yszcz?cym dachem - te? jest/b?dzie matowy ;P Pytanie czy Samael ju? si? nim zaj??. |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
kazber
mniejsza zielenina
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sie 2009 Posty: 225 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2010-10-02, 10:23
|
|
|
cyberluk napisał/a: | Folia na allegro. Kawa?ek na ca?y prz?d kosztowa? 238 z?. |
Czyli tak czy owak wychodzi taniej jak za lakierowanie, gdzie dla mnie by?oby to 300 z? za element |
_________________
|
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-02, 10:49
|
|
|
@Goldi, @Ragaciarz
A co? ?le si? m?j prowadzi? w Rykach? Pomijaj?c wady przedniego nap?du... |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
pawel8654
mniejsza zielenina
Pomógł: 6 razy Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 161 Skąd: ok/krakowa
|
Wysłany: 2010-10-02, 12:32
|
|
|
kazber napisał/a: | Folia na allegro. Kawa?ek na ca?y prz?d kosztowa? 238 z?. |
a dok?adnie jaka to jest folia jak si? nazywa i ile taka wytrzyma?? |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-04, 11:03
|
|
|
Nie wiem jak si? ta folia nazywa, mo?e Samael doczytal na opakowaniu. Proponuj? poszuka? u?ytkownika, kt?rego poda?em na allegro i do niego zadzwoni? - pewnie udzieli wszystkich informacji.
Tak przy okazji - Samael! Dawaj fotki |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2010-10-05, 10:33
|
|
|
jakie? wie?ci z pola walki? |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
cyberluk
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-10-05, 10:47
|
|
|
Nie uda?o nam si? zrzuci? skrzyni i wymieni? sprz?g?a. Rozrz?d zrobiony, wa?ki siedz?. Odpalony, nawet nie wybuch? Problemy s? dwa:
- totalnie mu si? rozjecha? AFR przez wa?ki - od "bezpieczne turbo" do "umieram z pragnienienia - czytaj od 12.3 do 17.0
- na 1 i 2 sprz?g?o nie daje rady
Brzmi super - wa?ki doda?y ciekawego efektu "cmokania". W weekend dalsza cz??? zmaga?.
Samael si? obija i zdj?? nie wrzuca |
_________________ Łukasz (cyberluk) Walkowski
Eclipse 1G GS powered by A.R.S Performance & ECU Master
163,1HP@6986RPM 174,9Nm@5987RPM |
|
|
|
|
|