Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
CHECK ENGINE
Autor Wiadomość
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-18, 22:12   

ralph napisał/a:
allias, a niemowilem :jezyk: :twisted:


:jezyk: Dobra, dobra.... ja i tak jestem za tym zeby zawsze sprawdzic. :jezyk: :jezyk:
 
 
ralph
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-18, 22:18   

allias napisał/a:
Dobra, dobra.... ja i tak jestem za tym zeby zawsze sprawdzic.

masz racje ale to jest jedna z najczestrzych przyczyn :ksiadz:
luzik :jezyk:
 
 
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-13, 00:10   

Witam

Ja mam zas cos podobnego. Gdy kupilem swojego Talona bylo spoko, aczkolwieg mial sklonnosci do samoistnego wlanczania alarmu, wyl 2 minuty i sie wylanczal. Az pewnego dnia zapalilo sie CE i problem z alarmem zniknol. Pojezdzilem pare dni CE zgaslo i znowu co jakis czas alarm sie sam wlanczal az znowu zapalilo sie CE.I tal w kolo, z tym ze teraz CE swieci sie przez dlugi okres a gasnie na jeden dzien. Czy ktos wie o co chodzi?
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-13, 08:14   

Przeskanuj go na kompie i zobacz kody - bez tego to ani rusz...
 
 
Tjman21
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-19, 12:39   

Przejdzmy do konkretow bo po co wiecznie lac wode...
http://www.2gnt.com/www/files/pcmcode.htm
Opis odczytania bledu bez podpiecia do kompa jest tam swietnie opisany! - dziecinnie prosta procedura;)
Jesli ktos sobie nie bedzie mogl poradzic z przyjemnoscia pomoge - 792866886.
Konkrety, konkrety, konkrety...

[ Dodano: 2008-03-19, 13:39 ]
Jak ja nienawidze lania wody!!!
 
 
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-19, 14:51   

Dzieki, przyda sie :ok:
 
 
Tjman21
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-20, 13:31   

Prosze, prosze... :tuptup:
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-06, 11:34   

Objawy ktore opisujesz wygladaja na Crankshaft sensor (sensor pozycji walu). Jesli sensor jest do bani to nie bedzie podawal iskry jak nalezy. W kolesia Carismie bylo identycznie ze tylko dawal na dwa moduly.
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-06, 12:34   

Pod oslona rozrzadu na dole silnika. Kabel pewnie bedzie wyprowadzony do gornej czesci silnika.
 
 
Wozny 
KLUBOWICZ

Pomógł: 33 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 443
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2009-01-25, 10:31   

Niechce zak?ada? nowego topicu dlatego podpinam sie tu. Sprawdza?em CE za pomoca sekwencji kluczyka i wysz?y mi b??dy nr 12,32,43. Nie jestem dobry z technicznego angielskiego dlatego prosze o pomoc i wyt?umaczenie tych b??d?w po "NASZEMU" Z g?ry dzieki.
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-25, 14:38   

wg: http://www.2gnt.com/www/files/pcmcode.htm

Wo?ny. napisał/a:
12,
tym sie nie przejmuj... informacja ze przez ostatnie 50 cykli odpalania wozu, PCM (czyli ecu) nie mial pradu :) czyli np odpinales acu... to bardziej informacja niz blad

Wo?ny. napisał/a:
32
blad EGR... ciezko wyczuc konkretnie jaki... ale masz z nim problem..., i moze Ci sie zawieszac i walic non stop spaliny do dolotu... mozesz miec przez to slabszy woz... ja na takim bledzie bylem na zlocie w kielcach... :/ i prawie mnie nawet szaki objechal tak go zamulalo... albo naprawiac :) albo WYWALIC EGR :)

Wo?ny. napisał/a:
43
swiece, albo kable, albo cewka... ogolnie blad wskazujacy na misfire... jesli tego jeszcze nie zrobiles to wymien kable i swiece... tylko nie wedlug katlogow sklepow a wedle jednego z topicow w tym dziale... kable niech Ci sciagnie kiepuczi, bo kable i swiece to i tak czynnosc eksploatacyjna... a jak to bedzie cewka to moze cie poratuje... bo mozliwe ze bedziemy miec taka jedna w pxs... jesli wymieniales kable i swiece to jedz gdzies na kompa na zczytanie bledow... poniewaz kody b?yskowe daja OGOLNe pojecie co sie dzieje tylko
 
 
Wozny 
KLUBOWICZ

Pomógł: 33 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 443
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2009-01-25, 15:24   

I takie odpowiedzi lubie. Wielkie dzi?ki. Jak jeszcze napiszesz mi jak doda? "pom?g?" to ch?tnie to zrobie. :ok:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-25, 15:31   

pomogl moze dac tylko autor tematu....
 
 
fasteclipse 
KLUBOWICZ
Dawid


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 282
Skąd: Krak?w
Wysłany: 2009-02-23, 22:48   

Mnie te? si? w??czy?a ta kontrolka jaki? czas temu jak wje?dza?em pod dosc strom? g?r? na niskich obrotach strasznie mi zmuli?o auto i zacze?o szarpac i wtedy wyskoczy? i zeskoczyc niechce :wtf:


:wtf: :wtf: :wtf:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-23, 22:48   

fasteclipse, a kody blyskowe zczytales :) ? 420a to proste :)
 
 
fasteclipse 
KLUBOWICZ
Dawid


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 282
Skąd: Krak?w
Wysłany: 2009-02-23, 22:51   

GOLDI napisał/a:
fasteclipse, a kody blyskowe zczytales


Niemam zabardzo czasu teraz wi?cej stoji niz jezdzi :roll:

GOLDI napisał/a:
420a to proste


Jak dla kogo :jezyk: :jezyk: :jezyk:

Musisz mnie na spocie nauczyc :lol2:
_________________
TransformacjA
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-23, 22:56   

3 krotne szybkie przkreecenie kluczyka do zaplonu (nie rozruchu) i spowrotem... zostawiajac na zaplonie... to zaczyna mrugac sekwencje kodow CE :) potem z bledem uderzasz do mnie na pw:P i zaczynamy rozszyfrowywac ;) i straszyc bys osiwial :)
 
 
fasteclipse 
KLUBOWICZ
Dawid


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 282
Skąd: Krak?w
Wysłany: 2009-02-23, 23:01   

GOLDI napisał/a:
straszyc bys osiwial


:kill: hehehe :jezyk:

[ Dodano: 2009-03-02, 13:16 ]
Ju? znam przyczyne Checka w moim autku.

Mianowicie pali mi ci?gle bezpiecznik od alternatora :wtf:

Mia?em z?o?ony 60A a ma byc 120A :roll:

Teraz go tylko zakupic :?
_________________
TransformacjA
 
 
Adam21
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-02, 13:18   

fasteclipse napisał/a:
pali mi ci?gle bezpiecznik od alternatora


Ok ale dlaczego ci go pali :wtf: :wtf: :wtf:
 
 
black pearl
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-26, 17:47   

wracaj?c do tematu...
"misia" (jak to m?wi moja kobieta) wymruga?a mi b??dy 12, 32, 72, 55. powie mi kto? co to konkretnie znaczy?

32- HO2S Heater Control Circuit High (Bank 1 Sensor 1)
55- HO2S Heater Resistance (Bank 1, Sensor 3)
72- Ambient Air Temperature Sensor Circuit Low Input

z t?umaczeniem nie mam problemu, ale nawet po polsku nic mi to nie mowi...

stronka z list? kod?w: www.engine-light-help.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13