ProjectXs - Daewoo Espero Turbo AWD
Anonymous - 2011-08-29, 13:58 Temat postu: Daewoo Espero Turbo AWD
http://www.youtube.com/watch?v=mpBGCd2M_Uw
PiotrekKRK - 2011-08-29, 15:03
A tyle czasu mówiliście, że nie macie warunków do hamowania samochodów AWD.
Można? Da się?
dani.boss - 2011-08-29, 15:31
Miazga tylko jaki wyszedł wynik i na ile jest poprawny?
Anonymous - 2011-08-29, 17:31
samochod nie byl hamowany tylko byla kwestia pokazania ze napęd działa:)
nie bedziemy sie wygłupiać skoczymy na obciążeniówkę
jak widać na filmiku napęd na tylnią oś jesteśmy w stanie odłączyć podczas jazdy więc startować można z 4 butów a gdy awd staje się obciążeniem odłączamy tylnią oś
Pat - 2011-08-29, 17:32
z czego włożyliście napęd? jakiś haldex?
Anonymous - 2011-08-29, 19:36
Film z dzisiejszego mikro testu po 18.00 ...... napęd działa
Na filmie ociera jeszcze osłona hamulca, poprawione. Pozostaje jeszcze tylko ustawić silnik, bo inna pompa i dawki się rozjechały, co słychać, bo nie równo chodzi na jałowym i jest bardzo bogato. Podpiąć obrotomierz i na drogę.
test napedu w hali:
http://www.youtube.com/watch?v=lYXHwDuxudg
Test bez napędu 4x4
http://www.youtube.com/watch?v=550-URtaoxc
Delikatny start AWD na szutrze.
http://www.youtube.com/watch?v=INT4PqzRfFU
patALLAH napisał/a: | z czego włożyliście napęd? jakiś haldex? | nie haldex opel
pod maska jest tak:
w bagazniku jest tak:
srodek to kubly, hydro łapa, kierka zamszowa sparco , naba quick release i inne "bajery"
3" wydeszek HKSa
MATi - 2011-08-29, 20:27
fajny project pewnie kupe siana poszło w to deawoo
elinwar - 2011-08-29, 20:51
mimo wszystko deawoo
matim - 2011-08-29, 20:58
elinwar napisał/a: | mimo wszystko deawoo |
i o to chodzi masa funu i śmiechu szczególnie na światłach
Anonymous - 2011-08-29, 20:59
elinwar napisał/a: | mimo wszystko deawoo | no właśnie i to jest w tym najlepsze klepiąć EVO i STi
simongs1 - 2011-08-29, 21:27
to jest wynalazek który leczy nie jednego kozaka
Tiamat - 2011-08-29, 21:31
GOLDI napisał/a: | no właśnie i to jest w tym najlepsze klepiąć EVO i STi |
a co tam drzemie, że takie prędkie? c20xeT?
elinwar - 2011-08-29, 21:35
Tiamat napisał/a: | GOLDI napisał/a: | no właśnie i to jest w tym najlepsze klepiąć EVO i STi |
a co tam drzemie, że takie prędkie? c20xeT? |
moje flansze :D +200 KM
Hołek - 2011-08-29, 21:39
Nie no projekt jest mega ;D Ile to waży?
Z czego poszły napędy?
Ta lota z tyłu przegina ;D
Pat - 2011-08-29, 21:45
tylko czy nie taniej sobie kupić n-grupowe evo do leczenia takich sleeperów?
przecież za taką kasę zapewne można byłoby ciachnąć elise'a z h22 na całkiem męskim doładowaniu (zresztą pewnie nawet łatwiej wrzuciłoby się jakąś czwórkę z toyoty) i mieć wy****ane na cwaniaków w gtr'ach i carrerach turbo
Anonymous - 2011-08-29, 21:45
elinwar napisał/a: | Tiamat napisał/a: | GOLDI napisał/a: | no właśnie i to jest w tym najlepsze klepiąć EVO i STi |
a co tam drzemie, że takie prędkie? c20xeT? |
moje flansze :D +200 KM | hehe tak jest ich tu kilka jakby liczyć każdą po 30 km, to wyszłaby orientacyjna moc czyli okolice 300hp
póki co słabo dmuchamy z tego GT28RS, ale w przyszłym sezonie to się zmieni
może nie tyle jest to mocarne w liczbach co lekkie a możliwość rozłączenia napędu w trakcie jazdy zwalnia moc którą AWD by utraciło
masa pojazdu czyni cuda np. w zeszłym sezonie ten asterix klepał 430konne EX jak chciał a ma ledwo 1 bar doładowania i około 320hp
[ Dodano: 2011-08-29, 21:47 ]
patALLAH napisał/a: | tylko czy nie taniej sobie kupić n-grupowe evo do leczenia takich sleeperów?
przecież za taką kasę zapewne można byłoby ciachnąć elise'a z h22 na całkiem męskim doładowaniu (zresztą pewnie nawet łatwiej wrzuciłoby się jakąś czwórkę z toyoty) i mieć wy****ane na cwaniaków w gtr'ach i carrerach turbo | ale to wszystko juz było
[ Dodano: 2011-08-29, 21:48 ]
Hołek napisał/a: | Ile to waży? | seria około 1050kg, trochę wyleciało, trochę dosżło... nie ważyliśmy jeszcze ale myślę że masa zbytnio się nie zmieniła, może o kilkadziesiąc kilo na plus
Tiamat - 2011-08-29, 21:51
GOLDI napisał/a: | masa pojazdu czyni cuda |
o to się właśnie rozchodzi
Pat - 2011-08-29, 22:01
Cytat: | ale to wszystko juz było |
to co następny będzie z silnikiem gwiaździstym?
Anonymous - 2011-08-29, 22:02
patALLAH napisał/a: | Cytat: | ale to wszystko juz było |
to co następny będzie z silnikiem gwiaździstym? | Kisiel zawsze marzył o JetCar'ze
MATi - 2011-08-29, 22:02
Tiamat napisał/a: | GOLDI napisał/a: | masa pojazdu czyni cuda |
o to się właśnie rozchodzi |
To najlepiej kupić malucha i wsadzać silnik od R1 czy Hayabusa wtedy jest mała masa i moc i fun też niczego sobie
http://www.youtube.com/watch?v=KujCUCgn6TY
http://www.youtube.com/wa...feature=related
|
|
|