420A (2.0l) - szarpie jak szalony, 420a, wymrygany bład 27
GOLDI - 2012-04-26, 15:17
andrzejp napisał/a: | i Ci Ballantines'a wyśle | weź na zlot, wypijcie moje zdrowie i bawcie się dobrze a wspólnie wychylić to może i kiedyś będzie dane
andrzejp - 2012-04-26, 18:36
Zmieniony czujnik polozenia walkow i co? Nic! Hehe wiec dalej wina cewki ake pewny byc musialem, a nowe na pewno nie zaszkodzi
[ Dodano: 2012-04-27, 17:57 ]
Zmieniony czujnik polozenia walu i dalej w porzadku
Takze:
"lepiej trzy razy stracić niż raz się wpier****
i pamiętaj o tym towarzyszu niedoli"
podsumowujac raz jeszcze: cewka
Dzieki wszystkim za pomoc!
Kapi - 2012-07-19, 18:22
dobra temat sie powtarsza u mnie- strzeka szarpie gasnie, odpala i chodzi jakby raz na jeden raz na dwa gary, cewka to nie jest -3 sprawdzone. na raz na 100 działa i jedzie zgasze go i nie moge juz odpalić,
GOLDI - 2012-07-19, 18:46
czujniki polozenia walka i wału do sprawdzenia pod oscyloskopem
jagos - 2012-07-20, 08:26
GOLDI napisał/a: | do sprawdzenia pod oscyloskopem | tylko napisz, że trzeba do mechaniora, który go posiada
Kapi - 2012-07-20, 09:14
nie wiem co zrobiłem. ale opdiąłem czujnik wału przypiałem go spowrotem i działaa!!
jagos - 2012-07-20, 13:23
Kapi napisał/a: | nie wiem co zrobiłem |
wyjmując wtyczkę przeczyściłeś piny z osadu
GOLDI - 2012-07-20, 14:51
jagos napisał/a: | Kapi napisał/a: | nie wiem co zrobiłem |
wyjmując wtyczkę przeczyściłeś piny z osadu | tak zrob plus ja bym wyciagnal czujnik i zobaczyl czy nie ma uszkodzen mechanicznych... tzn mikro pekniec na nim. jesli sa to nastaw sie tak czy siak na jego wymiane
Kapi - 2012-08-21, 09:22
dobra dalej szarpie i szególnie bardziej sie to objawia n a dziurach ;//
andrzejp - 2012-08-21, 15:10
Kapi napisał/a: | n a dziurach ;// | może wtyczki wyczyść? kup se jakiś preparat np. kontakt, popsikaj i zobacz. nic innego nie przychodzi mi do głowy skoro jak "potrzęsie" to przerywa, może klema luźna?
jagos - 2012-08-21, 16:30
Masa do silnika przykręcona?? Miałem w garażu Nyskę s13 niechętnie odpalającą a jak odpaliła to podczas jazdy szarpała. W życiu bym się nie spodziewał że masę trzeba dokręcić. A jakoś mnie naszło i (-)klemę spiąłem kablem do rozruchu z silnikiem. No i bangla
Trzcina - 2012-08-21, 19:33
A ja mam od niedawna takie historie że na wolnych obrotach, dodają nagle gazu auto lekko poszarpuje i kręci dalej normalnie, ale tylko przy dodawaniu gazu na wolnych podczas jazdy....
andrzejp - 2012-08-21, 23:05
Trzcina, Mam to samo, tzn, nie moge na 1 jechac na parkingu, tak jakby gaz byl za czuly, ale zmienie w koncu mechanika chyba i zaprowadze do kogos innego
Kapi - 2012-08-22, 13:20
i obrtotomierz strasznie wariujeee
Trzcina - 2012-08-22, 20:02
andrzejp napisał/a: | Trzcina, Mam to samo, tzn, nie moge na 1 jechac na parkingu, tak jakby gaz byl za czuly, ale zmienie w koncu mechanika chyba i zaprowadze do kogos innego |
To pomijam choć też mi to dolega już od dosyć dawna, to są takie jednostajne szarpnięcia na jedynce delikatnie muskając gaz, prawda??
A ja mam taki problem że nie ważne na którym biegu, startując z niskich obrotów auto zachowuję się tak jakby nie dostawało paliwa, jakby coś z WN było itp itd. ale tak czytam, to spróbuje oba czujniki wału i wałków odłączyć, przeczyścić i podłączyć na nowo
jagos - 2012-08-22, 21:46
Trzcina, Miałem taką akcje w swoim ISUZU GEMINI GTI .... rdzeń na jednym przewodzie WN był przerwany/pęknięty. Na niskich nie było takiej iskry na wysokich prad przeskakiwał po rdzeniach i jakoś szedł
|
|
|