To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

Prezentacje Inne - Colt CA0 4g93

rosomak1983 - 2012-07-31, 13:10

Kct napisał/a:
5 biegu przy 110km/h mam 3tys

??? to ma byc krótka skrzynia ??? To jest długasna skrzynia. Skrzynia z 1.6 mniej wiecej jest 100km/h przy 3 tys obr. P.S ciekawe ze wytrzymuje ten moment ale jak tyle dała rade to bedzie ok. :ok:

MATi, gti nie jest top. Jest jeszcze CYBORG, 1.6 MIVEC (zmienne fazy) 175kM bodajze. A były tez wersje 1.8 4g93 turbo ale chyba tylko lancery które to rzecz jasna sa top top :badcrack: -wersje od 1.3,1.6 1,8 GTI, 1.6 MIVEC, 1.8T, 2.0T AWD zwana EVO (jeszcze diesel 2.0)

MATi - 2012-07-31, 14:48

Ale cyborgi to nieszły tylko jako jdm?
GOLDI - 2012-07-31, 15:06

Colt Ca0 GTI vs Eclipse GST hmmm... zakłądając że Eclipse waży około 1300kg ( :hahaha: ) a Colt jak wspomniał KCT 950kg to stosunek mocy do masy przemawia za Eclipsem około 6,2kg/1KM, Colt około 6,73kg/1KM... w prostackiej próbie wyśicgu po prostej Colciak do 100km/h powinien górować, ale powyżej pewnej prędkości już tylko będzie oglądać tylne światła Eclipsea, gdzie tu i dużo większy moment mu znacznie pomoże... w warunkach torowych moze być różnie... masa przemawia na korzyść colta jednak słysszałem od użytkowników, że Colt w warunkach torowych jest strasznie nie stabilny w kontekście sztynwości nadwozia... nie wiem jak jest w tym przypadku, ale z racji nagminnego nie trzymania mocy w Eclipseach i Coltów z bonusami od fabryki w wiekszości przypadków może być ciekawie :)
kaleos - 2012-07-31, 15:24

Kct fajny colciak :ok:
możesz mi podrzucić fotki mocowań fotela? bo też mam kubły z FTO tylko ni w ząb nie pasują w fabryczne mocowania a tak rozkminiałem jak najlepiej/taniej to zrobić :jezyk:

rosomak1983 - 2012-07-31, 15:27

MATi napisał/a:
Ale cyborgi to nieszły tylko jako jdm?

a no szły ale co z tego nawet jak mówimy o europie to w anglii pełno cyborgów :lol2:
GOLDI napisał/a:
że Colt w warunkach torowych jest strasznie nie stabilny w kontekście sztynwości nadwozia...

albo np. eibach albo zawiecha z evo I-III plug and play tak nawet do fwd. Sa poliuretany z przódu jeszcze z tyłu by sie przydało. :ok:

Kct - 2012-07-31, 16:47

kaleos zrobie zdjecia w garazu, wiem, że są zrobione pod seryjne miejsca w colcie

rosomak1983, 5 bieg jest wlasnie dlugi, trzeba by porownac przelozenia 1.3 do 1.6

GOLDI, zobaczymy empirycznie na zlocie :ok:

Pehdesign - 2012-07-31, 21:25

Kct, jak skończę miśka choć wjedziemy na wyrazów i zrobimy parę kółek i sprawdzimy który szybciej pokona tor :ok:
Kct - 2012-07-31, 22:31

Taki jest plan co by na Wyrazowie sie doszkalać, zakupy gratów do auta idą szybko, jak wymiana pójdzie równie sprawnie i nic więcej mnie nie zaskoczy to w połowie sierpnia myślę, że można by delikatnie zacząć uczyć się jeździć :ok:
IDOG - 2012-08-01, 15:04

Kct, piękna sprawa taki Colciak, sam szukałem jakiś czas GTI ale dałem sobie ostatnio spokój :D

Dbaj o autko, a na torze zróbcie jakiś filmik no i więcej fot :twisted:

Kct - 2012-08-22, 23:29

Mały update, od zakupu porobiłem parę drobiazgów

Wpadło radio Pionnera 1400UB i skórzana gałka skrzyni biegów od Eclipse GSX

W rzeczywistości gałka wygląda dużo lepiej, ale to jak kiedyś sesje z aparatem zrobię wyjdzie

Wymieniłem popychacze hydrauliczne, niestety nadal coś klepie, załatawiam stetoskop i będę diagnozował


Ogarnąłem zapłon i problemu szarpaniem auta na wyższych obrotach spowodowanych jak się okazało prawdopodobnie wtyczką CASa, ale testy nadal trwają :)

Owinąłem kolektor wydechowy bandażem

tu jak się suszy

a tu już na aucie, zobaczę ile spadnie temperatura oleju przy upalaniu dzięki niemu

Poza tym założyłem diodowe oświetlenie do podsufitki i bagażnika, założyłem zapinkę pasów u kierowcy, żeby na krótkie przejazdy nie zapinać się w szelki i to chyba tyle z grubsza :)

własnie stałem się posiadaczem 2 kompletów opon do upalania i felg w tym samym celu, zbrojenie trwa :)

Tiamat - 2012-08-23, 09:08

Kct napisał/a:
zobaczę ile spadnie temperatura oleju przy upalaniu dzięki niemu


raczej chodzi o obniżenie temperatury w komorze, żeby m.in. dolot miał lżej

Kct - 2012-08-23, 10:12

zgadza sie i to jest pewne, natomiast ja mam bardzo blisko kolektora filtr oleju, jeszcze na podstawce od czujnikow i jest 1-2cm od kolektora w najblizszym miejscu, wiec łapie cieplo z kolektora, juz wczoraj zobaczylem ze jest lepiej i w komorze i z temp oleju
tylko smierdzi jeszcze spalonymi nalesnikami z bandaza :)

andrzejp - 2012-10-15, 20:23

Up!
Kct - 2012-10-15, 20:31

dzięki, dawno tu nie zaglądałem, ale zaktualizowałem w pierwszym poście trochę informacji :)
przede wszystkim colt zawiózł mnie na pudło na wczorajszym zakończeniu sezonu na wyrazowie w klasie 1600-2000, co prawda na 3 miejscu ale garnek jest :)

A to onboard z 2 razu Colta na torze z zakończenia sezonu (właściwe kółko od 1:26)
http://www.youtube.com/watch?v=BD8rhZ6sizU
o 5 sekund gorszy od najlepszego

poza tym niedawno byłem na hamowni

i wyszla w miare seria :ok:

autko jezdzi i ma sie dobrze :ok:

ErG - 2012-10-16, 09:54

Kct napisał/a:
colt zawiózł mnie na pudło

Gratuluję!! :ok:
Kct napisał/a:
garnek jest :)

I życzę jak najwięcej :amen:


Colt pierwsza klasa! Nic dodać nic ująć.
Będziesz musiał mnie kiedyś przewieść :jezyk: :paker:

Kct - 2013-03-03, 15:45

Zbiorcza aktualizacja po zimie:
Jeszcze przed zimą zrobiłem prostą przeróbkę tylnych lamp na japońskie, zamiast pozycji W5W świeci P21 dwuwłóknowa, jedno na pozycje drugie na stop, teraz świeci cała lampa


Okazało się, że popychacze które kupiłem były badziewne, więc zakup musial zostać powtórzony, tym razem porządnie i jest cicho


Udało mi się zakupić bardzo fajne zawieszenie, które niestety jeszcze nie jest założone, ale już niedługo
Vogtlandy -35mm i regulowane amorki Koni Sport, wszystko po przebiegu kilku tysięcy


Niedawno na sezon upalania wpadły slicki Profil XR-01, jeszcze czekają na trochę wyższe temperatury, sam jestem ciekaw jak będą kleić :)


Przy okazji udało mi się zakupić kierownice Momo z nabą, oryginalna z katalogu do 1G/Ca0



W tym tygodniu wpadły rozpóreczki górne z przodu i z tyłu machnięte na czarno, porządna robota, jest sztywno jak nigdy :)



Do środka założyłem komplet pasów Sparco 3 punktowych zakupionych od Hołka, dokładnie takie
http://www.rallyshop.pl/i...unktowe-04608bv

Wczoraj wystartowałem pierwszy raz w tym sezonie o puchar Rektora Politechniki Częstochowskiej, zawody skończyły się na trzecim miejscu w klasie i 2 obcierkami o beczki, mam nadzieje, że zejdą od polerki


cebem - 2013-03-03, 16:07

Fajna colcina i gratki za pudło :ok: daj spokój z obcierkami :jezyk:
GOLDI - 2013-03-03, 16:36

jaka mieszanka tych profili ? na ciasnych torach daja rade :) na Poznań byś się ich nie odważył ubać :)
Kct - 2013-03-03, 17:24

no właśnie twarda, a wczoraj było pare stopni, jechaliśmy po 2 kółka bez dogrzewania opon więc byłoby ciężko myśle :) nastepny start 14 kwietnia i wtedy juz na pewno pojade na profilach
Jeszcze sporo pracy przede mna zeby sie na poznan wybrac :)

ErG - 2013-08-20, 14:36

UP :ok:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group