1G OGÓLNE - Wolne obroty
Emix - 2008-03-06, 19:27 Temat postu: Wolne obroty Witam !!! Jestem od tygodnia nowym posiadaczem Eclipsy . I od pocz?tku walcz? z wolnymi obrotami . Dzisiaj przeczy?ci?em krokowca i przepustnic? i niewiele to da?o. Przy okazji zobaczy?em ?e mam przerwane takie ma?e przewody gumowe kt?re lec? (nie jestem pewien) z kolektora ss?cego (takie trzy ci?kie) czy to mo?e by? powodem problemu z wolnymi obrotami???? Zaznacz? ?e jak rano zapalam i silnik jest na ssaniu to jest ok. dopiero jak lekko si? zagrzeje to spadaj? obroty i ga?nie. Prosz? o podpowiedz !!!!
kiepuczi - 2008-03-06, 19:39
dokladnie masz nieszczelnosc w dolocie. wiec wymien te przewody objawy powinny ustac
Emix - 2008-03-06, 19:44
wielkie dzi?ki te przewody s? przerwane z przodu silnika i wchodz? do takiego tr?jnika i dwa z prawej s? przerwane .
Szakal - 2008-03-06, 21:17
Emix napisał/a: | przeczy?ci?em krokowca |
kto mi powie jak to sie robi?
Anonymous - 2008-03-06, 22:02
Szakal napisał/a: | Emix napisał/a: | przeczy?ci?em krokowca |
kto mi powie jak to sie robi? |
Demontujesz go a potem go czyscisz Jak go sciagniesz to bedziesz sie smial do siebie bo jest to bardzo latwe.
A co do problemu kolegi to jak kiepuczi mowi ta nieszczelnosc powoduje twoje problemu (a na pewno ich czesc) wiec wymien je w pierwszej kolejnosci a potem sie badac dalej jesli wciaz bedzie problem.
Emix - 2008-03-07, 18:32
wymieni?em dzisiaj we?e od podci?nienia na nowe i zapali?em autko,przejecha?em si? kawa?ek a on dalej przygasa, panowie co dalej???? Ju? nie wiem co mam robi? .
Anonymous - 2008-03-07, 18:33
szukaj dalej nieszczelnosci...
wyder88 - 2008-03-12, 00:19
Jak b?dziesz czy?ci? silniczek krokowy to uwa?aj by? nie pomyli? z silniczkiem od przepustnicy bo wtedy wszystko ci zacznie inaczej chodzi?;/
S?awekG - 2008-03-12, 07:38
wyder88 napisał/a: | nie pomyli? z silniczkiem od przepustnicy bo wtedy wszystko ci zacznie inaczej chodzi?;/ | A co to za nowy wynalazek
Sebter - 2008-03-12, 08:32
a Napiecia krokowca byly sprawdzane ? moze on jest walniety i czyszczenie nic nie da ...
S?awekG - 2008-03-12, 10:22
Sebter napisał/a: | Napiecia krokowca byly sprawdzane | Napi?? na silniczku krokowym nie zmierzysz - przynajmniej standardowym woltomierzem- gdy? sterowany on jest impulsowo. Natomiast mo?esz zmierzy? oporno?ci cewek silniczka. Mierz?c g?rn? i doln? cewk? pomi?dzy pinami: ?rodkowym i zewn?trznymi powinienie? uzyska? wynik 30-34 ohmy
Emix - 2008-03-12, 20:44
A wi?c, po wymianie w??y dolotu: Rano odpalam auto bez problemu ma jakie? 1500obr. po przejechaniu oko?o 1km lekko wzrasta temperatura i jak na przyk?ad doje?dzam do skrzy?owania i wciskam sprz?g?o to potrafi zgasn?? lub spadaj? obroty do ok.500-600 ale jak ju? z?apie dobr? temperatur? to jest spoko nie ga?nie. Jak troch? d?u?ej nim poje?dz? to na wolnych ma jakie? 1200obr - jak przygazuj? to obroty potrafi? spa?? do ok 1000.
S?awekG - 2008-03-12, 21:08
Emix napisał/a: | auto bez problemu ma jakie? 1500obr. | To jest czyli krokowy dzia?a poprawnie. Emix napisał/a: | d?u?ej nim poje?dz? to na wolnych ma jakie? 1200obr | To zdecydowanie za du?o. Powinno by? 700-800. Objawy wskazuj? jednak na "lewe powietrze" w dolocie np. niedomkni?ta przepustnica.
Emix - 2008-03-12, 21:23
czyli co jeszcze raz przeczy?ci? przepustnic???
[ Dodano: 2008-03-26, 18:58 ]
Witam ponownie wyczy?ci?em jeszcze raz przepustnic? (jak nowa) ,wszystkie przewody podci?nieniowe wymienione na nowe, potem regulacja obrot?w , po ustawieniu IPS problem z przygasaniem odszed? w zapomnienie . Ale dokr?caj?c ?rub? od obrot?w do ko?ca mam 1100obr. Pytanie czy jak mam na TPS 0,66V a nie jak w opisie 0,48-0,52V ma to wp?yw na kr?cenie ?rub? od obrot?w ,bo przykr?ci?em do ko?ca a obroty spad?y jedynie do 1000-1100
|
|
|